ساختار حساب یک عنصر حیاتی برای اطمینان است موفقیت در جستجو.
اتخاذ ساختار و بهترین شیوه های گروهی ، تطابق کلیدواژه ها ، پیام های تبلیغاتی و صفحه های اصلی با اهداف کسب و کار را تضمین می کند.
یک ساختار موثر با استراتژی بازاریابی و نیازهای تجاری شما ارتباط عمیقی دارد.
همچنین باید فراتر از راه اندازی اولیه فکر کرد و ساختاری زیرک را ایجاد کرد که به شما امکان می دهد به طور مداوم کارزارهای تعمیر و نگهداری و مقیاس گذاری را با پیشرفت کار در طول زمان ادامه دهید.
درست رسیدن به عناصر تاکتیکی داشتن ساختاری را تا حد امکان عملکردی تضمین می کند (مثلاً از موثرترین گزارش و بهینه سازی پشتیبانی می کند).
همچنین شما را در موقعیت خوبی قرار می دهد تا از جدیدترین نوآوریهای جستجوی پرداخت شده که به طور فزاینده ای به اتوماسیون و اسکریپتهای مبتنی بر الگوریتم متکی هستند ، بهره مند شوید.
همانطور که گروه های تبلیغاتی در متن فعالیت های خود اجرا می شوند ، ابتدا برخی از ملاحظات مربوط به کمپین را مرور خواهیم کرد.
با دقت در نظر گرفتن تعداد کمپین ها ، اطمینان حاصل خواهید کرد که همه مضامین مربوط به کلمات کلیدی را پوشش می دهید و هر موضوع در کمپین خاص خود قرار دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر به طور طبیعی منجر به داشتن تعداد مناسب گروه تبلیغات کلی و سازماندهی آنها به مناسب ترین روش می شود.
در حالی که برخی از ساختارها و ویژگی های گروه تبلیغات از نظر موتور متفاوت است ، به ویژه در موتورهای موجود در بازارهای غیر انگلیسی زبان ، اکثر آنها از عناصر مشترک یکسانی برخوردار هستند.
بهترین روش های راه اندازی کمپین
هنگام تصمیم گیری درباره اینکه چه تعداد کمپین باید داشته باشید ، در نظر بگیرید که کدام جستجوها به حداکثر پوشش احتیاج دارند.
سپس ، ارزیابی کنید که مدیریت بودجه ، هدف گذاری و تنظیمات دستگاه برای پشتیبانی اهداف تجاری مورد نیاز است.
دنبال پول باشید
همانطور که بودجه در سطح کمپین زندگی می کند ، هر چیزی که نیاز به داشتن بودجه اختصاصی داشته باشد ، شایسته تبلیغات خود است.
برای اصطلاحاتی که شما باید تا آنجا که ممکن است به طور کامل و مستمر بودجه خود را تأمین کنید ، توصیه می شود یک کمپین اختصاصی تنظیم کنید تا بتوان آنها را با سهولت بیشتری مدیریت کرد.
برای تهیه بودجه کامل از شرایط نام تجاری خود ، بهترین روش است ، زیرا بیشتر کاربران واجد شرایط را که قبلاً از تجارت شما اطلاع دارند ، هدف قرار می دهند.
هدف گیری مجدد (به عنوان مثال ، RLSA) و کمپین هایی که از اهمیت استراتژیک برخوردار هستند (به عنوان مثال ، اجرا در بازارهای کلیدی) موارد دیگری هستند که برای ایجاد نیاز به ایجاد کمپین های اولویت دار جهت مدیریت دقیق منابع اصلی ترافیک مورد استفاده قرار می گیرند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پارامترهای هدف قرار دادن
شبکه های موتور مورد نظر ، جغرافیا و مخاطبان ، ساختار شما را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهند.
اصلاح کنندگان پیشنهاد در سطح گروه تبلیغاتی می توانند از ایجاد کمپین های جداگانه برای هر نمونه هدف جلوگیری کنند.
با این حال ، برای گزارش دهی ، مدیریت بودجه و سهولت مدیریت کلمات کلیدی طولانی مدت ، توصیه می شود بیشتر تنظیمات را در سطح کمپین پیاده سازی کنید.
این امکان را فراهم می کند که بیشترین کارایی را در مورد عملکرد گزارش دهید و کمپین ها را با گذشت زمان ایجاد می کند ، و هر زمان که گروه جدید یا کلمات کلیدی جدید نیاز به افزودن دارد مراحل محدودی لازم است.
تنظیمات شبکه
اغلب فرض بر این است که تبلیغات در نتایج جستجو (یعنی فقط در شبکه جستجو) نشان داده می شوند.
با این حال ، در برخی موارد ، ممکن است بخواهید در سایت های سندیکا یا حتی شبکه های نمایشگر موتور داده شده کار کنید.
لحظه ای وقت بگذارید تا بررسی کنید به کدام شبکه نیاز دارید و تنظیمات صحیح را انتخاب کنید.
هدف گذاری ژئو
برای جغرافیا ، داشتن همان رد پای تجارتتان با سایر رسانه ها وسوسه انگیز است.
با این حال ، ممکن است تقاضای موتور جستجوی شما با محل فروش آفلاین شما متفاوت باشد.
لحظه ای به تحقیق بپردازید که بیشترین تقاضای موتور جستجو از آنجاست (DMA ، شهرها ، ایالات ، مناطق ، کشورها).
سپس ، چند کمپین جداگانه برای بازارهای برتر خود تنظیم کنید
اگر بودجه اجازه می دهد ، یک کمپین اضافی “جذب همه” ایجاد کنید تا ترافیک باقیمانده را در بقیه مکان های احتمالی محل مصرف کنندگان خود پوشش دهد.
به عنوان مثال ، یک خرده فروش بوستون ممکن است کمپین هایی را برای کلان شهر بوستون ، شهرستانهای همسایه ، نیوانگلند و بقیه ایالات متحده ایجاد کند.
گرچه انتخاب انگلیسی یا همه زبانها وسوسه انگیز است ، اما تحقیق کنید که بیشترین بازدید از کجاست و سایت شما کاملاً از آن پشتیبانی می کند.
اگر می توانید چندین زبان را هدف قرار دهید ، چندین کمپین برای هر نسخه زبان ایجاد کنید.
به عنوان مثال ، در مثال قبلی ما ، خرده فروش مستقر در بوستون پرچم های کشورهای مختلف جهان را فروخت ، سایتش از سه زبان پشتیبانی می کرد و فقط به ایالات متحده و کانادا ارسال می شد. ساختار آن می تواند چیزی شبیه به این باشد.
- انگلیسی_منطقه شهری بوستون
- شهرستانهای_همجوار انگلیسی
- انگلیسی_راحت نیوانگلند
- اسپانیایی_انگلستان
- انگلیسی ما
- اسپانیایی_آمریکا
- انگلیسی_کانادا
- فرانسوی_کانادا
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توجه داشته باشید که هیچ نسخه اسپانیایی یا فرانسوی برای نمایش تبلیغات انگلیسی 1-3 وجود ندارد. این به دلیل حجم جستجو است ، توجیه نمی کند.
مخاطبان
برای راهنمایی ساختار خود از داده های شخص اول و هر شخص ثالثی که در دسترس است استفاده کنید.
ایجاد کمپین های جداگانه برای بازاریابی مجدد ، هدف قرار دادن کاربران گذشته با کمپین های RLSA ، یکی از موارد معمول است.
با این حال ، برش دادن ساختار خود را بیشتر در نظر بگیرید ، مخصوصاً اگر چندین محصول یا خدمات می فروشید.
به عنوان مثال ، ایجاد کمپین های جداگانه برای کاربرانی که برخی از محصولات را خریداری کرده اند اما برخی دیگر را خریداری نکرده اند ، به شما امکان می دهد از طریق فروش بودجه اختصاص یافته ، بودجه اختصاصی ، هدفگذاری ژئوتک (در صورت لزوم) ، تبلیغات و گزارش از نزدیک حمایت کنید.
اگر در سطح گروه تبلیغات تلاش شود ، این امکان پذیر نیست.
تنظیمات دستگاه
عملکرد توسط دستگاه همچنان متفاوت است و آن را به یک اهرم مهم بهینه سازی تبدیل می کند.
قبل از شروع کمپین های دستگاهی ، این موارد مثبت و منفی را در نظر بگیرید.
- الگوریتم های موتور اکنون برای به حساب آوردن سیگنال های دستگاه در هنگام بهینه سازی پیشنهادات در الگوریتم های خودکار خود ، تکامل یافته اند.
- تقسیم کمپین ها توسط دستگاه میزان بازدید و KPI های موجود برای بهینه سازی را بسیار کاهش می دهد و ممکن است کمپین هایی ایجاد کند که حجم کافی کافی برای بهینه سازی معنی دار را ندارند.
- اگر سایت دارای طراحی پاسخگو و بهترین شیوه های دیگر تلفن همراه باشد ، تجربه کاربر تلفن همراه کاملاً قوی است و می توان با همان اهداف کمپین های غیر موبایلی ، مبارزات موبایلی را دنبال کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حساب ، مگر اینکه دستگاه های تلفن همراه میزان قابل توجهی از ترافیک ، هزینه و اهداف را نشان دهند ، توصیه نمی شود که کمپین ها یا گروه ها را توسط دستگاه انجام دهید.
در عوض ، اگر از راه حل های پیشنهاد خودکار استفاده نمی کنید ، برای دستیابی به کارآیی در سطح دستگاه و از تنظیم کننده های تبلیغات برای متناسب سازی پیام تبلیغات به کاربران در دستگاه های مختلف ، از اصلاح کننده های پیشنهاد قیمت دستگاه استفاده کنید.
بهترین روشهای گروه آگهی
با خوشه بندی کلمات کلیدی مورد نظر خود بر اساس مضامین شروع کنید.
این موارد باید تا حد امکان محدود باشد تا از تداخل در جستجوی هدفمند جلوگیری شود.
از آنجا که هر گروه از تبلیغات مختلف پشتیبانی می کند ، یک راه برای هدایت ساختار گروه تبلیغات براساس نسخه ای است که انتظار دارید در هر حالت اجرا شود.
به عنوان مثال ، اگر یک خرده فروش کفش ورزشی هستید ، در چارچوب کفش های زنانه خود می توانید برای هر مارک یک گروه تبلیغاتی ایجاد کنید تا با هر صفحه فرود شما همسو شود.
با این حال ، بسته به طیف وسیعی از کالاها که ممکن است کاملاً عمومی باشد با دامنه گسترده ای از کلمات کلیدی که در هر گروه قرار گرفته است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در این صورت ، ممکن است بخواهید کمپین هایی را با توجه به مارک کفش ، با یک گروه جداگانه برای هر مدل کفش ، ایجاد کنید.
معمول است که بیشتر ترافیک توسط تعدادی اصطلاح انتخاب می شوند.
در حقیقت ، گاهی اوقات ، تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی ممکن است به تعداد زیادی از ترافیک و / یا سهم اهداف دستور دهند.
در این موارد ، شما ممکن است به چندین گروه نیاز داشته باشید تا این “کلمات کلیدی قدرت” در گروه های جداگانه با اصطلاحات دیگر در سایر موارد زندگی کنند.
گروه های کلمه کلیدی تنها نادر هستند اما از همان پیش فرض استفاده می کنند. آنها یک کلمه کلیدی را برای نزدیکترین عملکرد ، بهینه سازی کپی ، آزمایش و گزارش ، در گروه خود جدا می کنند.
با استفاده از استراتژی گروه تبلیغات خود ، قبل از نهایی کردن و ایجاد ساختار گروه ، انواع مطابقت و چگونگی تأثیرگذاری نیازهای مخاطبان بر روی رویکرد متن آگهی را در نظر بگیرید و سپس نیازهای صفحه فرود را ارزیابی کنید.
انواع مطابقت
برای بهترین کارایی و ساده سازی تطبیق منفی ، پیشنهاد می شود گروه های تکراری بر اساس نوع مطابقت ایجاد کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این بهترین روش که به عنوان آینه بندی نوع مسابقه شناخته می شود ، شامل هر گروه فقط اصطلاحات یک نوع مسابقه است.
گروه های دقیق مسابقه باید بهترین عملکرد را داشته باشند و نیازی به منفی ندارند که شرایط غیرمعمول را منع کند.
گروه های Phrase و Broad Match معمولاً عملکرد کمتری دارند و کانون تطبیق منفی هستند.
توجه داشته باشید ، برای جلوگیری از آدم خواری گروهی ، باید اصطلاحات مثبت دقیق منطبق را به عنوان منفی در گروه های Phrase و Broad داشته باشید.
آینه بندی گروهی از نوع مسابقه دارای مزایای بودجه ای نیز می باشد.
در مواقع کمبود بودجه ، مکث کردن انواع مسابقه هایی که در گروه های مختلف جدا شده اند ، بسیار آسان تر است.
اگر یک کمپین بسیار پر حجم دارید و به کنترل بالاتری بر هزینه ها نیاز دارید ، یک روش جایگزین جواب می دهد: انواع مطابق با کمپین را آینه کنید ، بنابراین هر کمپین فقط گروه ها و شرایط یک نوع مسابقه را دارد.
پیام رسان متناسب مخاطبان
نیاز به تبلیغات مختلف دلیل اصلی گروههای جداگانه است.
با این حال ، قبل از شروع به ایجاد گروه های بیشتر ، ببینید آیا می توان سفارشی سازی کپی را با یک فید یا یک تنظیم کننده آگهی حل کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
عناصری مانند قیمت ، ویژگی های محصول یا عناصر خدماتی اغلب از طریق قابلیت داده های تجاری تأمین می شوند.
هر زمان که به تغییر احتیاج داشت ، به جای ایجاد تبلیغات و گروه های جدید ، می توان داده های کسب و کار را به صورت یکپارچه به روز کرد و بدون ایجاد بررسی کیفیت امتیاز آگهی ، تغییر در کپی آگهی را زیر پا گذاشت.
وقتی پیام رسانی فقط برای یک مخاطب متفاوت باشد و بودجه قابل توجهی نداشته باشد ، به جای ایجاد یک گروه یا کمپین جدید ، از تنظیم کننده های تبلیغات استفاده کنید.
اگر عبارات اجازه می دهد یک متن پیش فرض برای همه کاربران نشان داده شود و یک جایگزین برای یک مخاطب مشخص ، سفارشی سازی می کند.
صفحات فرود
تا زمانی که برای ارزیابی تبدیل سایت تست بارگذاری صفحه انجام ندهید ، بهترین روش استفاده از یک صفحه فرود در هر گروه تبلیغاتی است.
اگر به چندین صفحه فرود نیاز باشد ، این نشانه این است که کلمات کلیدی به سختی گروه بندی نمی شوند و چندین موضوع در گروه تبلیغات وجود دارد.
در این صورت ، گروه خود را تقسیم کنید تا یک رابطه یک به یک بین گروه ، صفحه فرود و رویکرد متن آگهی وجود داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ایجاد یک ساختار بسیار دقیق می تواند وسوسه انگیز باشد.
اگر ظاهراً پیچیده به نظر برسد ، احتمالاً چنین است. در نظر گرفتن یک حساب جدید.
همه چیز برای زندگی در یک حساب موتور لازم نیست و برای تلاشهای تبلیغاتی بیشتر ، به ویژه با چندین منبع بودجه ، اغلب به چندین مورد احتیاج دارند.
برابری موتور
معمول است که کمپین ها از یک موتور به موتور دیگر شبیه سازی می شوند.
با این حال ، این می تواند تعداد بی موردی از کمپین ها و گروه ها را ایجاد کند.
همانطور که موتورهای ثانویه سهم بسیار کمتری از ترافیک را در اختیار دارند ، بسیاری از کمپین ها و گروه ها ترافیک محدودی را مشاهده خواهند کرد.
به جای شبیه سازی همه چیز برای هر موتور ، فقط در آن کمپین ها و گروه هایی که معنی دارترین نتایج را دارند ، تکرار کنید ، توجیه بهینه سازی و گزارش تلاش ها.
قرارداد نامگذاری
هرگونه بررسی ساختار بدون برنامه ریزی درمجموعه نامگذاری کمپین و گروه ناقص خواهد بود.
بهترین روش مختصر است ، تمام جنبه های هدف گیری را منعکس می کند ، پارامترها را تنظیم می کند و از شخصیت های خاص برای جداسازی عناصر استفاده می کند.
این کلید نه تنها به دلایل اداری مانند گزارش و بهینه سازی (اعم از موتور یا ابزارهای شخص ثالث) کلیدی است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یک کنوانسیون نامگذاری قوی تلاش برای مقیاس گذاری را با گذشت زمان تسهیل می کند.
این به راحتی اجرای هرگونه راه حل خودکار ، گسترش کلمات کلیدی ، مدیریت بودجه و موارد دیگر را فراهم می کند.
اما با درج همه مواردی که می توانید در گروه تبلیغات یا نام کمپین تصور کنید ، خود را فریب نخواهید داد.
کنوانسیون نامگذاری باید تعیین کند که کمپین یا گروه تبلیغات شامل چه چیزی است.
با این حال ، فیلترها و برچسب ها باید در کنار آنها استفاده شوند.
بدون استفاده از یک کنوانسیون نامگذاری بیش از حد پیچیده برای کمپین ها و گروه ها ، از آنها برای گزارش سریع در مورد قسمت های مختلف حساب یا کمپین خود استفاده کنید.
نتیجه
مانند هر عنصر استراتژی جستجوی پرداخت شده ، ساختار یک عنصر ثابت نیست.
به صورت دوره ای آن را مرور کنید ، به خصوص اگر به روزرسانی وب سایت وجود دارد.
محتوای سایت و تغییرات صفحه فرود فرصت های پیشرفت ساختار شما هستند.
با این حال ، اگر این بهترین روش ها را دنبال کنید ، تغییرات آینده باید فزاینده ای باشد و شما را از تعمیرات اساسی که به عملکرد شما لطمه می زند ، نجات دهد.