سوال امروز Ask a SEO از جانت در بریزبن آمده است. ژانت می پرسد:
“چگونه می توانم بدون اینکه آن را حذف کنم از رتبه بندی یک صفحه وب جلوگیری کنم؟ این ترافیک زیادی را از ایالات متحده به ارمغان می آورد ، که به دلیل مناسب بودن سایت برای یک کسب و کار محلی ، مربوط نیست. آیا صفحه ای که دیوانه شده است در نتایج موتور جستجو به بقیه سایت من آسیب می رساند یا کمک می کند؟ “
سوال عالی جانت!
بدون دانستن وضعیت خاص شما ، نمی توانم بگویم که آیا به بقیه نتایج موتور جستجوی شما آسیب می رساند یا به شما کمک می کند.
با این حال ، می توانم با چند روش به شما کمک کنم تا جلوی نمایش وب سایت شما به افراد در مناطق غیرمرتبط را بگیرد.
اگرچه ممکن است عوارض جانبی ناخواسته ای داشته باشید ، لطفاً مراقب باشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
خدمات منطقه خود را پاک کنید
اولین کاری که می توانید انجام دهید این است به طرح واره خود نگاه کنید. یک ویژگی “منطقه خدمت” وجود دارد که می توانید ادعا کنید.
با تعریف شهر ، شهر ، شهرستان ، کشور ، منطقه و غیره که خدمت می کنید ، به موتورهای جستجو سیگنال می دهید که این تنها منطقه مربوط به محتوای یا خدمات شما است.
بعد ، وارد Google برای کسب و کار من شوید و همان را قرار دهید مکان و منطقه در خدمت اطلاعات.
کپی خود را ارزیابی کنید
آیا کپی شما برای منطقه شما بومی شده است؟ در غیر این صورت ، آیا می توانید متن را کمی تغییر دهید تا بیشتر روشن شود خدمات شما فقط برای افراد منطقه شما است؟
سعی کنید بر روی نقاط گفتگوی محلی در منطقه خدمات خود تمرکز کنید. این می تواند جشن های محلی برای تعطیلات به عنوان مکان های دیدنی مانند مجسمه ای در پارک باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، اگر در مورد شب سال نو صحبت می کنید و در کی وست ، فلوریدا هستید ، ذکر اندرسون کوپر و افت توپ در میدان تایمز را فراموش کنید. در عوض ، روی drag queen که در پاشنه بلند می افتد تمرکز کنید.
همه از جشن های Times Square می دانند اما مخاطبان محلی شما از وقایع محلی اطلاع دارند.
آیا شما پاورقی و سایر مناطق کمتر بررسی شده را نیز ارزیابی کرده اید؟
کپی وب سایت همچنین شامل متن موجود در پاورقی شما و اطلاعات محلی در قسمت بدنه یک صفحه است.
اطمینان حاصل کنید صفحات مکان شماره تلفن محلی ، آدرس خیابان ، و نقشه های تعاملی داشته باشید.
داشتن این نوع اطلاعات به ارسال سیگنال هایی کمک می کند که این مناطق مناطقی است که مردم می توانند به شما دسترسی پیدا کنند و از خدمات شما استفاده کنند.
نکات منفی در بومی سازی صفحات
همه اینها یک نقطه ضعف دارد.
هنگامی که صفحات خود را بومی سازی می کنید ، می توانید به رتبه بندی ملی و بین المللی خود آسیب بزنید.
اگر در آینده بخواهید شرکت ها را گسترش دهید ، بفروشید یا ادغام کنید ، ممکن است نتوانید ترافیک را پس بگیرید.
توسط رتبه بندی خارج از منطقه محلی شما شما همچنین می توانید بک لینک طبیعی را جذب کنید.
اگر صفحه خدمات شما دارای پیوندهای داخلی است ، عدم وجود بک لینک جدید می تواند باعث شود همه چیز رو به زوال باشد زیرا شما دیگر پیوندهایی را نمی گیرید که از صلاحیت عبور می کنند.
وقتی این اتفاق برای برخی از مشاغل محلی که من با آنها کار می کنم اتفاق می افتد ، من مسدود نمی شوم یا نمی خواهم از شر ترافیک خلاص شوم. در عوض من به آنها کمک می کنم تا از آن درآمد کسب کنند و شرکت هایشان را با آن مقیاس بندی کنم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من می فروشم که منجر به شرکتهای مشابه خارج از بازارشان می شود (در صورت قانونی بودن و تصمیم گیری شخص – مجدداً به صورت قانونی) و همچنین مخاطبان پادکست ، خبرنامه و سایر ارتباطات را برای رشد نام تجاری ایجاد می کنم.
این مشترکان به من کمک می کنند تا از تبلیغات متقابل و روابط عمومی برای مقیاس مشاغل مشتریان خود استفاده کنم.
خلاصه
داشتن ترافیک در خارج از منطقه خدمات خود همیشه چیز بدی نیست.
نحوه استفاده شما مهم است.
قبل از تلاش برای خلاص شدن از شر این ترافیک ، به این فکر کنید.
و به یاد داشته باشید: به محض انجام محلی سازی و از بین رفتن ترافیک ، ممکن است نتوانید دوباره آن را بازگردانید.
ویرایشگراست توجه داشته باشید: پرسیدن یک سئو هست یک هفتگی سئو مشاوره ستون نوشته شده توسط برخی از برترین های صنعت سئو متخصصانی که توسط موتور جستجوگر مجله انتخاب شده اند. یک سوال در مورد سئو؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر: