آیا در حال حاضر با آژانس کار می کنید یا قصد دارید به زودی یکی از آنها را استخدام کنید؟
در 27 ژانویه ، من تعدیل کردم وبینار ژورنال موتور جستجو ارائه شده توسط Paxton Grey از طبقه 97.
گری درباره کلیدهای ایجاد یک رابطه تولیدی با آژانس بازاریابی شما و همچنین برخی از علائم هشدار دهنده که هنگام استخدام یکی از آنها باید مراقب باشد ، صحبت کرد.
در اینجا خلاصه ای از ارائه ارائه شده است.
داشتن تجربه بد با آژانس کاری زیاد نمی خواهد.
چند اشتباه رایج و خیلی سریع می تواند به اتلاف وقت و هزینه همه تبدیل شود.
اما وقتی از یک آژانس به درستی استفاده می کنید ، نه تنها یک تیم متخصص با دانش تخصصی بلکه یک شریک واقعی خواهید داشت که می تواند نتایج استثنایی ایجاد کند.
چگونه می توان موفقیت را هنگام کار با آژانس اندازه گیری کرد
هنگامی که ما در مورد کار با یک آژانس صحبت می کنیم ، می توانیم موفقیت را بر اساس “بازگشت هزینه آژانس” در مقابل بازده هزینه تبلیغات اندازه گیری کنیم.
معادله ساده است. بازده هزینه آژانس برابر با ارزشی است که آژانس برای آن منهای هزینه ای که آژانس متحمل می شود ، به همراه می آورد.
ارزش آژانس مربوط به موارد زیر است:
- نتایج: آیا آژانس تولید بازاریابی شایسته (MQL) ، درآمد شما را افزایش می دهد و به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند؟
- نوآوری: آیا آنها نوآوری کرده و استراتژی بازاریابی شما را به جلو سوق می دهند؟ آیا آنها در ایجاد تأثیر مثبت در سازمان شما کمک می کنند؟
- قابلیت: هنگامی که یک آژانس قادر باشد ، ارزش آنها افزایش می یابد ، به ویژه هنگامی که آنها بتوانند زمان و تلاش مشتریان خود را به حداقل برسانند.
از طرف دیگر ، هزینه نمایندگی به موارد زیر اشاره دارد:
- هزینه نمایندگی: هزینه کار با آژانس.
- زمان: چقدر زمان لازم است تا شما با آنها کار کنید؟ آیا شما باید مرتباً در راس نمایندگی خود بمانید یا می توانید به آنها اعتماد کنید تا کاری را که گفته اند انجام می دهند انجام دهند؟
- پیچیدگی ادغام: ادغام آژانس با سازمان شما چقدر پیچیده است؟
کار با نمایندگی ها: 5 نکته برای داشتن بیشترین ارزش
کلید بهبود بازده هزینه نمایندگی افزایش ارزش ارائه شده و کاهش هزینه متحمل شده است.
اگر می خواهید از روابط خود با یک آژانس بازاریابی بیشترین ارزش را ببرید ، این پنج مرحله را دنبال کنید.
1. هم ترازی هدف و بیانیه کار (SOW)
اطمینان حاصل کنید که هدف و بیانیه کار شما در یک راستا قرار دارد.
درمورد آنچه می خواهید کاملاً واضح و روشن باشید و تعیین کنید که آیا قراردادی مبتنی بر قابلیت تحویل ، هدف یا ساعتی دارید.
تفاوت آنها در اینجا است:
SOW مبتنی بر تحویل
- شما می خواهید فقط در مورد استراتژی و نتایج پاسخگو باشید.
- وقتی پهنای باند مسئله اصلی است عالی است.
- به طور کلی هزینه کمتری ، شانس موفقیت کمتر.
- تیم خرید شما نیاز دارد که کلیه توافقات فروشنده باید براساس ارقام قابل تحویل یا ساعتی باشد.
- کسب و کار شما داده های تاریخی کافی برای ایجاد هدف معقول ندارد.
SOW مبتنی بر اهداف
- آژانس باید پوست بیشتری در بازی داشته باشد.
- وقتی به دنبال یک استراتژی هستید عالی است.
- به طور معمول به بودجه بالاتری نیاز دارد ، اما شانس موفقیت بیشتری دارد.
- شما پرسنل و تخصص لازم را دارید تا براساس بهینه سازی های ارائه شده توسط آژانس خود عمل کنید.
- شما یک منبع قابل اعتماد از داده های تاریخی دارید که می توانید برای تشکیل اهداف دقیق به آن اعتماد کنید.
کاشت ساعتی
- انعطاف پذیرترین گزینه برای بالا و پایین آمدن سریع است.
- حداقل سطح پاسخگویی آژانس.
- خطر بیش از حد بودجه وجود دارد ، اطمینان حاصل کنید که آژانس مکانیسم بازخورد سریع در مورد استفاده ساعت را دارد.
انتخاب درست SOW
هر نوع قرارداد مزایا و معایب خود را دارد.
اما اگر می خواهید نمایندگی شما بیشتر درگیر استراتژی شما باشد (این همان چیزی است که شما به طور معمول از یک مشارکت آژانس می خواهید) ، ممکن است بخواهید SOW مبتنی بر هدف را جستجو کنید.
این به آژانس شما این امکان را می دهد تا اهرم های بیشتری را به کار گیرد که می توانند برای رسیدن به نتیجه مطلوب بکشند.
این انگیزه می تواند به موفقیت بیشتری برای سازمان شما نسبت به SOW مبتنی بر قابل تحویل یا ساعتی منجر شود.
SOW مبتنی بر عملکرد
اگر KPI برآورده نشود چه اتفاقی می افتد؟
خیلی اوقات ، این سوال بدون سوال باقی می ماند. اما تعیین این مسئله از همان ابتدا ضروری است.
اینجاست که بیانیه ای مبتنی بر عملکرد وارد عمل می شود.
در یک بیانیه کاری مبتنی بر عملکرد ، هر دو طرف در مورد درصد بازپرداخت یا پاداش بر اساس درصد تکمیل هدف توافق می کنند.
شما باید دو سر خود را تعیین کنید زیرا این کار باعث می شود شما پول زیادی را پرداخت نکنید که آمادگی پرداخت آن را ندارید اگر آژانس شما هدف را کاملاً خرد کند.
در حالت ایده آل ، این قرارداد بر روی یک KPI اصلی متمرکز شده است.
شما می توانید KPI های دیگری نیز داشته باشید ، اما این درصد بر اساس یک KPI اصلی است و باید تا آنجا که ممکن است با درآمد نزدیک باشد.
شما می خواهید مطمئن شوید که به آژانس خود جایزه می دهید زیرا شرکت شما درآمد زیادی از آن کسب کرده است.
2. دقیقاً آنچه را که نیاز دارید بدانید
قبل از استخدام ، بدانید که از آژانس خود چه می خواهید.
برای آماده شدن برای جستجوی خود ، این س questionsالات را از خود بپرسید:
- هدف شرکت من چیست؟
- هدف بازاریابی من چیست؟
- اهداف کانال من چیست؟
- نمایندگی کجا در اهداف کانال / بازاریابی / شرکت من قرار می گیرد؟
همچنین می خواهید در مورد KPI فکر کنید:
- چگونه رابطه را اندازه گیری خواهید کرد؟
- به چه اعدادی نگاه می کنید تا بدانید آیا همه چیز به خوبی پیش می رود؟
- خط مقدماتی آن KPI ها در حال حاضر چیست؟
روابط کاری ایده آل خود را شناسایی کنید:
- چگونه می خواهید ارتباط برقرار کنید؟
- انتظار دارید گزارش دهی چگونه کار کند؟
- آیا به دنبال سربازان پیاده ، استراتژیست ها یا موارد دیگری هستید؟
در اینجا چند س questionsال وجود دارد که می توانید در طی مراحل بررسی بپرسید:
- چه مدت است که در حال تجارت هستید؟
- چند نفر در حساب من کار می کنند؟ چه کسی روی حساب من کار می کند؟
- چه چیزی نمایندگی شما را متفاوت می کند؟
- چگونه به ما کمک می کنید تا به اهداف خود برسیم؟ چرا آن استراتژی را پیشنهاد می کنید؟
- چگونه کار اجرا می شود؟
مراجعه کنید. با کمال تعجب ، همه مردم این کار را نمی کنند.
هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید ، بیشتر باید اطمینان حاصل کنید که با مراجعه به مراجع افرادی که قبلاً در آن آژانس کار کرده اند ، ریسک را کاهش می دهید.
فرایند جستجو را با پرسیدن از افراد شروع کنید که به کسانی که قبلاً از آنها استفاده کرده اند و تجربه های خوبی داشته اند اعتماد دارید.
با این کار خروجی بهتری نسبت به جستجوی گوگل خواهید داشت.
شما می خواهید به دنبال آژانس با:
- کارمندان مبارک و فرهنگ محکم.
- تیم تحقق بسیار بزرگتر از تیم فروش.
- صداقت و شایستگی.
3. آنها را مومن کنید
نمایندگی خود را به مومنان شرکت و محصول خود تبدیل کنید.
وقتی آژانس شما به شما و آنچه شما ارائه می دهید ایمان داشته باشد ، احتمالاً مسافت بیشتری را پشت سر می گذارند.
چگونه نمایندگی خود را به مومنان تبدیل کنیم
- به تیم فرصت دهید تا درباره شرکت خود بیاموزد، جایی که بوده اید ، کاری که به عنوان یک سازمان انجام می دهید و جایی که قصد دارید به آنجا بروید.
- آنها را به افرادی معرفی کنید که ممکن است مستقیماً با آنها کار نکنند. هرچه افراد بیشتری را بشناسند ، احساس بیشتری نسبت به شناختن شرکت شما خواهند داشت و درک بیشتری از تأثیر کار آنها بر دیگران خواهند داشت.
- آنها را در پشت صحنه نشان دهید. به آنها نحوه کار و نحوه سازماندهی شرکت را نشان دهید. این زمینه به ایده های آینده که ممکن است روی میز بیاورند کمک خواهد کرد.
- در صورت امکان ، تیم بازاریابی خود را وادار کنید که محصول شما را امتحان کند یا خدمات شما را تجربه کند.
4. اعتماد حداکثر تخفیف است
وقتی اعتماد متقابل دارید:
- نتایج بهبود می یابند.
- اگو از در بیرون می رود.
- بررسی های فصلی به جشن تبدیل می شوند.
- هزینه های نمایندگی کاهش می یابد.
- سرمایه گذاری ذهنی بالا می رود.
- استرس پایین می آید.
در زیر چند نکته برای کمک به شما در ایجاد اعتماد متقابل آورده شده است:
- تماس های منظم باید به جای جلسات رسمی ، بحث های ارگانیک باشد.
- وقتی چیزی از جای خود خارج است ، بلند صحبت کنید.
- به آژانس خود اجازه دهید فضا را در اختیار شما قرار دهد.
- مدتی را شخصاً سپری کنید.
5. انتظار و پرورش نوآوری
یک آژانس خوب باید ایده های جدید بیاورد.
آژانسی را پیدا کنید که برای انجام کارهای مرزنشین شناخته شده باشد.
آژانس را از انباشته بازاریابی و همچنین اهداف بزرگتر خود آگاه کنید – فراتر از کاری که آنها انجام می دهند.
اگر آنها حداقل سه ماهه ایده های جدید نمی آورند ، آنها را بخواهید.
به ایجاد رابطه ادامه دهید و آژانس شما مرتباً درباره شما فکر می کند ، جایی که ایده ها متولد می شوند.
پرسش و پاسخ
در اینجا فقط برخی از س questionsالات شرکت کنندگان در پاسخ توسط Paxton Grey وجود دارد.
آژانس من با یکی از رقبای من کار می کند ، آژانس من عالی است ، چه کاری باید انجام دهم؟
خاکستری Paxton (PG): طبیعی است که آژانس ها در صنایع مشابه برای مشتریان خدمات ویژه ای ایجاد کنند. این معمولاً به این معنی است که نمایندگی شما در یک بازار خاص مهارت دارد. طبیعی است که نسبت به نمایندگی خود که به رقبای خود نیز خدمت می کند بدبین باشید. توصیه من این است که این نگرانی را مشخص کنید و س askالاتی را بپرسید تا یاد بگیرید چه روش هایی برای جلوگیری از هر نوع بازی ناپاک وجود دارد.
ما معمولاً شخص توسعه تجارت / فروش را عالی می دانیم ، اما در نهایت افراد واقعی که روی پروژه ما کار می کنند ، حتی از تحصیل خارج از دانشگاه کمتر چشمگیر هستند. برای جلوگیری از این فاصله بین مهارت های فروش / پردازنده چه کاری می توانیم انجام دهیم؟
PG: شما حق دارید از قبل بدانید چه کسی دقیقاً روی حساب شما کار می کند. اسامی را بخواهید ، آنها را در LinkedIn جستجو کنید و ببینید آیا قبل از امضای یک جلسه کوتاه ، با تیم آینده خود برنامه ریزی می کنید یا خیر.
نظر شما در مورد آژانس هایی که خواستار قرارداد 6 ماهه یا 1 ساله هستند ، چیست؟
PG: برخی از آژانس ها از قبل سرمایه گذاری می کنند بنابراین نتایج سریعتر و بزرگتر می شوند. گفته شد ، قراردادها برای همه مناسب نیست و یک آژانس باید بتواند استراتژی را متناسب با آن تنظیم کند. اگر آژانس شما قرارداد 6 یا 12 ماهه را از محل کار پیشنهاد می دهد ، بیاموزید که چرا دلیل آن را ببینید.
چه مدت طول می کشد تا با مشتری نتیجه بگیرید؟
PG: این سوال میلیون دلاری است! این به اهداف ، فرصت ها و تاکتیک های آژانس شما بستگی دارد. اگر همه چیز در جای مناسب باشد ، نتایج در یک ماه قابل مشاهده است. در غیر این صورت ، همه چیز ممکن است بیشتر طول بکشد.
طبقه 97 چگونه هزینه می کند؟
PG: نگهدارنده های ما شروع می شوند و 5000 دلار در ماه با تیم های سازمانی با شروع 12000 دلار در ماه شروع می شود.
[Slides] 5 راز استفاده بیشتر از نمایندگی ها (و نحوه جلوگیری از سوختن)
SlideShare زیر را بررسی کنید.