برای بازاریابان محلی دشوار است باور کنند که مارس گذشته بود که اهداف ما کاملاً از بین رفته است و ما مجبور شدیم نحوه مشاهده اندازه گیری بازاریابی محلی و موفقیت را برای کانال ها و کمپین ها به شدت تغییر دهیم.
مهارت های نرم مانند انعطاف پذیری و توانایی چرخش در هنگام ریختن کلاه به یک نیاز غیرقابل بحث تبدیل شد.
در نتیجه ، KPI های سخت مجبور به تغییر آن چیزی هستند که انتظار مشتریان از مارک های تجاری برای اجرای آن احتیاج به افزایش سنگین دارد.
وانت حاشیه کنار هم ، زمانی که خدمتی برای افراد مشغول باشد ، دیگر یک ارزش منحصر به فرد نیست بلکه یک پروتکل ایمنی و بهداشتی برای همه مصرف کنندگان است.
این امر در مورد زایمان بدون تماس نیز صدق می کند.
این به طور خاص برای چیست بازاریابی محلی– و به ویژه ، چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنید؟
در این پست ، همکار من ، لورن آبرامسون، و من بهترین روشها را برای سنجش موفقیت در تلاشهای بازاریابی محلی شما در میان همه گیر جهانی و سایر رویدادهای غیر قابل پیش بینی به اشتراک می گذارم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
1. به معیارهای تاریخی که Google My Business از نظر نادیده گرفته اید توجه کنید
با توجه به همه گیری ، تقویم های محتوای مرتب و بسته بندی شده با یک موضوع در ذهن خود خراشیده و دوباره ایجاد شدند: نحوه اطلاع رسانی به مشتریان در حالی که به آنها کمک می کند احساس امنیت کنند.
صرف نظر از محصول یا خدمات ارائه شده ، هر صنعتی تا حدودی تحت تأثیر قرار گرفت.
از تعطیلی موقت و تغییر ساعت در صندلی های فضای باز یا فضای داخلی ، همه به روزرسانی های مربوط به فعالیت های تجاری به انتشار سریع و م effectiveثر اطلاعات به مصرف کنندگان نیاز داشتند.
Google Posts به ابزاری اصلی برای اشتراک سریع اطلاعات تبدیل شد.
علاوه بر گزینه های نوع ارسال که Google قبلاً در دسترس داشت ، آنها همچنین ایجاد کردند COVID-19 ارسال گزینه ای که به مشاغل اجازه می دهد اطلاعات مهم ایمنی و بهداشتی را مستقیماً در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) به اشتراک بگذارند.
این امر باعث می شود که نکات داده زیر Google My Business برای ردیابی ماهانه در مقابل سالانه از هر زمان دیگری مهمتر باشد:
- برداشتها / بازدیدها را جستجو کنید.
- کلیک های وب سایت
- کلیک های تماس تلفنی
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
قبل از همه گیری ، نماهای نقشه و راهنمای رانندگی معیارهای اصلی موفقیت بودند.
با وقوع قفل و بسته شدن به دستور دولت ، مصرف کنندگان به جستجوی سنتی روی آوردند و گزینه های تجارت الکترونیکی را برگزیدند.
2. تمرکز بر اندازه گیری انواع دستگاه ها
موبایل راه دنیا است و همه گیری فقط سلطه خود را تغییر داده است.
با این حال ، معیارهای موبایل به تنهایی نمی توانند تنها زمینه تمرکز شما باشند.
ما به مارک ها توصیه می کنیم برای شناسایی روندهای فوری که ممکن است در رفع نیازها و انتظارات مشتری فعلی از وب سایت شما کمک کنند ، به صورت ماهانه بر تجزیه و تحلیل ترافیک دسک تاپ متمرکز شوند.
3. برای اندازه گیری تعامل مشتری از ترافیک مراجعه استفاده کنید
مراجعه به وب سایت ها همیشه یک KPI اصلی نیست ، بلکه KPI ثانویه یا حمایتی است که بستگی به داستانی دارد که در مورد تعامل مشتری گفته می شود.
با تغییر در نحوه ارائه اپل مپس ، Yelp و سایر منابع محلی برای مارک ها برای به اشتراک گذاشتن جزئیات COVID-19 در مورد آجر و ملات ، اندازه گیری میزان مراجعه به سایت و میزان جذب از این سیستم عامل ها نشان می دهد که چگونه مردم منابع دیگر را برای بررسی مستمر واقعیت بررسی می کنند اطلاعات.
همچنین از نیاز به اطلاعات دقیق در اکوسیستم محلی آشکار می شود.
4. تمرکز بر عملکرد استراتژی جستجوی جامع
تمرکز روی استراتژی های جستجوی جامع مدتی مهم بوده است
از آنجایی که گوگل مارک های تجاری را مجبور کرده است تا از طریق تغییر در چیدمان ها و ادغام های SERP همیشه تغییر یافته مانند Hotel Ad Feeds ، اصطلاحات جستجوی ارزشمندی را در اختیار داشته باشند ، تلاش های جستجوی محلی را باید به صورت یکجا در نظر گرفت ، نه اینکه متمایز از همتایان پرداختی آنها باشد.
به عنوان مثال ، افزودن بودجه به تبلیغات جستجوی محلی یا ادغام تبلیغات موجودی محلی در لیست ها ممکن است به مشتریان شما کمک کند تا آنچه را که جستجو می کنند با بازده بیشتری پیدا کنند
عملکرد پرداخت شده خود را اندازه بگیرید و اگر اثبات شد که یک تلاش مفید است ، آن را به استراتژی جستجوی کلی خود اضافه کنید.
در نهایت ، یک برند باید بخواهد در هر کجا مشتری خود باشد ، با این وجود به آنجا می رسد.
5. احساس مشتری را در بررسی ها اندازه بگیرید
به دلیل همه گیری ، لایه جدیدی از بازخورد مشتری وجود دارد و برخی از سیستم عامل ها ، مانند Yelp ، به طور آشکار به مشتریان متکی هستند تا در مورد اینکه آیا مشاغل از پروتکل های ایمنی و بهداشت پیروی می کنند بازخورد ارائه دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توانایی نظارت و آگاهی از نحوه پاسخگویی به بازبینی ها در زمان بحران ، به عنصر مهم تر استراتژی و موفقیت محلی تبدیل شده است.
درک احساسات پیرامون یک کسب و کار یا مارک تجاری ، رضایت مشتری ، نوسانات متوسط رتبه بندی ستاره و رفع نگرانی های مشتری باعث افزایش احساسات مثبت می شود.
علاوه بر این ، اینکه تیم های داخلی با چه سرعت و مرتب به بازخورد و بازخورد پاسخ می دهند ، به معیار موفقیت داخلی تبدیل شده است.
6. برای سنجش عملکرد تجارت الکترونیکی از Google Analytics استفاده کنید
اگر در بخش خرده فروشی هستید و قبلاً از قابلیت تجارت الکترونیکی برخوردار نبودید ، اکنون زمان توسعه و اجرای بی نقص زمان است.
با شروع فصل تعطیلات در اکتبر سال گذشته ، و فروش تجارت الکترونیکی با تاخیر در برنامه های زمانی حمل و نقل و ایجاد کابوس های تدارکاتی ، برای کسب و کارها بسیار مهم است که از یک سفارش سفارش یکپارچه با چرخش های سریع برای دریافت محصولات برای ایجاد یک انجمن تجاری مثبت استفاده کنند.
اما ، با سهولت همه گیر شدن ، چگونه واقعاً می توان عملکرد آجر و ملات در برابر قفسه دیجیتال را درک کرد؟
Google Analytics گزارش بازدید بتا از فروشگاه را ارائه می دهد که می تواند به مارک ها کمک کند عملکرد همه کانال خود را مشاهده کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
7. با شرایط جستجوی محبوب در جریان باشید
کلمات کلیدی متمرکز نیز به یک محوری احتیاج دارند.
مانند [near me] جستجوها در سال 2020 رشد کردند ، و شرایط نیز افزایش یافت [curbside pickup] و [drive-thru]، همانطور که اصطلاحات جدیدتری مانند [contactless delivery].
آیا در حال حاضر کلمات کلیدی پرطرفدار مرتبط با صنعت خود را پیگیری می کنید؟
در غیر این صورت ، ممکن است فرصت تبدیل مصرف کنندگان با نیت بالا را از دست بدهید.
مرور اصطلاحات برتر از بینش GMB به مشاغل کمک می کند تا بفهمند کدام کلمات کلیدی باید برای دستیابی به مشتریان فعلی و جدید همچنان بهینه شوند.
پالایش استراتژی بازاریابی محلی شما شامل این موارد است تغییر شکل KPI ها و معیارها که بیشتر به تجارت شما اهمیت دارد.
هرچند همه گیر COVID-19 غیرمنتظره بود ، زمینه های جدیدی را برای مشاغل از جمله خدمات جدید فاصله اجتماعی به وجود آورد و خریدهای موبایل و دسک تاپ را به سرعت افزایش داد.
معیارهایی که پیگیری برای تعیین موفقیت در بازاریابی محلی برند شما بسیار مهم بودند ، اکنون منسوخ شده اند.
بسیار مهم است که برای آگاهی از یک واقعه کاملاً پرفراز و نشیب مطلع باشید و کسب و کار خود را برای بهبود و آینده ای مرفه آماده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر: