احساس می کنید با تمام تغییرات رسانه های اجتماعی امسال گم شده اید؟
س questionsالاتی که در حال حاضر از طریق سر شما جاری می شود ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- چرا فیس بوک متفاوت عمل می کند؟
- آیا باید در کلاب هاوس باشم؟
- Twitter Spaces چیست؟
با بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و ویژگی هایی که اکنون در دسترس هستند ، تعیین اینکه کدام فرصت ها برای رشد کسب و کار شما در سال جاری بهینه است ، می تواند طاقت فرسا باشد.
ما شما را به دست آوردیم
بیایید ابتدا درباره تغییرات و به روزرسانی های سیستم عامل که به شدت دنیای بازاریابی را تحت تأثیر قرار می دهد بحث کنیم ، سپس فرصت های جدید و نوظهور بازاریابی رسانه های اجتماعی را که می خواهید در رادار خود داشته باشید ، بررسی کنیم.
تغییراتی در فیس بوک که به طور چشمگیری بر بازاریابان تأثیر می گذارد
در حال حاضر بیش از وجود دارد 4.66 میلیارد کاربران اینترنت در جهان و از آن ، بیش از 3.81 میلیارد یک حساب شبکه اجتماعی داشته باشید.
شبکه های اجتماعی یک شبکه عظیم است کانالی که می توانید تجارت و تجارت خود را در آن انجام دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و از همه سیستم عامل های اجتماعی موجود ، فیس بوک همچنان رهبر بسته است.
گذشته از همه اینها، 59٪ از کاربران رسانه های اجتماعی جهان در فیس بوک هستند.
به در بالای بازی بازاریابی خود قرار بگیرید، این آخرین تغییرات فیس بوک را که کسب و کار شما می تواند استفاده کند و نتایج بازاریابی شما را تحت تأثیر قرار دهد ، بررسی کنید.
شماره 1 را تغییر دهید: اولویت خبرخوان سفارشی در فیس بوک
کاربران فیس بوک اکنون می توانند تنظیمات را تنظیم کنند تا مخاطبینی را که در بالای خبر خود مشاهده می کنند کنترل کنند.
این به این معنی است که شما قدرت جدا شدن از رقبا و افزایش دید در بین مخاطبان خود را دارید.
یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید که محتوای سازگار و ارزشمندی را فراهم کند که باعث ایجاد اعتماد شود ، شما را به عنوان یک مرجع تثبیت کند و وفاداری مشتری را تقویت کند.
وقتی افراد مشتاقانه منتظر ارسال های شما هستند و می خواهند از شما بشنوند ، آنها به روزرسانی های شما اولویت می دهند و برای بیشتر دیده شدن ، شما را در بالای خوراک خود قرار می دهند.
شماره 2 را تغییر دهید: محدوده مخاطبان خود را برای تبلیغات فیس بوک محدود کنید
مخاطبین شما در شبکه های اجتماعی ممکن است همه در همان قسمت هدف قرار نگیرند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توسط تنظیم اطلاعات جمعیتی بینندگان خود، فیس بوک شما را قادر می سازد مخاطبان خود را به طور خاص هدف قرار دهید و اطلاعاتی را که بیشترین ارتباط را با آنها دارد ارائه دهید.
فراتر از سن ، جنسیت و جغرافیا ، علایق و سابقه خرید قبلی را در نظر بگیرید.
هدف قرار دادن مخاطبان به شما کمک می کند پیام مناسب را در زمان مناسب به افراد مناسب ارسال کنید.
وقتی مصرف کنندگان اطلاعاتی را دریافت می کنند که طنین انداز است ، احساس ارزش می کنند و محتوای شما احتمالاً پاسخ مثبت دارد.
این تعامل را بهبود می بخشد ، باعث ایجاد تعامل بیشتر می شود تجربه مشتری شخصی شده، و بیشتر به ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری کمک می کند.
شماره 3 را تغییر دهید: ویژگی “اکنون تماس بگیرید” در تبلیغات فیس بوک
در باره 51٪ از ترافیک اینترنت ناشی از دستگاه های تلفن همراه است.
در این صورت ، فقط منطقی است که بیشتر کاربران فیس بوک در حال حرکت به حساب های خود دسترسی پیدا می کنند.
فیس بوک یک دکمه “اکنون تماس بگیرید” را به تبلیغات اضافه کرده است.
حال ، کسی می تواند در خیابان قدم بزند و به تلفن خود نگاه کند ، تبلیغات شما را در فیس بوک ببیند و با فشار یک دکمه با کسب و کار شما تماس بگیرد.
محتوایی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را به سمت تجارت شما سوق دهد.
آگهی ای با عنوان: ”قبل از اینکه به خانه برگردید ، برای برنامه ویژه روزانه ما حرکت کنید. برای جزئیات اکنون تماس بگیرید! ” می تواند مردم را فریب دهد تا از مکان شما بازدید کنند در حالی که آنها در حال سفر به اطراف شهر هستند.
تغییر شماره 4: CTA تصویر جلد فیس بوک
یکی از اولین تصاویری که مردم در صفحه فیس بوک شما مشاهده می کنند عکس روی جلد شما است.
اکنون فیس بوک به مشاغل این امکان را می دهد تا با استفاده از این تصویر چشم بازدیدکنندگان را به سمت دکمه دعوت به عمل جلب کنند که درست در زیر آن فضا قرار دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از زمان ثبت نام برای ثبت نام تا خرید در حال حاضر ، مشتریان می توانند با کلیک یک دکمه از تصویر جلد فیس بوک شما تغییر شکل دهند.
استفاده از این ویژگی آسان است و همچنین معیارهای سرپرستان را برای پیگیری میزان استفاده از دکمه و میزان کارآیی آن برای تجارت شما فراهم می کند.
اگر قبلاً این کار را انجام نمی دهید ، به تنظیمات صفحه فیس بوک خود بروید و این ویژگی را امروز اضافه کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سایر فرصت های جدید بازاریابی رسانه های اجتماعی در Twitter & Clubhouse
علاوه بر به روزرسانی های فیس بوک ، در اینجا برخی از فرصت های جدید و نوظهور بازاریابی در سایر سیستم عامل های شبکه های اجتماعی وجود دارد که می تواند نتیجه دهد.
فرصت شماره 1: فضاهای توییتر
در حالی که هنوز در حالت تست است ، این نسخه چت روم فقط صوتی ، توییتر مکانی است که دو تا ده نفر می توانند در آن شرکت کنند گفتگوهای میزبان.
میزبانان می توانند از طریق پیام های مستقیم یا به اشتراک گذاری پیوندها از طریق شبکه های اجتماعی ، متن یا ایمیل از افراد دعوت کنند.
در حالی که از دعوت کنندگان برای پیوستن به مکالمه استقبال می شود ، میزبان افرادی را که از حق صحبت برخوردار هستند کنترل می کند.
فضاهای توییتر می دهد فرصت مشارکت مخاطبان خود را به طریقی جدید با ارائه فرصتهایی برای:
- بازخورد مخاطبان: مکالمه در زمان واقعی امکان مکالمه رفت و برگشت را فراهم می کند که بازخورد غنی و متنوعی دارد.
- مخاطبان خود را هدف قرار دهید: توییتر را برای نظر در مورد شرکت ، خدمات و رقبا نظارت کنید. ببینید افراد در مورد شما چه می گویند و دعوت نامه های Spaces شخصی را برای کاربران مرتبط توییتر ارسال کنید.
- میزبانی مباحث داغ: با گفتگوی پانل درباره موضوعات داغ پیرامون بازار خود ، خود را به عنوان یک رهبر صنعت قرار دهید. از آنجا که شما با هزینه سفر محدود نمی شوید ، می توانید یک سخنران برتر برای سخنرانی در این گروه بیاورید و به س questionsالات آنها پاسخ دهید.
فرصت شماره 2: ناوگان توییتر
ناوگان در حال ناپدید شدن توییت هایی هستند که فقط برای مدت کوتاهی ارسال می شوند و به کاربران فرصتی برای اشتراک نظرات گاه به گاه ارائه می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آنجا که هر پست فقط یک روز ماندگاری دارد ، هدف این است که افراد تمایل بیشتری به مشارکت و مشارکت داشته باشند.
ناوگان به روش های زیر می توانند به مشاغل کمک کنند:
- آگاهی از محصول را پرورش دهید: با ارسال های یک روزه در مورد فروشندگان برتر و عرضه محصولات آینده ، احساس فوریت ایجاد کنید.
- تعامل مخاطبان: از پیروان بخواهید که مطالب خود را ارسال کنند ، سپس می توانید آنها را از طریق Fleets به اشتراک بگذارید.
- ارسال جزئیات به موقع: مشتریان را با اطلاعات حساس به زمان مانند محدود بودن دسترسی ، فروش نهایی یا اعلان های حمل و نقل ، به روز نگه دارید.
فرصت شماره 3: کلاب هاوس
شبیه Spaces توییتر ، Clubhouse یک برنامه شبکه اجتماعی گفتگوی صوتی است که برای کسانی که می توانند از پتانسیل های آن استفاده کنند قدرتمند است.
آنقدر انحصاری است که باید برای پیوستن به برنامه توسط شخصی که قبلاً در کلابهاوس است دعوت شوید.
با این حال ، به محض ورود ، قدرت برنامه شگفت انگیز است.
از طریق “راهرو” می توانید به هر اتاق مجازی بپیوندید. اگر می خواهید صحبت کنید ، می توانید با بالا بردن دست برای شرکت به شما توانایی داده شود.
با Clubhouse ، لحظاتی از برقراری ارتباط با تأثیرگذاران ، مشتریان و سایر افرادی که می توانند برای تجارت ، شبکه و ارزش خالص شما بسیار مهم باشند فاصله دارید.
بازاریابان وقتی از Clubhouse استفاده می کنند می توانند از مزایای متعددی برخوردار شوند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- با افراد همفکر ارتباط برقرار کنید: افرادی را که متناسب با دید شما هستند ، پیدا کنید و با آنها درگیر شوید. در اینستاگرام پیگیری کنید. ببین چه اتفاقی افتاده! من به سادگی با انجام این کار دانشجویان دوره های جدید ، مشتریان آژانس و شرکا را آورده ام!
- ایجاد یک باشگاه: میزبان رویدادها و حفظ یک برنامه منظم برای ایجاد ثبات و جذب جمعیت. می توانید برای باشگاه خود در Clubhouse اقدام کنید. (من با یکی از دوستانم این کار را کردم و در عرض یک هفته مورد تأیید قرار گرفتیم. اکنون ، باشگاه ما هر هفته صدها عضو در حال رشد است!)
- توسعه اقتدار: تا جایی که می توانید ارزش بدهید. با نشان دادن و ارزش دادن ، آگاهی خود را در مورد تجارت خود افزایش دهید و پیروان شخصی خود را بسازید. این ، به نوبه خود ، می تواند به شما کمک کند تا تقریباً یک شبه در Clubhouse قدرت ایجاد کنید ، زیرا این برنامه هنوز اشباع نشده است.
در بازی بازاریابی اجتماعی خود به روز باشید ، اما FOMO را فراموش کنید
با وجود بسیاری از سیستم عامل های موجود و جدید شبکه های اجتماعی که به طور مداوم الگوریتم ها و ویژگی های خود را به روز می کنند ، مهم است که دانش خود را به روز نگه دارید.
از آزمایش این موارد نگران نباشید و چیز جدیدی را امتحان کنید.
در عین حال ، اجازه ندهید اجسام براق امسال شما را از اهداف اصلی خود منحرف کنند.
JOMO (Joy of Missing Out) بیش از FOMO می تواند یک شعار مهم برای بازاریابانی باشد که تعجب می کنند آیا شما باید یکجا در همه جا باشید؟
اهداف خود را همیشه در ذهن داشته باشید و به یاد داشته باشید آنچه برای شما مهم است.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده در 2 فوریه 2021