
در ماه گذشته (4 هفته) من تبلیغات تلویزیونی را برای شرکت خود اجرا می کردم ، NP دیجیتال، در CNBC و بلومبرگ در ایالات متحده.
اگر با آن کانال ها آشنا نیستید ، آنها کانال های سهام هستند. و برای توضیح بیشتر ، تبلیغات من در ساعاتی که بازار سهام باز است ، از ساعت 9:30 صبح تا 4 بعد از ظهر به وقت استاندارد شرقی در حال اجرا است.
هر چند وقت یکبار ، تبلیغات من کمی قبل از باز شدن بازار و حتی کمی بعد از آن … اما تقریباً زمان پخش تبلیغات است. و فقط از دوشنبه تا جمعه که روزهایی است که بازار سهام باز است ، پخش می شوند.
قبل از اینکه به نحوه عملکرد تبلیغات بپردازم ، اجازه دهید ابتدا کمی سابقه به شما ارائه کنم…
نظریه من در مورد تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات آنلاین گران می شود فقط نگاه کن فیس بوک و گوگل، هزینه تبلیغات بیشتر از سال قبل هزینه دارد.
- گوگل و یوتیوب 108 درصد افزایش یافت
- فیس بوک تا 89 درصد افزایش یافت ، در حالی که میانگین CPM 11 دلار بود
- تیک تاک با افزایش 92 درصدی و
- اسنپ چت با “کمترین” با 64 درصد افزایش
پس چرا چیزی متفاوت را امتحان نکنید…
در دنیای آژانس های تبلیغاتی ، مردم برای مشتریان خود تبلیغ می کنند ، اما هیچ کس واقعاً برای خود تبلیغات تلویزیونی انجام نمی دهد (حداقل در ایالات متحده از آنچه می توانم بگویم).
بنابراین تیم ما تصمیم گرفت که گام برداشته و به آن فرصت بدهد.
ما همچنین احساس کردیم که می تواند ROI ارائه دهد زیرا به عنوان یک آژانس تبلیغاتی ما تعداد زیادی داده را مشاهده می کنیم. و برای بسیاری از مشتریان ما شاهد تبلیغات تلویزیونی با هزینه ای برای خرید مشتری هستیم که کمی گرانتر از تبلیغات فیس بوک و کمی ارزان تر از تبلیغات گوگل است.
بعلاوه ، ما فکر می کردیم که اعتبار را به همراه خواهد داشت. زیرا با وجود اینکه 450 کارمند در سطح جهانی داریم و در سطح جهانی فعالیت می کنیم… 4 سالگی درد داردبه عمدتا از جنبه مارک های بزرگتر با شرکت های بزرگتر همکاری می کنند.
و حتی اگرچه ما مارک های بزرگ داریم در آژانس تبلیغاتی ما مانند Adobe یا Western Union یا Sofi … و ما داریم برنده ده ها جایزه بازاریابی برای کار ما شد، ما هنوز در مقایسه با آژانس هایی مانند اینها کوچک هستیم WPP که سالانه تقریباً 12 میلیارد دلار درآمد ایجاد می کند.
یک ضرب المثل در دنیای تجارت وجود دارد ، به دلیل استخدام IBM اخراج نمی شویدبه همین امر در مورد استخدام یک شرکت بزرگ هلدینگ مانند WPP ، Dentsu یا Omnicom در دنیای بازاریابی صادق است.
به آرامی در حال تغییر است زیرا مردم به نتایج بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهند. مخصوصاً در زمینه بازاریابی.
بنابراین تصور من این بود که تبلیغات تلویزیونی برای NP Digital اجرا می شود اگر بتواند منجر به کمک PLUS در ایجاد مارک ما شود. در نهایت ، من می خواهم مردم بگویند “شما به دلیل استخدام NP Digital اخراج نمی شوید”.
آگهی های تجاری
ما 3 آگهی تبلیغاتی اجرا کردیم.
تبلیغات به طور تصادفی در آن 3 کانال نمایش داده شد و در طول 4 هفته نزدیک به یک چرخش یکنواخت بود.
با داشتن آدرس اینترنتی خود در پایان ، ما امیدوار بودیم که ترافیک وب سایت و سرنخ های بیشتری و همچنین مارک تجاری بیشتر باشد.
من شخصاً فکر می کردم تبلیغات هوشمندانه ، خنده دار هستند و کیفیت آنها ما را شبیه یک آژانس بزرگ کرده است.
نکته ای که در تبلیغات باید به آن توجه کرد این است که همه کچل نبوده اند. ما یک زن داشتیم که لباس می پوشید کلاه طاس و چند مرد داشتیم که کلاه طاس هم می پوشیدند. فقط تا همه بتوانند تا حدودی شبیه من باشند.
نتایج
خوب در اینجا نمونه ای از یکی از هفته ها است:

هزینه من برای هر بازدید تقریباً 69.11 دلار بود که گران است.
تعداد امتیازاتی که می توانستیم از تبلیغات تلویزیونی به دست آوریم صفر فوق العاده بود.
اما ، ما دیدیم که درخواست های مارک ما بالا می رود.

در اصل ، آنها از این طریق کار می کردند ، که در آن مردم تبلیغات را تماشا می کردند و سپس “NP Digital” را در Google جستجو می کردند و به سایت ما سر می زدند.
اما باز هم 0 از حداقل آنچه ما می توانیم بگوییم منجر می شود ، اما باز هم ردیابی کامل نبود.
در مورد روشن تر ، اگرچه بسیاری از دوستانم به من پیام دادند که تبلیغات من را دیدند.

حتی شخصی به ما ایمیل زد که می گوید “تبلیغات شگفت انگیز خونین”. آنها به خدمات ما علاقه ای نداشتند ، اما دریافت آن ایمیل حداقل خوب بود.
آیا دوباره تبلیغات تلویزیونی انجام می دهم؟
تبلیغات تلویزیونی برای بسیاری از مشاغل ، به ویژه شرکت های تجارت الکترونیک DTC کار می کند.
اگرچه برای ما ، این مثرترین نبود.
اما در اینجا چیزی است که خنده دار است. من هنوز قصد دارم آنها را اداره کنم. میخوام 11 ماه دیگه امتحان کنم ببینم چی میشه.
من به مارک تجاری اعتقاد زیادی دارم.
فقط به کفش فکر کنید … نایک را می پوشید نه به خاطر جستجوی گوگل ، فقط مارک آنها را می شناسید.
Visa ، BMW ، Louis Vuitton و حتی Lululemon نیز همینطور است.
برندسازی قیمت ندارد و اگر می خواهید یک تجارت بزرگ باشید باید روی آن سرمایه گذاری کنید.
در اینجا یک آمار سریع برای شما وجود دارد ، آیا می دانید افراد بیشتری در ایالات متحده در گوگل عبارت “نایک” را جستجو می کنند تا کلمه “کفش”؟ این قدرت برندسازی است.
هدف من یا بیشتر “امید” این است که پس از یک سال سوزاندن 1.2 میلیون دلار ، مردم بیشتر ما را بشناسند و ما را به عنوان یک مدعی جدی ببینند. و به قانون 7 کمک می کند ، که در آن وقتی شرکت ها 7 بار مارک شما را می بینند یا با آن ارتباط برقرار می کنند ، به احتمال زیاد آن را تبلیغ کرده و به عنوان مشتری ثبت نام می کنند.
یکی دیگر از مواردی که من سعی خواهم کرد تنظیم ساعات اجرای آگهی و شاید حتی کانال ها است.
در نهایت ، من خلاقیت ها را تنظیم می کنم و تبلیغات جدید را امتحان می کنم ، اما اجرای 3 بالا را حداقل برای یک یا دو ربع دیگر ادامه می دهم.
نتیجه
اگر می خواهید یک شرکت بزرگ باشید ، باید یک برند بسازید.
مارک ها قیمت ندارند. برند شما چیزی است که در دراز مدت باعث کسب و کار بیشتر شما می شود.
حالا این بدان معنا نیست که برای ساختن یک نام تجاری باید تبلیغات تلویزیونی مانند من انجام دهید ، می توانید از هر کانالی که می خواهید استفاده کنید. از SEO تا رسانه های اجتماعی گرفته تا تلویزیون … امکانات بی پایان است. حتی ایجاد یک محصول شگفت انگیز یا ارائه خدمات شگفت انگیز به ایجاد مارک ها کمک می کند.
دفعه بعد که خرید می کنید علت را از خود بپرسید. شانس این است که شما با نام تجاری شرکت آشنا هستید.
59 درصد مصرف کنندگان ترجیح می دهند محصولات جدیدی را از مارک هایی که با آنها آشنا هستند خریداری کنند.
برندسازی را بدیهی نگیرید.
و البته ، اگر در مارک تجاری خود به کمک نیاز دارید ، آن را بررسی کنید نمایندگی منبه 😉
نظر شما در مورد تبلیغات تلویزیونی من چیست؟

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پرداخت شده با ROI روشن.
رزرو تماس