مارتین اسپلیت از گوگل راهنمایی های لحظه آخری را به سئو کارهایی که سخت تلاش می کنند تا برای به روزرسانی Page Experience آماده شوند ، ارائه می دهد.
لورن بیکر ، بنیانگذار لورن بیکر ، طی یک حضور زنده در نمایشگاه موتور جستجو ژورنال ، از Splitt می پرسد که به هر کسی نگران است سایت او به موقع برای عرضه در اواسط ماه ژوئن بهینه شود ، چه می گوید.
اسپلیت می گوید هیچ دلیلی برای وحشت وجود ندارد زیرا افزایش رتبه ارائه شده توسط به روزرسانی Page Experience چیزی است که گوگل از آن به عنوان یک شکننده یاد می کند.
این یک سیگنال رتبه بندی سبک وزن است. اگر همه موارد دیگر بین دو سایت برابر باشد ، برآورده سازی شرایط لازم برای به روزرسانی Page Experience به یک سایت برتری دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به روزرسانی به اندازه کافی قابل توجه نیست که صاحبان سایت باید کاری را که انجام می دهند رها کنند و تمام توجه خود را به بهبود Core Web Vital معطوف کنند.
با این حال ، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا به روزرسانی Page Experience یک سیگنال اصلی برای رتبه بندی است ، بهبود سرعت صفحه و قابلیت استفاده از تلفن همراه موارد خوبی برای کار است.
اسپلیت به بیکر می گوید:
“اولین چیزها ، وحشت نکنید. کاملاً فریاد نزنید ، زیرا همانطور که گفتم این یک شکن است. برای برخی از آنها کاملاً قابل توجه خواهد بود ، برای برخی از آنها بسیار قابل توجه نخواهد بود ، بنابراین شما نمی دانید در کدام سطل قرار خواهید گرفت زیرا این امر بستگی زیادی به زمینه و صنعت و جایگاه خاص دارد. بنابراین من خیلی نگران آن نخواهم بود.
من فکر می کنم به طور کلی سریعتر ساختن وب سایت شما برای کاربران باید یک هدف مهم باشد و نباید فقط مانند آن کاملاً نادیده گرفته شود. وضعیتی که در بسیاری از شرکتها امروز وجود دارد این است که آنها مانند “بله ، هر چیز دیگری” هستند. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Splitt برای سئوکاران داخلی می گوید جلب توجه شرکت شما در زمینه مراقبت از به روزرسانی Page Experience با هر ظرفیتی یک موفقیت محسوب می شود.
“من فکر می کنم وقتی می توانید شرکت خود را تغییر دهید از” بله ، هر چیزی به “اوه بله ، ما باید این کار را انجام دهیم اما ما تا ماه ژوئن نمی توانیم آن را انجام دهیم.” این نقطه عطف ، همان پیشرفتی است که شما می خواهید داشته باشید.
شما می خواهید تعهدی برای بهتر شدن امور داشته باشید و می خواهید کسی باشید که می گوید ، “سلام این عاملی برای رتبه بندی خواهد بود ، بنابراین اگر شاهد تغییراتی در رتبه بندی هستیم تعجب نکنید.” “
Splitt به SEO ها هشدار می دهد که به روزرسانی Page Experience را بیش از حد نفروشند زیرا این امر می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. برای وارد کردن شرکت خود رویکرد منطقی داشته باشید.
اگر هیچ چیز دیگری نیست ، به شرکت خود تأکید کنید که آنها باید تلاش کنند تمام فاکتورهای بروزرسانی صفحه تجربه در مورد پروژه های آینده را برآورده کنند.
“من به عنوان” خدای من ، بیش از حد فروخته نمی شوم ، ما باید همه موارد دیگر را متوقف کنیم و باید در حال حاضر روی Core Web Vital ها تمرکز کنیم “، زیرا ممکن است در پایان نیز نتیجه معکوس بدهد. بنابراین می خواهید در این مورد رویکرد منطقی داشته باشید. شما می خواهید مثل این باشید ، “هی ، وقتی ما تغییرات جدید ایجاد می کنیم ، حساسیت نشان دهیم ، به خصوص اگر پروژه های جدید را شروع کنیم.”
… برای پروژه های جدید ، قطعاً به آنها توصیه کنید که از ابتدا شروع به جستجوی Core Web Vital کنند. برای پروژه هایی که از قبل در حالت تعمیر و نگهداری قرار دارند یا به طور فعال در حال استفاده هستند ، من می خواهم برای آینده میان مدت نوعی برنامه ریزی کنم – مانند شش ماه آینده ، هشت ماه ، دوازده ماه – که در واقع روی هسته کار کنم Web Vital و برای بهبود عملکرد. نه فقط از دیدگاه SEO ، بلکه به معنای واقعی کلمه برای کاربران شما نیز هست. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر سوالی وجود داشته باشد که آیا ارزش آن را دارد که برای به روزرسانی Page Experience بهینه سازی کنید ، Splitt اضافه می کند که بهتر کردن کارها برای کاربران هرگز به نوعی نتیجه نخواهد داد.
بحث کامل را در فیلم زیر بشنوید: