Google پیشرفتهایی را در الگوریتم پیشنهادات هوشمند خود با محوریت گزارشهای بیشتر گزارش و ویژگیهای پیش بینی کننده اعلام کرده است. این اعلامیه یک روز قبل از تشویق تبلیغ دهندگان به استفاده از پیشنهادات هوشمند با Broad Match است.
مناقصه هوشمند شامل چندین استراتژی پیشنهاد خودکار است که به Google اجازه می دهد بر اساس داده های حساب و اهداف حساب ، پیشنهادات خود را در زمان واقعی مدیریت کند. این انواع پیشنهادات عبارتند از:
- CPA را هدف قرار دهید
- هدف ROAS
- حداکثر تبدیل ها را انجام دهید
- مقدار تبدیل را به حداکثر برسانید
- CPC پیشرفته
گزینه های پیشنهادات هوشمند را می توان در سطح کمپین انتخاب و اعمال کرد.
داده های پیش بینی شده برای بودجه ، CPA هدف و ROAS هدف
تا پیش از این ، داده های پیش بینی بر اساس داده های 7 روز گذشته بود که نشان می داد در گذشته چه اتفاقی می افتاده است. اکنون مناقصه هوشمند با قابلیت پیش بینی حداکثر 90 روز با توجه به تأثیرگذاران آینده مانند فصلی ، ارتقا یافته است.
با کلیک بر روی نماد نمودار کوچکی که در کنار تنظیم بودجه ظاهر می شود ، می توان داده های پیش بینی شده را برای کمپین ها با استفاده از پیشنهادات هوشمند مشاهده کرد:
در زیر یک نمونه شبیه سازی نشان داده شده است که اختلافات پیش بینی شده برای یک دوره 7 روزه آینده را بر اساس سطوح مختلف مقیاس گذاری هدف CPA نشان می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ستون ها کلیک های پیش بینی شده ، هزینه ها ، نمایش ها ، تعداد نمایش برتر ، تبدیل ها و مقدار آنها را نشان می دهد. انتخاب تاریخ های مختلف پیش بینی های آن ستون ها را به روز می کند.
گزارش های استراتژی پیشنهادات پیشرفته
تبلیغ کنندگان اکنون می توانند توصیه هایی را برای بهبود نتایج مناقصه هوشمند خود برای مواردی مانند کلمات کلیدی و بودجه مشاهده کنند. Google خاطرنشان می کند که در آینده این توصیه ها به عوامل دیگر گسترش خواهد یافت.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گزارش استراتژی پیشنهاد همچنین اکنون معیارهای خود را در چهار مکان دیگر در سراسر حساب Google Ads به اشتراک می گذارد:
- در برگه Campaign کلیک کنید: اکنون کاربران می توانند میانگین CPA و ROAS را در این برگه برای جستجو و خرید مشاهده کنند. (برنامه به زودی در دسترس خواهد بود.) با استفاده از عواملی مانند پیشنهادات دستگاه ، اهداف CPA و ROAS و تغییر آنها در طول زمان ، به Google دسترسی آسان به چگونگی بهینه سازی خرید Google Ads خواهید پرداخت.
- همچنین در تب Campaign: در کمپین های جستجو ، کاربران به طور بالقوه می توانند از تأخیر تبدیل خود و اینکه چگونه ممکن است بر نتایج نهایی آنها تأثیر بگذارد ، بینش بهتری داشته باشند. قرار گرفتن در بالای ستون تبدیل تعداد روزهای باقی مانده برای گزارش گزارش بر اساس یک دوره زمانی مشخص را نشان می دهد. همچنین برآوردی از تعداد تبدیل مورد انتظار را نشان می دهد ، اما تنها در صورتی که یک کمپین داده های تبدیل تاریخی کافی برای محاسبه آن را داشته باشد.
- در صفحه نمای کلی: برای کمپین های جستجو ، اکنون سیگنال های برتر برای حداکثر تبدیل و استراتژی های پیشنهاد CPA هدف ظاهر می شوند. این به کاربران کمک می کند تا مشخص کنند مناقصه هوشمند برای عملکرد بر چه عواملی متمرکز است.
- در کتابخانه مشترک: تبلیغ کنندگان اکنون می توانند ویژگی های استراتژی پیشنهادی نمونه کارها را مستقیماً در کتابخانه مشترک ، مانند نام ها و اهداف CPA ، ROAS و اشتراک برداشت ، ویرایش کنند.
بسیاری از تبلیغ کنندگان مایلند از پیشنهادات هوشمندانه استقبال کنند ، اما از اینکه چگونه بهینه سازی می تواند تا حدودی جعبه سیاه باشد ، ناراحت هستند. هنگامی که نتایج تغییر می کند ، تبلیغ کنندگان می توانند در اصلاح یا مقیاس احساس ناتوانی کنند ، زیرا مطمئن نیستند که چه چیزی باعث تغییر می شود. شفافیت مداوم در مورد نحوه تفسیر پیشنهادات هوشمند از داده ها برای استفاده از آنها ، بدون شک منبع خوبی برای مدیران تبلیغات است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اطلاعیه کامل از طرف گوگل می تواند باشد اینجا پیدا شد.