هفته گذشته ، کوین آلوکا ، رئیس فرهنگ و روند YouTube ، اعلام کرد ویدیوها و سازندگان پرطرفدار 2020.
اگر شما یک نمایش دهنده ویدیوی اجتماعی ، استراتژیست محتوای ویدئویی یا مجری توسعه مخاطب هستید ، باید بیش از سه ساعت به تماشای 10 فیلم برتر سال جاری در ایالات متحده بپردازید تا آنچه را که در مورد ایجاد “snackable” یاد گرفته اید بیاموزید. محتوا.”
هک ، اگر شما خالق ویدیوی YouTube ، استراتژیست بازاریابی محتوا یا مدیر بازاریابی شبکه های اجتماعی هستید ، حداقل شما می خواهید این مقاله را بخوانید.
این توضیح می دهد که چرا بسیاری از خردهای متعارف در مورد اینکه یک ویدیوی YouTube چقدر باید طولانی باشد غلط ، غلط ، اشتباه ، اشتباه است!
درست است. کوتاه ترین 10 ویدیوی پرطرفدار 7:59 و طولانی ترین 41:47 است.
متوسط طول ویدیوهای پرطرفدار 18:33 و طول متوسط بین 15:43 تا 17:13 است.
و من برای دونات شرط می بندم که اکثر قریب به اتفاق محتوای ویدیویی که در حال حاضر شرکت یا مشتریان شما دارند ایجاد ، بهینه سازی و بارگذاری به YouTube بسیار کوتاه تر است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بنابراین ، شما باید یک سوال ضد شهودی بپرسید:
“اگر الگوریتم YouTube معیارهای تعامل مانند مدت زمان و میزان تماشای ویدیویی را که کاربران برای تماشا انتخاب می کنند ، در نظر می گیرد ، دیگر قویتر است؟”
خوب ، با توجه به Allocca:
“در حالی که تعامل در YouTube زیاد بود ، این 10 فیلم بیشترین بازدید را در بینندگان ایالات متحده داشت. در مجموع ، آنها بیش از 356 میلیون بار و حدود 48 میلیون ساعت تماشا شده اند. کانال های پشت سر آنها بیش از 175 میلیون مشترک است. “
من این را “بله” بزرگ می نامم.
اکنون ، اگر 183 دقیقه و 30 ثانیه وقت دارید ، پس می توانید با تماشای 10 فیلم برتر دنیا در سال 2020 ، که در زیر جاسازی شده اند ، خود قضاوت کنید.
اما ، اگر مدتها تحت فشار قرار گرفته اید ، نظرات من را در مورد هر ویدیو اسکن کنید تا بیاموزید چگونه سازندگان نه تنها به سرعت با چالش های پیش بینی نشده سال 2020 سازگار شدند بلکه نیازهای شخصی و منحصر به فرد جوامع خود را نیز برطرف کردند.
1. نتفلیکس شوخی است – “8:46 – دیو چاپل”
این ویدیوی پرطرفدار که دارای 27:20 دقیقه است ، در 11 ژوئن بارگذاری شد.
در توصیف چاپل آمده است: “من معمولاً چیزی را به شما تصفیه نشده نشان نمی دهم ، امیدوارم متوجه شوید.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این یک پاکسازی احساسی و افکاری است که توسط چاپل در جریان نمایش خود در اوهایو در 6 ژوئن 2020 ، اندکی پس از مرگ جورج فلوید انجام نشده است.
ویدیوی روشنگری وی 29.1 میلیون بازدید ، 895،000 پسندیدن و 87،000 نظر دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=3tR6mKcBbT4
2. مارک روبر – “ساخت غذای مناسب پرندگان سنجاب ضد آفتاب”
این ویدئو که 21:39 دقیقه است ، در تاریخ 24 مه در YouTube بارگذاری شده است.
در توضیحات آمده است ، “سنجاب ها دانه پرنده من را می دزدند ، بنابراین من با مهندسی مکانیک مشکل را حل کردم :)”
این فیلم آموزشی دارای 50.4 میلیون بازدید ، 1.8 میلیون پسندیدن ، و 79700 نظر است.
https://www.youtube.com/watch؟v=hFZFjoX2cGg
3. SNL – “اولین بحث سرد”
این ویدیوی پرطرفدار ، که 13:40 دقیقه طول دارد ، در 4 اکتبر بارگذاری شد.
در توضیحات آمده است: “کریس والاس (بک بنت) اولین بحث ریاست جمهوری بین دونالد ترامپ (الک بالدوین) و جو بایدن (جیم کری) را تعدیل می کند.”
این ویدیوی سرگرم کننده 30.0 میلیون بازدید ، 560،000 پسندیدن و 60،700 نظر دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=Wsije1KetVw
4. JeffreeStar – “We Broke Up”
این ویدئو ، که 17:15 دقیقه است ، در تاریخ 11 ژانویه در YouTube بارگذاری شده است.
در توضیحات آمده است: ”از همه شما برای عشق و پشتیبانی در این دوران سخت ممنونم. soon به زودی به فیلمبرداری و خلق با آرایش برمی گردم. قلب من در تلاش برای بهبود و ترمیم است. من شما بچه هارا خیلی دوست دارم.”
این ویدئو روشنگر 33.1 میلیون بازدید ، 1.5 میلیون پسندیدن و 243000 نظر دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=w4Ro3SsYT5s
5. MrBeast – “من بزرگترین آتش بازی جهان را خریدم (600،000 دلار)”
این ویدیوی پرطرفدار که دارای 11:08 دقیقه است ، در تاریخ 3 جولای بارگذاری شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در توضیحات آمده است ، “من باور نمی كنم كه این همه پول را صرف آتش بازی كرده باشم.”
این ویدیوی سرگرم کننده 57.3 میلیون بازدید ، 2.5 میلیون پسندیدن و 153،400 نظر دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=erQ_9yEz0ls
6. آموزشهای Nikkie – “I’m Outing Out”
این ویدئو که 17:30 دقیقه است در 13 ژانویه در YouTube بارگذاری شده است.
شرح می گوید: “من همه شما را خیلی دوست دارم …”
این ویدیوی الهام بخش 36.4 میلیون بازدید ، 3 میلیون پسند و 356.500 نظر دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=QOOw2E_qAsE
7. Dream – “Minecraft Speedrunner VS 3 Hunters GRAND FINALE”
این ویدیوی پرطرفدار ، که 41:47 طول دارد ، در 7 اوت بارگذاری شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در توضیحات آمده است: “Minecraft Speedrunner VS 3 Hunters GRAND FINALE. خودت خواستی. این کاملاً دیوانه کننده بود. “
این فیلم آموزشی 52.1 میلیون بازدید ، 2.6 میلیون پسندیدن و 233200 نظر دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=tylNqtyj0gs
8. NBC – “Monologue Ricky Gervais ‘- Golden Globes 2020”
این ویدئو که 7:59 دقیقه است ، در تاریخ 5 ژانویه در YouTube بارگذاری شده است.
در توضیحات آمده است ، “مونولوگ گزنده خندوانه ریکی جرویس از هفتاد و هفتمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب را تماشا کنید.”
این ویدیوی سرگرم کننده 16.6 میلیون بازدید ، 495000 پسندیدن و 59300 نظر دارد
https://www.youtube.com/watch؟v=LCNdTLHZAeo
9. شخص عالی – “کلیشه های قرنطینه”
این ویدیوی پرطرفدار ، که 9:42 دقیقه طول دارد ، در تاریخ 27 آوریل بارگذاری شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در توضیحات آمده است: “کلیشه های قرنطینه. آنها را دوست داشته یا از آنها متنفر باشید ، همه ما آنها را می شناسیم. ما این ویدئو را به همه قهرمانان خود در خط مقدم تقدیم می کنیم! “
این ویدیوی سرگرم کننده 41.2 میلیون بازدید ، 894000 پسندیدن و 60900 نظر دارد.
https://www.youtube.com/watch؟v=eZUKSxE2UZg
10. SomeGoodNews – “چند خبر خوب با جان کراسینسکی – قسمت 1”
این ویدئو که 15:43 دقیقه است ، در تاریخ 29 مارس در YouTube بارگذاری شده است.
در این توضیحات آمده است: “جان کرازینسکی برخی اخبار خوب را از سراسر جهان برجسته می کند ، از جمله مصاحبه با استیو کارل به مناسبت پانزدهمین سالگرد OFFICE و همچنین جدیدترین قهرمان جان کوکو.”
این ویدئو الهام بخش دارای 18.4 میلیون بازدید ، 754،000 پسندیدن و 30،300 نظر است.
https://www.youtube.com/watch؟v=F5pgG1M_h_U
فراتر از طول بیش از حد انتظار هر یک از فیلم های این لیست ، آیا الگوهای دیگری مشاهده می کنید؟ آلوکا این کار را نکرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
وی در پست خود در وبلاگ رسمی YouTube گفت ،
“مانند بسیاری از شما ، این چیزی نیست که ما پیش بینی می کردیم سال 2020 به نظر برسد.”
اما ، آلوکا افزود ،
“وقتی تظاهرات علیه بی عدالتی نژادی ملت را فرا گرفت ، دیو چاپل افكار خود را به نمایش بداهه ای با فاصله اجتماعی منتقل كرد كه احساسات بسیاری را احساس می كرد.”
سپس ، او مشاهده کرد ،
“هنگامی که مخاطبان به دنبال منابع سبک وزن بودند ، سازندگان هیچ گزینه کمبودی نداشتند: مارک روبر یک دوره جنگجوی نینجا را برای… سنجاب ها درست کرد. MrBeast 4 جولای را با بزرگترین آتش بازی جهان جشن گرفت. شخص پرفکت از بسیاری از کلیشه های قابل تکرار موجود در قرنطینه خندید. و جان کرازینسکی داستانهای مثبتی را از طریق SomeGoodNews به اشتراک گذاشتند. “
و ، آلوکا نیز اشاره کرد ،
“همچنین در میان ویدیوهای برتر امسال قرار دارد: پربازدیدترین ویدیوها در همه زمان ها ، اعلامیه جدایی ، برداشت جدید از انجام یک بازی محبوب و تقلید مسخره آمیز از SNL.”
بنابراین ، بله ، مهمترین درسی که می توانید با بررسی این لیست بیاموزید این است که همه این ویدیوهای پرطرفدار به طور قابل توجهی طولانی تر از ساعت 2:00 تا 3:00 هستند ، یعنی همان چیزی که بسیاری از معلمان خودکار YouTube و به اصطلاح بازاریابی ویدیویی خود را تعیین می کنند کارشناسان هنوز هم توصیه می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شاید این مدتها پیش توصیه خوبی بوده است ، اما از زمان اکتبر 2012 “زمان تماشا” جایگزین “تعداد مشاهده” در الگوریتم YouTube شده است ، توصیه خوبی بوده است.
و اگر هنوز به قوی تر بودن زمان خود شک دارید ، مقاله را بخوانید ، “الگوریتم YouTube: 7 یافته کلیدی که باید بدانید“
این شامل اطلاعات حاصل از مطالعه جاستین بریگز ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بریگزبی است که نشان می دهد ویدئوهایی با طول کمتر از 2 دقیقه (به طور متوسط) از ویدئوهای بین 2 تا 20 دقیقه بدتر هستند.
مقاله می گوید
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“شاید ما تعجب نکنیم که فیلم های طولانی تر – اگر آنها از روش های داستان سرایی برای حفظ و ایجاد علاقه در کل ویدیو استفاده می کنند – به طور کلی از ویدیوهای بسیار کوتاه رتبه بالاتری دارند. و ما نباید تعجب کنیم که فیلم های دارای رتبه بالا بازدید زیادی دارند … “
و ما اینجا هستیم – 21 ماه بعد.
بنابراین ، شاید تعجب نکنیم که در لیست ویدیوهای پرطرفدار 2020 در ایالات متحده ، ویدیوهای حتی طولانی تر که طول آنها بین 7:59 تا 41:47 است ، تشکیل شده است.
و ، به عنوان مقاله اخیر مت ساوتور ، “YouTube جزئیات جدیدی درباره الگوریتم خود نشان می دهد، “اشاره می کند ، الگوریتم توصیه همیشه” دنبال کردن مخاطب “است.
بنابراین ، شاید اگر یک یا دو سال دیگر لیست ویدیوهای برتر در ایالات متحده پر از محتوای فرم بلند باشد ، تعجب نکنیم.
دوباره دوباره ، شاید بتا اولیه YouTube Shorts ، که در هند در حال آزمایش است ، بسیار موفق باشد و تجربه جدید ویدیوی کوتاه فرم در ایالات متحده ارائه شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس ، سازندگان ویدیوی YouTube ، استراتژیست های بازاریابی محتوا و مدیران بازاریابی شبکه های اجتماعی برای خواندن مقاله با عنوان “YouTube Shorts: یک راهنمای مقدماتی، “و لیست های آینده ویدیوهای برتر ، یک دسته جدید برای فیلم های کوتاه و جذاب دارند.
البته ، چه فیلم های بلند و چه کوتاه ایجاد کنید ، ترفند این است ارزش دیدن آنها را دارد.
و برای به حداکثر رساندن تعامل و رضایت بیننده در درازمدت ، باید محتوای قابل توجه و جذاب یا جذابی ایجاد کنید.
همانطور که از اسلاید زیر از سخنرانی من برای کنفرانس بازاریابی محتوای 2019 می بینید ، چهار روش اصلی برای ایجاد محتوای عالی وجود دارد که ارزش ذاتی بینندگان شما را فراهم می کند.
آن ها هستند:
- سرگرمی: محتوای سرگرم کننده مردم را با صدای بلند خند می زند ، قهقه می زند یا می خندد.
- الهام: محتوای جذاب ، داستان های احساسی و قابل یادآوری از شجاعت و شجاعت را بیان می کند.
- تحصیلات: محتوای آموزنده – مانند یک آموزش ، نحوه انجام کار یا بررسی محصول – مخاطب را باهوش تر می کند.
- روشنگری: محتوای منحصر به فرد – مانند یک مستند – قوانین را بازنویسی می کند یا از انتظارات جامعه سرپیچی می کند.
و همانطور که از لیست ویدیوهای برتر امسال مشاهده می کنید ، این محتوا می تواند روشنگری ، آموزشی ، سرگرم کننده یا الهام بخش باشد. بنابراین ، بسته به اهداف و استراتژی خود ، روش های مختلفی را پیدا خواهید کرد که علاقه مخاطبان خود را جلب کرده و آنها را به مطالب خود اهمیت دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما ، تصور نکنید که باید فیلم های خود را کوتاه نگه دارید.
شما برای ماهی قرمز محتوا ایجاد نمی کنید. شما در حال ایجاد محتوا برای جامعه افرادی هستید که انواع مختلفی از نیازهای شخصی را دارند.
همچنین تصور نکنید که طولانی شدن فیلم های شما به طور خودکار محتوای شما را روشن تر ، آموزشی ، سرگرم کننده یا الهام بخش تر می کند.
اگرچه محتوای ویدئویی شما باید ارزش ذاتی بینندگان شما را فراهم کند ، اما این مقدار می تواند به اشکال مختلف باشد.
بنابراین ، فیلم های YouTube شما چه مدت باید باشد؟ آنقدر طولانی است که می توان به یک نقطه رسید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده گرفته شده است