در سال 2020 ، شرکت حقوقی شما مجبور شده است تغییرات زیادی را انجام دهد که برای ادامه کار و ارائه کمک حقوقی به مشتریان خود نمی دیدید.
همه ما سال گذشته باید راه های جدیدی برای انجام کارها پیدا می کردیم و احتمالاً باید در سال 2021 به انجام اصلاحات ادامه دهیم.
با وجود همه اینها ، بازاریابی دیجیتال همچنان برای کسب و کارها مفید بوده و اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
در اینجا چند تاکتیک و کانال بازاریابی دیجیتال آورده شده است که شرکت حقوقی شما برای استفاده در سال 2021 نیاز دارد.
1. نام تجاری خود را محکم کنید
وقتی می خواهید در سال جدید تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود ببخشید ، اولین جایی که باید شروع کنید مربوط به خودتان است نام تجاری.
بدون مارک تجاری قوی ، هیچ کار دیگری که انجام می دهید به اندازه ممکن خوب نخواهد بود.
این چیزی فراتر از به روزرسانی آرم شما است ، اگرچه این می تواند مهم باشد.
نام تجاری شما این است که چگونه می خواهید شرکت حقوقی شما در معرض دید عموم قرار گیرد. این بخشی از نحوه ارسال پیام شما به مشتریان احتمالی است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به نظر می رسد بسیاری از شرکت های حقوقی که به همان نوع وکالت عمل می کنند ، به خصوص برای کسانی که تجربه جستجوی وکلا را ندارند ، دقیقاً یکسان به نظر می رسند.
شما می دانید که ارزش منحصر به فردی که شرکت حقوقی شما دارد اما در خارج از کشور ، ممکن است مانند هر شرکت حقوقی دیگری در منطقه شما به نظر برسد.
اینجاست که باید از مارکتینگ دیجیتال و مارک تجاری خوب استفاده کنید تا خود را از هم متمایز کنید.
چه چیزی شرکت حقوقی شما را از رقبا متفاوت و بهتر می کند؟
شما همچنین می خواهید برای دفتر حقوقی خود یک مارک مناسب بسازید زیرا می خواهید مشتریان بالقوه احساس کنند می توانند به شما اعتماد کنند ، که همانطور که می دانید هنگام جستجوی کمک حقوقی از هر نوع بسیار مهم است.
2. بهینه سازی صفحات برای همه مناطق عملی
شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما شامل تمام اطلاعاتی است که مشتریان بالقوه می توانند نیاز داشته باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در موسسه حقوقی خود ، ممکن است بتوانید در زمینه های مختلف حقوقی به مشتریان کمک کنید. هر سرویسی که می توانید به مردم ارائه دهید باید در وب سایت شما باشد و یافتن آن برای کاربران آسان باشد.
شاید شما قبلاً یک وب سایت جامع داشته باشید که همه مواردی را که ارائه می دهید پوشش دهد ، اما آیا آنها برای SEO کاملاً بهینه شده اند؟
در غیر این صورت ممکن است هدر رود و همه کارهایی که قبلاً انجام داده اید نتیجه ای نخواهد داشت.
اطمینان از اینکه هر صفحه در وب سایت شما شامل اطلاعات ارزشمندی در مورد خدمات شما است و از نظر SEO مناسب است ، به شما کمک می کند ترافیک مورد نیاز خود را وارد کنید.
بخاطر داشته باشید که خدمات دفاتر حقوقی شما بیش از مکان دقیق شما ، خدمات بیشتری ارائه می دهد.
با استفاده از کلمات کلیدی خاص موقعیت مکانی خود و مکانهایی که خدمت می کنید ، شانس بیشتری در رتبه بندی عالی برای این شرایط خواهید داشت.
اینها کلمات کلیدی دم بلند افراد کمتری برای آنها رقابت می کنند ، اما آنها همچنین افرادی هستند که به احتمال زیاد مشتری شما می شوند و آنها را جستجو می کنند.
3. به طور منظم مطالب را منتشر کنید
مهم نیست که از چه قانونی استفاده می کنید ، شما می فهمید که مشتریان شما یک چالش جدی را پشت سر می گذارند و کمک های مورد نیاز خود را زیاد سوار می شوند.
اکثر مردم قبل از اینکه در دفتر حقوقی که فکر می کنند بهترین است ، تحقیق کنند.
طبق مطالعه سال 2020 ، 86٪ پاسخ دهندگان مطالعه گفتند که آنها از Google به عنوان منبع خود برای تحقیق آنلاین در مورد یک وکیل استفاده می کنند.
دومین اکثریت بزرگ ، 9٪ از پاسخ دهندگان ، گفتند که از بررسی های Yelp استفاده می کنند.
با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد به طور آنلاین به موسسات حقوقی مراجعه می کنند ، باید آماده باشید تا به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که می توانید به آنها کمک کنید.
بهترین راه برای انجام این کار تولید است محتوا برای شرکت حقوقی شما که به همه سوالات آنها پاسخ می دهد.
شما احتمالاً قبلاً س theالاتی را که احتمالاً مشتری شما دارد ، می دانید ، اما برای یافتن کمک مناسب باید مکانی باشید که آنها به آنجا می روند.
محتوا به شما کمک می کند تا بهترین مکان را برای کمک به آنها نشان دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
چشم اندازها می خواهند ببینند که دفتر حقوقی که آنها به دنبال آن هستند دانش و منابع لازم برای کمک به آنها را دارد.
این شما هستید که باید نشان دهید موسسه حقوقی شما با محتوای آموزنده و ارزشمندی که بدنبال آن هستند ، بهترین پاسخ را دارد.
4- استفاده از ایمیل مارکتینگ را شروع کنید
مهم است که تا آنجا که می توانید با مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید.
با شروع کار با بازاریابی ایمیلی، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که در ذهن آنها مانده اید زیرا آنها تصمیم می گیرند که به چه کمکی نیاز دارند.
خبرنامه روشی عالی برای توزیع همه محتوای عالی شرکت حقوقی شما است که ایجاد می کند.
خبرنامه ها همچنین یک روش عالی برای ارسال محتوا و اطلاعات مربوط به شرایط خاص آنها و شخصی نگه داشتن آنها برای مشتریان احتمالی شما هستند ، بدون اینکه مجبور باشید این کار را به صورت جداگانه انجام دهید.
شما می دانید که همه مشتریان شما به کمک یکسان نیاز ندارند.
همه آنها در مورد آماده بودن یا نبودن برای کار با شما در یک مکان نیستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به جای ارسال ایمیل یکسان برای همه مشتریان بالقوه ، لیست ایمیل خود را به گروه تقسیم کنید.
با این کار می توانید مستقیماً محتوای خود را به لیدهایی که بیشتر به آن نیاز دارند ارسال کنید ، بنابراین می توانید شانس بیشتری برای مشاهده آن داشته باشید.
ارسال منظم خبرنامه و ایمیل نیز به کار زیادی احتیاج ندارد.
در بسیاری از اوقات ، می توانید از مطالب جدیدی که ایجاد کرده اید ، مطالب قدیمی اما هنوز مرتبط که اخیراً به اشتراک گذاشته نشده اند و همچنین هرگونه به روزرسانی مهم در مورد شرکت حقوقی خود استفاده کنید.
5- وارد شبکه های اجتماعی شوید
هر مشاغل نیاز به کالای خوبی دارد شبکه های اجتماعی حضور
نیازی نیست که برای هر سیستم عامل رسانه اجتماعی حساب ایجاد کنید.
به سکوهایی که مخاطب شما بیشترین استفاده را می کند فکر کنید تا از اتلاف وقت و تلاش در سکوهایی که شما را به جایی نمی رساند جلوگیری کند.
مطالعه من در بالا اشاره کردم همچنین نشان داد که گوگل ، Yelp و فیس بوک محبوب ترین سیستم عامل برای تحقیق و تعامل با شرکت های حقوقی آنلاین هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر یک شرکت حقوقی در این سیستم عامل ها حضور نداشته باشد ، وقت زیادی را از دست می دهد.
داشتن یک صفحه فیس بوک برای شرکت حقوقی شما امری مسلم است ، اما شما همچنین به یک حساب کاربری LinkedIn و حتی شاید توییتر و اینستاگرام نیاز دارید.
فعال بودن در سیستم عامل های مناسب می تواند به افزایش آگاهی شرکت حقوقی شما کمک کند ، بنابراین افرادی که به دنبال خدماتی هستند که شما ارائه می دهید ، می دانند که شما در آنجا هستید.
فقط ایجاد این حساب ها و فقط در بعضی مواقع چک کردن کافی نیست.
این چیزی است که شما باید دائماً آن را کنترل کرده و وقت خود را برای آن اختصاص دهید.
رسانه های اجتماعی یک روش ارزشمند و آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است.
حسابها را مرتباً بررسی کنید تا بتوانید با مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید و محتوای خود و هر گونه به روزرسانی را از دفتر حقوقی خود به اشتراک بگذارید.
6. از تبلیغات PPC استفاده کنید
بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری را به ارمغان بیاورید ، اما شما می توانید کارهای بیشتری را انجام دهید.
با تبلیغات پولی می توانید مخاطبان خود را گسترش دهید و حتی به تعداد بیشتری از افراد دیگر برسید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این به شما امکان می دهد مخاطبان گسترده تری را هدف قرار دهید و مخاطبان خود را تعیین کنید ، بنابراین همه افراد مناسب در معرض دفاتر حقوقی شما قرار می گیرند.
