
هر چقدر هم که محتوای وب سایت شما عالی باشد ، سخت کوشی شما بدون سئو فنی مناسب به هیچ چیز نمی رسد.
SEO فنی به سایت شما ساختار می بخشد ، رباتهای موتور جستجو را برای خزیدن و فهرست سازی بسیار آسان می کند و به Google کمک می کند تا بفهمد هر صفحه چیست.
ساختار URL ، robots.txt ، کدهای تغییر مسیر ، برچسب های متعارف ، پرونده های .htaccess ، زمان بارگذاری و بسیاری موارد دیگر. همه چیز مهم است.
آیا همه آن چیزها برای شما ناآشنا به نظر می رسد؟ نه؟
خوب نیازی نیست
بسیاری از شرکت ها از قبل این موارد را می دانند و کار با آنها کار بسیار ساده ای است.
این جایی است که این راهنما وارد می شود.
تیم ما در نیل پاتل دیجیتال در مورد چهار معیار ، برترین شرکتهای فنی سئو را تحقیق ، بررسی و لیست کرده اند:
- نظرات برجسته مشتری
- جوایز ، مشتری های چشمگیر و سابقه طولانی در ارائه کارهای ستاره ای فنی SEO.
- رهبری اندیشه – انتشار مداوم مقالات و روندهای بصیرت آمیز در مورد موضوع.
- شهرت زیادی در میان سایر متخصصان سئو سایت دارد.
با توجه به این معیارها ، ما شرکت های SEO فنی را پیدا کردیم که می توانید به آنها اعتماد کنید و برای چه چیزی مناسب هستند:
4 شرکت برتر فنی جستجوگرها در جهان
- Neil Patel Digital – بهترین برای ساختار محتوای فنی
- Webris – بهترین برای ممیزی SEO فنی
- Salt.agency – بهترین مورد برای سئو فنی سازمانی
- Orainti – بهترین برای مارک های تجارت الکترونیک
بدون نگرانی بیشتر ، بیایید به آنچه ما اعتماد می کند اعتماد کنیم و اعتبار خود را بر روی این شرکت ها شرط بندی کنیم.
1. نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای ساختار محتوای فنی
بارها و بارها تبلیغ شده است که محتوا سلطان است. اگرچه در این واقعیت واقعیت وجود دارد ، چیزی که اکثر مردم هرگز به آن توجه نمی کنند ساختار محتوایی است.
نیل پاتل دیجیتال یک شرکت سئو برای ساختاردهی عالی مطالب است.
خوب ، حرف مرا قبول نکن بگذارید چرا به شما نشان دهم.
با توجه به سالها تجربه گسترده بهینه سازی موتور جستجو ، متوجه شدیم که برای بازاریابی محتوا و استفاده از استراتژی طولانی مدت سئو ، باید ساختار مناسبی داشته باشد.
این یک قطعه کلیدی از است برنامه جامع SEO ما.
شما می پرسید که برای انجام این کار چه چیزی باید نشان دهیم؟
نتیجه انجام این کار به خودی خود صحبت می کند:

ماهانه بیش از 3 میلیون بازدید کننده در این وبلاگ. همه از ابتدا ساخته شده اند.
محتوا قسمت بزرگی از این مورد بود اما سایت بدون ساختار مناسب و سئو فنی تقریباً به این بزرگی نبود.
با کار با شما می توانید به این تخصص گسترده فنی SEO دسترسی پیدا کنید تیم نیل پاتل دیجیتال.
امروز ، ما یک برنامه بازاریابی محتوا با ساختار محتوا (به صورت خوشه های محتوا) ایجاد کرده ایم که به مشتریان کمک می کند از همان روز اول سئو فنی خود را بدست آورند.
2. Webris – بهترین مورد برای ممیزی SEO فنی
تقریباً تمام تلاش های بزرگ با انجام حسابرسی های عمیق از آنچه در حال حاضر وجود دارد آغاز می شود.
سئو فنی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
در تلاش خود برای بهینه سازی سایت خود برای خزیدن و نمایه سازی ربات های موتور جستجو ، بدون انجام یک بررسی صحیح از ساختار سایت ، چیز زیادی به دست نخواهید آورد.
و وبریس شرکتی است که ما برای ممیزی SEO فنی توصیه می کنیم.
اگر یک جستجوی سریع در Google برای “ممیزی SEO فنی” انجام دهید ، این امر بسیار عالی است قطعه محتوایی توسط وبریس:

رتبه بندی در جایگاه برتر گوگل برای این اصطلاح جستجو روش دیگری برای گفتن است که نوارهای خود را در این لیست به دست آورد.
هیچ شرکتی به طور تصادفی نمی تواند درآمد کسب کند.
این ثابت می کند که Webris وقتی صحبت از ممیزی فنی SEO می شود صحبت می کند و اگر تازه کار را شروع کنید گزینه مطمئنی است.
نقاط قوت Webris که توسط رایان استوارت تاسیس شده است ، ممیزی فنی SEO و UX متمرکز بر تبدیل است. این شرکت از یک تیم فوق العاده مستعد از مشاوران فنی پیشرفته SEO برخوردار است.
مارک های بزرگی مانند Shopify و Accenture به Webris اعتماد کرده و با آنها کار کرده اند.
3. Salt.agency – بهترین مورد برای سئو فنی سازمانی
نمک به “تعالی فنی” افتخار می کند و این دلیل خوبی دارد. این شرکت قبل از هر چیز SEO فنی نفس می کشد:

سایت های عظیم سازمانی می توانند انواع مشکلات فنی دیوانه وار را داشته باشند.
اگر یکی از این سایت ها را اداره می کنید ، به تیمی نیاز دارید که قبلاً با آن نوع پیچیدگی کار کرده باشد.
در این حالت Salt.agency بهترین گزینه است.
مشتریان Salt.agency با داشتن دفاتر در بوستون ، لیدز و لندن شامل Cloudflare ، Hartley Botanic ، Brex ، Supermarket Travel و بسیاری دیگر هستند.
4. Orainti – بهترین مارک تجاری

اکنون متخصص در ارائه خدمات SEO و استراتژیک SEO برای مارک ها در صنایع رقابتی است.
این شرکت با یک ذهنیت فنی به بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو نزدیک می شود که گنجاندن آن در این لیست بسیار تأیید شده را توجیه می کند.
و آنها بیشتر با مارک های تجارت الکترونیکی که در سطح بین المللی فروش می کنند کار می کنند.
مشاغل تجارت الکترونیک بین المللی دارای چالشهای بی نظیری مانند برخورد با سایتهای چند زبانه ، رتبه بندی صحیح صفحات محصولات و دسته ها و پرهیز از محتوای تکراری هستند.
Orainti برای این امر بسیار توصیه می شود.
الیدا سولیس بنیانگذار اورینتی است. وی یک متخصص ، گوینده و نویسنده باسابقه SEO است که به دلیل تخصص فنی سئو خود توسط سازمان هایی مانند Forbes و جوایز جستجوی اروپا تقدیر و جوایز کسب کرده است.
Orainti دارای مجموعه قابل توجهی از مارک های برتر ، از جمله Zillow ، Under Armour ، Sage ، Eventbrite و سایر محصولات است.
5 ویژگی که یک شرکت SEO فنی عالی ایجاد می کند
چه چیزی مغازه های فنی خوب SEO را از فروشگاه های بزرگ جدا می کند؟ هنگام انتخاب شخصی برای کار به طور خاص به دنبال چه چیزی می گردید؟
در اینجا همان چیزی است که من به دنبال آن هستم.
1. یک فرایند پیاده سازی کامل که شامل سئو فنی است
سئو فنی ساختار را در سایت شما ایجاد می کند. این به ربات های موتور جستجو کمک می کند وب سایت شما را بخزند ، فهرست شوند و به درستی رتبه بندی کنند ، که برای هدایت ترافیک ضروری است.
همچنین ، به افزایش زمان بارگذاری سایت شما کمک می کند.
با این حال ، این بدان معنا نیست که وقتی یک SEO فنی عالی داشته باشید ، همه چیز بهینه سازی موتور جستجو به طور خودکار در جای خود قرار می گیرد.
بهترین شرکت های سئو فنی دارای یک برنامه سئو کامل شامل مرور دستی سایت ، پیاده سازی فنی سئو ، استراتژی محتوا و موارد دیگر هستند.
اگر از قبل در سئو مهارت کافی دارید و برای بررسی مجدد همه موارد فقط به یک ممیزی سریع سئو احتیاج دارید ، می توانید در کار با یک متخصص ارزش کسب کنید. اما برای هر کس دیگری ، من توصیه می کنم با کسی کار کنید که استراتژی کامل SEO را درک کند. این تنها راه ساخت سایتی با تعداد بازدید زیاد است.
2. رهبری اندیشه
برای اجرای استراتژی های فنی SEO که سوزن را حرکت می دهد ، آزمایش زیادی لازم است. شرکت هایی که این نوع کارهای سخت را آغاز می کنند ، همیشه دوست دارند تجربه و یافته های خود را ثبت کنند.
کار با رهبران فکری سئو احتمال پروژه موفق را افزایش می دهد.
از این گذشته ، اگر کسی بتواند با موفقیت سئو فنی را آموزش دهد ، می تواند به طور مستقیم به تجارت شما نیز کمک کند.
انتشار مطالب برتر در مورد SEO فنی نشانه خوبی است که آنها نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهند.
3. نمونه کارها مشتری چشمگیر
یک روش عالی برای بررسی اینکه آیا تخصص و فرآیندهای مورد استفاده توسط یک شرکت فنی سئو کار می کند ، دیدن نمونه کارهای مشتری آن است.
اینجا ریزه کاری وجود دارد.
داشتن یک تن مارک بزرگ عالی است. اما این بدان معنا نیست که می توانید در مورد شرایط دقیق خود کمک بگیرید.
در حالت ایده آل ، شرکت SEO فنی با شرکت های مشابه مانند شرکت شما کار کرده است.
4. نتایج زندگی واقعی
نکته خوب در مورد SEO فنی بسیار کاربردی است. مشکلات فنی باعث ایجاد ترافیک مخازن می شود. سپس کارشناسان فنی سئو این مشکلات را برطرف می کنند.
خشک و بریده شده است.
هر شرکت بزرگ فنی سئو باید مطالعات موردی زیادی داشته باشد که در آن سایت پس از ضربه به سایت خود برگردانده شود. هرچه مشکل فنی مبهم باشد ، احتمال اینکه بتوانند مشکلات عجیب و غریب را در سایت شما پیدا کنند بیشتر است.
گاهی اوقات ، این مطالعات موردی در سایت آنها منتشر می شود. اما بسیاری از شرکت ها دوست ندارند بهترین داستان ها را به اشتراک بگذارند. بنابراین در حالی که با آنها صحبت می کنید از تیم آنها بخواهید. آنها باید بتوانند در طول تماس مثالهای زیادی برای شما بیاورند.
5. یک تیم متنوع
پوشش آخرین آخرین نیازهای فنی سئو برای یک شخص بسیار بزرگ است. برای انجام همه کارها به یک تیم کاملاً پرسنل نیاز خواهید داشت. مخصوصاً در سایتهای بزرگ.
صفحات تیم شرکت و کارمندان LinkedIn را مرور کنید ، سپس به دنبال عمق و تخصص زیادی در کل تیم باشید.
از یک شرکت بزرگ فنی سئو چه انتظاراتی داریم
اگر مانند اکثر افرادی هستید که فقط دیر وقت به نیاز به سئو فنی پی می برند ، احتمالاً از خود می پرسید که چه انتظاری از آن دارید.
مهمترین مواردی که می توان انتظار داشت موارد زیر است.
1. یک جلسه کشف
بعد از اینکه با یک شرکت فنی SEO تماس گرفتید ، آنها می خواهند تماس بگیرند تا بفهمند شما به دنبال چه چیزی هستید.
این تنها راه برای درک اهدافی است که برای سایت خود دارید.
اگر یک شرکت SEO فنی بخواهد مستقیماً وارد ممیزی شود ، حتی بدون تماس گرفتن با تلفن ، این نشانه این است که آنها “ممیزی حسابرسی” را اجرا می کنند و قرار نیست زمان زیادی را برای پروژه شما صرف کنند.
شرکتی را پیدا کنید که بخواهد واقعاً عمیق شود و تصویر کامل را درک کند.
2. یک پیشنهاد حسابرسی یکبار مصرف
اکثر شرکت های سئو از لحاظ فنی یک بار حسابرسی می کنند که هزینه بالایی دارند.
از آنجا که این یک بخش استاندارد از عمل آنها است ، آنها معمولاً می توانند بلافاصله به این کار بپردازند.
با فرض اینکه هزینه آنها با بودجه شما کار می کند ، می توانید شخصی را در عرض یک هفته شروع کنید. راه رفتن به همین راحتی است.
قبل از شروع حسابرسی ، هر آنچه را که بررسی می کنند از آنها بخواهید. این باید شامل مواردی مانند مشکلات متعارف ، مشکلات نمایه سازی ، محتوای تکراری ، سایر خطاهای کنسول جستجوی Google ، همه موارد باشد.
اگر لیست فوق العاده جامع به نظر نمی رسد ، چند نقل قول از شرکت های دیگر دریافت کنید.
3. تکمیل حسابرسی
وقتی توافق کردید که با حسابرسی پیش بروید ، شرکت کار خود را شروع می کند.
بسته به اندازه سایت شما انجام آنها معمولاً چند هفته طول می کشد.
مطمئناً باید به آنها دسترسی به Google Analytics ، Google Search Console ، حساب WordPress و احتمالاً میزبان وب خود را داشته باشید.
در طول ممیزی ، نباید کار زیادی برای شما یا تیم شما انجام شود. شرکتی که حسابرسی را انجام می دهد ممکن است س questionsالاتی داشته باشد اما آنها می توانند اکثریت قریب به اتفاق کارها را به تنهایی انجام دهند.
4. پیشنهاد اجرای
بیشتر ممیزی های فنی سئو فقط شامل کشف موضوعات سایت است. این پروژه معمولاً شامل كاری نیست كه برای رفع مشكلات لازم باشد.
این به این دلیل است که اکثر مشکلات رفع ساده ای ندارند.
به عنوان مثال ، اگر سایت شما دارای سرعت سایت وحشتناکی است که بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد ، برای رفع آن نیاز به انجام یک کار مقدماتی دارید. این امر همچنین تیم بازاریابی و احتمالاً سایر آژانس ها را درگیر خواهد کرد.
بنابراین هنگامی که حسابرسی به پایان رسید ، انتظار داشته باشید پیشنهادی را ببینید که شامل هر راه حل است.
چیزی که باید در اینجا تماشا کنید: یک شرکت بزرگ فنی SEO از محدودیت تخصص خود آگاه خواهد شد. هنگامی که آنها مشکلات خارج از توانایی خود را پیدا کنند ، به شما می گویند و به شما توصیه می کنند که برای رفع آنها با شخص دیگری کار کنید. بازسازی سایت و بازاریابی محتوا نمونه های خوبی در این مورد است.
اگر یک آژانس فنی سئو به شما گفت که می تواند تک تک مشکلات را برطرف کند ، دوباره بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها واقعاً در آن زمینه ها تخصص واقعی دارند.
آیا باید SEO فنی را جدی بگیرم؟
آره!
سئو فنی مانند قاب خانه شما است. فقط با داشتن استخوان های خوب ، محتوای شما و بازاریابی شما می توانند به سایت شما مراجعه کنند.
اما ، با اضافه شدن همه چیز ، و شما صدها یا هزاران صفحه در سایت خود دارید ، چیزی خراب خواهد شد.
موتورهای جستجو برای جستجوی سایت شما سخت ترند ، محتوا نمایه نمی شود و سرعت سایت شما پایین می آید.
حتی اگر با یک پایه عالی شروع کنید ، هر چند سال یک بار نیاز به یک بازسازی سالم دارید.
اگر اخیراً حسابرسی فنی عمیق در SEO انجام نداده اید ، زمان آن فرا رسیده است.