سوال
اگر می خواهید توت فرنگی را در حیاط خانه خود پرورش دهید ، چه کاری انجام می دهید؟
- چرخ را مجدداً اختراع کرده و روشهای جدیدی را که قبلاً ندیده اید برای رشد گیاهان سالم توت فرنگی ایجاد کنید.
- از کارشناسان موفق باغبانی که در طول سالها یک تن محصول توت فرنگی برداشت کرده اند ، بیاموزید.
خوب ، اگر شما از نوع ماجراجو هستید ، می گویم که دنبال گزینه شماره 1 می گردید.
اما اگر تمام آنچه شما می خواهید توت فرنگی های خوشمزه ، شیرین و سالم است؟
شما می خواهید به گزینه شماره 2 بروید.
زیرا مسئله اینجاست: اختراع مجدد چرخ و آزمایش چیزهای جدید همه چیز خوب است.
اما اگر می خواهید نتیجه مطلوبی داشته باشید ، به گذشته نگاه کنید و آنچه را که مثر بوده است دنبال کنید.
همین امر در مورد کمپین های رسانه های اجتماعی نیز صادق است.
همانطور که با 2021 روبرو هستیم ، می توانیم تمام ایده های A / B خود را برای آزمایش ایده های جدید مبارزات انتخاب کنیم.
یا می توانیم به سال 2020 نگاهی بیندازیم ، بهترین کارزارها را از هم جدا کرده و دلیل کار آنها را بررسی کنیم.
البته ، من نمی گویم که ما باید محتوای مارک های دیگر را بچرخانیم یا سرقت ادبی کنیم.
آنچه من می گویم یک تن برای یادگیری آنچه در سال گذشته درست شده است وجود دارد که می توانیم در مبارزات خود قرار دهیم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بنابراین آیا شما آماده هستید تا بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی 2020 را بررسی کنید؟
بیایید غواصی کنیم
5 مورد از بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی 2020 (و آنچه می توانید از آنها یاد بگیرید)
سال 2020 یک سال تغییر بی سابقه بود.
به عنوان پاندمی کووید 19 در سراسر جهان ، مردم امنیت ، شغل ، تجارت و حتی عزیزان خود را از دست دادند.
اما روح انسان با وجود فاجعه زنده ماند.
مردم به خرید قهوه ادامه دادند. کیف تن پوش.
و بهترین مارک ها با هم در ارتباط هستند با آنها در شبکه های اجتماعی اطمینان حاصل کنید که همه چیز مورد نیاز را دارند.
در اینجا پنج مورد از بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی 2020 وجود دارد (به علاوه آنچه می توانید از هر یک از آنها بیاموزید).
1. Manu Atelier’s Lockdown Launch
این را تصور کنید.
شما یک مارک تجاری پر رونق هستید که کیف و کفش لوکس می فروشید.
ناگهان همه گیری جهانی اتفاق می افتد و مشتریان وفادار شما در خانه گیر می کنند.
شما مجبورید موقتاً مغازه های خود را تعطیل کنید.
شما چکار انجام خواهید داد؟
برای مارک تجاری لوکس Manu Atelier ، این به معنای متمرکز کردن در مبارزات اصلی آنها و ارتباط با دنبال کردن Instagram در سطح عمیق تر است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نقشه آنها نبوغ بود.
آنها با دوستان و طرفداران این برند تماس گرفتند و از آنها خواستند که عکسهای خود را با قطعات Manu Atelier shoot درست در خانه های خودشان بگیرند.
وارسی این پست…
و این یکی.
و این یکی.
این برند با پیروان خود و موفقیت موفقیت آمیز در مجموعه جدید خود از جذابیت بالاتری برخوردار بود.
آنچه می توانیم از راه اندازی قفل قفل Manu Atelier یاد بگیریم:
ظرف مدت کوتاهی آماده بازاریابی و تغییر طرح بازاریابی خود باشید.
اگر چیزی به عنوان بازاریاب بتوانیم پیش بینی کنیم ، این تغییر است.
هیچ کس انتظار ویرانی را نداشت که همه گیر COVID-19 به وجود آورد.
اما برای مارک هایی مانند Manu Atelier ، که آماده بودند به سرعت پیام خود را تغییر داده و تغییر دهند ، همه چیز بهتر از این بود.
2. Coors Light’s Giveaway
در ماه آوریل ، در اوج قفل ، یک زن 93 ساله در قرنطینه عکسی از خود را با یک درخواست ارسال کرد.
ایناهاش:
Olive Veronesi 93 ساله از Seminole، PA ، در خانه خود اقامت دارد. اما او از همسایگان خود یک درخواست دارد. CoorsLight، شما بالا هستید! (📷 توسط KDKA) pic.twitter.com/6itfzwxfNF
– دارن روول (darrenrovell) 12 آوریل 2020
حالا ، Coors Light می توانست از چند دقیقه شهرت لذت ببرد و کاری در این زمینه انجام ندهد.
