آیا شما تماس های ورودی را با تجارت خود پیگیری می کنید؟ در غیر این صورت ، ممکن است گنجینه ای از داده های بازاریابی را از دست بدهید.
در 18 نوامبر ، من تعدیل کردم وبینار ژورنال موتور جستجو ارائه شده توسط جیسون تاتوم ، مدیر محصولات سرب در CallRail.
وی در مورد چگونگی افزایش بازگشت سرمایه از جستجوی پولی با استفاده از ترکیبی از ردیابی تماس و هوش مکالمه بحث کرد.
در اینجا خلاصه ای از ارائه ارائه شده است.
بهترین راه برای بازاریابی تجارت وجود ندارد.
صرف نظر از تاکتیک هایی که دنبال می کنید ، باید مطمئن شوید که بیشترین اهمیت را برای رشد تجارت خود اندازه گیری می کنید.
اکثر مشاغل تنها تبدیل مشتری را ردیابی می کنند.
در حالی که این بازی آخر است ، توانایی پیگیری هزینه و بازده نیز بسیار مهم است.
با انجام این کار به شما کمک می کند بینشی در مورد چگونگی به حداکثر رساندن بودجه تبلیغاتی خود کسب کنید.
یکی از راه های مشخص کردن موثرترین تلاشهای بازاریابی شما استفاده از رهگیری تماس است.
به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا بفهمند کدام کمپین ها منجر به تبلیغات می شوند و در نتیجه بودجه بیشتری را در کانال هایی اختصاص می دهند که فرصت فروش بیشتری دارند.
در اینجا چند روش دیگر وجود دارد که پیگیری تماس می تواند به شما در پیشرفت کار شما کمک کند.
هزینه تبلیغات تلف شده را شناسایی کنید
اجتناب از یک سطل درآمد ناخوشایند از آنجا شروع می شود که بتوانید منجر به هدایت خود شوید.
روی منابعی تمرکز کنید که فرصت ها را باز می کنند
تماس را از طریق مبارزات آنلاین و آفلاین ردیابی کنید
شما به اثبات اینکه تبلیغات آنلاین و آفلاین شما منجر به تولید تبلیغات می شود نیاز دارید.
ردیابی همه موارد – از PPC گرفته تا Google برای کسب و کار من گرفته تا نامه مستقیم ، بیلبورد یا کارت ویزیت – این اطمینان را می دهد که داده های مناسبی برای اندازه گیری عملکرد دارید.
همچنین می دانید کدام کانال ها باید کمترین و بیشترین هزینه تبلیغات شما را داشته باشند.
با ادغام های محبوب ، مکالمه مکالمه دریافت کنید
تماس های تلفنی خود را به Google Ads ، Facebook Ads ، Microsoft Ads ، HubSpot و موارد دیگر هدایت کنید.
اگر از یک راه حل ردیابی تماس مانند CallRail استفاده می کنید ، گزارشات مربوط به تماس های پرداخت هر کلیک شما با منبع مورد نظر خود را به عنوان تبدیل دریافت خواهید کرد.
ردیابی تماس برای مشاغل با اعتماد به کیفیت ورودی های ورودی منجر به رشد می شود.
کشف کلمات کلیدی جدید که منجر به آن می شوند
ردیابی تماس همچنین تبلیغ کنندگان را قادر می سازد کلمات کلیدی جدیدی را کشف کنند که توانایی جذب چشم انداز را دارند.
وقتی نرم افزار ردیابی تماس را در وب سایت خود قرار داده اید ، می توانید ردیابی تماس در سطح بازدید کننده را پیاده سازی کنید.
با ردیابی بازدید کننده ، هر بار که یک بازدید کننده به وب سایت شما می رسد ، این نرم افزار یک شماره تلفن از مجموعه وب سایت شما به آنها اختصاص می دهد.
شماره پیگیری آنها برای جلسه خود در وب سایت شما درج می شود و بازدید کننده در تمام مدت این شماره تلفن را می بیند.
تماس ها با اطلاعات جلسه درباره محل تماس آنها قبل از تماس به تلفن مشاغل شما ارسال می شوند.
از آنجا که هر شماره تلفن همزمان به یک بازدید کننده اختصاص می یابد ، می توانید تماس ها را مستقیماً به بازدیدکنندگان جداگانه پیوند دهید و از تجزیه و تحلیل تماس دریافت کنید.
با راه حلی مانند CallRail ، می توانید کلمات مرتبط را از طریق فن آوری لکه سازی کلمات کلیدی آنها ، از مکالمات ضبط کنید.
این تماس تلفنی را برای یافتن کلمات و عبارات معمول و گزارشات مربوط به روند زبان طبیعی از بهترین سرنخ اسکن می کند – کسانی که مستقیماً با تجارت شما تماس می گیرند.
سپس یک کلمه ابر برای رایج ترین کلمات تولید می شود.
بهبود تجربه مشتری و بستن معاملات بیشتر
با استفاده از هوش مکالمه ، می توانید مطمئن شوید که کسب و کار شما به زنگ مکالمه تلفن شما با مکالمات با کیفیت رانندگی با چشم انداز و مشتری مجهز شده است.
یکی از راه های این کار خواندن متن های تماس است.
نقاط کور را در بازاریابی خود حذف کنید
برای مشاغل دارای کارآیی ، توانایی برخی از راه حل های ردیابی تماس برای تعیین سرنخ با توجه به منبع ارزشمند است.
مهم نیست که چقدر سرب با شما تماس گرفته است ، مهم این است که چه تلاش هایی برای جذب آن مشتری انجام شده است.
مشاهده کاملی از هر نقطه لمسی در سفر خریدار ، همراه با گزارشگری که به هر کانال ، تبلیغ ، کمپین یا کلمه کلیدی مناسب نسبت داده می شود.
شما دقیقاً خواهید فهمید که چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست
چرا پیگیری تماس Google آن را قطع نمی کند
نرم افزار ردیابی تماس Google شروع خوبی برای فعالیتهای PPC است ، اما به ویژه برای مشاغل رانندگی تماس تلفنی از منابع غیر از Google Ads کافی نیست.
در صورت نیاز ممکن است بخواهید از ردیابی تماس Google فراتر بروید:
- پیگیری از بیش از Google Ads.
- شماره های خود را داشته باشید.
- راه حلی که نصب آن آسان تر است.
- جزئیات ثروتمندترین تماس را دریافت کنید.
پرسش و پاسخ
در اینجا فقط برخی از سوالات شرکت کنندگان توسط جیسون تاتوم پاسخ داده شده است.
س: برای اولین بار با CPC تماس می گیرم. من به عنوان یک واقعیت می دانم که بسیاری از تماس های من از طریق افرادی است که بر روی دسک تاپ تبلیغات کلیک می کنند ، سپس شماره ای را در سایت بر روی تلفن همراه خود تایپ می کنند و از این طریق تماس می گیرند. چگونه می توان این را ردیابی کرد؟ به همین دلیل تعداد زیادی از داده های تبدیل را از دست می دهم ، نمی توانم از کجا تماس بگیرم.
جیسون تاتوم (JT): چند دلیل وجود دارد که این اتفاق می افتد. اولین چیزی که می خواهید بررسی کنید این است که از یک سایت وب سایت در سایتی که ردیابی می کنید استفاده می کنید.
برای اینکه تماس ها به عنوان تبدیل به Google Ads گزارش شوند ، باید از یک استفاده کنید استخر وب سایت اگر شما هنوز نیستید
وب سایت فعالیت بازدیدکنندگان را در وب سایت شما پیگیری می کند ، و آنها اطلاعات جلسه مربوط به تماس گیرندگان شما را جمع می کنند ، از جمله شناسه کلیک Google که برای گزارش تبدیلات به Google Ads نیاز داریم.
بازدید کننده شما هنگام مرور وب سایت شما شماره تلفنی را مشاهده می کند که مخصوص او باشد (و از آنجا که تعداد زیادی از شماره ها را دارید ، هر بازدید کننده دیگر در سایت شما به طور همزمان شماره منحصر به فرد خود را نیز می بیند).
با مشاهده هر شماره شخصی در سایت شما ، می توانیم فعالیت جلسه را مرتبط کرده و روی شناسه با شماره تلفن شماره گیری شده کلیک کنیم و تبدیل را به شخص مناسب نسبت دهیم.
اگر قبلاً از یک وب سایت استفاده می کنید ، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که برچسب گذاری خودکار در حساب Google Ads شما فعال است.
فراتر از این دو پیشنهاد ، ممکن است به تیم پشتیبانی خود نیاز داشته باشیم تا در آنجا تحقیق کنیم ، زیرا راه حل های دیگر می توانند مختص حساب باشند.
ما همچنین داریم این سند عیب یابی که متداول ترین س questionsالاتی را که درباره گزارش تبدیل در Google Ads به دست می آوریم ، پوشش می دهد.
س: آیا کشیدن داده های ردیابی کلمه کلیدی در مورد تماس هایی که از کمپین های PPC دریافت می شود آسان است؟
JT: اگر شما پارامترهای ردیابی خود را به URL های خود در Google Ads اضافه کنید، CallRail به طور خودکار داده های کلمه کلیدی شما را در چند مکان برای شما نمایش می دهد:
- در گزارش تماس.
- در جدول زمانی هر تماس گیرنده (برای تماس های PPC).
- در گزارش های انتساب تماس شما.
- در CSV خود یا صادرات را از گزارش تماس و گزارش خود برده باشید.
س: چگونه است که شماره های ردیابی تماس شما بر NAP تأثیر نمی گذارد یا فقط پیشرفتی است که گوگل در نحوه مشاهده NAP و ردیابی تماس ایجاد کرده است؟
JT: چند روش مختلف وجود دارد که ما می توانیم به شما در حفظ سازگاری با سازگاری NAP کمک کنیم ، بسته به نوع ردیابی تماس که می خواهید استفاده کنید.
س: آیا CallRail تماس هایی را که برای Google Organic ارائه می شود رهگیری می کند؟
JT: بله ، CallRail می تواند تماس ها را برای بازدید کنندگان Google Organic از دو طریق مختلف ردیابی کند:
- شما می توانید ایجاد کنید شماره پیگیری منبع به طوری که فقط در وب سایت شما برای بازدیدکنندگان Google Organic نشان داده می شود.
- همچنین می توانید از a استخر وب سایت برای ردیابی تمام بازدید کنندگان از وب سایت خود ، یا بازدید کنندگان خاص از وب سایت خود. اگر به استخر خود اجازه ردیابی همه بازدیدکنندگان را می دهید ، به شما اطلاع خواهیم داد که کدام یک از تماس گیرندگان شما از Google Organic تهیه شده است ، زیرا هنگام استفاده از استخر وب سایتی که تمام ترافیک را ردیابی می کند ، ما همه منابع ارجاع دهنده را به هر بازدید کننده متصل می کنیم. اگر می خواهید در مورد فعالیت بازدیدکنندگان در سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید مجموعه وب سایت خود را طوری تنظیم کنید که فقط بازدیدکنندگان Google Organic را ردیابی کند.
[Slides] با هوشمند سازی ردیابی و مکالمه تماس ، میزان بازگشت سرمایه کمپین PPC را افزایش دهید
SlideShare زیر را بررسی کنید.