اجرای تبلیغات PPC می تواند سودآور باشد – یا اتلاف وقت است.
چه چیزی تفاوت ایجاد می کند؟
بیشتر آن مربوط به متن آگهی شماست.
نوشتن نسخه عالی برای تبلیغات PPC پیچیده تر از آن است که در ابتدا به نظر می رسد.
بسترهای نرم افزاری مانند Google Ads فضای محدودی برای جلب توجه جستجوگر ، علاقه مند کردن به پیشنهاد شما و ترغیب وی برای کلیک کردن در اختیار شما قرار می دهد.
متأسفانه ، هیچ فرمولی برای نوشتن آگهی PPC مناسب وجود ندارد (و اگر وجود داشت ، همه از آن استفاده می کردند).
اما بهترین روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای تقویت نسخه کپی تبلیغات خود دنبال کنید.
در اینجا 10 نکته وجود دارد که می توانید برای تبلیغ بعدی که می نویسید استفاده کنید.
1. بدانید بازار هدف شما چه می خواهد
بسیاری از مشاغل با صحبت در مورد خود به نوشتن تبلیغ نزدیک می شوند. این یک کار طبیعی است که انجام می شود ، و بعد از همه ، شما در مورد آنچه شرکت شما را عالی می کند متخصص هستید.
اما در واقع برعکس آنچه شما باید انجام می دهید است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشتریان به دلیل اینکه به چیزی احتیاج دارند ، شما را جستجو می کنند نه به دلیل کنجکاوی در مورد تجارت شما.
بهترین راه برای جلب توجه مخاطبان هدف این است که به آنها نشان دهید مشکلاتشان را درک می کنید – و می توانید آنها را برطرف کنید.
قبل از شروع به نوشتن ، این تمرین را انجام دهید: خود را جای مشتری ایده آل خود قرار دهید.
به این فکر کنید که آنها چه نوع مشکلی را تجربه می کنند و تصور کنید که چگونه آنها به دنبال یک راه حل هستند.
سپس ، نسخه تبلیغاتی خود را به عنوان پاسخی به نیازها و عادات جستجوی مشتری خیالی بنویسید.
2. مخاطبان خود را مخاطب قرار دهید
از کلمات “شما” و “خود” در تبلیغات خود استفاده کنید.
صحبت با مخاطبان باعث می شود که آنها احساس اهمیت کنند.
این حس را ایجاد می کند که تجارت شما شخصی است – شما می خواهید یک رابطه دوستانه و مفید با مشتریان درست در همان زمان ایجاد کنید.
3. از محرک های احساسی برای مزیت خود استفاده کنید
بدترین چیزی که یک تبلیغ می تواند داشته باشد چیست؟
اگر می گفتید حوصله سر بر، حق با شماست.
آ تبلیغ PPC بد کاملاً بیاد ماندنی است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این ممکن است غیرضروری و حتی کاملاً آماده باشد ، اما اگر کسی هرگز احساس تحریک یا حرکات کافی برای کلیک بر روی آن نمی کند ، چرا حتی برای انتشار آن زحمت می اندازید؟
با انتخاب کلمات خود و ایجاد احساس در مخاطبان می توانید از سرنوشت تبلیغات خسته کننده جلوگیری کنید.
اگر می دانید بازار هدف شما چه می خواهد ، این کار نباید خیلی سخت باشد.
مشکل اصلی یا تمایلی را که مشتری را به سمت شما می آورد صفر کنید و برخی از راه ها را برای بازی کردن احساسات موجود در آن باهم بخورید.
احساسات منفی در حقیقت می توانند محرک های بهتری نسبت به احساسات مثبت باشند زیرا افراد انگیزه دارند از درد جلوگیری کنند ، بنابراین از اهرم اضطراب ، عصبانیت یا FOMO مخاطب خود نترسید (ترس از دست دادن).
برخی از احساسات مثبت دیگری که می توانید برای هدایت نتایج استفاده کنید ، شامل امیدواری ، آسودگی خاطر و احساس دوست داشتن یا تحسین دیگران است.
4. از اعداد ، علائم تجاری و علائم ثبت استفاده کنید (™ ، ®)
اگر می خواهید بیشتر به تبلیغات خود جلب کنید ، سعی کنید یک یا دو عدد اضافه کنید.
آمار و ارقام راهی برای جلب توجه مردم است و ثابت شده است که CTR را افزایش می دهد.
یکی از راه های استفاده از اعداد نامگذاری قیمت محصول یا تبلیغات فروش است.
همچنین می توانید آماری عددی درباره کسب و کار خود ارائه دهید ، مانند تعداد مشتریانی که به آنها کمک کرده اید.
از اعداد دقیق به جای اعداد گرد استفاده کنید ، زیرا افراد تمایل بیشتری به اعداد دقیق دارند.
همراه با شماره ها ، استفاده از مارک های TM و ثبت به ویژه در تبلیغات تجاری خود به کاربر اجازه می دهید منبع رسمی شما برای کسب اطلاعات باشد.
این به شما کمک می کند تا در تبلیغ رقبا قدم بردارید.
5. اعتراضات را بردارید
بیشتر افراد قبل از کلیک بر روی آگهی یا خرید به کمی قانع کننده نیاز دارند.
با چند ایراد مشترک درباره خدمات یا امتیاز فروش خود مواجه شوید و این موارد را در نسخه تبلیغاتی خود پیش پرداخت کنید.
اگر بهانه مخاطب خود را برای کلیک نکردن قبل از اینکه فکرش را بکنید از بین ببرید ، بلافاصله با کسب و کار شما احساس آرامش بیشتری خواهند کرد – و احتمال اینکه شما را با پیشنهاد خود جلب کنند ، بیشتر خواهد شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. از تمام فضای خود استفاده کنید
Google Ads به شما سه عنوان 30 حرفی به اضافه دو توصیف 90 کاراکتری می دهد.
با بسته بندی تمام اطلاعاتی که می توانید در این فضا داشته باشید ، قدرت تبلیغ خود را به حداکثر برسانید.
اگر چند کاراکتر کوتاه نیستید ، ببینید آیا می توانید با جزئیات یا دو جزئیات اضافی وارد شوید.
در مورد URL نمایشگر و افزونه های تبلیغات خود فراموش نکنید.
لازم نیست URL نمایشگر شما با URL واقعی که بازدیدکنندگان در آن قرار می گیرند مطابقت داشته باشد – هدف آن این است که به مردم نشان دهد چه نوع صفحه ای را به آنها منتقل می کنند ، بنابراین ایجاد یک URL سفارشی شامل کلمات کلیدی شما یک حرکت هوشمندانه است.
افزونه های تبلیغاتی می توانند روش ارزشمند دیگری برای بدست آوردن املاک و مستغلات بیشتر در نتایج جستجو باشند.
برای انتقال پیام خود به آنها اعتماد نکنید ، زیرا Google نمی تواند تضمین کند که هر بار که تبلیغ شما اجرا می شود برنامه های افزودنی شما نمایش داده می شود.
Emp- بر آنچه باعث برجسته شدن شما می شود تأکید کنید
با جدا شدن از رقبا ، تبلیغات خود را جذاب تر کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شما فضای زیادی برای ارائه پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود به مخاطبان خود ندارید ، بنابراین سعی کنید آن را به یک هسته قدرتمند تقسیم کنید که باعث می شود خوانندگان بخواهند بیشتر بدانند.
برخی از سوالات مفیدی که می توانید از خود بپرسید شامل موارد زیر است:
- تجارت شما بهتر یا متفاوت از هر کس دیگری در صنعت است؟
- آیا جایزه ای برده اید؟
- آیا فروش خاصی انجام می دهید یا پیشنهاد خاصی ارائه می دهید؟
- چه چیزی در تصویر برند شما منحصر به فرد است؟
8. محلی بروید
مردم از مشاغل محلی بزرگ و بی چهره ، مشاغل محلی را دوست دارند و به آنها اعتماد دارند.
در تبلیغات خود بر موقعیت مکانی خود تأکید کنید تا اولین برداشت قابل قبولی از تجارت شما در اختیار مردم قرار دهد.
در واقع برای پخش یک تصویر از محل کار محلی ، نیازی به کار در یک مکان نیست.
اگر چندین مکان دارید ، کمپین های PPC جداگانه ای برای اجرا در مناطق مختلف جغرافیایی ایجاد کنید و از اصطلاحات خاص موقعیت مکانی برای هر کمپین استفاده کنید.
همچنین از شماره تلفن های محلی به جای 800 شماره در تبلیغات خود استفاده کنید.
9. از تماس های جدی و خلاقانه برای اقدام استفاده کنید
آیا جمله “اکنون تماس بگیرید” واقعاً احساس اضطراری در شما ایجاد می کند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
احتمالا نه.
به جای اینکه برای دعوت به اقدام خود به کلیشه های فرسوده متوسل شوید ، چیزی را برای مخاطبان خود کمی بیشتر به خانه وارد کنید.
شما از قبل می دانید که آنها چه می خواهند ، بنابراین این امر را در فراخوان خود برجسته کنید.
فراخوان خود را با فعل قوی شروع کنید – چیزی مانند “دریافت” ، “ذخیره” ، “ساخت” ، “بارگیری” یا “پیوستن”.
10. تقسیم تبلیغات PPC خود را به طور مکرر آزمایش کنید
آزمایش منظم یکی از مطمئن ترین راه هایی است که می توانید در تبلیغات خود به طور واقعی پیشرفت کنید.
هرچه اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید ، الگوهای بیشتری مشاهده خواهید کرد و بهتر می توانید استراتژی تبلیغات خود را تنظیم کنید.
شهود می تواند در مورد آنچه در تبلیغات مثر است بسیار دور از ذهن باشد ، بنابراین بسیار مهم است که تصمیمات خود را بیشتر از حدس و گمان بر اساس داده ها قرار دهید.
برخی از ایده های آزمایش اسپلیت که می توانید امتحان کنید عبارتند از:
- قرار دادن تماس برای اقدام در مکان های مختلف.
- مقایسه تماس های مختلف با عمل.
- با تعداد و آمارهای مختلف در تبلیغات خود آزمایش کنید.
- در حال امتحان کردن URL های نمایش مختلف.
- برجسته کردن مزایای مختلف محصول یا خدمات شما.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
غذای آماده
نوشتن تبلیغات موثر PPC بیشتر از اینکه یک علم باشد یک هنر است.
حتی بازاریابانی که استعداد واژه سازی دارند ، در هنگام تلاش برای تهیه متن تبلیغاتی عالی ، گاهی اوقات با مشکل نویسنده روبرو می شوند.
خبر خوب؟
با صبر ، تمرین و آزمایش ، شروع به نوشتن تبلیغات PPC با سرعت و سهولت بیشتری خواهید کرد – و از آنها نتیجه واقعی خواهید گرفت.