تلاش گوگل برای سازماندهی اطلاعات جهان روند جدیدی پیدا کرده است.
اکنون ممکن است شامل امور مالی شما نیز باشد.
درست قبل از شکرگذاری ، گوگل اعلام کرد که در اوایل سال 2021 به کاربران برنامه Google Pay خود اجازه می دهد از طریق همکاری با 11 بانک حساب های بانکی خود را باز کنند.
به موازات این ، Google در حال معرفی چندین نسخه جدید برای خدمات اصلی Google Pay است.
این پیشرفت ها با هم ، Google را به عنوان بازیگری در نظر می گیرند که باید در فضای پرداخت بدون پول نقد حساب کند.
هدف ، همانطور که Caesar Sengupta گوگل – که بر ابتکارات پرداخت Google نظارت می کند – اظهار داشت ، این است که به کاربران Google Pay “ارزش و کنترل بیشتری از پول خود” بدهیم.
بانک ها نیز از این پیشنهاد ابتکاری هیجان زده شده اند. این به آنها کمک می کند تا بهتر بتوانند با راه حل های محبوب روزافزون مانند PayPal و سامسونگ رقابت کنند تا “یک تجربه شخصی و بدون اصطکاک همیشه فعال” را ارائه دهند (نگاه کنید به پرس کامل اینجا را از سیتی بانک آزاد کنید).
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در واقع ، حساب های Google Plex ، همراه با ویژگی های Google Pay ، یک پیشنهاد جذاب را ایجاد می کنند.
حداقل نه مزیت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.
- بدون هزینه حساب ماهانه ، حداقل شرایط موجودی و بدون اضافه برداشت.
- کارت بدهی Mastercard دیجیتال فوری و در صورت درخواست ، یک کارت بدهی فیزیکی و بدون تماس.
- یک رویکرد شهودی برای برنامه ریزی هدف با بینش های مجهز به هوش مصنوعی طراحی شده برای کمک به مشتریان در پس انداز بیشتر ، تعیین اهداف پس انداز و سلامتی بیشتر اقتصادی از نظر اقتصادی با گذشت زمان.
- تعادل در زمان واقعی ، هشدارهای معامله و خرید و همچنین توانایی اعتراض در معاملات.
- قابلیت های P2P یکپارچه برای پرداخت های یک بار ، تکراری و گروهی
- دسترسی به شبکه سراسری خودپردازهای بدون کارمزد بانک ها.
- ارسال پول به دیگران و تقسیم صورتحساب ها ، از طریق ادغام با ویژگی های Google Pay.
- ادغام Google Photos امکان جستجو برای عکس ها و بارگذاری رسیدها را فراهم می کند.
- دسترسی به پیشنهادات و اطلاعات برنامه پاداش از مشاغل معروف ، با شروع این 7 بازرگان: Target ، Burger King ، Etsy ، REI Co-op ، Sweetgreen و Warby Parker.
لازم به ذکر است ، Google گفته است که آنها داده های پرداخت را به اشخاص ثالث نمی فروشند یا از آنها برای سرویس های Google Ads استفاده نمی کنند ، درصورتی که برای تبلیغات هدف قرار گرفته باشد اما نمی شود.
بنابراین اگر این ابتکار همکاری با تجارت تبلیغات گوگل نخواهد داشت ، انگیزه Google برای ادامه سرمایه گذاری در Google Pay چیست و چرا مصرف کنندگان باید توجه بیشتری به ارائه آن داشته باشند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به هر حال ، نزدیک به دوازده ارائه دهنده مشابه وجود دارد و Google همچنان در پایگاه کاربران به 3 ارائه دهنده برتر پرداخت بدون پول نقد: PayPal ، Apple و Venmo ادامه می دهد.
گوگل بدون شک از این تازه سازی شاهد رشد فزاینده کاربر جدید خواهد بود. با این حال بعید به نظر می رسد که این سرویس ها موقعیت Google Pay را به طور قابل توجهی در بازار تقویت کنند.
Google Pay قبلاً از ادغام حساب بانکی پشتیبانی کرده است. و استفاده از سیستم عامل آن در نهایت توسط تعداد مشاغل پذیرنده آن به عنوان روش پرداخت محدود می شود.
همچنین در آنجا اپل پی شروع به مبارزه کرده است ، هنگامی که بانکها و ارائه دهندگان کارت اعتباری گزینه های پرداخت بدون تماس خود را دارند ، بسیاری از مشاغل انگیزه کمی برای حمایت از یک ارائه دهنده پرداخت دیگر ندارند.
با این حال ، گوگل دو مزیت مهم را به دست می آورد:
- این امر همچنین از وفاداری کاربران موجود در Google Pay اطمینان می بخشد.
- بسته ویژگی جدید به لطف ویژگی های جدید برنامه ریزی بودجه هوش مصنوعی ، Google Pay را از سایر خدمات پرداخت بدون تماس متمایز می کند.
با هم ، این امر تضمین می کند Google Pay همچنان یک ارائه دهنده چهارم ثابت است و به اصطلاح با هزار برش متحمل مرگ نمی شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که برای یک بخش از فضای پرداخت بدون تماس تلاش می کنند ، دفاع از موقعیت خود برای گوگل همیشه مهم است. همچنین ، با افزایش نظارت نظارتی در مورد استفاده از داده ها در مدل های تجاری تبلیغاتی خود ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای ایجاد جریان های جدید درآمد تحت فشار هستند.
پرداخت همتا به همتا و بدون تماس به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی گزینه ای قوی برای متنوع کردن رشد درآمد و کسب درآمد بیشتر از مخاطبان اسیر آنها می دهد.
با این حال ، حداقل در حال حاضر ، گوگل آنها را شکست داده است.
هرکسی که مشتاق کاربر فیس بوک یا اسنپ چت باشد اکنون انگیزه های بیشتری برای استفاده از Google Pay در مقابل ویژگی های پرداخت آن سرویس ها دارد.
و به طور خاص ، انگیزه استفاده از Google Pay همراه با م advisلفه مشورتی AI است.
با دسترسی به جزئیات حساب بانکی ، با توجه به فرکانس پرداخت ، مکان خرید ، نرم افزار برنامه ریزی مبتنی بر هوش مصنوعی Google Pay این امکان را دارد که از سایر ابزارهای مالی که صرفاً نمودار آمارهای اساسی را نشان می دهد ، جدا شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گزارش های اولیه اشاره به تلاش Google Pay برای ارائه بینش عملی ، قابل هضم مانند الگوهای هزینه بر اساس مکان یا روز هفته دارد. به نظر می رسد Google Pay به جای آرزوی ایجاد برنامه های کلان مالی ، بیشتر برای برجسته کردن الگوهایی طراحی شده است که کاربران عملاً می توانند براساس آنها عمل کنند و تغییر دهند.
اگرچه ممکن است Google به عنوان یک مشاور قدرت مالی شناخته نشود ، اما تجربه قابل توجهی در هوش مصنوعی به ارمغان می آورد. از جستجو گرفته تا دستگاه های فعال شده با صدا ، Google سابقه مدل سازی و رفتارهای کاربر را داشته است.
بیایید ببینیم آیا Google Pay به یک راه حل دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی منجر می شود یا خیر.
حتی اگر این تغییرات Google Pay را به محبوب ترین پلتفرم پرداخت تبدیل نکند ، اگر Google موفق به ایجاد هابی شود که افراد می توانند هزینه های روزانه خود را مدیریت کنند ، باز هم می تواند پیروزی را ادعا کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر پنی ها پوند به دست می آورند ، Google ممکن است به ما کمک کند تا لحظاتی را که اغلب اضافه می شوند ردیابی و راهنمایی کنید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس گرفته شده توسط نویسنده ، دسامبر 2020