خبرنامه ها دوباره داغ هستند.
رسانه ها آن را “انقلاب Substack” روزنامه نگاران ، سرمایه گذاران خطرپذیر ، بازاریابان – به نظر می رسد این روزها همه در حال شروع یک خبرنامه هستند.
اما با خبرنامه های بیشتر ، انتخاب های بیشتری وجود دارد ، که باعث می شود قطع سر و صدا و خبرنامه های شایسته صندوق ورودی شما ، بیش از هر زمان دیگری چالش برانگیز باشد.
برای کمک ، از 13،900 عضو عضو پرسیدیم Ahrefs Insider، گروه فیس بوک فقط مشتری ما ، برای رای دادن به خبرنامه های بازاریابی مورد علاقه خود. ما همچنین از مخاطبان خود نظرسنجی کردیم LinkedIn و توییتر، به علاوه چند گروه بازاریابی فیس بوک دیگر.
در اینجا نتایج:
- نمونه های بازاریابی هری
- سئو نوت بوک
- #SEOFOMO
- هفتگی سئو
- جستجو در اخباری که می توانید استفاده کنید
- tl ؛ دکتر بازاریابی
- یادداشت رشد
مباحث: بازاریابی ، نوشتن متن
مالک: هری خشک
مشترک شدن در: سایت اینترنتی
فرکانس: هر هفته دوبار
فقط در مدت کمی بیش از یک سال ، هری درای 50،000 مشترک در خبرنامه بازاریابی خود جمع کرد.
هیچ ترفندی نبود. تمام کاری که او انجام داد این بود که ارزش را بارها و بارها ارائه دهد. وی از موقعیت یابی تا نوشتن متن ، هر ایمیل را با نکاتی پر می کند که می توانید بلافاصله اعمال کنید. و این هیچ ایمیل ساده ای نیست. ایمیل های او زیبا هستند.

هری تعادل کاملی بین نسخه مهم ، یک طراحی جذاب و محتوای ارزشمند پیدا کرده است.
مباحث: سئو، بازاریابی وابسته
مالک: استیو توت
مشترک شدن در: سایت اینترنتی
فرکانس: هفتگی
آیا از خواندن دوباره خسته شده اید؟ سئو مشاوره؟ این خبرنامه مخصوص شماست
استیو هر هفته ایمیلی با یادداشتی از مجموعه Evernote خود می فرستد. این پر از منحصر به فرد است سئو ایده هایی که احتمالاً در جای دیگری ندیده اید. اینها ایده هایی است که از کار او در سئو سنگرها یا سئوکاران زیرزمینی با او نجوا می کردند که ترجیح می دهند نام آنها مشخص نشود.

مباحث: اخبار موتور جستجو ، سئو، بازاریابی دیجیتال ، مشاغل بازاریابی
مالک: الیدا سولیس
مشترک شدن در: سایت اینترنتی
فرکانس: هفتگی
خبرنامه Aleyda یکی از طولانی ترین ایمیل هایی است که در صندوق ورودی خود دریافت می کنم ، اما واقعاً مطابق با نام خود است. اگر شما هرگز از فراموش کردن اخبار یا مطالب مهم ترسیده اید ، او به شما پشت می کند.
یک قهوه (یا شاید دو عدد) بگیرید ، آن را پیمایش کنید ، و همه چیزهایی را که می توانید بدانید می دانید سئو و بازاریابی در آن هفته. حتی لیستی از مشاغل مورد درخواست خود و لیستی از بازاریابانی را که باید در توییتر دنبال کنید دریافت خواهید کرد.

مباحث: سئو
مالک: اندرو چارلتون
مشترک شدن در: سایت اینترنتی
فرکانس: هفتگی
هفتگی سئو یک خبرنامه کلاسیک است. کوتاه است و حاوی پیوندهایی به مقاله ها (و محصولات) است که اندرو برای شما جالب دانست.

هر زمان ایمیل وی در صندوق ورودی من قرار گیرد ، سریع به آن می پردازم و بر روی هر چیزی که توجه من را جلب می کند کلیک می کنم.
مباحث: سئو
مالک: ماری هاینز
مشترک شدن در: سایت اینترنتی
فرکانس: هفتگی
خبرنامه ماری مورد علاقه بسیاری از سئوکاران است. این کار به عنوان راهی برای اطلاع ماری از مشترکان خود در مورد آنچه در دنیای جستجو اتفاق می افتد ، به اضافه چند مورد آغاز شد سئو نکات. اکنون به یک خبرنامه با دسته های بیشتر مانند مشاغل ، نکات و مطالب توصیه شده تبدیل شده است.
همچنین دارای دو ردیف است: یک نسخه سبک رایگان و یک نسخه پولی که شامل افکار ماری و سایر کارشناسان در مورد آنچه در سئو جهان
مباحث: اخبار بازاریابی دیجیتال
مالک: سایجو جورج
مشترک شدن در: سایت اینترنتی
فرکانس: روزانه
Saijo هر روز اخبار مهم بازاریابی دیجیتال مربوط به روز گذشته را مورد مراقبت و ارسال قرار می دهد. این یک روش عالی برای دیدن آنچه اتفاق می افتد بدون نیاز به جابجایی بین سایت های خبری مختلف است.
سایجو همچنین هر خبر را در وب سایت خود برچسب گذاری می کند ، جایی که می توانید به راحتی آنچه را که به آن علاقه دارید فیلتر کنید.

مباحث: سئو، بازاریابی رشد
مالک: کوین ایندیگ
مشترک شدن در: سایت اینترنتی
فرکانس: هفتگی
Growth Memo که قبلاً به عنوان Tech Bound شناخته می شد ، یک خبرنامه هفتگی است که توسط کوین ایندیگ ، مدیر سئو در Shopify. در تکرارهای قبلی خود به عنوان یک خبرنامه سرپرستی کلاسیک شروع شد. بعداً ، کوین تجزیه و تحلیل خود را در مورد روندهای مختلف بازاریابی و فناوری اضافه کرد.
او سریع فهمید که این تحلیل ارزشمندترین قسمت خبرنامه اوست و بقیه ، همانطور که می گویند ، تاریخ است.

وقتی برای Growth Memo ثبت نام می کنید ، یک ایمیل با یک فرو رفتن عمیق در یک جنبه از بازاریابی رشد دریافت خواهید کرد. اگر علاقه دارید به آنچه او به اشتراک گذاشته است ، بعداً کوین چند پیوند برای کاوش بیشتر به شما می دهد.
چهار خبرنامه دیگر برای بازاریابان
تا زمانی که از دیدن صندوق ورودی خود که مملو از خبرنامه های بازاریابی است لذت نبرید ، پیشنهادات فوق به اندازه کافی برای به روز بودن شما کافی است. اما شرکت کنندگان در نظرسنجی ما به چند نفر دیگر رأی دادند ، بنابراین در اینجا چهار نفر آورده شده اند که چند رای آورده اند.
- بازاریابی. Marketing Brew نسخه خبری بازاریابی از صبح دم، خبرنامه محبوب خبرهای تجاری.
- # سئو برای ناهار. خبرنامه سرپرستی کلاسیک دیگر. همانطور که از نام آن پیداست ، #SEOForLunch برای سئو کاران طراحی شده است تا در استراحت ناهار خود از مقالات جالب استفاده کنند.
- OkDork. این خبرنامه شخصی کارآفرین محبوب نوح کاگان است. هر هفته ، پیوندهایی به محتوای وی ، به علاوه چند توصیه در مورد محصولات ، کتابها و غیره دریافت خواهید کرد.
- تاکتیک های رشد توسط منحنی تقاضا. Growth Tactics که یک خبرنامه دو هفته ای است ، نکات پیشرفته بازاریابی را از بنیان گذاران و بازاریابان موفق YCombinator به اشتراک می گذارد.
افکار نهایی
شاید متوجه شده باشید که تعداد زیادی خبرنامه مربوط به SEO در لیست ما وجود دارد. این احتمالاً به دلیل مخاطبانی است که از آنها سال کردیم.
هنوز هم نیازی به مشترک شدن در همه این خبرنامه ها نیستید. در پایان ، اعدام مهم است. روزنامه های زیادی را بخوانید و در نهایت با فلج تجزیه و تحلیل خواهید شد. بهتر است برای به روز نگه داشتن آنچه اتفاق می افتد ، به تعداد معدودی که از نظر شما جالب ترند مشترک شوید و ایده های جدید بازاریابی را امتحان کنید.
آخر اینکه ، ما یک خبرنامه نیز داریم. هر هفته ، ما پیوندهایی به پست ها و فیلم های وبلاگ جدید خود ، و مقالاتی که برای ما جالب بود ارسال می کنیم. می توانید مشترک آن در سمت راست (دسک تاپ) یا پایین (تلفن همراه) شوید.
آیا خبرنامه جالب بازاریابی را از دست داده ام؟ از طریق توییتر به من اطلاع دهید.