برخی می گویند ایمیل های سرد همیشه ناجور هستند.
ممکن است فکر کنید این یک بازی ضربه زننده یا از دست رفته است و اینکه آیا پاسخی دریافت خواهید کرد مسئله ای شانس است.
اما من معتقدم که هر ایمیل سرد شانس زیادی برای باز شدن دارد.
همه چیز در نحوه برخورد شما خلاصه می شود.
در این ستون ، ما پنج دلیل متداول برای عدم موفقیت ایمیل در ایمیل را بررسی خواهیم کرد.
اما اول ، خط مبنا.
شخصی سازی یک ایمیل اساسی است و نه یک بهینه سازی
خیلی اوقات ، شاهد فرسودگی و استفاده بیش از حد هستیم الگوهای اطلاع رسانی ایمیل مانند تصویر زیر.
کمی وقت خود را صرف تحقیق در مورد مارکی کنید که می خواهید با آن تماس بگیرید و این تلاش استخوان دار را برای شخصی سازی ایمیل های خود سرمایه گذاری کنید.
به عنوان مثال ، این ایمیل چه مشکلی دارد؟
این شامل حتی یک انگشت شخصی سازی نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فرستنده با نام من را خطاب نمی کند و حتی کوچکترین اشاره ای به اینکه آنها سعی کرده اند درباره شرکت من تحقیق کنند (یا آنچه که ما انجام می دهیم) یا انواع مقالاتی که معمولاً در وبلاگ خود ارسال می کنیم وجود ندارد
اما عدم شخصی سازی تنها دلیل این نیست که بسیاری از موارد در پوشه سطل زباله قرار می گیرند.
1. ارسال ایمیل برای افراد نادرست
می توانید پیام خود را به خلاقانه ترین و جذاب ترین شکل تنظیم کنید ، اما اگر آن را برای شخص اشتباهی ارسال کنید جواب نمی دهد.
و اغلب اوقات ، پیام های تبلیغاتی ایمیل مناسب در صندوق های ورودی اشتباه است.
پیام های شما ممکن است فقط به این دلیل که شما آنها را برای افرادی ارسال کرده اید که مسئولیت آنها شامل پاسخ دادن به نامه های الکترونیکی مانند شما نیست ، به این علامت نرسد.
من این الگوی ساده را برای کارزارهای ایجاد پیوند دوست دارم:
- شخصی را جستجو کنید که مسئول سئو سایت یا ایجاد لینک در شرکت باشد.
- اگر مشاغلی چنین متخصصی را ندارد ، فردی را جستجو کنید که مسئول ایجاد محتوا برای این نام تجاری باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
البته ، هنوز هم این احتمال وجود دارد که کسی را پیدا نکنید که تحت نمایه SEO / ایجاد لینک قرار بگیرد.
در این صورت ، واقعاً فکر کنید که چرا با چنین مشاغلی به دنبال مشارکت هستید.
به دنبال مارکی با استراتژی محتوای فعال باشید.
2. پیروی از منطق اشتباه در زمین شما
وقتی به این دلیل فکر می کنم ، همیشه یک ضرب المثل قدیمی یونانی را در مورد اپیکتتوس ، فیلسوف مشهور و رواقی به یاد می آورم.
شاگردان فیلسوف پس از یكی از سخنان وی شروع به ستایش ایده های وی كردند. اپیکتتوس پاسخ داد ،
“اگر وقت خود را صرف تمجید از من می کنید ، این بدان معناست که شما به سختی چیز ارزشمندی برای اشتراک با من دارید.”
من این را به ماهیت تبلیغات ایمیل که به عنوان طعمه نفس شناخته می شود تشبیه می کنم.
اساساً ، فرستنده مخاطب را تحسین می کند ، ایمیل را با تعارف پر می کند و سپس از مخاطب لطف می کند.
من حتی گاهی اوقات این موارد را در صندوق ورودی LinkedIn خود می بینم:
مشکلی که در ایمیل های پیچیده ایگو-طعمه وجود دارد این است که آنها معمولاً در ازای لطفی که می پرسند هیچ چیز با ارزش و معناداری ارائه نمی دهند.
به جای یک پیشنهاد شخصی ، به طور قطع توجه مخاطب را جلب کرده و آنها را به خود جلب کنید.
به عنوان مثال ، می توانید وبلاگ آنها را از نظر محتوای منسوخ شده بررسی کنید ، پیوندهای خراب را بیابید و پیشنهاد دهید جایگزین موارد دیگری شوید.
در عمل ، ما یک طرح تبلیغاتی موفقیت آمیز را با طرح ایده جایگزینی داده های قدیمی با محتوای تازه انجام داده ایم.
3. فکر کردن اینکه افزودن نام شخصی سازی مناسب است
بسیاری از زمینه های ارتباط با ایمیل همه یکسان به نظر می رسند ، به غیر از یک چیز: نام شخصی که آنها خطاب می کنند متفاوت است.
این همان اتفاقی است که می افتد هنگامی که فرستنده الگوی مشابهی را برای هر ایمیل ارتباطی اعمال می کند ، نام را تغییر می دهد و آن را شخصی سازی می نامد.
در واقع ، شما فقط با افزودن نام وی به آن ، به سختی مورد توجه شخص قرار خواهید گرفت.
علاوه بر این ، برخی از ابزارها آن را به طور خودکار انجام می دهند.
به عنوان مثال ، Pitchbox می تواند تمام مخاطبین را به طور خودکار از وب سایت استخراج کند و شما می توانید فقط با یک کلیک نام شخص را وارد کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به همین دلیل است که باید به فکر شخصی سازی های معنادار دیگری باشید.
برخی از ابزارهای ارتباطی ایمیل مشابه می توانند به شما کمک کنند.
استفاده از Pitchbox به عنوان مثال: به شما امکان می دهد به اصطلاح قسمتهای ادغام را در متن ایمیل خود وارد کنید. شما می توانید پیام خود را با درج موقعیت جغرافیایی شخص یا به راحتی ذکر آخرین مقاله وبلاگ که او نوشته است ، بهبود ببخشید.
4. شروع ارتباط با ایمیل
صبر کنید ، آیا ما در مورد کمپین های تبلیغاتی ایمیل صحبت نمی کنیم؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منظورت چیست که بهترین راه برای شروع ارتباط با یک چشم انداز نیست؟
این می تواند مفید تر به ارتباط را با یک چشم انداز از طریق LinkedIn شروع کنید از ارسال ایمیل و پیگیری های متعدد.
ایمیل بیشتر یک دامنه خصوصی است ، در حالی که LinkedIn یک فضای اجتماعی مناسب برای شبکه سازی است.
مردم انتظار دارند از شبکه خود در اینجا چیزی بشنوند.
علاوه بر این ، در LinkedIn ، می توانید نمایه را بررسی کنید و مطمئن شوید که با فرد مناسب تماس گرفته اید.
صحبت از LinkedIn ، باید اضافه کنم که این یک مکان عالی برای بحث کوچک است ، که به ناچار در مراحل اولیه ایجاد یک رابطه با چشم انداز اتفاق می افتد.
در این سیستم عامل می توانید فعالیت شخص را بررسی کنید ، پست هایی را که دوست دارد مشاهده کنید و نظرات او را بخوانید.
در نتیجه ، می توانید از همه اینها برای ایجاد یک رابطه و جلب چشم انداز استفاده کنید.
5. عدم ارائه چیزی در ازای آن
ارزش روابط حرفه ای شما از آنجا افزایش می یابد منافع مشترک.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بسیار خوب خواهد بود اگر همه سامری خوب باشند و چیزهایی را به صورت رایگان ارائه دهند فقط به این دلیل که می خواهند کمک کنند.
و شاید در صنعت شما چنین افرادی وجود داشته باشند ، اما نمی توانید به آن اعتماد کنید.
داستان مشابه برای دسترسی به ایمیل.
در آخرین کارزار تبلیغات ایمیل برای ایجاد لینک ، متوجه شدیم که حدود 50٪ از افراد در مورد سودی که اگر به ما پیوند دهند ، س askedال کردند.
چه چیزی می توانید ارائه دهید که به اندازه کافی کارآمد باشد و متقاعد کننده چشم انداز برای ارائه آن پیوند باشد؟
اگر به اشتراک بگذارید ایده هایی برای به روزرسانی مطالب منسوخ شده و رفع پیوندهای خراب با مشخصات تجاری شما متناسب نیست ، شما می توانید چیز دیگری ارائه دهید – به عنوان مثال کارت های هدیه استارباکس ، که برای ما بسیار خوب کار کرده است.
یکی دیگر از همتایان صنعت من موفقیت خود را در ارسال swag به عنوان یک تشکر از شما برای ایجاد لینک به اشتراک گذاشته است.
اگر خصوصیات رسانه ای در اختیار دارید – به عنوان مثال یک خبرنامه یا وبلاگ – می توانید پیشنهاد دهید که آنها را در انتشار خود قرار دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای این منظور می توانید همیشه از پست های مهمان استفاده کنید.
به مشتری احتمالی پیوندی به وب سایت وی در سایت خود ارائه دهید پست مهمان.
به یاد داشته باشید که اگر قصد ایجاد صدها پیوند به سایت خود را دارید ، باید ماهانه تعداد زیادی پست مهمان بنویسید.
انتخاب با شماست ، اما مطمئن شوید که بودجه و منابع خود را در نظر می گیرید.
رویکرد دسترسی به ایمیل مانند یک معامله تجاری
در این مقاله ، ما در مورد پنج اشتباه رایج در تبلیغات ایمیل صحبت کرده ایم.
از عدم شخصی سازی ایمیل تا ارسال پیام های خود به افراد اشتباه ، تمرکز بیش از حد بر تعریف و تمجید از شخص و ارائه نکردن چیزی در ازای آن ، این دلایلی است که از طریق تبلیغات ایمیل شما نتیجه ای که انتظار دارید را به همراه ندارد.
شاید بزرگترین دلیل اصلی همه این اشتباهات این باشد که شما به سادگی با ایمیل دسترسی به عنوان یک معامله تجاری رفتار نمی کنید.
اطلاع رسانی فقط یک قدم در ایجاد ارتباط با مشتری است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال ، ایمیل های اطلاع رسانی اولین برداشت شماست.
فرصت ساخت فرصت خوب را از دست ندهید زیرا بعید است فرصتی دیگر بدست آورید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر ویژه و تمام تصاویر صفحه توسط نویسنده ، ژانویه 2021