این موضوع در آخرین قسمت از مجموعه Ask Googlebot در YouTube پوشش داده شده است.
در این ویدئو ، جان مولر از گوگل به سوال زیر پاسخ می دهد:
“چه چیزی باعث می شود بازخورد کاربر به اندازه کافی واجد شرایط باشد که Google تصمیم بگیرد الگوریتم رتبه بندی جستجو خود را تغییر دهد؟ آیا Google این بازخورد را در آینده در نظر می گیرد؟ “
مولر با بحث در مورد نحوه بازخورد کاربر در داخل پاسخ می دهد و بهترین راه های ارسال بازخورد به Google در آینده را توضیح می دهد.
Google درباره آنچه با بازخورد کاربر از نتایج جستجو انجام می دهد
Google سعی می کند مسائل گزارش شده توسط کاربران را از طرق مختلف اولویت قرار دهد.
برخی از موارد باید در اسرع وقت کار شوند ، در حالی که ممکن است برخی دیگر صبر کنند تا Google دوباره روی قسمت خاصی از سیستم های خود کار کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google براساس آنچه فوری است ، بازخورد ارسال شده توسط کاربر را سازماندهی می کند. تیم آن ممکن است وارد شود و به صورت دستی مواردی را که نیاز به رسیدگی دارند بلافاصله برطرف کند.
با این حال ، مولر می گوید که دستیابی به نتایج جستجو در بیشتر موارد ، منطقی نیست. در بیشتر موارد ، مشکلات مربوط به نتایج جستجو به صورت الگوریتمی اصلاح می شوند.
“وب بسیار غول آسا و همیشه در حال تغییر است ، و مردم هر روز س usالات جدیدی از ما می پرسند. به همین دلیل ، هدف ما به طور کلی بهبود الگوریتم هایی است که نتایج جستجو را در کنار هم جمع می کند و نه اینکه چیزهایی را برای پرس و جوهای منفرد تنظیم کنید. این ممکن است کمی زمان ببرد ، اما به دلیل تعداد زیادی جستجو که هر روز انجام می شود ، جستجو را برای همه در سراسر جهان بهتر می کند. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نحوه ارسال بازخورد به Google
مستقیم ترین راه برای ارسال بازخورد Google درباره کیفیت نتایج جستجو ، استفاده از پیوند “ارسال بازخورد” در پایین نتایج جستجو است. این بازخورد مستقیماً به تیمی در Google می رسد تا بررسی ، سازماندهی و اولویت بندی شود.
مولر همچنین انجمن های راهنمای جستجوی Google را توصیه می کند ، جایی که جامعه ای از متخصصان جستجو برای کمک در دسترس هستند. متخصصان در تالارهای گفتمان راهنما می توانند در صورت لزوم بحث را در Google افزایش دهند.
اگر کاربران با مشکل یا ایرادی نادرست روبرو شوند ، ارسال این اطلاعات برای عموم مردم که با حساب های Google در سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر روبرو هستند می تواند ارزشمند باشد.
هنگام ارسال بازخورد در مورد جستجو ، مولر می گوید دانستن اینکه کدام پرسش نتایج نامطلوبی را ارائه داده مفید است. حداقل یک پرسش مشترک که ممکن است بسیاری از افراد از آن استفاده کنند ارائه می دهد که مسئله را تا حد ممکن واضح برجسته می کند.
صرف نظر از روش تماس ، تشخیص مقیاس و دامنه مشکل را برای Google آسان کنید.
فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید: