
آمازون پادشاه تجارت الکترونیکی است.
این بزرگترین خرده فروش آنلاین در جهان است بیش از 12 میلیون مورد و یکی از بیشترین سایت های تجارت الکترونیکی مورد اعتماد.
با 197 میلیون نفر ورود به سیستم برای خرید هر ماه ، چگونه می توانید مقداری از این ترافیک را به فروشگاه آمازون خود هدایت کنید؟
تبلیغات آمازون.
یک استراتژی تبلیغاتی جامع می تواند به شما کمک کند تا با گرم شدن رقابت در سیستم عامل ، حتی اگر بودجه هنگفتی نداشته باشید ، فروش خود را افزایش دهید.
در حالی که اکثر مغازه ها با اصول اولیه کار خود را شروع می کنند ، اما با استفاده از تاکتیک های پیشرفته سریعتر نتیجه بهتری خواهید گرفت.
ما قصد داریم به هشت تاکتیک پیشرفته تبلیغات آمازون بپردازیم که می توانید برای افزایش هزینه های تبلیغات تجاری خود ، آگاهی از نام تجاری و در نهایت فروش بیشتری از طریق خلبان خودکار ، به کارنامه خود اضافه کنید.
1. از کلمات کلیدی پیشرفته آمازون Long-Tail برای یافتن کاربرانی با قصد خرید قوی استفاده کنید

تحقیق کلمات کلیدی سس مخفی هر استراتژی تبلیغاتی پیشرفته آمازون است.
این محصولات شما را در معرض دید کاربران مناسب و آماده برای خرید قرار می دهد ، اما شما نمی توانید دنبال هر کلمه یا عبارتی بروید. شما باید مطمئن شوید که این یک کلمه کلیدی دم بلند است.
چرا؟
از آنجا که خریدارانی که به دنبال چیزی خاص مانند “تخته خردکن چوبی با محفظه” می گردند بسیار بیشتر از شخصی که عباراتی مبهم مانند “تخته خرد” استفاده کند ، خرید می کنند.
دلیل دیگر عدم موفقیت در استراتژی تحقیق کلمات کلیدی ، عدم رقابت است. عبارات عمومی مانند “شمع” بسیار گران تر و اشباع شده هستند.
شما به عنوان یک فروشنده جدید در سیستم عامل ، برای رتبه بندی در این اصطلاح مشکل خواهید داشت و خریداران را وادار به کلیک می کنید.
با دنبال کردن عباراتی با رقابت کم و قصد خرید بالا ، می توانید آگاهی و فروش برند خود را افزایش داده و خود را ارتقا دهید آمازون SERP.
2. برای افزایش آگاهی از برند از مارک های حمایت شده استفاده کنید

آیا شما اولویت آگاهی از برند را ندارید؟ شما می توانید شرط بندی کنید که رقبای شما در آمازون هستند.
در مطالعه ای توسط سرزمین موتور جستجو، هزینه تبلیغات اختصاص یافته برای ساخت آگاهی از برند در کمتر از 12 ماه از 26٪ به 60٪ رسید.
بنابراین بهترین راه برای افزایش دید شما و شروع به ساختن برتر استراتژی تبلیغات قیف چیست؟
مارک های حمایت مالی
این تبلیغات در بالای نتایج جستجو ظاهر می شوند ، و یکی از مفیدترین ابزارها برای ساختن نام تجاری شما در آمازون است.
از مارک های حمایت شده برای ایجاد شناخت برند با استفاده از یک عنوان اختصاصی ، افزودن آرم خود و ارسال ترافیک به ویترین فروشگاه و صفحه لیست محصولات خود استفاده کنید.
با سرمایه گذاری در زمینه آگاهی ، به خریداران کمک می کنید تا از محصولات شما مطلع شوند.
شما به کاربران نشان می دهید که برای مشکلی در زندگی آنها راه حلی دارید. این استراتژی به مشتریان کمک می کند تا در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و فروش آنها را با گذشت زمان افزایش دهند.
3. سودآوری سطح محصول خود را برای افزایش حاشیه سود خود تجزیه و تحلیل کنید
قبل از شروع آزمایش با یک استراتژی تبلیغاتی پیشرفته آمازون ، باید با بررسی سودآوری در سطح محصول ، مشخص کنید کدام محصولات از افزایش PPC (تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک) سود بیشتری می برند.
معنی آن چیست؟
سودآوری محصول درآمدی است که شما از یک محصول بدست می آورید و مبلغی که برای فروش شما هزینه دارد.
به عنوان مثال ، تهیه لیوان سفری مینای دندان شما ممکن است 5 دلار هزینه داشته باشد ، اما هزینه خرید 15 دلار برای تبلیغ مشتری برای شما هزینه دارد.
برای یافتن سودآوری در سطح محصول خود ، هر محصولی را در ویترین فروشگاه خود تجزیه و تحلیل کنید ، مشخص کنید کدام یک بیشترین حاشیه سود را دارند و هزینه تبلیغات خود را روی این موارد متمرکز کنید.
پس از لیست خود ، کمپین های تبلیغاتی آن محصولات را اجرا کنید.
اجرای این نکته پیشرفته آمازون به شما کمک می کند تا هدر رفتن دلار برای کالاهای کم سود یا کم فروش را متوقف کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.
4- از گزارش پیشرفته قرارگیری آگهی آمازون برای نیل به تبلیغات خود استفاده کنید
هر فروشنده موفقی در آمازون می داند که نمی توانید روی سیستم عامل رویکرد عملی داشته باشید.
آنچه در این هفته موفقیت آمیز است ، نتایج یک ماه دیگر را از هم اکنون به دست نمی آورد.
شما باید مرتباً تبلیغات خود را کنترل ، تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید تا از بین رفتن دید و مزیت ناخواسته رقبا جلوگیری شود.
و گزارش قرارگیری آمازون در طی چند سال گذشته پیشرفت کرده است.
فقط به سال 2018 برگردید سه گزینه برای فروشندگان در دسترس بود: موارد دیگر در آمازون ، بازاریابی مجدد خارج از آمازون و جستجوی برتر در آمازون.
امروز ، این گزینه به پنج گزینه گسترش یافته است ، که به شما امکان می دهد اطلاعات خود را عمیق کنید و به شما امکان کنترل بیشتر عملکرد کمپین خود را بدهند.
گزارش قرارگیری تبلیغات آمازون چیست؟
گزارش قرارگیری آگهی یکی از قدرتمندترین گزارشاتی است که در دسترس شما قرار دارد و برای هر کسی که به دنبال نکات پیشرفته فروش آمازون است ، ضروری است.
این دقیقاً به شما می گوید که کدام تبلیغات به خریداران کمک می کند محصولات شما را پیدا کنند و کدام کمپین ها نیاز به تغییر دارند.
به عنوان مثال ، ممکن است دریابید که قرارگیری تبلیغ در وسط صفحه بودجه شما را کم می کند و برداشت های زیادی نسبت به صفحه بالای صفحه دارد.
این گزارش همچنین به شما کمک می کند کدام کلمات کلیدی بهترین عملکرد را دارند. به سرعت می توانید ببینید که کدام عبارات جستجوگر ROI بیشتری به شما می دهد و کدام یک نتایج نادرستتری به شما می دهند.
5- از سایر کانال های بازاریابی برای هدایت ترافیک به فروشگاه آمازون خود استفاده کنید
همه تخمهای تبلیغاتی خود را در یک سبد قرار ندهید.
در حالی که مبارزات PPC در آمازون راهی عالی برای ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش است ، شما باید کانال های بازاریابی خود را برای یافتن خریداران در نظر بگیرید.
به علاوه ، آمازون دارای اعتبار داخلی و پشتیبانی عالی از مشتری است. به عنوان یک مارک جدید ، می توانید با هدایت مجدد بازدید به فروشگاه ، به جای وب سایت ، از این مورد به نفع خود استفاده کنید.
استفاده از فیس بوک ، پینترست ، اینستاگرام و Google Ads برای تغذیه بازدید از لیست محصولات آمازون از نظر استراتژیک می تواند ROI بالایی برای فروشگاه شما ایجاد کند.
آنچه انتظار دارید در اینجا است:
- ترافیک از روز اول
- استفاده از یک شبکه گسترده که مشتری ایده آل شما در آنجا معلق است
- استفاده از ذهنیت خرید در سایتهایی مانند اینستاگرام و Pinterest برای یافتن کاربران آماده خرید
- با ایجاد یک کمیسیون فروش وابسته ، تأثیرگذاران را برای هدایت مجدد بازدید به فروشگاه آمازون خود ترغیب کنید
با این حال ، به تک تک سکوها شیرجه نزنید.
قبل از باز کردن کیف پول ، دقت خود را انجام دهید و مشخص کنید مخاطبان هدف شما از کدام کانال بازاریابی استفاده می کنند.
6. مخاطبان هدف خود را برای کاهش هزینه تبلیغ و افزایش فروش تعریف کنید
تبلیغات پولی و شناسایی کلمات کلیدی شما برای فروشندگان آمازون مهم است.
با این حال ، آنها مهمترین قسمت استراتژی شما نیستند.
نکته بسیار مهمتری وجود دارد که شما باید به آن تسلط داشته باشید: مخاطبان هدف خود.
اگر نمی دانید به چه کسی می فروشید ، پس نمی دانید:
- کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید
- مخاطبان شما به کدام محصول نیاز دارند
- چگونه می توان تبلیغات جذاب را که با کلیک و تبدیل دریافت می شوند ، ساخت
بدون داشتن مخاطب مشخص ، هیچ یک از این نکات پیشرفته آمازون کاربردی نخواهد داشت.
مخاطب هدف خود را به عنوان پایه و اساس یک خانه در نظر بگیرید.
بدون ساختار مستحکم ، مهم نیست که چند کلمه کلیدی در داخل خود دارید. هر لحظه که نسیمی شدید بپیچد ، خانه شما خراب می شود و کلمات کلیدی شما بی فایده می شوند.
وقتی اطلاعات جمعیتی خود را مانند پشت دست خود می فهمید ، می دانید که آنها از کدام کلمات برای توصیف مشکل خود استفاده می کنند.
می توانید رفتار آنلاین آنها را دریابید و مشخص کنید کدام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را هدف قرار می دهند.
به عنوان مثال ، اگر والدین خانه نشین را هدف قرار دهید ، اجرای تبلیغات در طول روز منطقی تر است. با این حال ، اگر مشتری شما یک کارمند تمام وقت است ، به احتمال زیاد عصر بعد از کار یا در هنگام استراحت ناهار در آمازون خواهد بود.
وقتی این تفاوت های ظریف را درک کنید و خود را در جای مخاطب هدف خود قرار دهید ، ایجاد کمپین های تبلیغاتی که تبدیل می شوند ده برابر آسان تر می شود.
7. یک صفحه فرود آمازون پیشرفته اغوا کننده ایجاد کنید که تبدیل کند
هرکسی می تواند یک صفحه فرود در آمازون ایجاد کند ، اما چگونه می توانید مطمئن باشید که تبدیل می شود؟
اگرچه فرمول دقیقی وجود ندارد که بتوانید از آن پیروی کنید ، اما برخی قوانین استاندارد برای افزایش شانس اعتماد مشتری و فروش خریدار وجود دارد.
اگر صفحه فرود شما ملایم باشد (بدون نوشتار فراخوان برای اقدام ، کم به هیچ متن) ، توجه مردم را به خود جلب نمی کنید.
در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی صفحه فرود آمازون خود انجام دهید:
- بالای Fold: این بخشی از صفحه است که در لحظه کلیک شخصی مشاهده می شود. این یکی از مهمترین بخشها است زیرا شما زمان محدودی برای فریب دادن آنها برای ماندن ، پیمایش به پایین و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات خود دارید.

- از ویژگی های کمیابی استفاده کنید: FOMO (ترس از دست دادن) یک تاکتیک قدرتمند بازاریابی است. این یک مهلت زمانی به خریداران می دهد تا از یک معامله استفاده کنند و می توانند افزایش 33٪ تبدیل ها. قبل از انقضا پیشنهاد ، با استفاده از تایمر شمارش معکوس ، به صفحه فرود آمازون خود کمبود اضافه کنید.
- همیشه فراخوان برای اقدام را اضافه کنید: CTA خود را به عنوان هدف صفحه فرود خود در نظر بگیرید. بدون این ، خریداران بالقوه نمی دانند چه کاری انجام دهند یا کجا کلیک کنند. اطمینان حاصل کنید که از CTA واضحی مانند “اکنون بخرید” استفاده کنید تا جلوی جستجوی کاربران از صفحه شما و عدم تبدیل آنها را بگیرد.

- با نام تجاری خود بهینه سازی کنید: صفحه شما در آمازون فضایی برای نشان دادن شخصیت برند شماست و از همه فروشندگان دیگر متمایز است. صفحه خود را مانند دیگران نگذارید. آرم خود را به عنوان اضافه کنید ، به وب سایت خود پیوند دهید و ارتباط کاربران با نام تجاری شما را برای کاربران آسان کند. این یک روش آسان برای به یاد ماندنی شدن فروشگاه شما و ایجاد آگاهی از برند است.
- از تصاویر و فیلم استفاده کنید: مردم برای حل مشكل انواع مختلفی از محتوا را مصرف می كنند. برخی دوست دارند بخوانند ، در حالی که دیگران فیلم ها را ترجیح می دهند. برای جلب نظر مشتریان مختلف ، ترکیبی از انواع مختلف محتوا را در صفحه خود قرار دهید.

- از اثبات اجتماعی استفاده کنید: مردم مانند لممینگ هستند. ما ترجیح می دهیم از مارک های با سابقه خرید کنیم. به همین دلیل است که بازاریابی تأثیرگذار در ده سال گذشته منفجر شده است. از بازبینی ها و توصیفات محصولات در صفحه فرود خود استفاده کنید تا به خریداران بالقوه نشان دهید کلاهبرداری ندارید و یک محصول با کیفیت را می فروشید.
- طراحی و کپی خود را ساده نگه دارید: اگر صفحه فرود شما بسیار شلوغ باشد ، افراد روی کلیک کلیک می کنند. دامنه توجه کوتاه است و شما باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات خریدار را زیاد نمی کنید. نسخه خود را کوتاه و دقیق نگه دارید. از جملات کوتاه استفاده کنید ، متن را با عناوین مختلف تقسیم کنید و نقاط گلوله ای اضافه کنید تا صفحه شما قابل کاغذ شود.
8. کلمات کلیدی منفی را در تبلیغات پیشرفته آمازون خود فیلتر کنید
آیا می خواهید هزینه تبلیغات بی فایده را کاهش دهید؟ کلمات کلیدی منفی را که نمی خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، در سایت فیلتر کنید.
یک کلمه کلیدی منفی یک کلمه یا عبارت را حذف می کند که برای محصول شما مطابقت ندارد.
انجام این کار می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند و عدم استفاده از این تاکتیک یکی از بزرگترین اشتباهات تبلیغات آمازون است که می توانید مرتکب شوید.
به عنوان مثال ، اگر شلوار چسبان می فروشید ، ممکن است بخواهید برای کلمات کلیدی رتبه بندی کنید:
- شلوار چسبان زنانه
- شلوار چسبان با جیب
- شلوار کت بلند زنانه
اما شما نمی خواهید برای کلمه کلیدی مانند “شلوار چسبان Lululemon” رتبه بندی کنید.
قصد خریدار برای یک مارک تجاری است که شما نیستید و پرداختن به رتبه بندی برای این عبارت به شما ROI پایین می دهد.
برای یک نتیجه پیشرفته آمازون ، به دنبال فیلتر کردن کلمات کلیدی باشید که میزان زیادی ترافیک دارند اما فروش کمی دارند.
مطمئن نیستید چه کلمات کلیدی را به فیلتر منفی خود اضافه کنید؟
- رفتن به “گزارش جستجوی مشتری“
- فیلتر «خرج کردن» را انتخاب کنید
- به دنبال کلمات کلیدی باشید که فروش کم یا بی فروشی دارند
- این عبارات را به فیلتر منفی خود اضافه کنید
نتیجه
با رعایت این نکات پیشرفته آمازون ، می توانید در حالی که هزینه کمتری برای تبلیغات دارید ، فروش بیشتری را شروع کنید و به یک تجارت موفق الکترونیکی تبدیل شوید.
بدون بودجه تبلیغاتی عظیم می توانید به این مهم دست پیدا کنید. نیازی نیست که صدها دلار هزینه کنید تا نتایج را ببینید و برداشت های خود را به مشتریان پرداخت کنید.
آنچه شما نیاز دارید تحقیق کلمات کلیدی قوی و یک استراتژی تبلیغاتی است که دائماً آن را اصلاح می کنید.
به یاد داشته باشید ، آمازون یک پلت فرم “تنظیم کنید و آن را فراموش کنید” نیست.
فرمول برنده شما به طور مداوم تغییر خواهد کرد. شما باید قبل از از دست دادن جذابیت در جستجو و مشاهده افت فروش ، در بالای تجزیه و تحلیل خود باشید تا استراتژی و محور خود را تنظیم کنید.
لیست های شما پس از اجرای این نکات پیشرفته تبلیغات آمازون چگونه عمل می کنند؟