هنگامی که برای اجرای مبارزات PPC خود با یک نامزد مصاحبه می کنید ، هیچ س questionsال تاکتیکی برای اطمینان از اینکه آنها از مسائل خود مطلع هستند کم ندارد.
به عنوان مثال ، نحوه نزدیک شدن داوطلب:
- انواع مطابقت
- ساختار کمپین.
- اصطلاحات مارک دار
- استراتژی پیشنهاد قیمت
- B2B
- تجارت الکترونیک.
- مصرف کنندگان آجر و ملات.
- تبلیغات جستجوی پاسخگو.
- کپی آگهی.
- و بیشتر….
اینها همه زمینه های مهمی است و اگر نامزدی که برای اجرای PPC شما مصاحبه می کند در اینجا گیر کند ، می دانید که احتمالاً مناسب نیست.
ممکنه باشند تازه وارد PPC و هنوز آماده نیستند که به تنهایی پیش بروند.
می توانید مصاحبه را با ظرافت تمام کنید و به جستجو ادامه دهید.
با این حال ، اگر این سوالات اساسی را پشت سر گذاشتید ، باید بیشتر وارد شیرجه شوید تا مطمئن شوید که کاندیدای مورد نظر خود را پیدا کرده اید.
در این ستون ، چندین س keyال اصلی پیدا خواهید کرد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که مناسب سازمان خود را استخدام می کنید.
شما می توانید از اینها استفاده کنید ، اگر موقعیت برای یک باشد سازمان یا آژانس داخلی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
1. مرا راهنمایی کنید که چگونه عملکرد کمپین را با مشتری / سهامدار بررسی می کنید.
در یک کمپین قبلی ، چه معیارهایی موفقیت را تعیین می کرد ، و پس از بررسی چه اقدام یا تعهداتی کسب کردید؟
چرا این مهم است: مدیر PPC برای موفقیت به حمایت ذینفعان در مدیریت محصول ، امور مالی ، مدیریت و غیره نیاز دارد.
در غیر این صورت ، اینگونه مشاهده می شود ، “این چیز جستجوی پرداخت شده در گوشه ای در حال اجرا است و هزینه می کند.”
آن شخص ممکن است از بهینه سازی یک کمپین PPC آگاهی داشته باشد ، اما تا زمانی که نتواند به طور موثری عملکرد آن را بررسی کند و از حمایت آن سهامداران اصلی برخوردار شود ، این مهم نخواهد بود.
در هیچ کمپین جستجوی پولی هیچ کمدی در اندازه گیری وجود ندارد. این هیچ رازی نیست.
آنچه برای من مهم است نحوه تعیین داوطلب است:
- کدام یک معیارها مهم هستند.
- چی به مشتری / ذینفع ارائه می شود.
- سازمان بهداشت جهانی معیارهای خاصی را می بیند.
- “چرا” پشت آنچه ارائه می شود و به چه کسی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
2. سناریویی را توصیف کنید که مشتری یا سهامدار مدیریت کمپین شما را به چالش بکشد (استراتژی پیشنهاد ، کپی ، و غیره).
چگونه پاسخ دادید و از چه نوع پشتیبان استفاده کردید؟
چرا این مهم است: ساده – این اتفاق خواهد افتاد.
حدس زدن دوم فقط ماهیت تجارت است و شما باید بدانید که نامزد شما چگونه پاسخ خواهد داد.
علائم هشدار دهنده برای مراقبت از موارد زیر:
- آیا کاندیدا احتمالاً دفاعی می شود یا نگرانی های سهامداران را به راحتی کنار می گذارد؟
- آیا به جای داده ها ، پاسخ با احساسات یا عقاید پشتیبانی می شود؟
- آیا این نامزد کسی است که فکر کردن روی پاهای خود مشکل دارد؟
باز هم ، اینکه آیا استخدام شما برای یک پست داخلی یا نمایندگی مهم نیست.
در برخی مواقع ، همه افرادی که مبارزات PPC را اجرا می کنند ، با چالش روبرو می شوند.
فردی که نتایج کمپین را به چالش می کشد ممکن است چند پست وبلاگ خوانده باشد و از نظر دانش بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشد.
یا ممکن است آنها نادانی خود را تصدیق کنند در حالی که هنوز مدیریت کمپین را زیر سوال می برند.
شاید یک مسئله کاملا قانونی در مورد این کمپین وجود داشته باشد که جای پرداختن دارد.
شما باید بدانید که داوطلب در صورت بروز این شرایط چگونه از پس آن بر می آید – زیرا چنین خواهد شد.
3. چگونه تصمیم می گیرید که بهینه سازی برنامه PPC را از کجا شروع کنید؟
چرا این مهم است: من به کسی اعتماد نمی کنم (یا استخدام می کنم) که فقط در “بهینه سازی” مبارزات PPC بدون انجام یک حسابرسی و داشتن روشی برای اولویت بندی کارهایی که ابتدا انجام می شود ، جسته و گریخته است.
اگر آنها به غیر از نیاز به بررسی دقیق برنامه چیزی غیر از این بگویند ، شما کاندیدای مناسبی ندارید.
4- مرا از طریق یک یا دو سناریو ببرید در جایی که مشتری / سهامدار از او س :ال کرده است: “چه چیزی باید خرج کنیم و چه چیزی می توانم برای آن تهیه کنم؟”
می توانید به من بگویید که چه نوع فرایندی دارید؟
چی شد؟
آیا کمپین به جلو پیش رفت و چه نتیجه ای داشت؟
چرا این مهم است: چون اتفاق می افتد
هرچه برنامه شما برای تصمیم گیرانی که بودجه را کنترل می کنند بیشتر دیده شود ، سوال بیشتری خواهید شنید. یک بار دیگر ، این برای موقعیت های داخلی و نمایندگی قابل اجرا است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“اما این خیلی ساده نیست …”
من آن را دریافت – واقعاً ، من انجام می دهم.
با این حال ، این س stillال همچنان پرسیده خواهد شد و شما باید بدانید که داوطلب چگونه به آن پاسخ خواهد داد.
آیا آنها سعی کرده اند به نوعی پاسخ فوری را در محل ارائه دهند یا قبل از ارائه شماره ، برای تحقیق وقت خواستند؟
داوطلب چه نوع داده و تجزیه و تحلیل را انجام داده است تا به اعداد برسد؟
5- وقتی می بینید علائم عملکرد یک کمپین کم است چه کاری انجام می دهید؟
مثلاً چقدر وقت می گذارید که برود؟
آیا شما به مشتری / ذینفع هشدار می دهید و به آنها سر می دهید که الف تصحیح دوره ممکن است در نظم باشد؟
اگر چنین است ، چگونه ارتباط برقرار می کنید؟
چرا این مهم است: شما سعی می کنید بفهمید چه کسی را استخدام می کنید و چه واکنشی نشان می دهد که وقتی اوضاع طبق برنامه پیش نرود.
موفقیت غالباً با توجه به چگونگی سازگاری شما در هنگام پیش آمدن اشتباه ، بر خلاف خوب بودن برنامه تعیین می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. آیا می توانید مثالی از نحوه آموزش آموزش مشتری یا سهامدار درباره PPC به من بدهید؟
منظور من این نیست که به آنها بیاموزم که چگونه کمپین ها را اجرا کنند – منظور من این است که به شخصی که بودجه را تأیید می کند ، دانش کافی را ارائه دهم تا اطمینان حاصل کند که یک تصمیم تحصیل کرده را اتخاذ می کند.
چرا این مهم است: بیشتر مدیرانی که بودجه را تصویب می کنند ، از روی ناآگاهی سعی در انجام چنین کاری ندارند. داشتن ذینفع دارای تحصیلات مناسب ، شریک طولانی مدت بهتری را ایجاد می کند.
به احتمال زیاد با مشتری یا ذینفعی که در مورد نحوه عملکرد واقعی کمپین ها ، معیارهای موفقیت چه اهمیتی دارد و PPC می تواند واقعاً برای آنها بیشتر آموزش ببیند ، سرعت بیشتری خواهید گرفت.
همچنین ، یکی از آزمایش های лаوسوس شخصی من برای اینکه بفهمم کسی واقعاً به کار خود تسلط داشته یا نه ، براساس توانایی او در گرفتن پیچیدگی کاری است که انجام می دهد و آن را به زبان ساده توضیح دهید به کسانی که در این زمینه نیستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
7. انتظارات برای یک کمپین PPC را چگونه تعیین می کنید؟
(در مورد این ، توضیح بیشتری ندهید – س simpleال را ساده نگه دارید و می آموزید که آنها واقعاً چه فکر می کنند.)
چرا این مهم است: این امر در کنار نکته قبلی در مورد آموزش مشتری / ذینفع است ، اما شایسته یک فراخوان جداگانه است.
این در مورد ذهنیت “تحویل بیش از حد” نیست.
در عوض ، این امر در مورد راهنمایی صحیح استراتژی برای مشتری شما است.
مثلا:
- آیا مشتری / ذینفع می داند که نباید انتظار داشته باشد کمپین های شبکه نمایشگر قیف بالا معیارهای عملکرد مشابهی را به جستجوی پرداخت شده ارائه دهند؟
- اگر ماهانه 5 هزار دلار برای یک کمپین موفق هزینه می کنید ، آیا مشتری می فهمد که دو برابر شدن این بودجه به 10 هزار دلار لزوماً به معنای دو برابر شدن تبدیل ها با همان هزینه برای هر (تبدیل) نیست؟
- آیا سهامدار انتظار همان عملکرد را برای یک کمپین بازاریابی مجدد دارد که برای یک کمپین جستجوی مارک انتظار دارد؟
- آیا انتظار عملکرد فوری بهینه وجود دارد فقط به این دلیل که “خوب ، ما فقط کلمات کلیدی را می خریم ، درست است؟”
خلاصه
اگر فقط سود کنید یکی با آگاهی از این پست ، امیدوارم که این درک نیاز به سنجش صلاحیت های یک نامزد برای این شغل بسیار فراتر از چک لیست مهارت های تاکتیکی باشد.
کسانی که برنامه های عالی PPC را اجرا می کنند می توانند با س questionsالات مصاحبه مطرح شده در این پست ارتباط برقرار کنند زیرا همه آنها آن را زندگی کرده اند (باز هم مهم نیست که داخلی باشد یا نمایندگی).
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر: