کسب لینک از وب سایت های با کیفیت برای رتبه بندی خوب در رده های رقابتی حیاتی است.
همه ما این را می دانیم.
با این حال ، فقط بی هدف گرفتن پیوندها به یک صفحه هدف در وب سایت شما چیزی تضمین نمی کند.
در حالی که ابزارها می توانند به شما بگویند که شما برای “رتبه بندی در 10 لیست برتر” به 10 پیوند احتیاج دارید ، اما به طور کلی نادرست است. در واقع ، این می تواند راه بیشتر باشد ، یا راه کمتری.
من با مشتریان بی شماری در ساخت پیوند کار کرده ام ، از سایت های کاملاً جدید با اختیارات صفر تا شرکت های DR90 با بودجه های 7 رقمی بازاریابی ، و یک چیز مطمئن است:
پیوندها رتبه بندی جستجو را بهبود می بخشند. اما ، روشهایی برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها و اطمینان از موفقیت شما وجود دارد.
1. هدف جستجوی بازی
قصد جستجو ، در غیر این صورت به عنوان شناخته می شود قصد کاربر، هدفی است که جستجوگران هنگام ورود به جستجو در موتورهای جستجو دارند.
به عنوان یک وب سایت که می خواهد از ترافیک جستجو استفاده کند ، باید هدف را مطابقت دهید. دوره زمانی.
نمی توانید پیوندهای صفحه ای را که با هدف کاربر مطابقت ندارد فوراً تغذیه کنید و انتظار داشته باشید که در طولانی مدت رتبه بندی شود. اتفاق نمی افتد
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کوتاه مدت؟ شاید.
اگر به دنبال صفحه هدف خود در ابزاری مانند Ahrefs هستید و با رتبه بندی دامنه قویتر و پیوندها / دامنه های ریشه منحصر به فرد خود نسبت به سایتهایی که در صفحه اول قرار دارند ، به شما نشان می دهد ، این نشانه ای است که شما به طور بالقوه به نیت هدف کاربر رسیدگی می کنید.
اگرچه ممکن است موارد دیگری مانند سن سایت یا خطاهای فنی وجود داشته باشد ، هنگام جستجو برای به حداکثر رساندن اثربخشی پیوند ، هدف جستجو باید اولین قدم شما باشد.
محتوا باید قبل از هر چیز برای کاربران مفید باشد. فقط در این صورت است که پیوندها تأثیر زیادی در رتبه بندی شما در صفحه اول دارند. با بارگذاری بیش از حد با پیوندهایی که ارزش خاصی ندارند ، نمی توانید طعمه بزنید و Google را تغییر دهید.
علاوه بر مطابقت با هدف جستجو ، می خواهید محتوا را نیز بهینه کنید.
در اینجا نحوه است.
2. بهینه سازی محتوا
مطابق با هدف جستجو ، بهینه سازی محتوا برای کاربران و موتورهای جستجو است.
هدف با این دو مرحله اول قرار دادن مطالب یا صفحه در بهترین موقعیت ممکن برای رتبه بندی و بهره مندی از جریان پیوندها است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بدون بهینه شده ، محتوای کاربر خاص کاربر، پیوندها سوزن را حرکت نمی دهند.
من بارها و بارها آن را دیده ام: صفحات تبلیغاتی بهینه سازی نشده ، تعداد کلمات کم ، صفحات تبلیغاتی که سعی دارند با قرار دادن پیوندها برای کلمات کلیدی هدف اطلاعاتی رتبه بندی کنند.
به سادگی کار نمی کند.
برای بهینه سازی SEO در صفحه خود ، SEJ مطالب زیادی در مورد شما دارد بهینه سازی در صفحه.
این مراحل ممکن است مانند مراحل خسته کننده و کوچکی احساس شوند ، اما واقعاً در مقیاس تفاوت ایجاد می کنند. درصد کمی با گذشت زمان ، به ویژه با رشد سایت شما ، برنده می شود.
فراتر از مراحل معمول SEO در صفحه ، مرحله دیگری که من در بهینه سازی محتوا برمی دارم استفاده از ابزاری مانند Marketmuse یا Clearscope برای تحقیق در مورد امتیازات محتوا ، تعداد کلمات و موارد دیگر است:
این ابزارها داده های مربوط به صفحات دارای رتبه برتر را برای کلمه کلیدی ، موضوع و صفحه نتایج موتور جستجو جمع آوری و تحلیل می کنند.
آنها همچنین موضوعات ، س questionsالات و زیرمجموعه های مرتبطی را ارائه می دهند که می توانید در محتوای خود لمس کنید تا هم زمینه ، هم قصد و هم طول آن بهتر شود.
وقتی محتوای خود را از ابتدا تا انتها بهینه کردید ، وقت آن است که روی پیوندهای با کیفیت تمرکز کنید.
3. تمرکز لینک با کیفیت بالا
همه پیوندها برابر نیستند.
در واقع ، حتی نزدیک نیست.
مقداری پیوندها می تواند بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد ، در حالی که دیگران می توانند آنها را سرسام آور افزایش دهند.
مدت ها تصور می شد که پیوندهای بیشتر ذاتاً بهتر هستند زیرا بیشتر صفحات دارای رتبه برتر در SERP ها پیوندهای زیادی دارند.
با این حال ، این ممکن است همبستگی باشد ، نه علت.
ابتدا بیایید تعریف کنیم که پیوند با کیفیت بالا چیست:
- پیوندی از یک دامنه ریشه جدید و منحصر به فرد که قبلاً به شما پیوند نداشته است.
- از یک سایت معتبر و معتبر پیوند داده شده است.
- دامنه پیوند خارجی دارای ترافیک ارگانیک واقعی و با کیفیت است که بازدیدکنندگان در آن مکان دارند.
- پیوند دادن لینک های منبع به چند سایت خارجی دیگر.
- حاوی هیچ ویژگی بدون دنباله ، UGC یا حمایت مالی نیست (اینها بد نیستند ، فقط فوق العاده نیستند).
در اینجا چندین عامل دیگر وجود دارد ، اما اینها از مهمترین آنها هستند.
هنگام انجام اقدامات ارتباطی برای قرار دادن منابع یا به طور کلی پیوندها ، تلاش خود را بر روی آنچه بیشترین تأثیر را دارد متمرکز کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
50 لینک از xyzscammer.net قرار است باشد بسیار کم ارزش تر از پیوندی از Search Engine Journal یا HubSpot.
اگر اهل حیوانات خانگی هستید ، پیوندی از وبلاگ پتکو ممکن است استاندارد طلای شما باشد.
تلاش خود را بر روی حوزه های منحصر به فردی متمرکز کنید که در جایگاه شما قابل اعتماد هستند. دامنه هایی که در نتایج جستجو نشان داده می شوند و اقتدار واقعی و ارزشمندی را ارائه می دهند.
4. صفحاتی را که به آن پیوند داده اید ایجاد کنید
بنابراین ، شما هدف جستجو را با محتوای واقعی و ارزشمند مطابقت داده اید. شما وقت خود را صرف ویرایش ، بهینه سازی و عالی سازی آن هم برای خوانندگان و هم برای موتورهای جستجو کرده اید.
شما حتی کمپین های موفقی را راه اندازی کردید که پیوندهای قدرتمندی را از وب سایت های معتبر و واقعی تولید می کرد.
حالا چی؟ چه کارهایی ممکن است بیشتر انجام دهید؟
آن دسته از صفحات را که به شما لینک می دهند بسازید. هرچه مورد اعتمادتر ، معتبرتر و مرتبط با یک قطعه بیشتر باشد ، مزایای کاهش دهنده بیشتری را مشاهده خواهید کرد.
هر بار که از شما نام برده یا پیوند داده شد ، آن قطعه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا سیگنال های اجتماعی بسازید. برای مشارکت در انجمن ها و ایجاد ترافیک از آن استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آن را با لیست ایمیل خود به عنوان یک منبع مفید برای جلب توجه بیشتر و پیوندهای بیشتر ، به اشتراک بگذارید.
در حال نوشتن پست مهمان در مورد یک موضوع مرتبط؟ از آن قطعه به عنوان نمونه استفاده کنید.
وقتی پیوندهای عالی جدیدی به دست می آورید کار از کار گذشته است. از این به عنوان فرصتی برای ارتقا and و افزایش قدرت صفحه ای که از آن نام برده اید استفاده کنید.
نتیجه
پیوندها برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو بسیار مهم هستند.
پیوندهایی که به محتوای شما از منابع معتبر اشاره می کنند به Google می گویند شما هم منبع معتبری هستید.
با این حال ، نمی توانید فقط انتظار داشته باشید که لینک ها شما را به پیروزی برسانند. چندین مرحله قبل و بعد برای بررسی وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که تأثیر پیوند را به حداکثر می رسانید.
ابتدا با تطبیق هدف جستجو برای حل مشکلات کاربر و آدرس دهی صحیح پرسش موجود شروع کنید. آن محتوای مبتنی بر قصد را برای موتورهای جستجو نیز بهینه کنید.
بعد ، تمرکز کنید تلاش های گسترده در پیوندهای سطح بالا که واقعاً سوزن را حرکت می دهد.
سرانجام ، این موارد ذکر شده را که در این راه به دست می آورید جمع آوری کنید تا از اختیارات بیشتری برای سایت خود استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده ، دسامبر 2020 گرفته شده است