برای دنبال کردن با سرنخ های منابع و کانال های مختلف می جنگید؟
سپس به وبینار ژورنال موتور جستجوی حامی بعدی ما بپیوندید در روز چهارشنبه ، 10 فوریه در ساعت 2 بعدازظهر.
جسیکا کلارک و آنا خیریه ، مدیران ارشد بازاریابی محصولات در CallRail ، بدون توجه به کانال ، نکاتی را برای اطمینان از پیگیری جدی سرب ارائه می دهند. آنها همچنین به تکنیک هایی برای بهبود ردیابی سرب و رانندگی بیشتر منجر می شوند.
در این ارائه ، شما یاد خواهید گرفت:
- نحوه تغییر عادتهای مصرف کننده و اینکه درمورد آنها چه باید کرد.
- نکاتی برای بهبود تجربه مشتری و تجزیه و تحلیل آن.
- چگونه بهترین منابع سرب خود را کشف کنیم.
- کاری که می توانید برای افزایش نرخ های نزدیک خود انجام دهید.
- رفتار مصرف کننده در حال تغییر است. مشتریان شما اطلاعات مربوط به شرایط خود را می خواهند.
آنها ممکن است تماس بگیرند ، پیام کوتاه ، گپ بزنند یا فرم را پر کنند. با وجود بسیاری از کانال های ارتباطی ، همگام شدن با لیدها دشوار است.
ردیابی همه این منابع و کانالهای مختلف سرب نه تنها دشوار است ، بلکه اطمینان از پیگیری به موقع نیز می تواند چالش برانگیز باشد.
پس از ارائه ، یک جلسه پرسش و پاسخ زنده برگزار می کنم.
به زودی میبینمت!