فیس بوک داده های ناشناس از موضوعات مهم برای افراد مهم در فیس بوک و اینستاگرام را برای درک روند کاربران مطالعه کرد. آنها بینش های مختلفی را کشف کردند که نشان می دهد مهمترین موضوعات و روندها برای سال 2021 خواهد بود.
چهار موضوع موضوعی و گرایشهای پرطرفدار
فیس بوک بینش آنها را در چهار دسته گسترده سازماندهی کرد.
- آموزش و عمل
- فن آوری
- شیوه زندگی
- اوقات فراغت
آموزش و عمل
ایالات متحده
با آموزش و اقدام ، فیس بوک روندی را در رسانه های اجتماعی برچسب گذاری می کند که علاقه کاربران به یادگیری در مورد وضعیت جامعه و سیاست به صورت محلی و در سراسر ایالات متحده و جهان از آگاهی به یادگیری فعال و سپس به عمل افزایش می یابد.
فیس بوک از جنبش Black Lives Matter به عنوان نمونه ای از نحوه آموزش و اقدام کاربران فیس بوک و اینستاگرام استفاده کرد.
طبق فیس بوک:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“دستورالعمل های مشترک برای تماس با مقامات منتخب تأکید بر سرمایه گذاری مجدد در دولت محلی است و مردم از سیاست هایی حمایت می کنند که به نفع شهرها ، شهرها و محله های آنها باشد.
مردم وقت و پول خود را به سمت وکالت سوق می دهند … “
گرایشهای استرالیا
فیس بوک همچنین یک روند جالب در استرالیا را که مربوط به کتاب است برجسته کرد. کاربران به طور فزاینده ای علاقه مند به صحبت در مورد نویسندگان و کتاب ها هستند. فعالیت های مرتبط با ادبیات شامل پیوستن به باشگاه های آنلاین کتاب برای معاشرت با دیگران با علاقه مشترک به کتاب بود.
داده های فیس بوک نشان می دهد که بحث های مربوط به نویسندگان ، ادبیات و تاریخ افزایش یافته و تا سال 2021 ادامه خواهد داشت.
“فراتر از خود کتاب ها ، کتابفروشی های کوچک حضور آنها را در جوامع محلی تقویت می کنند ، 9 ارائه سخنرانی آنلاین ، گروه های بحث و داستان کودکان. همچنین كتابخانه ها با تحویل كتاب ها و فراخواندن برای بازرسی از افراد مسن ، نقش فعال جامعه را ایفا می كنند. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
روندهای سبک زندگی 2021
روند زندگی در گذشته بیشتر به مسافرت ، غذا و نوشیدنی ، سرگرمی و مد می چرخید. گزارش مباحث و روندهای 2019 روند برجسته بیرون از خانه:
“محصولات سبز و پایداری نشان دهنده آگاهی زیست محیطی جدیدی در سراسر زیبایی ، مد و سفر است. مباحث مربوط به غذا نیز خارج از بحث آشپزی ظاهر شد ، زیرا افراد علاقه جدیدی به مزایای سلامتی و سلامتی برخی مواد داشتند. و اکنون شاهد تمرکز زدایی از مدل های سنتی در مواردی مانند ورزش ، خرید و حتی زمان نمایش هستیم. “
گزارش موضوعات و روندهای 2021 نشان می دهد که موضوعات و روندهای زندگی در انگلیس ، کانادا و ایالات متحده در اطراف خانه می چرخند و واقعیت زندگی را در یک بیماری همه گیر منعکس می کنند.
موضوعات پرطرفدار شامل باغبانی ، روندهای فرهنگی گاه به گاه با الهام از واقعیت کار در محیط خانه است و خودتان (DIY) آن را بازسازی کنید.
باغبانی برای مصرف کنندگان مهم است
گزارش فیس بوک روند باغبانی را برجسته کرد:
“تازه حتی در باغبانی آشپزخانه ، بسیاری از آنها در مورد نحوه تهیه کتاب و منابع آنلاین برای فصل اول خود در خاک مشورت می کنند. جستجو برای “چگونه می توان آووکادو پرورش داد” ، به عنوان مثال ، بین اواسط آوریل 2019 و 2020 100 برابر افزایش یافته است. “
فرهنگ گاه به گاه
فیس بوک به روندی اشاره کرد که آن را نامگذاری کرد فرهنگ گاه به گاه. فرهنگ گاه به گاه بازتاب این واقعیت است که بسیاری از افراد مجبور نیستند بر قسمتهای بیرونی خود مانند مدل مو یا مد تمرکز کنند. تمرکز مصرف کننده به سمت لباس راحت ، مراقبت از خود و آنچه فیس بوک اصالت بیشتری در برقراری ارتباط می داند ، قرار گرفته است.
فیس بوک توضیح می دهد:
“از دیرباز ، مردم تلاش کرده اند تا نسخه های صیقلی از خود را ارائه دهند ، لباس و لبخند را به دفتر ، قرار ملاقات و حتی فروشگاه می گذارند. با جلسات حضوری که عمدتاً در حالت تعلیق است و صفحه نمایش فیلم پنجره ای مجازی برای زندگی در خانه مردم دارد ، آمریکایی ها اصالت را بر ظاهر ارجح می دانند ، حتی اگر این به معنای آسیب پذیر بودن باشد. “
گرایشهای خانگی کانادا
فیس بوک روند تمرکز بر خانه را به عنوان معنای واقعی کلمه بر روی خانه برجسته کرد. موضوعات و گرایش های رایج در کانادا مواردی بودند که باید ساخت خانه را انجام دهند تا بتوانند فعالیت هایی را که قبلاً در خارج از خانه انجام می شد و اکنون در داخل خانه انجام می شود ، انجام دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
موضوعات معمول ایجاد فضای کار اما همچنین فضای مدرسه و کار کردن بود. موضوعات دیگر شامل اصلاح حیاط خانه بود.
فیس بوک خاطر نشان کرد:
“در حیاط خانه ها و بالکن ها ، مردم تختخواب های بلند شده را برای باغبانی و اضافه کردن مبلمان چمن نصب می کنند. 27 در داخل خانه نیز به همان اندازه مشغول است که کارگران از بداهه سازی فضای میز برای ساختن کارخانه های ارگونومیک در منزل و محاصره مناطق برای ورزش فارغ التحصیل می شوند. همانطور که مردم به طور فزاینده ای در مکان های خود کار می کنند و بازی می کنند ، از خانه های خود بیشتر درخواست خواهند کرد …
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فن آوری
فیس بوک بر افزایش نقش فناوری در سراسر جهان برای تسهیل تجارت آنلاین در مکانهایی که خرید آنلاین هنوز در کشورهای دیگر موفق نشده است ، اشاره کرد.
از هند گرفته تا استرالیا تا مکزیک. هند و مکزیک به دلیل اتصال به اینترنت و ترجیح خرید با پول نقد ، در خرید آنلاین مشکلی دارند. استرالیا دارای مسائل مربوط به مشکلات در زایمان به جمعیتی بود که بسیار پراکنده است.
در هند ، تجارت الکترونیکی ، سرگرمی های خانگی به علاوه کار و فعالیت های آموزشی به طور فزاینده ای در حال حرکت آنلاین هستند.
استرالیا به سمت آنچه فیس بوک آن را نسخه ترکیبی خرید آنلاین می خواند ، است. این نشان دهنده ترکیبی از خرید آنلاین همراه با تحویل و خرید آنلاین با وانت در فروشگاه است.
مکزیک توسط Neo Banking ، نوعی پرداخت بدون نقد از طریق بانک هایی که هیچ حضور فیزیکی در بانک ندارند ، در حال تغییر است. این اجازه می دهد تا بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان مکزیکی از روش های پرداخت بدون پول استفاده کنند.
طبق فیس بوک:
وی افزود: “مشتریان همچنین به دنبال گزینه های امن تر خرید اول دیجیتال هستند و بسیاری از مشاغل پرداخت های بدون پول را اتخاذ می كنند. این ممکن است منجر به تغییرات پایدار در نحوه بانکداری و خرید مردم شود: یک مطالعه پیش بینی می کند دو سوم مکزیکی ها استفاده نقدی آنها را در آینده کاهش می دهد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
موضوعات و موضوعات خرید آنلاین 2021
گزارش فیس بوک نشان داد که چگونه خرید آنلاین همچنان به روش استاندارد خرید کالا تبدیل می شود. این همچنین نشان می دهد که مصرف کنندگان چگونه بر خریدهایی که زندگی خانه آنها را افزایش می دهد متمرکز شده اند. پیش بینی می شود این روند تا سال 2021 ادامه یابد.
استناد
گزارش فیس بوک 40 صفحه ای را بخوانید: