ردیابی تماس تکامل یافته و به ابزاری اساسی در بازاریابی پشته فناوری تبدیل شده است.
اما چگونه به اینجا رسیدیم؟ و بعدی چه خواهد شد؟ بخوانید و پیدا کنید.
تبلیغات قبل از ردیابی تماس مانند تیراندازی با تیر در تاریکی و امید به هدف خود بودید. وقتی مشتری ها تماس می گرفتند ، مشاغل به سادگی می پرسیدند: “چگونه درباره ما چیزی شنیدید؟”
اما اکثر مردم به خاطر نمی آورند که دقیقاً کدام بیلبورد ، آگهی یا تبلیغات تلویزیونی باعث تماس تلفنی آنها شده است.
بنابراین ، بیشتر مشاغل – و آژانس های نظارت بر تبلیغات برای مشتریانشان – هیچ راهی مطمئن برای دیدن عملکرد تبلیغات ندارند.
خوشبختانه ردیابی تماس از آن روزها بسیار طولانی بوده است و با این کار ، توانایی شرکت شما در دانستن عملکرد تبلیغات شما وجود دارد.
در اینجا چهار روش تغییر ردیابی تماس و همچنین معنی این کار برای کسب و کار امروز و آینده وجود دارد.
1. ردیابی تماس برای هر مشاغل است نه فقط برای مشاغل بزرگ
در ابتدا ، راه حل های ردیابی تماس به سخت افزار تخصصی و زیرساخت پشتیبانی گسترده نیاز داشتند. این باعث می شد که آنها فقط در شرکت های بزرگ با بودجه زیاد مقرون به صرفه باشند.
با ورود رایانش ابری و پروتکل انتقال صدا از طریق اینترنت (VoIP)، که نیاز به سخت افزار و زیرساخت های تخصصی را از بین می برد ، امکان دستیابی به یک راه حل مقرون به صرفه تر برای ردیابی مکالمه فراهم شد – راه حلی که بتواند نیازها و بودجه آژانس ها و مشاغل کوچک و متوسط (SMB ها) را برآورده کند.
CallRail یکی از اولین سرویس های ردیابی مکالمه بود که به SMB ها ارسال می شد.
اندی پاول ، بنیانگذار و مدیرعامل CallRail ، می گوید: “در سال 2011 ، هیچ کس در آن مکان امکان تجزیه و تحلیل مکالمه را برای همه نداشت و هیچ چیز متناسب با نیازهای خاص مشاغل کوچک وجود نداشت.”
راه حل CallRail تحت یک مدل سلف سرویس برای مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن آژانس ها و SMB ها طراحی شده است ، آزمایش های رایگان و پردازنده مستقیم را ارائه می دهد. تیم ها می توانند به راحتی و بدون نیاز به رفت و برگشت گسترده با فروشنده ، راه حل هایی را تنظیم کنند.
کوین مینلی ، مدیرعامل / بنیانگذار Eruptr ، یک آژانس بازاریابی پیشرو در خدمت بیمارستانهای بزرگ و سازمانهای مراقبت های بهداشتی (و یکی از اولین مشتریان CallRail) ، چگونگی استفاده از آن را آسان توصیف می کند: “شما می توانید هر طور که می خواهید یاد بگیرید و آسان است مقیاس آن را افزایش داده و همزمان با رشد اگر آژانسی مانند ما با 50 تا 70 مشتری هستید و باید از پس هزاران تماس تلفنی برآیید ، بسیار عالی عمل می کند. “
2. پیگیری تماس از رهگیری تماس ها تا ارائه بینش ها تکامل می یابد
هنگامی که راه حل های ردیابی تماس مبتنی بر ابر برای اولین بار ارائه شد ، آنها نمی توانند کاری بیشتر از ثبت تعداد تماس های تبلیغاتی یا کمپین های فردی و مدت زمان طولانی انجام دهند.
برای بازاریابان ، رشد بازاریابی دیجیتال تقریباً در همه چیز تغییر کرده است. نه تنها نقاط تماس دیجیتال اکنون در قلب اکثر سفرهای مشتری قرار دارند ، بلکه اکنون ردیابی اثربخشی آنها با دقت بیشتری امکان پذیر است.
از آنجایی که رقابت برای کلمات کلیدی محبوب افزایش یافته و مدل های قیمت گذاری PPC پیچیده تر شده اند ، اتخاذ رویکردهای مبتنی بر شواهد و داده محور برای بازاریابان بسیار مهم است تا بفهمند آیا هزینه های آنها به نتیجه دلخواه منجر می شود یا خیر.
راه حل های ردیابی تماس امروز اطلاعات بسیار دقیق تری را در اکوسیستم بازاریابی ارائه می دهند و با سایر فن آوری ها یکپارچه می شوند تا نقاط کور تلاش های انتساب شما را از بین ببرند.
آنها می توانند با Google Ads ، Google برای کسب و کار من ، فرم های وب ، متن یا چت و سایر ادغام های مبتنی بر API کار کنند تا به شما یک دید کلی نسبت به منشا هدایت ها بدهند. آنها همچنین می توانند این داده ها را با اطلاعات دقیق رفتاری و اطلاعاتی مربوط به مشتریان شما مرتبط کنند.
برای آژانس ها ، این به معنای توانایی نشان دادن آسانی ارزش آنها برای مشتریانشان است.
رایان آمن ، مدیر موفقیت مشتری در بازاریابی نیفتی ، می گوید: “ردیابی تماس به مشتریان ما کمک می کند تا درک کنند که تماس ها از کجا می آید.” “دیدن اینکه چگونه تلاش های بازاریابی مستقیماً به تماس های تلفنی ترجمه می شود ، به آنها اجازه می دهد ارزش تلاش های ما را ببینند. بارها پیش آمده است که مشتری ها تردید داشته اند و ردیابی تماس اثبات انتساب به ما داده است. “