وب سایتی با طراحی بهتر دارای رتبه بندی بهتری است. به سادگی زیرا وقتی کاربران وب سایت شما را دوست دارند ، موتور جستجو نیز آن را دوست دارد. اما سئو و طراحی وب دقیقاً چگونه با هم ارتباط دارند؟
موتورهای جستجو سختگیرانه عمل کرده اند
بهینه سازی یا جستجوگر موتور جستجو فقط به معنای درست کلمات کلیدی نیست. SEO فرایندی چند لایه است که به خواسته های تغییر یافته موتورهای جستجو پاسخ می دهد که بسیار واضح هستند در مورد اینکه چه نوع وب سایت دارای رتبه بالاتری است.
موتورهای جستجو اکنون تأکید زیادی بر رابط کاربری دارند. بنابراین ، آنها وب سایت ها را بر اساس دقیق چیدمان ، پیمایش ، طراحی پاسخگو و سازماندهی سایت رتبه بندی می کنند. واضح است که وب سایت ها باید با تلفیق مهارت های استراتژی های بازاریابی SEO صوتی با طرح های کاربر پسند که مورد علاقه کاربران قرار می گیرند و به راحتی پیدا می شوند ، قرار بگیرند و در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) در رده بالا قرار گیرند.
موتورهای جستجو علاقه زیادی به طراحی سایت دارند ، زمان تعامل کاربران را تجزیه و تحلیل می کنند ، نرخ های برگشت را از دست می دهند و از همه مهمتر این روزها ، چگونگی پاسخگویی موبایل به صفحات سایت هستند.
به تنهایی نگاه نکنید
صاحبان مشاغل باید از سرمایه خود در سایت انتظار بازده داشته باشند. یک وب سایت خوش ساخت در نهایت به یکی از با ارزش ترین دارایی های شرکت تبدیل خواهد شد. با این حال ، اوراق بهادار براق اغلب می توانند کمتر از این باشند. اغلب مشتریان در نهایت با سایت های زیبایی روبرو می شوند که با استراتژی های بازاریابی سازگار نیستند.
نتیجه یک وب سایت غیر عملکردی است که توسط کاربران آنلاین بی حوصله رد شده است. کاربرانی که به دنبال وب سایت های راحت و آسان برای استفاده هستند که دارای محتوای مربوطه از قبل ارائه شده است – چیزی که ترکیبی موفق از سئو و طراحی وب می تواند ارائه دهد.
چگونه نسبت “دست به دست” کار می کند
یک شرکت خوب بازاریابی دیجیتال و طراحی وب با طراحی فاکتورهای رتبه بندی برای بهبود سئو سایت به وب سایت شما کمک می کند تا برجسته شود. نحوه کار:
- بهبود تعامل به طوری که کاربران مجبور به ماندن و کلیک کردن هستند. نرخ پرش بالاتر به موتور جستجو می گوید که کاربر درگیر کار نبوده بنابراین به SERP بازگشت. طراحی وب هوشمندانه با پیمایش آسان و بارگیری سریع که محتوای بسیار خوبی را که سایت شما به نمایش می گذارد و نشان می دهد ، به کاربران راضی و به نوبه خود رتبه های بالاتر کمک می کند.
- UX پادشاه است. قابلیت دسترسی وب سایت و بهره کاربر پسند آن یک تصمیم مهم برای رتبه بندی SERP است. به یاد داشته باشید که طراحی بد در مقایسه با یک طراحی خوب که باعث بهبود آن می شود ، به SEO شما آسیب می رساند. نکته اصلی این است که طرح های ساده را با فشار بر قابلیت انطباق با صفحه نمایش ترجیح دهید. به طور خلاصه ، یافتن مطالب خود را برای کاربران آسان کنید.
- در جمع بلند بایستید. با وجود میلیون ها وب سایت موجود ، وب سایت شما از نظر محتوا یا سبک از عهده کمبود برخوردار نیست. درست مثل اینکه یک وب سایت آشکار بدون هیچ محتوای مرتبط خوب نیست ، به همین ترتیب ، محتوای با کیفیت با طراحی متوسطی کار نمی کند که دستیابی به آن را دشوار یا کسل کننده کند. جدیدترین روندها مانند طراحی های تعاملی ، جلوه های ویژه و فونت های عجیب و غریب می توانند کاملاً محتوای سایت را برای بهتر شدن سئو تکمیل کنند.
- طراحی موبایل پسند. طراحی وب سایت باید پاسخگوی موبایل باشد. این طرح باید به نرمی جریان یابد و هنگامی که با در نظر گرفتن سئو اجرا شود ، کاربران می توانند به راحتی تمام مطالب شما را تشخیص دهند.
واضح است که یکی بدون دیگری کامل نیست. اگر می خواهید نتیجه کار خود را بهبود ببخشید ، باید اطمینان حاصل کنید که طراحی وب و سئو شما با هم هماهنگ است.
افکار نهایی
تقریباً همه شرکت ها طراحی و SEO را به عنوان خدمات جداگانه ارائه می دهند و با آن رفتار می کنند. با این حال ، همانطور که در بالا مشاهده کردیم ، یک کسب و کار باید یک را در نظر بگیرد نمایندگی سئو که می تواند روش های SEO خود را در سایت UX / UI تولید شده ادغام کند. سود قابل توجهی از این امر در کاهش زمان و هزینه مشاهده می شود. همچنین ، نتایج بهتر را نوید می دهد.
(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));