Google توصیه می کند به جای ایجاد URL جدید برای هر فروش سالانه ، از URL های دائمی برای صفحات جمعه سیاه استفاده کنید.
Google این توصیه را در مجموعه بهترین روشها برای صفحات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ، همراه با پنج توصیه اضافی به اشتراک گذاشته است.
در اینجا بیشتر در مورد مزایای استفاده از URL های تکرار شونده و سایر توصیه های Google برای رویداد خرید آینده توضیح داده شده است.
URL های تکراری برای صفحات جمعه سیاه
فصل خرید تعطیلات هر روز در روز بعد از روز شکرگذاری – که به آن جمعه سیاه نیز می گویند – با تخفیف های عمیق از هزاران خرده فروش آغاز می شود.
هر سال فروش جدیدی به همراه دارد ، اما نباید فروش جدیدی به همراه داشته باشد صفحات.
زودگذر بودن فروش جمعه سیاه ممکن است برخی از دارندگان سایت را به این باور برساند که هر سال صفحات جدیدی را تنظیم می کنند و بعداً آنها را حذف می کنند ، بهترین اقدام است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال ، این برای صفحات جمعه سیاه یا هر صفحه وب مناسب برای آن موضوع ایده آل نیست.
در اینجا به طور خاص آنچه Google توصیه می کند:
“از یک URL تکرار شونده استفاده کنید، برای هر رویداد یک URL جدید نیست. به صفحه مقصد وقایع تکراری یک URL معنادار بدهید که منعکس کننده رویدادی است که هر ساله استفاده می شود (به عنوان مثال: use / sale / black-friday، not / sale / 2020 / black-friday). “
چرا Google URL های تکراری را توصیه می کند؟
از آنجا که URL های مکرر به سایت ها امکان ایجاد ارزش ویژه لینک را می دهند.
حقوق صاحبان سهام به ارزش SEO یک پیوند اشاره دارد ، چیزی که با گذشت زمان به دست می آید.
URL ها وقتی که صفحات دیگر به آنها پیوند می خورند ، عدالت پیوند ایجاد می کنند.
هرچه URL در وب بیشتر باشد ، ارزش بالاتری برای پیوند دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و هرچه ارزش پیوند یک صفحه بیشتر باشد ، پتانسیل آن برای رتبه بندی در نتایج جستجو بیشتر است.
URL قدیمی تر با مقدار متوسط ارزش پیوند ، شانس بیشتری برای رتبه بندی در یک صفحه تازه منتشر شده بدون ارزش سهام لینک دارد.
بنابراین ، به جای ایجاد صفحات جدید برای جمعه سیاه هر ساله ، از همان URL که Google پیشنهاد کرده استفاده کنید.
توصیه های اضافی برای Black Friday و Cyber Monday
در اینجا باقیمانده بهترین اقدامات Google برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آورده شده است.
اینها توصیه هایی برای خرده فروشان است که به Google کمک می کند تا رویدادهای فروش سطحی و برجسته را در نتایج جستجو برجسته کند.
- زود انتشار دهید: صفحه فروش جمعه سیاه را قبل از فروش کاملاً ایجاد کنید تا Googlebot وقت داشته باشد آن را کشف و نمایه کند.
- بهترین روشهای استاندارد سئو را دنبال کنید: برای اطلاعات به روز در مورد آنچه که امروزه در سئو سایت مهم است ، به راهنمای کامل جستجوگر مجله در جستجوگرها مراجعه کنید اینجا.
- پیوندهای داخلی به صفحه فرود ایجاد کنید: پیوند به صفحه فرود جمعه سیاه از سایر صفحات وب سایت ، به ویژه صفحه اصلی. این به شما کمک می کند اهمیت آن را به Google منتقل کنید و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا صفحه را سریعتر پیدا کنند.
- شامل یک تصویر مرتبط و با کیفیت بالا: یک تصویر ثابت با نمایشی به روز از فروش خود ارائه دهید. Google توصیه می کند فضای خالی اطراف مرزهای تصویر را مرتب کنید و اطمینان حاصل کنید که تصویر از نظر بصری جذاب و با کیفیت است.
- صفحه فرود را دوباره بکشید: وقتی صفحه فرود با محتوای جدید یا محتوای جدید به روز شد ، از Google بخواهید صفحه را دوباره بکشد تا مطالب شما با سرعت بیشتری به روز شود.
منبع: وبلاگ مرکزی وب مستر گوگل