من قصد دارم یک واقعیت SEO را برای شما بازگو کنم که به بسیاری از س questionsالات مربوط به نحوه عملکرد گوگل پاسخ خواهد داد و من حتی نمی توانم در این مقاله به همه آنها بپردازم.
همچنین این یک روش عالی برای دامن زدن به بحث و گفتگو در انجمن های بحث و گفتگو درباره SEO بهتر است.
Google صفحات وب را رتبه بندی می کند نه وب سایت ها.
باور نمی کنید؟ از جان مولر از گوگل بپرسید (من این کار را کردم):
جان مولر یا گوگل را باور ندارید؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
خوب ، این یک بحث کاملاً متفاوت است ، اما خوشبختانه افراد بسیار زیادی وجود داشته اند که همان حرف را گفته اند.
Google صفحات وب را رتبه بندی می کند نه وب سایت ها.
وقتی قدرت این گفته به ظاهر غیرمتعارف را در نظر گرفتید ، خواهید دید که چگونه در هنگام تدوین استراتژی جستجوی ارگانیک خود در ذهن داشته باشید ، بسیاری از تصمیمات شما را ساده می کند.
بعلاوه ، این به بسیاری از بحثهای محبوب SEO در طول سالها پایان داده است.
واقعن معنیش چی میشه؟
ببینید ، ما در اینجا نیازی به پیچیدگی بیش از حد نداریم ، اما بیایید به این نکته بپردازیم که چگونه این عبارت اوضاع را متزلزل می کند و گاهی اوقات برخی از طرفداران SEO من را ناراحت می کند.
اساساً ، “Google صفحات وب را رتبه بندی می کند ، نه وب سایت ها” ، به این معنی است که Google با هر صفحه وب که ربات های آن می خزند و فهرست می شوند ، مانند دنیای کوچک خود مختص خود از محتوا ، کد و پیوندها رفتار می کند.
در حالی که سایر صفحات وب بر آن جهان تأثیر می گذارند ، اما مکانی که این جهان در کهکشان بزرگتر زندگی می کند برای گوگل اهمیتی ندارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بنابراین ، تا آنجا که رتبه بندی و نمایه سازی انجام می شود ، آن صفحه وب می تواند در هر دامنه ای که دوست دارد زندگی کند و گوگل با آن همان رفتار را خواهد داشت.
من سعی می کنم یک مرجع Superman / Bottle City of Kandor را در اینجا ایجاد کنم ، اما احتمالاً کل بحث را به خود اختصاص می دهد.
ادامه دادن
چرا برخی از طرفداران SEO از این عبارت به ظاهر بی گناه متنفر هستند؟
از آنجا که وجود آن بسیاری از مفاهیم مورد علاقه آنها را می شکند – و به این دلیل که تجارت آنها بستگی به اعتقاد مردم به وجود این مفاهیم دارد.
بیایید زیاد روی آن جنبه کار تمرکز نکنیم.
در عوض ، ما خواهیم دید که چگونه این ایده درباره چگونگی عملکرد رتبه بندی در Google توضیح می دهد.
من هرگز از عبارات “در صفحه“SEO یا” خارج از صفحه “SEO یا” SEO فنی “برای این موضوع ، بنابراین بیایید این را به سه بخش تقسیم کنیم که من برای خودم استفاده می کنم ممیزی SEO (و خیلی بیشتر): محتوا، طراحی صفحه وب، و مرجع (پیوندها).
محتوا
هنگامی که این مقاله را می نوشتم ، از Quora یک س toال برای پاسخ دریافت کردم که با مفهوم “Google صفحات وب رتبه بندی می کند ، نه وب سایت ها” ، هنگامی که صحبت از حوزه محتوای SEO می شود ، قرار می گیرد: وبلاگ به رتبه من آسیب می زند؟ “
سوال خوبی است من حتی دیده ام یکی از بهترین متخصصان سئو در دنیا چیزی شبیه دوستانش در فیس بوک می پرسد.
وقتی در جواب خود “صفحات وب ، نه وب سایت” را مطرح کردم ، تقریباً بحث به پایان رسید.
هر روز ، شما احتمالاً بهترین مثالها را می خوانید که چرا وبلاگ نویسی (یا هر مقاله دیگری برای انتشار در وب) در مورد موضوعات مختلف به رتبه بندی Google شما آسیب نمی رساند: وب سایت های خبری.
ده ها موضوع ، بدون هماهنگی کمی در یکدیگر ، در یک حوزه زندگی می کنند.
چرا؟
Google صفحات وب را رتبه بندی می کند نه وب سایت ها.
اگر به آن فکر کنید ، ما نمی خواهیم در جهانی زندگی کنیم که گوگل صفحات وب را براساس یک موضوع واحد از کل وب سایت رتبه بندی کند.
به عنوان جوشوا هاردویک از اهرفس یک بار توضیح داد،
“فقط به این دلیل که تجارت شما پنجره های شیشه ای ایجاد می کند ، به این معنی نیست که هر صفحه در سایت شما باید از نظر پرسش ،” شیشه های رنگی “رتبه بندی کند.”
