با ادامه تسلط گوگل در بازار سهام موتورهای جستجو ، صاحبان وب سایت ها به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای آوردن بازدید از آنجا به سایت های خود هستند.
ثبت نام در Google News یک روش خارق العاده برای جلب توجه بیشتر به محتوای شما است ، به دلیل افزایش دید که Google داستانهای برتر را ارائه می دهد.
در گذشته ، چندین مرحله برای در نظر گرفتن در Google News در نظر گرفته شده بود.
با این حال ، اواخر سال 2019 ، Google سیاست خود را تغییر داد و الزامات ارسال سایت شما را حذف کرد.
در عوض ، گوگل ایالت ها:
«ناشران به طور خودکار برای Top stories یا برگه News جستجو در نظر گرفته می شوند. آنها فقط نیاز به تولید محتوای با کیفیت بالا و مطابقت با خط مشی های محتوای Google News دارند. “
حتی در این صورت ، امروز نیز نکات و توصیه های کاربردی درباره واجد شرایط بودن Google News از گذشته کارآمد است.
بنابراین ، چگونه می توانید محتوای خود را در قسمت Top Stories در نتایج جستجو برجسته کنید؟
اگر می خواهید بدانید که چگونه محتوای وب سایت دارای ارزش خبری خود را به Google News وارد کنید ، این پست برای شما مناسب است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google News چیست؟
Google News یک موتور جستجوی عمودی تولید شده توسط رایانه است که اخبار و عناوین اخبار هزاران منبع اطلاعات در سراسر جهان را جمع آوری و جمع می کند.
سپس Google آنها را بر اساس عوامل مختلفی از جمله ترجیحات و علایق کاربر ، مرتبط بودن ، تازه بودن محتوا و اقتدار آنها نمایش می دهد.
در حالی که کاربران می توانند با مراجعه به https://news.google.com/، Google همچنین به طور برجسته مقالات اخبار را در صفحات اصلی نتایج جستجو خود قرار می دهد.
در اینجا مثالی از صفحه اصلی اخبار Google وجود دارد (نمای پیش فرض Top stories است و براساس موقعیت مکانی و همچنین تنظیمات برگزیده کاربر هدایت می شود):
ویژگی هایی از جمله:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- قابلیت نوار جستجو (استفاده معمولی از موتور جستجو).
- فیلتر کردن (نوع منطقه و اخبار ، به عنوان مثال مدرن ، کلاسیک ، عنوان ، یا جمع و جور).
- پیمایش جانبی (قابلیت فیلتر کردن سریع موضوع).
- برنامه هواشناسی
- ویجت اطلاعاتی مبتنی بر مکان و مکان (نمایش اخبار محلی بر اساس تنظیمات برگزیده و داده های مکان).
- انتخاب سر دبیر.
- داستانهای برتر (منطقه ای تنظیم شده و جهانی).
- برای شما پیشنهاد شده است (رفتار کاربر و داده های مبتنی بر اولویت).
- صنعت.
چرا وب سایت ها می خواهند به Google News وارد شوند؟
پاسخ آشکار به این موضوع از دیدگاه جامع ، افزایش دسترسی ، دید و بازدید (نام تجاری / متخصص / خدمات) است (بعضی از آنها در نهایت منجر به افزایش فروش و نتایج نهایی خواهد شد).
اگرچه واقع بینانه ، پاسخ پیچیده تر است.
بیش از 60٪ مردم نسبت به سایر رسانه های خبری به اخبار Google اعتماد دارند.
این سطح از اعتماد ، اگر با نتایج مطلوبی که در بالا ذکر شد ، ترکیب شود ، ارزش تجارت گسترده تری را خارج از سنتی ایجاد می کند معیارهای جستجو از برداشت ها ، ترافیک و درآمد.
اعتماد می تواند یک تمایز کلیدی آنلاین بین مارک ها و وب سایت ها باشد و بر رفتار کاربر در مراحل مرحله کلیک (تبلیغ) و بعد از کلیک (وب سایت) تأثیر بگذارد.
برای بسیاری از مشاغل ، درج در Google News راهی دیگر برای استفاده بیشتر از محتوای فعلی و آینده است.
هنگامی که در هر قسمت از وب سایت خود مقدار زیادی وقت ، پول و منابع سرمایه گذاری می کنید ، باید کاری کنید که این سرمایه گذاری به عنوان بازدهی برای شما سخت کار کند.
علاوه بر این داستان های برتر بخش می تواند یک نقطه ورود سریعتر به نتایج جستجوی بسیار رقابتی باشد.
در اینجا مثالی از نتایج اخبار Google اخذ شده است که دارای ارزش املاک و مستغلات ارزشمندی در صفحه نتایج بسیار رقابتی موتور جستجو است.
ورود به اخبار Google
همانند سایر نتایج جستجوی Google ، پیروی از دستورالعمل ها و بهترین روش ها می تواند محتوای شما را در Google News قرار داده و رتبه بندی بالایی کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در بخش های بعدی ، ما بر روی اصلی ترین دستورالعمل هایی تمرکز می کنیم که برای احتمال موفقیت در Google News باید آنها را دنبال کنید.
دستورالعمل های عمومی
انواع محتوا
همانطور که تصور می کنید ، محتوا باید به موقع ، مرتبط و مورد توجه مخاطبان Google News باشد.
برخی از مطالب موجود است نه در این گروه قرار می گیرد شامل نکات و مشاوره ، آگهی های شغلی یا محتوای فقط اطلاعاتی مانند آب و هوا یا قیمت سهام.
اصالت و خوانایی
محتوا باید دقیق و اصلی باشد.
اگر سایت شما ترکیبی از محتوای خود تولید شده و جمع شده است ، باید این را به روشنی از یکدیگر متمایز کنید. در غیر این صورت ، هیچ یک از آنها به Google News وارد نمی شوند (یا در آن باقی نمی مانند).
همچنین ، محتوا باید خوب نوشته شده و فاقد حواس پرتی بیش از حد مانند تبلیغات ، ویدیوها و موارد دیگر باشد.
تخصص و اعتماد
محتوایی که نشان دهنده تخصص پیشرو در صنعت باشد ، شانس بیشتری برای ورود به Google News دارد.
این محتوا باید بر اساس تخصص و تجربه در این زمینه نظر روشنی ارائه دهد.
همچنین باید توسط سیگنال های اعتماد از جمله آدرس فیزیکی ، حمایت از نویسندگی و شماره تلفن پشتیبانی شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای اطلاعات بیشتر ، به لیست کامل از دستورالعملهای کلی Google News.
دستورالعمل های فنی
Google هنگام کشف و پیمایش مقالاتی برای درج در Google News ، از پردازش مبتنی بر الگوریتم استفاده می کند و تعدادی از عوامل فنی وجود دارد که باید برآورده شوند.
بسیاری از این عوامل سنتی رتبه بندی SEO هستند و برخی دیگر به طور خاص به Google News مربوط می شوند.
از موارد زیر اطمینان حاصل کنید:
- URL ها و پیوندهای لنگر توصیفی از محتوا ، منحصر به فرد و دائمی هستند.
- محتوا فقط در قالب HTML ارائه می شود. PDF ، جاوا اسکریپت و سایر انواع محتوا قابل خزیدن یا نمایش نیستند. در بیشتر موارد ، محتوای چندرسانه ای (یوتیوب استثنا exception گاه به گاه است) شامل نمی شود.
- دامنه ای که محتوا در آن میزبانی می شود باید برای ربات های موتور جستجو قابل دسترسی باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، مقاله را بخوانید لیست کامل دستورالعمل های فنی
دستورالعمل های کیفیت
کیفیت در همه جنبه های اخلاقی گوگل وجود دارد.
اگر مطمئن نیستید که چه چیزی کیفیت را در محتوا تعیین می کند ، نگاهی به بخش دستورالعمل های کیفیت مدیر وب سایت. به محتوای خود عینی نگاه کنید تا بتوانید آن را با سایت های دارای رتبه برتر با همان موضوع مقایسه کنید.
اطمینان حاصل کنید که محتوای شما از الزامات اساسی مانند عمق ، تنوع ، نظر ، تخصص ، اعتماد و آمار فراتر رفته است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در این مرحله ارزش تأکید مجدد را دارد که Google News قبول می کند فقط محتوای اخبار
تلاش برای وارد کردن همه صفحات تاکتیکی ضعیف است و شما مجبور به شکست هستید.
محتوا در اکثر موارد خاص صنعت و خنثی شرکت است بنابراین بازاریابی یا مبتنی بر روابط عمومی نیست.
همچنین ، گرچه ممکن است شامل نقل قول ها و نظرات متخصص باشد ، اما نمی تواند تبلیغات تجاری یا موارد تبلیغاتی باشد.
نکات و مشاوره اخبار Google
تعدادی از تاکتیک های دیگر نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند محتوای خود را در Google News نمایش داده و رتبه بندی کنید.
در اینجا چند مورد از کاربردی ترین آنها آورده شده است.
اصول را به خوبی انجام دهید
مناطق گسترده تری وجود دارد که می تواند بر صلاحیت و رتبه بندی Google News شما تأثیر مثبت بگذارد – بسیاری از این موارد به درستی موارد اصلی درست است.
محتوای اخبار باید به وضوح برچسب گذاری شده باشد. باید:
- یک زیر پوشه منحصر به فرد داشته باشید (به عنوان مثال ، exampledomain.com/news).
- هر خبر باید یک URL توصیفی داشته باشد که موضوع مطلب را منعکس کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
محتوای جدید باید در دسترس باشد ، سریع بارگیری شود و از نظر اطلاعاتی غنی باشد. همچنین باید ارزش داشته باشد ، موضعی باشد ، واقعیت را پشتیبانی کند و مستقل از رنگ و بوی فروش باشد.
شما باید اخبار را به طور مکرر و مداوم منتشر کنید – به عنوان مثال هر هفته یا هر روز ، به جای 10 مقاله در روز و سپس هیچ چیز دیگری برای یک ماه.
خواندن ، به اشتراک گذاری و تعامل با آن را آسان کنید – هرچه سیگنال های با کیفیت کاربر بیشتر از محتوا تهیه شوند ، بهتر است.
نقشه سایت اخبار
توسط ایجاد یک نقشه سایت منحصر به فرد برای Google News و ارسال مستقیم آن به Google ، شما قادر به کنترل موارد محتوای خبری هستید که با معیارهای دستورالعمل Google مطابقت دارند یا از آنها فراتر می رود و مواردی را که به احتمال زیاد می توانند نتایج مورد نظر شما را ارائه دهند برجسته کنید.
مثل همه نقشه سایت، این می تواند سرعت موفقیت Google را برای یافتن محتوای شما و نمایش آن در نتایج جستجو تسریع و بهبود بخشد.
صفحات شتاب داده شده تلفن همراه (AMP)
در یک سطح بالا ، AMP ها نسخه هایی از صفحات وب هستند که تقریباً از همه نوع محتوای غیر متنی سلب شده اند که به طور بالقوه می توانند باعث بارگذاری کند شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
AMP عمدتا برای ناشران است ، زیرا افراد می خواهند محتوای اخبار را سریع ، در حال حرکت و تقریباً از هر دستگاه و سطح متفاوتی از اتصال به اینترنت هضم کنند.
ارسال وب سایت خود
در حالی که دیگر نیازی به ارسال نیست ، ثبت نام و ارسال سایت خود از طریق مرکز ناشر Google برخی از موارد را فراهم می کند مزایای بیشتری همانطور که توسط Google شرح داده شده است:
- کنترل محتوا و مارک تجاری: بخشها و محتوای نشریه خود را در Google News طراحی ، مارک و سفارشی کنید.
- فرصت کسب درآمد: تبلیغات را در داخل منطقه محتوای خود در برنامه اجرا کنید. Google News از ارائه تبلیغات از طریق Google Ad Manager ، از جمله تبلیغات راه حل برتر پشتیبانی می کند. ناشران می توانند از طریق paywalls در دکه مطبوعاتی استفاده کنند در Google مشترک شوید.
- واجد شرایط بودن: انتشارات با شرایط تجاری واجد شرایط قرار گرفتن در بخش دکه مطبوعاتی برنامه (در کشورها / مناطق قابل اجرا) هستند. ما جایگذاری را تضمین نمی کنیم. انتشارات توسط تیم بازرگانی ما براساس زمان تبلیغاتی ، کیفیت تجربه کاربر و ارتباط با موضوع تبلیغاتی به طور مستقل برای Newsstand انتخاب می شوند.
علاوه بر این ، برخی از ناشران گزارش داده اند که پس از ارسال سایت خود با سرعت بیشتری در Google News قرار گرفته اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کلمات کلیدی Meta News برچسب و انتخاب ویراستاران
از لحاظ تاریخی ، گوگل از برچسب اخبار متا (نام متا = “news_keywords”) و انتخاب سردبیران استفاده می کرد تا ناشران بتوانند موضوعات مقالات خود را شناسایی کنند.
با پیچیده تر شدن جمع آوری اخبار Google و مبتنی بر هوش مصنوعی ، Google از هر دو ویژگی منسوخ شد.
این تغییر باعث شد ناشران از سوusingاستفاده از برچسب ها جلوگیری کرده و حتی بیشتر بر بهترین روشهای مورد بحث تاکید کنند.
در Google News لیست شوید: یک خلاصه
بدون شک لیست شدن در Google News فواید زیادی دارد و می تواند به وب سایت شما نقطه ورود نتایج جستجوی بسیار رقابتی باشد.
با این وجود نمی توان تأکید کرد که Google فقط محتوای اخبار را بپذیرد.
محتوای شما باید دقیق ، اصلی ، به موقع ، مرتبط و مورد توجه مخاطبان اخبار Google باشد.
اطمینان حاصل کنید که هم از این دستورالعمل ها (عمومی ، فنی و با کیفیت) و هم از بهترین روش های گفته شده در بالا پیروی کنید و ممکن است در تلاش باشید محتوای وب سایت با ارزش خود را به Google News وارد کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر:
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، 2021.