گزارش روند جدید TikTok بینایی از انواع محتوایی را ایجاد می کند که بیشترین میزان تعامل را در سال 2021 ایجاد می کند.
دانستن اینکه چه موضوعاتی در بین کاربران TikTok طنین انداز است ، می تواند به بازاریابان کمک کند تا در سیستم عامل جلوتر باشند و با مصرف کنندگان بیشتری ارتباط برقرار کنند.
TikTok داده های عملکرد یک ساله را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا مشخص کند کدام دسته بیشترین رشد را داشته اند و کدام دسته به طور مداوم در طول سال 2020 محبوب بوده اند.
“این دسته ها در سال 2021 به شکل پلت فرم ادامه می دهند ، اما در عین حال ، ما انتظار داریم که جامعه TikTok با گرایش ها و موضوعات جدید بیشتری روبرو شود. آنها همیشه این کار را می کنند. “
این گزارش با نگاهی کلی به ده دسته محبوب ترین مطالب و ده دسته برتر رشد آغاز می شود.
گزارش روند TikTok به مجموعه ای از گزارش های منطقه ای منشعب می شود که در آن بازاریاب ها می توانند مخاطبان منطقه جغرافیایی خود را به چه چیزهایی علاقه مند شوند.
آنچه در زیر می آید ، یک غوطه وری عمیق در گزارش آمریکای شمالی است ، که روند TikTok در ایالات متحده آمریکا و کانادا را پوشش می دهد.
گزارش روند TikTok برای ایالات متحده آمریکا و کانادا
گزارش روند TikTok برای آمریکای شمالی شناسایی می کند چهار بیشترین مصرف و سریعترین مقوله های محتوایی از بین ده دسته موجود:
- خانه و باغ (رشد 156٪)
- کمپینگ (+ 113٪ رشد)
- بازی ویدیویی (+ 104٪ رشد)
- پخت و پز (+ 57 درصد رشد)
خانه و باغ
با کار بیشتر آمریکای شمالی از راه دور ، خانه جایی است که مردم بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانند. و TikTok جایی است که آنها برای الهام از نوسازی به آن مراجعه می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سال گذشته رشد قابل توجهی در تعامل در خانه و باغ TikTok ایجاد کرده است. این هشتگ های خاص بیشترین جذابیت را ایجاد می کنند:
- # نوسازی در خانه
- #دکور خانه
- #بهبود منزل
- # اتاق خواب
- # تصاحب
- # نقاش
- # پروژه
هنگام ایجاد محتوای خانه و باغ ، TikTok توصیه می کند نه تنها محصول نهایی را ضبط کنید بلکه مخاطبان را در کل سفر به خود اختصاص دهید.
چادر زدن
کاربران TikTok در آمریکای شمالی در آرزوی سفر مجدد هستند که این امر با افزایش تعامل در گروه کمپینگ به اثبات می رسد.
این هشتگهای خاص مربوط به کمپینگ بیشترین جذابیت را ایجاد می کنند
- #بیرون از خانه
- #tiktoktravel
- # سرزمین اصلی
- # زندگی جیپ
- # اردوگاه
- # آفرود
- # لایک
- # بقا
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازاریابان می توانند با کمک به کاربران درگیر شدن در فیلمبرداری در فضای باز ، از عشق کاربران بهره مند شوند.
TikTok توصیه می کند محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان را قادر به برداشتن اولین قدم کند یا کهنه سربازان را به ماجراهای بیرونی خود حتی بیشتر تحریک کند.
بازی ویدیویی
بازی در TikTok بسیار محبوب است.
این شامل فیلم است از بازی های ویدیویی ، مانند افتخارآمیزترین موفقیت های کاربران و همچنین محتوا در باره بازی های ویدئویی ، مانند ایجاد سناریوهای بازی توسط کاربران در زندگی واقعی.
این هشتگ های خاص مربوط به بازی بیشترین جذابیت را در TikTok ایجاد می کنند:
- # fortnite
- # بازی
- # کنکوری
- #در میان ما
- #ندای وظیفه
- # بازیگر
- #xbox
- # سوییچ
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
TikTok می گوید که رشد محتوای بازی فرصتی “عظیم” برای مارک های مختلف است.
مسلماً ممکن است بازاریان برای درک جامعه بازی به زمان و تلاش نیاز داشته باشند ، اما این امر با استقبال مخاطبان وفادار “بیشتر و بیشتر” پرداخت می شود.
پخت و پز
TikTok در حال تبدیل شدن به خانه ای برای آشپزهای آماتور نوآور است که با دستور العمل های آسان برای یادگیری به دیگران کمک می کند.
زمان بیشتر در خانه در طول سال گذشته به معنای زمان بیشتر در آشپزخانه است و TikTok جایی است که مردم برای الهام بخشیدن به غذا بیشتر به آن متوسل می شوند.
این هشتگ های خاص مربوط به آشپزی بیشترین تعامل را در TikTok ایجاد می کنند:
- #دستور آشپزی
- #tiktokfood
- # غذاها
- #سرآشپز
- # غذاهای سریع
- # لوله های ساده
- # مسیریابی
- #learnontiktok
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازاریابان می توانند با ایجاد محتوای آموزنده در اطراف تهیه وعده های غذایی و استفاده از ابزارهای مختلف آشپزخانه ، از رشد محتوای آشپزی استفاده کنند.
منبع: TikTok برای تجارت