طراحی صفحه وب
اگر مدت زمان طولانی در بازی بهینه سازی موتور جستجو بوده اید ، احتمالاً کل “زیر دامنه در برابر زیر پوشه”حداقل یک بار بحث کنید. قسم می خورم که هر دو سال یک بار به بالای گلدان ایده های بحث در مورد SEO می رسد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هر ساله گوگل توضیح می دهد. مهم نیست
چرا مهم نیست؟
زیرا Google صفحات وب را رتبه بندی می کند و نه وب سایت ها. بنابراین ، این صفحات وب می توانند در یک زیر دامنه یا یک زیر پوشه زندگی کنند و Google نیز با آنها به همان روش رفتار خواهد کرد.
یک بار دیگر ، ما نمی خواهیم در جهانی زندگی کنیم که اشتباهات یک صفحه در وب سایت شما باعث پایین آمدن کل سایت شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، به احتمال زیاد با مواردی روبرو شده اید که یکی از صفحات وب شما کندتر از بقیه صفحات شما است.
این صفحه تنها کل یک وب سایت شما را به پایین نمی کشد ، فقط همین یک صفحه.
قدرت
یکی از محبوب ترین و موثر تر استراتژی های جستجوگرها این روزها Content Hubs است. فرآیند ، همچنین به عنوان مدل ستون-خوشه شناخته می شود ، مبتنی بر ایده ایجاد یک موضوع “توپی” یا “ستون” است که به سایر زیرمجموعه ها یا “خوشه های” زیرمجموعه ها پیوند دارد که جزئیات بیشتری از محتوای توپی / ستون را ارائه می دهد.
یکی از دلایلی که این استراتژی بسیار خوب کار می کند این است که این یک روش آسان را برای انتقال اختیارات بدست آمده از پیوندهای ورودی به مراکز موضوع اصلی شما به زیرموضوعات (یا بالعکس) امکان پذیر می کند.
چرا اینقدر خوب کار می کند؟
وادار نکنید دوباره آن را بنویسم. Google فکر خواهد کرد که من پر کردن کلمات کلیدی هستم.
در حالی که آن پیوندهای داخلی ممکن است به اندازه پیوندهای قدرتمند نباشند لینک های خارجی، آنها هنوز هم دارای قدرت زیادی هستند زیرا Google همه آنها را به عنوان صفحات جداگانه با اقتدار خاص خود می داند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گاهی اوقات ، می بینم کسی ادعا می کند که این استراتژی محتوا همچنین به ایجاد یک “اقتدار موضعی“برای کل وب سایت شما اما با توجه به کل قانون” صفحه وب ، نه وب سایت “که توسط Google تأیید شده است ، ما می دانیم که این درست نیست.
این ما را به مفهوم اقتدار کلی برای کل وب سایت یا دامنه شما در صورت تمایل می رساند.
در حالی که برخی ابزار جستجوگرها شرکت ها نام خود را مطرح کرده اند و این مفهوم را تحت فشار قرار داده اند ، گوگل اولین کسی است که به شما می گوید که این ساده نیست.
اکنون ، ممکن است بپرسید: اگر این معیار اقتدار در سراسر وب سایت وجود ندارد ، چرا استراتژی های ایجاد لینک های ناخواسته مانند “میزبانی انگلی” به خوبی کار می کنند؟
چون کار نمی کند.
هاست پارازیت زمانی است که یک سازنده لینک پیوندی را از محتوای مدفون شده در یک وب سایت معروف و معمولاً آموزشی می فروشد.
با این حال ، تنها معیاری که این “هک” مثر است ، معیار اقتدار سطح دامنه است که تحت تأثیر دامنه های دیگر با معیار سطح دامنه بالا قرار دارد و نه تغییرات واقعی رتبه بندی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“صفحات وب ، نه وب سایت ها” کل زیر اقتصاد تجارت SEO را بر اساس یک مفهوم کاملاً غیر واقعی آشکار می کند.
در تلاش برای تغییر معیاری که فقط برای افرادی که می خواهند این معیار را به دیگران بفروشند ، ارزش خود را هدر ندهید.
نتیجه
برخی از اعضای انجمن SEO دوست دارند به تیغ اوکام اشاره کنند که چرا نظریه بی اساس آنها بر اساس داده های ناکافی و آمار شلخته وجود سیگنال رتبه بندی را بر اساس رفتار جمعی کل وب سایت اثبات می کند – “ساده ترین توضیح معمولاً درست است یکی! “
از قضا ، یک پاسخ ساده تر ، توضیح می دهد که چرا تئوری آنها در بررسی دقیق نمی ماند.
من اولین نفری نیستم که می گویم گوگل صفحات وب و نه وب سایت ها را رتبه بندی می کند و شک دارم آخرین نفر باشم.
امیدوارم ، اکنون که بهتر می دانید ، در این مانترا که به بسیاری از س SEOالات سئو پاسخ می دهد ، به من می پیوندید.
منابع بیشتر: