Google اطلاعات بیشتری در مورد دامنه ها در نتایج جستجو پیدا می کند ، به جستجوگران کمک می کند بدون انجام چندین پرس و جو ، در مورد منابع اطلاعاتی کسب کنند.
به روزرسانی شده در جستجوی Google که امروز ارائه می شود ، نماد سه نقطه جدیدی را به گوشه بالا سمت راست قطعه های جستجو اضافه می کند.
با ضربه زدن روی نماد ، از قسمت پایین صفحه کارت با اطلاعات اضافی درباره نتیجه جستجو ، بلند می شود.
کارت های جدید “درباره این نتیجه” شامل اطلاعات زیر است:
- شرح دامنه
- دامنه امن است یا خیر
- URL کامل نتیجه جستجو
- خواه نتیجه ارگانیک باشد یا تبلیغ
علاوه بر این ، کارتها به کاربران امکان دسترسی سریع به تنظیمات حریم خصوصی و پیوندی به ویدیویی درباره نحوه کار جستجو را می دهند.
در اینجا مثالی از نسخه متفاوت یکی از این کارتها آورده شده است که منبع آن یک خوراک خودکار است ، مانند لیست کارها.
گوگل می گوید بیشتر ، اما نه همه ، نتایج جستجو یکی از این کارت ها را دارد. بستگی به این دارد که آیا دامنه با ویکی پدیا همراه باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google تمام اطلاعات مربوط به دامنه ها را از ویکی پدیا تهیه می کند ، به این معنی که هیچ روش بهینه سازی در سایت وجود ندارد که بتواند برای پر کردن این کارتها به Google کمک کند.
“بر اساس مدل ویرایش آزاد ویکی پدیا ، که به هزاران داوطلب جهانی برای افزودن محتوا متکی است ، این توضیحات به روزترین اطلاعات تأیید شده و منابع موجود در ویکی پدیا در مورد سایت را فراهم می کند.
اگر سایتی است که قبلاً نام آن را نشنیده اید ، این اطلاعات اضافی می تواند زمینه یا آرامش خاطر شما را فراهم کند ، خصوصاً اگر بدنبال چیز مهمی مانند اطلاعات بهداشتی یا مالی هستید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتماد Google به ویکی پدیا به نوعی زمینه بازی را افزایش می دهد ، اما بسیاری از سایت های کوچکتر را که ورودی های ویکی پدیای خود را ندارند ، از مطالعه خارج می کند.
در مواردی که توضیحات ویکی پدیا در دسترس نباشد ، مانند زمانی که سایت برای اولین بار نمایه شده است ، Google ممکن است زمینه دیگری را نشان دهد.
گوگل با این به روزرسانی قصد دارد به جستجوگران کمک کند تا در مورد سایتهایی که می خواهند بازدید کنند ، آگاهانه تصمیم بگیرند
به طور معمول گوگل ، تمام زمینه های اضافه شده در مورد سایت ها بدون نیاز به جستجوگران برای بازدید از سایت خود ارائه می شوند.
خوب یا بد بودن این مسئله از دیدگاه است. از یک طرف ، اطلاعات جستجوگران را با سرعت بیشتری به جستجوگران می دهد. از طرف دیگر ممکن است به طریقی بر روی ترافیک تأثیر بگذارد که هنوز تعیین نشده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حداقل Google هیچ محتوای اضافی روی صفحه را در SERP نمی دهد. اطلاعات موجود در کارتهای جدید مخصوص خود دامنه است.
باز هم ، کاری برای صاحبان سایت انجام نمی شود که بتواند یکی از این کارت ها را در نتایج جستجو راه اندازی کند. اگر Google زمینه کافی در مورد دامنه داشته باشد ، کارتها به طور خودکار اضافه می شوند.
این به روزرسانی امروز به زبان انگلیسی در ایالات متحده در دسک تاپ ، تلفن همراه و برنامه Google در iOS و Android در حال اجرا است.
Google ابتدا این کار را به عنوان بتا ارائه می دهد. این شرکت می گوید برای درک اینکه آیا افراد این ویژگی را مفید می دانند ، آزمایشات زیادی در مورد کاربر انجام شده است و پس از راه اندازی مجدداً به تکرار آن ادامه می دهد. انتظار می رود این ویژگی به مرور تکامل یابد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید