سوال امروز Ask An SEO از سوسنا در گواتمالا ارائه شده است. سوسنا می پرسد:
“بهترین راه برای نوشتن توصیف متای مناسب برای مکان های فروشگاه چیست؟ آیا باید شماره تلفن فروشگاه را داشته باشند؟ “
با تشکر برای سوال عالی ، سوسنا!
هیچ یک روش صحیح برای نوشتن توضیحات متا برای مکان فروشگاه وجود ندارد ، اما روش های اشتباه بسیاری وجود دارد.
در زیر ، می فهمید که چه کاری انجام می دهیم ایجاد توضیحات متا برای مکان برای مشتریان ما. همین اصول در مورد برخی از صفحات محصولات ، خدمات و دسته ها نیز اعمال می شوند.
نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که توضیحات متا به شما کمک نمی کند تا در این مرحله در Google رتبه بندی کنید.
اگرچه آنها به شما کمک می کنند تا از رتبه بندی خود بازدید بیشتری به وب سایت خود داشته باشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به فکر کنید عنوان متا به عنوان تبلیغاتی که مورد توجه مشتری بالقوه شما قرار می گیرد.
عنوان باید شخص را در رتبه بندی شما جذب کند و سپس توضیحات باید به او اطلاع دهد که اگر روی وب سایت شما کلیک کند ، آنچه را که می خواهد پیدا می کند.
حال بیایید به نوشتن توضیحات متا برای صفحات مکان نگاه کنیم.
اگر در ایالات متحده یا با موتورهای جستجوی غالب کشور خود هستید ، ابتدا برای Google و Bing چند تبلیغ ایجاد کنید.
ترکیب برچسب عنوان و توضیحات متا را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بالاترین امتیاز را می گیرد نرخ کلیک.
از آنجا ، تبدیلات را به عنوان یک ویژگی ثانویه اندازه گیری می کنید.
هدف این تبلیغات PPC درآمد نیست. این است که بفهمد چه کسی شخص جستجوگر را وادار می کند با شما تعامل داشته باشد و مطمئن شود که این شخص به لید یا فروش تبدیل می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آنجا می توانید روی خود کار کنید تجربه صفحه برای تبدیل این ترافیک حتی بیشتر.
مواردی که می توانید امتحان کنید شامل کلمات کلیدی ، شماره تلفن ، زبان محلی و نشانه ها است.
وقتی دانستید که چه عواملی باعث کلیک افراد می شود ، وقت آن است که توضیحات خود را بنویسید.
نکته پاداش: تعامل بیشتر به معنای تجارت بیشتر نیست. در واقع ، این می تواند برای شما هزینه داشته باشد.
اگر شما مبتنی بر سرویس هستید و مشتریانی که قصد صحبت تلفنی دارند ، شماره تلفن مهم است.
داشتن کد منطقه ای منطبق همچنین می تواند به شما اطمینان دهد که در واقع محلی هستید و در یک سیستم عظیم بانک تلفن گیر نمی کند.
در عین حال ، اگر یک خرده فروش یا رستوران هستید و بیشتر تماس ها به جواب می رسد یا س questionsال در مورد ساعت ها ، این کمک می کند تا شما به مشتریانی که در داخل فروشگاه شما هستند کمک کنید و هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.
در اینجا همان چیزی است که من هنگام نوشتن توضیحات متای مکان فروشگاه درباره آن فکر می کنم و شامل آن می شوم:
آیا نشانه هایی وجود دارد که مردم محلی به آن مراجعه کنند؟
شاید یک اسم خیابان AB باشد اما مردم محلی از آن به عنوان XY یاد می کنند.
من مکان XY خود را به عنوان 1 ، 2 و 3 در مقابل نام رسمی خیابان ذکر می کنم.
این خاص تر است و مستقیماً با مشتری بالقوه شما صحبت می کند. اگر هتل هستید و پذیرای گردشگران هستید ، بهتر است از نام واقعی استفاده کنید.
آیا می توانیم به رایج ترین سوال پاسخ دهیم و راه حل ارائه دهیم؟
اگر متداول ترین س questionsال ها ساعات کار یا تعیین وقت ملاقات است ، به جای شماره تلفن ، بگویید: “قرار ملاقات خود را برای M – F بین 9 تا 3 به صورت آنلاین برای موقعیت AB تنظیم کنید.”
این پاسخ کاری را که فرد می تواند انجام دهد روشن می کند و نگرانی کاربر را برطرف می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برچسب عنوان دارای کلمات کلیدی و اطلاعات مربوطه مانند “Logan Circle داروخانه” یا “فروشگاه های سخت افزار شمال آستین” خواهد بود.
آیا این توصیف در کسب و کار جدید به ارمغان می آورد؟
همانند موارد فوق ، ممکن است ما بخواهیم درخواست ها را برای کمک و پشتیبانی به یک آدرس هدایت کنیم در باره یا به جای قیف فروش و فروش صفحه تماس بگیرید.
اگر شماره تلفن منجر به تبدیل بیشتر شود ، می توانیم آن را در اینجا اضافه کنیم.
آیا ما به درستی توضیح داده ایم که فرد در صورت کلیک بر روی آن چه پیدا می کند؟
این مهمترین مورد است.
اگر توصیف نکنید که هدف صفحه چیست و بازدیدکننده بالقوه شما از چه مزایایی بهره مند می شود ، در نهایت با یک گزاف گویی مواجه خواهید شد.
اطمینان حاصل کنید که توضیحات و تجربه صفحه شما مطابقت دارند تا اطمینان حاصل کنید که فرد نه تنها از صفحه مکان شما بازدید می کند ، بلکه با شما ارتباط برقرار می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فصلی بودن نیز می تواند به ایجاد توضیحات عالی متا کمک کند!
اگر یک فروشگاه محلی یا ارائه دهنده خدمات هستید ، یک نکته عالی در مورد پاداش این است که با توضیحات متای خود فصلی بروید.
- گاراژهای پارکینگ نزدیک یک میدان می توانند براساس فصل تغییر کنند. به عنوان مثال “نزدیک به جادوگران واشنگتن” در فصل بسکتبال و “نزدیک به بازی های Caps” برای هاکی.
- مزارع می توانند از فصل گیلاس در بهار و فصل کدو تنبل در پاییز نام ببرند. موارد خاصی مانند سفرهای آموزشی در طول سال انجام می شوند ، اما اهداف واقعی تغییر کاربر نهایی و توضیحات متای شما بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی شما از راه حل مناسب است.
- فضاهای برگزاری می توانند در مورد عروسی های تابستان و مهمانی های شرکتی برای زمستان صحبت کنند.
- عکاسان باید روی پرتره ها و عروسی های بزرگسالان در بهار تمرکز کنند ، سپس برای پاییز به عکاسی برای تعطیلات و خانواده بپردازند.
به این فکر کنید که چگونه می توانید به آنچه شخص بدنبال آن است پاسخ مناسبی بدهید و آن را جذاب کنید.
این همان چیزی است که توصیف متای خوب را در مقابل چیزی که از آن رد می شود ، می کند.
امیدوارم کمک کند!
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یادداشت ویراستار: سئو بخواهید یک ستون مشاوره SEO در هفته است که توسط برخی از متخصصان برتر صنعت SEO که توسط Search Engine Journal انتخاب شده اند ، نوشته شده است. در مورد سئو سالی دارید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!