در حالی که تبلیغات PPC می تواند برای ایجاد ترافیک جدید عالی باشد ، همچنین گزینه خوبی برای هر نوع بودجه بازاریابی دیجیتال است.
شما بر میزان هزینه ای که می خواهید صرف کنید کنترل زیادی دارید و ردیابی میزان کارآیی تبلیغات آسان است و داده های مهمی برای تصمیم گیری آگاهانه به شما می دهد.
فراموش نکنید که می توانید از تبلیغات پولی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید.
7. وارد دایرکتوری های حقوقی شوید
دایرکتوری های حقوقی یک دارایی عظیم بازاریابی دیجیتال برای شرکت های حقوقی است.
دریافت لیست در دایرکتوری های حقوقی آنلاین می تواند مزایای کمی برای دفتر حقوقی شما داشته باشد و انجام آن برای شما نسبتاً آسان است.
ذکر شدن در فهرست ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا آنها منبع معتبری از اطلاعات برای مشتریان بالقوه هستند.
با این حال ، دایرکتوری ها برخی از مزایای سئو را نیز فراهم می کنند که به سایر تلاش های بازاریابی دیجیتال شما کمک می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شما می خواهید که دفتر حقوقی شما یکی از بهترین نتایج برای افرادی باشد که به دنبال وکلا در منطقه شما هستند.
برای این اتفاق ، موتورهای جستجو باید بدانند که در کجا قرار دارید و لیست های محلی در فهرست ها یکی دیگر از راه های انجام این کار است.
لیست در یکی از این فهرست ها نیز به شما کمک خواهد کرد پیوند ساختمان، که قسمت مهمی از SEO است.
این لیست ها اطمینان می دهند که از وب سایت هایی که می دانید از اقتدار خوبی برخوردار هستند بک لینک دریافت خواهید کرد.
8. موبایل پسند باشید
دیگر نمی توانید در مورد بازاریابی دیجیتال صحبت کنید بدون اینکه اهمیت داشتن یک وب سایت مناسب برای موبایل را نیز مطرح کنید.
درنهایت ، هرگونه پیشرفت در وب سایت خود ، اگر به کاربران موبایل کمک نکند ، تأثیر چندانی نخواهد داشت.
هر کسی که بدون وب سایت مناسب برای موبایل باشد ، در حال حاضر عقب است و این فقط تا سال 2021 رشد خواهد کرد Google به فهرست اول همراه منتقل می شود.
شما احتمالاً وبسایتی را در تلفن خود جستجو کرده اید که برای موبایل مناسب نباشد ، بنابراین می دانید که این تجربه منفی کاربر است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر می تواند در یک لحظه باعث بی اعتمادی شود ، به ویژه هنگامی که شخصی به دنبال موضوعی مهم مانند کمک حقوقی است.
9. اثبات اجتماعی را نشان دهید
موارد زیادی وجود دارد که موسسه حقوقی شما می تواند به تنهایی انجام دهد تا به مردم نشان دهد که می توانید به آنها کمک کنید.
با این حال ، خود گفتن آنها همیشه کافی نیست.
همه ما می دانیم که مشاغل تجاری خودشان را برای ما بازاریابی می کنند و آنها می خواهند ما از خدمات آنها استفاده کنیم ، بنابراین ما تمایل داریم که در مورد قول دادن به آنها شک کنیم.
مردم می خواهند از دیگران مانند آنها بشنوند که دفتر حقوقی شما در یک مدت سخت به آنها کمک کرده است.
این فقط تأکید می کند که مشاغل امروز باید از قبل بدانند: بررسی مهم است.
تحقیقات اخیر نشان می دهد که یک هولناک 98٪ از پاسخ دهندگان می گویند هنگام تحقیق در مورد شرکت های حقوقی ، بررسی برای آنها مهم است.
تا آنجا که در آن بررسی ها قرار دارد ، 90٪ از مردم گفتند که ابتدا به Google مراجعه می کنند.
سپس 69٪ از Yelp ، 35٪ از Facebook و 13٪ از Avvo استفاده می کنند.
بنابراین ، بررسی های قوی می توانند وزن بسیار بیشتری نسبت به بسیاری از تاکتیک های بازاریابی دیگری که استفاده می کنید تحمل کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در وب سایت خود ، باید نشان دهید اثبات اجتماعی که شرکت حقوقی شما قابل اعتماد است. یکی از روشهای معمول و آسان انجام این کار ، گرفتن گواهی و بررسی از مشتریان قبلی است.
این به مشتریان بالقوه شما افرادی را نشان می دهد که واقعاً توانسته اید به آنها کمک کنید.
شما همچنین می توانید از مطالعات موردی برای نشان دادن دقیقاً کمک به مشتریان در شرایط خاص استفاده کنید.
منابع بیشتر: