بهترین راه برای بهبود نتایج یک کمپین بهینه سازی موتور جستجو افزایش اثربخشی ترافیکی است که با تلاش شما ایجاد می شود.
این مورد برای برنامه های بازاریابی موتور جستجو برای سایت های تولید سرب درست است همانطور که برای سایت های تجارت الکترونیک نیز صدق می کند.
هر چقدر از ترافیک ورودی بهتری کسب کنید ، تلاش بازاریابی موتور جستجوگر شما سود بیشتری خواهد داشت.
بهینه سازی نرخ تبدیل
بسیاری از شرکت ها صدها هزار دلار برای تغییر صفحات خود برای افزایش چند درصدی تبدیل هزینه می کنند.
و این تلاش ارزش آن را دارد.
افزایش نرخ تبدیل یک سایت حتی چند درصد می تواند ارزش زیادی داشته باشد ، چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت.
اما هر شرکتی توانایی اجرای هزاران دلار پول برای اجرای آزمایش های چند ماهه لازم برای یک برنامه کامل بهینه سازی نرخ تبدیل را ندارد.
در طول سال ها ، من با صدها شرکتی که به دنبال سرنخ از برنامه های بازاریابی دیجیتال خود بودند کار کردم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای مشاغل مورد نظر افزایش منجر می شود، هر تبدیل ارزشمند است زیرا هر تبدیل می تواند یک مشتری پرداخت کننده باشد.
برای برخی ، به ویژه در فضای B2B ، یک سرب می تواند میلیون ها دلار ارزش داشته باشد.
مهم این است که هیچ لیدی را از دست ندهید.
اما همیشه صرف هزاران دلار در یک برنامه رسمی بهینه سازی نرخ تبدیل ، عملی نیست.
در اینجا پنج مورد آورده شده است که در مورد افزایش نرخ تبدیل در سایت های مستقر در تولید سرب به خوبی کار می کنند.
1. شماره تلفن شما کجاست؟
هر لید احتمالی نمی خواهد در سایت خود تبدیل شود.
بسیاری از افراد ، به ویژه کسانی که خرید قابل توجهی را در نظر دارند ، می خواهند قبل از پر کردن فرم ، با کسی از طریق تلفن صحبت کنند.
اما اگر یافتن شماره تلفن شرکت شما مشکل باشد ، آنها نمی توانند این کار را انجام دهند.
هنوز برای من تعجب آور است وقتی شرکتی به مغازه ما می آید و شکایت می کند که تلفن آنها زنگ نمی خورد ، اما یافتن شماره تلفن آنها در سایتشان تقریباً غیرممکن است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بسیاری از مشاغل می گویند که شماره تلفن خود را در وب سایت خود قرار نمی دهند زیرا نمی خواهند مردم با کارمندان آنها تماس بگیرند و مزاحمت ایجاد کنند.
این تفکر عقب مانده است.
اگر مجبور باشید ، شماره تلفنی جداگانه ایجاد کنید که به پست صوتی فروش وارد شود. در صورت نیاز می توانید یک شماره جداگانه برای پشتیبانی فنی ایجاد کنید.
ببینید ، این روزها شماره تلفن ها ارزان است.
اما نداشتن شماره تلفن در وب سایت شما نه تنها هزینه ای برای شما نخواهد داشت بلکه می تواند هزینه ای نیز برای مشتریان داشته باشد.
اگر مشتری نگران پشتیبانی مشتری باشد ، عدم وجود شماره تلفن در یک وب سایت دلگرم کننده نیست.
مهم است که مطمئن شوید شماره تلفن شما نه تنها موجود نیست بلکه قابل مشاهده است.
مطالعات نشان داده است که برجسته ترین بخش یک وب سایت در گوشه بالا سمت راست است. همان جایی است که شماره تلفن شما باید باشد.
و باید در گوشه سمت راست و بالای هر صفحه باشد.
از این گذشته ، همه ابتدا به صفحه اصلی شما مراجعه نمی کنند.
2. افراد می خواهند با شما چت کنند
در نمایندگی ما ، به طور متوسط 37٪ در نرخ تبدیل در سایتهایی که اجرا کرده اند افزایش یافته است عملکرد چت.
رایج ترین اعتراض به عملکرد گپ این است که شرکت ها می ترسند منابعی برای س manال چت نداشته باشند.
با این حال ، عملکرد گپ به این معنی نیست که کسی در شرکت شما باید به صندلی جلوی رایانه شما زنجیر شود و در انتظار پاسخ به درخواست چت است.
در واقع ، در سایت خودمان ، بیشتر اوقات ما از عملکرد گپ خود مانند یک فرم اضافی – یا همانطور که دوست دارم فکر کنم – از یک دستگاه پاسخگویی استفاده می کنیم.
و چت نیازی به دست و پا ندارد.
در واقع ، برای وب سایت آژانس من ، ما از عملکرد گپ رایگان Drift استفاده می کنیم و برای نیازهای ما بسیار مناسب است.
3. بهترین پایتان را به جلو بگذارید – مانند قسمت بالای صفحه
طراحان عاشق تصاویر هستند.
و من فهمیدم ، یک عکس هزار کلمه ارزش دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما گاهی اوقات ، یک عکس فقط یک تصویر است – و معنای زیادی ندارد.
این امر به ویژه در هنگام استفاده از عکس های موجود در انبار بیشتر صدق می کند.
بسیاری از مشاغل هنگامی که نوبت به طراحی می رسد ، عملکرد را به جای فرم انتخاب می کنند.
من به شما می گویم که در بسیاری از موارد ، یک وب سایت زشت بهتر از یک وب سایت زیبا تبدیل می شود.
به خصوص اگر یکی از زیبایی ها خوب نتواند شرکت را از رقابت جدا کند.
بسیاری از وب سایت هایی که من در فضای B2B مشاهده می کنم حتی به اندازه کافی آنچه شرکت انجام می دهد ارتباط برقرار نمی کنند ، چه رسد به این که کسی بخواهد با این شرکت تجارت کند.
اگر شرکت خود را نمی دانید پیشنهاد فروش منحصر به فرد، ابتدا باید این را بفهمید.
هنگامی که USP خود را شناختید ، آن را جلو و مرکز سایت خود قرار دهید.
مخصوصاً در صفحه نخست.
بهترین مکان برای اینکه به مشتریان بگویید چرا باید با شما تجارت کنند جایی است که آنها به دنبال شخصی مثل شما برای تجارت هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
4. از کشویی خودداری کنید
مطالعات کاربردی بی شماری وجود دارد که بیان می کند حرکت زیاد در یک صفحه وب باعث کاهش تبدیلات می شود. این امر خصوصاً در تولید سرب بیشتر صدق می کند.
حرکت حواس را پرت می کند محققان وظیفه خود را به اتمام می رسانند ، که امیدوارم با یک شرکت تماس بگیریم و به یک رهبر تبدیل شویم.
صاحبان مشاغل اسلایدر را دوست دارند زیرا می خواهند هرچه بیشتر در مورد تجارت خود ارتباط برقرار کنند. اما در واقعیت ، هرچه بیشتر ارتباط برقرار کنید ، چشم انداز شما کمتر خواهد شد.
تقریباً در هر حالت ، اسلایدرهای متحرک تبدیل ها را کاهش می دهند.
بهتر است از آنها پرهیز کنید.
5. فرم برای هر صفحه
بزرگترین دعواهایی که طی سالهای گذشته با طراحان داشته ام بر سر اصرار من بر این بوده است که هر صفحه در یک سایت تولید سرب به نوعی شکل سرب دارد.
من می فهمم ، فرم ها می توانند مانع دید یک طراح شوند.
فرم ها طراحی سکسی نیستند.
اما در 21 سال کار با وب سایت ها ، هرگز نمونه ای را ندیده ام که افزودن فرم ها به یک صفحه باعث کاهش تبدیل ها شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و من مطالعات موردی بی شماری دارم که ثابت می کند یک فرم در هر صفحه باعث افزایش تبدیلات می شود.
به نظر من ، یک طراح خوب می تواند یک طراحی جذاب را حفظ کند در حالی که فرم را روی هر صفحه قرار می دهد.
هنگامی که ما در حال افزایش تبدیل ها هستیم ، قانون طلایی این است که تبدیل هرچه آسان تر برای چشم اندازها را انجام دهیم.
فرم ها امکان تبدیل را برای چشم اندازها آسان می کنند.
بنابراین در هر صفحه یک فرم قرار دهید.
در نتیجه:
این پنج نکته به معنای همه چیز برای بهینه سازی نرخ تبدیل نیست. در حقیقت ، این بهترین اقدامات صرفاً سطح ممکن را خراشیده می کنند.
افزایش تبدیل بهترین راه برای بهبود بازگشت سرمایه شما در هر برنامه بازاریابی دیجیتال است.
و اولین قدم در افزایش تبدیل ها این است که تبدیل هرچه بیشتر برای مشتری احتمالی شما آسان تر باشد.
این نکات را در جای خود قرار دهید و در راه افزایش تبدیل و به نوبه خود منجر به هدایت خود باشید.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه توسط نویسنده