اما آنها خیلی سریع فرصت را غنیمت شمردند.
فقط یک روز بعد ، آنها 10 مورد آبجو به آستان Olive Veronesi تحویل دادند.
BEآب بیشتر آبجو گرفت! 🍺 A # پیتسبورگ زن منطقه ای که بخاطر بالا بردن علامت “به آبجو بیشتر احتیاج دارد” در حالی که دست داشت ویروسی شد CoorsLight آرزو کرده است MolsonCoors فقط 93… مورد آبجو را تحویل داد! https://t.co/zBfWl0f4n9 pic.twitter.com/6anlw99ugU
– KDKA (KDKA) 13 آوریل 2020
اما این همه ماجرا نیست.
Coors Light از این هم فراتر رفت و یکی از بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی سال 2020 را براساس آنچه اتفاق افتاد ، برنامه ریزی کرد.
کاری که آنها انجام دادند این بود که یک ماه استراحت کنند.
برای عضویت تنها کاری که شما باید انجام می دادید این بود که آنها را با استفاده از هشتگ تبلیغاتی خود توییت کنید: #CouldUseABeer.
بیایید با آن روبرو شویم – در حال حاضر ، آمریکا #CouldUseABeer. به ما بگویید چه کسی و چرا می تواند از بسته 6 استفاده کند. ما داریم میخریم
خار آبجو. req’d پیشنهاد به ایالت متفاوت است. برای پیوند T&C به bio مراجعه کنید. به تاریخ 6/1/20 پایان می یابد.
– Coors Light (CoorsLight) 28 آوریل 2020
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در پایان ، آنها 500000 آبجو را هدیه دادند ، که باعث افزایش آگاهی از برند و احساسات خوب عمومی شد.
آنچه می توانیم از کمپین Coors Light یاد بگیریم:
لحظات اتفاقی را که برند شما مورد توجه قرار می گیرد تلف نکنید!
مطمئناً ، Coors Light وقتی جلب توجه کرد که Olive Veronesi عکسی از خودش را با آن علامت و یک قوطی آبجو منتشر کرد.
اگر 15 سال از شهرت Coors Light می توانستند هدر بروند اگر آنها این کار را با یک کمپین مربوط به “از بین بردن استرس یک بیماری همه گیر” دنبال نمی کردند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
3. سلام بر کمپین #ExploreBCLLater
بیماری همه گیر COVID-19 بیشتر از سایر صنایع به برخی صنایع ضربه زد.
به عنوان مثال ، صنعت مسافرت.
با ایجاد قفل و محدودیت های سفر در سراسر جهان ، صنعت جهانگردی خود را با مشكلی جدی روبرو كرد.
اما همه مقامات مسافرتی و جهانگردی برای تحمل طوفان دراز نمی کشند یا نمی میرند.
مقامات استانی سلام قبل از میلاد تصمیم گرفتند تا با یک کمپین حماسی به نام # کاوش بعداً بی بی سی. این کمپین مربوط به کمپین قبلی آنها به نام # ExploreBC بود.
آنها چه کردند؟
آنها مردم را تشویق کردند در خانه بمانید و از گردشگری مجازی لذت ببرید با ارسال عکس های فوری زیبا قبل از میلاد خود ، مهم نیست که چند ساله باشد.
نتایج حیرت انگیز بود: 12،722 پست با استفاده از هشتگ #ExploreBCLater.
اینجاست یک مثال.
و این یکی.
بهترین قسمت این است که این کمپین فقط باعث افزایش آگاهی برای سلام قبل از میلاد نشده است.
این همچنین به عنوان راهی عالی برای عکاسان برای کسب درآمد در حین قفل کردن با استفاده مجدد از عکس های قدیمی خود به کار می رود.
این در بهترین حالت ضربه زدن به دو پرنده با یک سنگ است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه از مبارزات انتخاباتی Hello BC می توانیم بیاموزیم:
محتوای تولید شده توسط کاربر مانند جادو عمل می کند زیرا مردم عاشق به اشتراک گذاشتن داستان ها و لحظات خاص زندگی خود هستند.
بنابراین دفعه بعدی که در حال برنامه ریزی یک کمپین هستید این را از خود بپرسید ، “چگونه می توانم این موضوع را در مورد مشتری ایده آل خود بسازم بجای از مارک من؟ “
و ، “چگونه می توانم توجه را از خودم دور کنم و آن را به مشتری احتمالی خود بسپارم؟”
4. کمپین # WhatsYourName استارباکس
تا به حال به استارباکس رفته اید و نامی روی جام شما اشتباه املایی شده است؟
اگر بله ، احتمالاً عکسی از آن را برداشته و در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اید.
بله ، استارباکس به دلیل غلط املایی در نام ها مشهور است. (از روی قصد ، شاید؟)
و در ماه فوریه ، آنها تصمیم گرفتند از این روش معروف نوشتن نام روی جام استفاده کنند تا یکی از بهترین مبارزات رسانه های اجتماعی خود را آغاز کنند.
آنها با Mermaids ، سازمانی که از جوانان متنوع و جنسیتی حمایت می کند ، همکاری کردند و کمپین # WhatsYourName را آغاز کردند.
برای عضویت ، تنها کاری که شما باید انجام می دادید این بود که با استفاده از هشتگ یا عکس کوکی پری دریایی آنها ، که بودجه ای را برای جوانان متنوع از جنسیت و تراجنسیتی جمع می کرد ، پست کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نتیجه سرریز گرما و احساسات خوب بود.
این یکی را بررسی کنید
# اسم شما چیست تبلیغات به من احساس می دهد! آنها مرا به روزهای نخست انتقال خودم برمی گردانند ، از من درخواست نام می کنند و از شنیدن صداش کاملاً هیجان زده می شوند! من می دانم که در این عکس نگاه نمی کنم اما صادقانه بگویم ، آن لحظه ها لذت ناب بود! StarbucksUK # بازگشت pic.twitter.com/EzhqkERCxK
– فین (TheInFinncible)) (FinlayGames) 3 اکتبر 2020
… و این یکی.
آنچه می توانید از کمپین # WhatsYourName استارباکس بیاموزید:
اگرچه انتخاب یک موضوع قطبی می تواند فاجعه بار باشد ، اما موضع گیری نسبت به آنچه به آن اعتقاد دارید اشکالی ندارد.
مطمئناً ، ایده خوبی است که در مبارزات خود از دین و سیاست دور شوید. اما ایستادن برای حقوق یک گروه اقلیت ، عشق شما را به دست خواهد آورد.
5. کمپین #DistanceDance Proctor & Gamble
در مارس سال 2020 ، Proctor & Gamble (مارکی که از تیغ های تیغ گرفته تا شامپوی بدون شوره سر را بسته بندی می کند) با Charli D’Amelio برای ایجاد کمپین #DistanceDance همکاری کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نحوه کار آن در اینجا است:
کاربران تشویق شدند که در خانه بمانند و از یک ویدیوی کوتاه رقص فیلم بگیرند.
سپس آنها این فیلم ها را با هشتگ #DianceDance در TikTok قرار می دهند.
برای سه میلیون فیلم اول ، Proctor & Gamble قول داده بود که به Feeding America و Matthew 25 اهدا کند.
نتایج حیرت انگیز بود
فقط در هفته اول ، #DistanceDance توانست 1.7 میلیون تکرار و هشت میلیارد بازدید داشته باشد.
تا به امروز ، هشتگ داشته است 17.6 میلیارد بازدید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنچه می توانیم از کمپین #DianceDance بیاموزیم:
آ کمپینی که توسط اینفلوئنسر اجرا می شود می تواند راه طولانی را طی کند از آنجا که Charli D’Amelio 105.6 میلیون دنبال کننده دارد ، فیلمش به یک تن از مردم رسیده است.
البته نیازی به ارتباط با بزرگترین ستاره ها نیست. می توانید کوچکتر شوید و همچنان از موفقیت لذت ببرید.
نکته اصلی انتخاب موضوعی است که پیروان تأثیرگذار شما به آن اهمیت دهند.
چگونه می توان یک کمپین رسانه های اجتماعی بی انتها و موفق را اجرا کرد
میدانم، برنامه ریزی یک کمپین جدید رسانه های اجتماعی دلهره آور است.
با خود فکر می کنید ، “دوباره ژانویه است. یک سال جدید چه ایده های جدیدی می توانم در این سال ارائه دهم؟ “
شاید حتی احساس خستگی کرده باشید و فقط منتظر ساعت های طولانی باشید جلسات طوفان مغزی جایی که سعی می کنید کمپینی بسازید که برجسته باشد.
اما نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست.
اگر نمی توانید به ایده های “هرگز دیده نشده” نرسید ، نیازی به خودکشی ندارید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آنجا که مسئله این است ، ایده های براق جدید مبارزات انتخاباتی می توانند اتلاف وقت کامل باشند.
در عوض این کار را انجام دهید.
یک نگاه کوچک به گذشته بیندازید.
کدام کمپین ها بهترین عملکرد را داشتند؟
چرا آنها کار کردند؟
سپس ، آنچه را آموخته اید در کمپین جدید خود اعمال کنید.
به عنوان مثال ، به پنج کمپین بالا نگاه کنید و یک لیست چک برای خود ایجاد کنید:
- یک کمپین بر اساس رویدادهای جاری اجرا کنید.
- بر اساس آن یک بار کمپین خود را در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار دهید.
- یک کمپین بر اساس محتوای تولید شده توسط کاربر اجرا کنید.
- یک کمپین برپایه ایستادن برای حقوق شخص دیگری اجرا کنید.
- یک کمپین از طریق یک تأثیرگذار محبوب در شبکه های اجتماعی اجرا کنید.
وقتی هر پنج مورد را امتحان کردید ، نگاه سختی به برند خود بدهید و از پیشرفت آن شگفت زده شوید.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژانویه 2021.