رسانه های پولی یک کار دارند: بلند کردن نام تجاری شما.
و با تکامل بازاریابی دیجیتال ، استراتژی شما نیز پیشرفت خواهد کرد.
بنابراین چگونه باید استراتژی رسانه پرداختی خود را در سال 2021 تغییر دهید؟
در اینجا هشت تغییر وجود دارد که می توانید بدون تأمل و تفکر دوم آنها را وارد کنید.
1. دریافت تبلیغات عبوری برای تبدیل
تبلیغات عبوری بخشی در حال رشد در دنیای رسانه های پولی است.
این امر با تکامل اخیر Reels اینستاگرام و همچنین محبوبیت گسترده منابعی مانند TikTok ، داستان های اینستاگرام و داستان های فیس بوک مشهود است.
اساساً ، اگر از جريان جريان يا مرور کاربر عبور کند ، مي توانيد آن را يك آگهي عبور (يا منفعل) بدانيد. به خود شما بستگی دارد
بنابراین چگونه می توان این نوع تبلیغات را بازپرداخت کرد ، چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت؟
این نوع تبلیغات زمینه بازی خاص خود را دارند.
آنها باید سریع ، مرتبط و (در نهایت) تبدیل گرا باشند.
چند نوع خاص از تبلیغات در اینجا بهترین نتیجه را دارند:
- تبلیغات ظاهری ارگانیک بهترین هستند. شما می خواهید مخاطبان شما تصور کنند شما فردی هستید که او را دنبال می کنند ، حتی اگر این کار را نکنند. می خواهید آنها فکر کنند این یک به روزرسانی منظم ارائه دهنده محصولات یا خدمات است ، حتی اگر اینگونه نباشد.
- در صورت امکان پیوندهای ارسال یا پیوندهای کشویی را وارد کنید. هر چقدر بتوانید افراد را برای یافتن شما راحت تر کنید ، بهتر است.
- ثانیه اول بیشترین اهمیت را دارد. در صورت لزوم صدا را وارد کنید و پیشنهاد خود را فوراً اعلام کنید. شخصیت شما باید در نگاه اول مشخص باشد.
- متقابل تبلیغ کنید. اگر ویدیوی محصولی را در Instagram Reels به اشتراک می گذارید ، آن را در استوری خود بارگذاری کنید و خوراک شما اگر TikTok دارید ، فیلم را نیز در آنجا به اشتراک بگذارید.
- از آنها برای ایجاد مخاطب بازاریابی مجدد از “بینندگان” و “جذب کنندگان” و “کلیک ها” استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
2. تأثیرگذارهای اصلی را در مدل کسب و کار خود قرار دهید
به عنوان یک تجارت ، مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید.
تأثیرگذارهای خرد و کلان منبع جالبی برای تماس و تماس شما هستند ، درست به شرطی که مخاطبان شما با هم تراز شوند. حتی صفحات با چند هزار فالوور می تواند تفاوت بزرگی برای مارک های کوچکتر که به دنبال پا می شوند ایجاد کند.
برای یافتن برترین تأثیرگذاران در فضای خود به شکار بروید. سپس ، هزینه یابی را برای ردیابی هرکدام از آنها دریابید (زیرا شما باید از تأثیرگذاران دادرسی ، به ویژه افراد بزرگتر استفاده کنید).
از آنجا می توانید یک برد-برد ایجاد کنید شراکت در حالی که تأثیرگذار درآمد کسب می کند ، منجر به هدایت شما می شود.
نکته حرفه ای: شما می توانید از ابزارهای بازاریابی اینفلوئنسر برای کمک به شما در مسیر ادغام اینفلوئنسرهای اصلی در مدل کسب و کار خود استفاده کنید. برخی از محبوب ترین ها شامل AspireIQ ، BuzzSumo ، BrandSnob و NeoReach هستند.
هرکدام را که انتخاب کردید ، اطمینان حاصل کنید که اینفلوئنسرها به اندازه کافی بزرگ هستند و ارزش واقعی برند شما را تأمین می کنند – و اینکه CPA می پردازید که برای بودجه شما منطقی است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
3. مدیریت بهتر مخاطب در هر سیستم عامل
2021 سالی است برای کاهش مدیریت مخاطبان شما ، هم از منظر جامع نگر و هم در هر پلت فرم محصور شده. این بدان معناست که در هر سایتی که تبلیغات رسانه ای پولی را در آن منتشر می کنید ، صفر کنید و مدیریت مخاطب را تعیین کنید.
اولین قدم در این روند؟
ایجاد مخاطب.
از آنجا ، باید یک استراتژی برای هدف قرار دادن افراد در هر مرحله از قیف – از بالا به پایین – و در هر شبکه تنظیم کنید.
شاید مهمترین قسمت این فرآیند ، طراوت بخشیدن به مخاطبان با گذشت سال باشد. شما قطعاً باید در این مدت برنامه ریزی کنید و مخاطبان جدید را آزمایش کنید.
اگر نتوانید این قسمت را در آن بگنجانید ، می توانید بخش اشتباهی از مردم را هدف قرار دهید و در نهایت پول را به پایین تخلیه ضرب المثل بیندازید.
با این حال ، اگر هدف خود را دوباره هدف بگیرید و روش خود را تازه کنید ، مطمئناً مخاطبی پویا پیدا خواهید کرد که با دید شما ارتباط برقرار کند. در پایان ، مدیریت مخاطب به تنهایی می تواند به وزن طلایی آن باشد.
4. راه بیشتر قیف
یک کلمه:
قیف ها.
شما می خواهید ایجاد قیف و صفحات فرود را دو برابر کنید. اما شما فقط نمی خواهید این تبلیغات را به ورطه اینترنت پرتاب کنید.
این قیفها و صفحات فرود را بسازید:
- توسط آگهی.
- توسط شبکه
- مرحله ای در سفر مشتری.
با استفاده از این سه همبستگی ، می توانید مسیری را انتخاب کنید که کاربران برای رسیدن به محل خرید طی می کنند ، و شما می توانید ریشه رفتار مخاطبان خود را تعیین کنید.
سفرها ممکن است بین YouTube و Facebook متفاوت باشد و این به این دلیل است که این سیستم عامل ها برای عملکرد مشابه ساخته نشده اند. به طور مشابه ، مشتریان ممکن است با نوع تبلیغ متفاوت پاسخ دهند (فکر کنید تبلیغ چرخ فلک در مقابل تبلیغ ویدیویی).
جایی که آنها در سفر مشتری هستند نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. مصرف کنندگان در مرحله آگاهی به کوپن پاس نخواهند داد به همان روشی که شخصی فقط از مرحله خرید خجالت می کشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به طور خلاصه ، در نظر گرفتن تفاوت های ظریف در هنگام ایجاد مجموعه ای از قیف ها و صفحات فرود ، همه تفاوت را ایجاد می کند.
5. پیش بینی بیشتر براساس منبع و زمان با تخصیص بودجه
ثابت قدم نگه داشتن استراتژی رسانه پرداختی خود ، به معنی تخصیص دقیق بودجه خود در سراسر کشور است. ممکن است خسته کننده به نظر برسد ، اما همین که وارد یک جور چیزهایی شوید ، این روند بخشی طبیعی از بازاریابی دیجیتال شما خواهد بود.
اول چیزهای مهم: هزینه تمام موارد موجود در برنامه خود را بدانید. این می تواند هزینه هر کلیک ، اشتراک ، پرداخت تأثیرگذار (همانطور که در بالا ذکر شد) یا تعداد کل پرداخت های پولی دیگر باشد.
در واقع ، شما می خواهید بدانید چی شما پرداخت می کنید ، و جایی که.
بعدی: پیش بینی بر اساس سه ماهه ، نه فقط سال. این امکان باعث می شود که تغییرات بودجه در عرض یک سال راحت تر باشد.
هنگامی که آماده تغییر تاکتیک های رسانه پرداختی خود هستید ، بهتر است برای انجام این کار تنظیم شوید. گرفتن چراغ سبز بودجه از مدیران با پیش بینی سه ماهه بسیار روانتر انجام می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. بیشتر با مایکروسافت وارد تختخواب شوید
مایکروسافت ، خودتان را پشت سر گذاشته اید.
گزینه های جدید تبلیغات مایکروسافت در اینجا موجود است و خود این سیستم عامل واقعاً در حال افزایش است.
به عنوان یک متخصص بازاریابی ، برند شما مطمئناً از کاوش بیشتر در آن تا سال 2021 سود خواهد برد.
به طور خاص ، مایکروسافت تبلیغات در حال حاضر ارائه می دهد سه گزینه جدید هدف گذاری:
- هدف گذاری پیشرفته LinkedIn: از زمانی که مایکروسافت لینکدین را در سال 2016 خریداری کرد ، آنها توسعه یافته اند هدف گذاری برای پروفایل های LinkedIn. اکنون ، بازاریابان می توانند مخاطبان LinkedIn را بر اساس عملکرد شغلی ، شرکت و صنعت هدف قرار دهند. همچنین این گزینه وجود دارد که از اصلاح کنندگان پیشنهادات کمپین بر اساس صنعت یا شغل استفاده کنید.
- مخاطبان داخل بازار: مایکروسافت تبلیغات مخاطبان بازار خود را به فرانسه و آلمان گسترش داده است ، که می تواند برای برخی از شرکت ها مفید باشد. اما جدا از آن ، مخاطبان داخل بازار نیز بسیار م effectiveثر هستند.
- بازاریابی مجدد پویا برای خرید مایکروسافت: خرید مایکروسافت اکنون بازاریابی مجدد پویا می شود. این بدان معناست که بازاریابان تجارت الکترونیکی اکنون می توانند مشتریانی را که قبلاً به نوعی با آنها تعامل داشته اند هدف قرار دهند (یعنی مشتریانی را که سبد خرید خود را کنار گذاشته اند).
7. دریافت CPA قابل قبول در شبکه های YouTube و DSP
هزینه های هر عمل (CPA) شما در YouTube و شبکه های سمت تقاضا (DSP) باید با نرخ قابل قبولی باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
استفاده از شبکه های تبلیغاتی CPA برای مشاغل دارای بازار توسعه یافته هوشمندانه است.
فقط برای آوردن پول لازم نیست روی کلیک حساب کنید ، و شما می توانید بر اساس یک اقدام خاص تبلیغ کنید.
ذکر این نکته نیز مهم است که شما باید اینها را ثانویه تر کنید.
آنها باید بعد از حداکثر رساندن شبکه های قیف پایین تر و مخاطبان به حداکثر برسند.
اگر برای محدود کردن CPA خود به راهنمایی نیاز دارید ، استفاده از ابزار پیشنهاد قیمت پیشنهادی Google CPA را در نظر بگیرید. این در یادگیری ماشین قوی است و به شما در نگه داشتن یا پایین بودن CPA کمک می کند.
محدودیت های پیشنهادی را تنظیم کنید ، تنظیمات پیشنهاد قیمت دستگاه را انجام دهید و میانگین CPA هدف خود را در میان سایر تفاوت های ظریف محاسبه کنید.
و اگر نمی دانستید آمازون اکنون حتی DSP خاص خود را دارد.
8. استفاده از یادگیری ماشین به نفع خود
یادگیری ماشینی فقط قویتر می شود.
برای رهبران بازاریابی ، سال 2021 واقعاً است زمان پریدن روی باند واگن ماشین.
کاملاً اتفاق می افتد که یادگیری ماشین و رسانه های پولی مانند کره بادام زمینی و مربا با هم کار می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به جای استفاده از مدیران PPC که برای انجام همه کارها باید جبران شود ، می توانید از یادگیری ماشین استفاده کنید.
در واقع ، این می تواند ROI شما را برای انواع کمپین های رسانه ای پولی (هر کانالی که ترجیح می دهید) تقویت کند.
فقط مطمئن شوید که شخصیت برند خود را فدای کمی کارایی نمی کنید.
یکی از راه های انجام این کار تبلیغات جستجوی پاسخ گوگل است.
با ترکیبی از خلاقیت و یادگیری ماشینی ، تبلیغات شما توانایی پیشرفت زیادی را دارد.
شما همچنین می توانید از پیشنهاد قیمت CPA در Google استفاده کنید ، ابزاری که ذکر کردیم و اتفاقاً استفاده از هوش مصنوعی برای انجام کار است.
برنامه 2021 شما لازم نیست که ثابت باشد
تغییر زمان
تجارت شما نیز چنین است.
یک سال جدید ممکن است به معنای یک استراتژی جدید رسانه ای پولی باشد.
با استفاده از نکات بالا ، شما یک سال رشد را دنبال خواهید کرد.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، دسامبر 2020