برای دنبال کردن با انواع هدایت ها از منابع و کانال های مختلف می جنگید؟
قطعاً خواهان آن خواهید بود به وبینار ژورنال موتور جستجوی حامی بعدی ما بپیوندید در روز چهارشنبه ، 10 فوریه در ساعت 2 بعدازظهر.
جسیکا کلارک و آنا خیریه ، مدیران ارشد بازاریابی محصولات در CallRail ، به همراه نالینی پراساد ، مدیر ارشد استراتژی BluShark Digital ، بدون در نظر گرفتن کانال ، بهترین نکات خود را برای اطمینان از پیگیری جدی سرب ارائه می دهند.
آنها همچنین به تکنیک هایی برای بهبود ردیابی سرب و هدایت بازده بیشتر به روش های کارآمد و مقرون به صرفه غوطه ور می شوند.
در این ارائه ، شما یاد خواهید گرفت:
- چگونه عادت های مصرف کننده تغییر می کند و در مورد آن چه باید کرد.
- نکاتی برای بهبود تجربه مشتری و تجزیه و تحلیل آن.
- چگونه بهترین منابع سربی خود را کشف کنیم.
- کاری که می توانید برای بهبود نرخ های نزدیک انجام دهید.
شما این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ مستقیم در مورد وضعیت منحصر به فرد خود نیز س askال کنید.
رفتار مصرف کننده در حال تغییر است و مشتریان شما می خواهند طبق شرایط خود عمل کنند.
آنها ممکن است تماس بگیرند ، پیام کوتاه ، گپ بزنند یا فرم را پر کنند. با کانال های زیادی که منجر به رانندگی می شوند ، ادامه کار دشوار است.
ردیابی همه این منابع و کانالهای مختلف سرب نه تنها دشوار است ، بلکه اطمینان از پیگیری به موقع نیز می تواند چالش برانگیز باشد.
بیایید منحنی یادگیری را با هم کاهش دهیم و مستقیماً به قلب استراتژی جستجوی پرداخت شده م effectiveثر و تأثیرگذار شما برویم.
به زودی میبینمت!