Google Ads پیشرفت های جدیدی را در پسوندهای فرم اصلی آنها اعلام کرده است. این دو ویژگی جدید باید به ساده سازی و کنترل های بهتر برای تبلیغ دهندگان کمک کند ، در حالی که کارایی بیشتری در ایجاد و مدیریت ایجاد می کند.
پسوند فرم سرب چیست؟
بازاریابان در تلاشند تا راه های بیشتری را برای دسترسی سریعتر کاربران در سفر خود به سمت کاربر شدن جستجو کنند. همانطور که ردیابی با پیشرفت روزافزون رشد می کند ، شناختی که باید نقاط لمسی قبل از خرید را اندازه گیری و تبلیغ کرد ، نیز افزایش یافت.
Facebook Ads واحدهای تبلیغاتی را آغاز کرد که در آن کاربران می توانستند ایمیل خود را بدون ترک سیستم عامل به طور خودکار ارسال کنند. این نوع تجربه بدون اصطکاک برای تبلیغ کنندگان جذاب بود ، زیرا آنها سخت تر می توانستند کاربران را از یک سیستم عامل و وب سایت خود خارج کنند.
گوگل نیز از آن پیروی کرد حدود یک سال پیش با پسوند تبلیغات جدید برای فرم های سرب. این تجربه به کاربران امکان می دهد اطلاعات خود را از طریق جستجو ، نمایش ، Discovery یا تجربه تبلیغات YouTube ارسال کنند.
در حالی که بسیاری از بازاریان از دیدن این موضوع خوشحال بودند ، اما اعدام هنوز هم چند مورد داشت که باعث شد ایده آل نباشد.
عملکرد جدیدی که امروز اعلام شده باید حداقل دو مورد از این موارد را برطرف کند.
فرم های سرب خود را به راحتی به اشتراک بگذارید
افزونه های فرم Lead اکنون می توانند به راحتی در بین انواع کمپین ها اعمال و به اشتراک گذاشته شوند. آنها از طریق گزینه “تبلیغات و برنامه های افزودنی” اضافه می شوند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این صفحه تبلیغ کنندگان را به ایجاد فرم ، پیام ارسال و نسخه تبلیغات راهنمایی می کند:
گزینه های س Moreال بیشتر برای تبلیغ کنندگان
افزونه های فرم سرب همچنین شامل س questionsالات از پیش ساخته شده برای پاسخ دادن به کاربران می باشد
این نوع اطلاعات می تواند چند عملکرد را ارائه دهد ، مانند ارسال مسیر به تیم فروش مناسب ، یا کاربر را به لیست ایمیل صحیح اضافه کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با زدن گزینه “س ”ال” لیستی سازماندهی شده توسط عمودی نمایش داده می شود:
زدن پیکان انبوه گزینه های س questionال مربوط به صنعت را به شما نشان می دهد. تبلیغ کنندگان قطعاً باید تبلیغات را برای عمودی بودن آنها جستجو کنند. این نه تنها می تواند زمینه اضافی ایجاد کند ، بلکه پرسیدن س questionsال به فیلتر کردن ربات ها یا نامه های ناخواسته نیز کمک می کند!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اتوماسیون جمع آوری سرب
یکی دیگر از اشکالاتی که در مورد Lead Forms وجود داشت در واقع ثبت نام در سیستم بود. تبلیغ کنندگان باید آنها را به صورت دستی در یک فایل بارگیری کنند ، ذخیره کنند و سپس آن را در ارائه دهنده خدمات ایمیل خود بارگذاری کنند.
این نه تنها به موقع اضافه شد ، بلکه باعث تأخیر در مواردی مانند دستیابی یکی از اعضای فروش یا شروع توالی اتوماسیون ایمیل می شود. این امر می تواند منجر به عدم وجود لیدهای جذاب یا نرخ لغو اشتراک بالاتر از حد معمول شود.
برای رفع این مشکل ، فرم های Lead را می توان از طریق یک وب قلم متصل کرد. اگر وب شوق گزینه ای نباشد ، تبلیغ کنندگان می توانند از طریق Zapier اتوماسیون را نیز ایجاد کنند. این مسیریابی خودکار به یک لیست ایمیل خاص یا CRM ایجاد می کند. اکنون مارک ها دسترسی فوری بیشتری به مقاله های ارسالی دارند ، تاخیر زمانی که دستی دستی ورودی را کاهش می دهد ، کاهش می یابد. فروش به سرعت پیشتاز است و افرادی که به یک لیست ایمیل می روند به هرگونه اتوماسیون اضافه می شوند بدون اینکه تبلیغ کننده چیزی را لمس کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این گزینه در تنظیمات Lead Form Extension قرار دارد. این دقیقاً در بخش “فراخوان عمل” با عنوان “گزینه تحویل سرب” قرار دارد:
اعلام کامل گوگل در مورد این ویژگی های جدید می تواند باشد اینجا پیدا شد.