تا سال 2022 ، ویدئوهای آنلاین بیش از 82٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده طبق سیسکو.
مردم به طور متوسط تماشا می کنند 16 ساعت از فیلم آنلاین در هر هفته.
و 85٪ مشاغل از ویدئو به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنند.
بنابراین شنیدن این ویدیو به سرعت تبدیل به یک کانال ضروری نمی شود تعجب آور بود.
امروزه بیشتر بازاریابان شایسته می فهمند که همه ما باید چنین باشیم انتشار فیلم به عنوان بخشی از تلاش بازاریابی ما.
این بدان معناست که ما باید ترس خود را از مکیدن از بین ببریم زیرا احتمالاً در ابتدا چنین خواهد شد.
و قبل از اینکه در آن مهارت پیدا کنیم ، مدتی طول می کشد و تمرین می کند.
این فقط یک قسمت طبیعی از فرآیند است.
اما من امروز قرار نیست در آن عمیق شوم.
درعوض ، من قصد دارم نحوه دستیابی به ویدیوهایی را که منتشر کرده اید رتبه بندی کنم ، هر دو YouTube و در نتایج جستجو.
این امر بسیار حیاتی است زیرا حتی اگر شگفت انگیزترین ویدیوهای جهان را منتشر کنید ، اگر کسی آنها را نبیند ، هیچ فایده ای نخواهد داشت.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آنجا که YouTube پایه و اساس این امر است ، چه در مورد رتبه بندی در YouTube یا نتایج جستجوی Google صحبت کنیم ، بیایید با YouTube شروع کنیم.
چگونه می توان یک ویدیو را در YouTube رتبه بندی کرد
محتوای با کیفیت تولید کنید
فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث می شود یک ویدیو به خوبی در YouTube رتبه بندی شود ، اما یکی از مهمترین آنها کیفیت است.
کیفیت یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست زیرا هیچ راهی برای اندازه گیری عینی آن وجود ندارد.
اما این نقش مهمی در تعامل با کاربر دارد – که است یک عامل رتبه بندی مستقیم.
هرچه تعداد افرادی که ویدیویی را تماشا می کنند ، دوست دارند و درباره آن نظر می دهند ، به طور کلی در YouTube رتبه بهتری پیدا می کند.
بنابراین اطمینان حاصل کنید که فیلم های خود را با هدف حل یک مشکل خاص برای بینندگان خود ایجاد کنید.
- بخشی از دانش مفید را به اشتراک بگذارید.
- به آنها بیاموزید که چگونه کاری انجام دهند.
- یا تجزیه و تحلیل خود را از آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد به آنها بدهید.
نکته اصلی این است که ویدیوی خود را مفید و جذاب کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و این همیشه به تشویق آنها برای عضویت در کانال شما و همچنین نظر دادن ، پسندیدن و به اشتراک گذاری ویدیو کمک می کند.
اما قبل از تولید ویدئو ، ابتدا باید بدانیم که مردم به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند.
تحقیق کلمات کلیدی
برخلاف سئو سنتی ، تحقیق کلمات کلیدی برای YouTube بسیار ساده و ابتدایی است.
هیچ ابزاری مانند SEMrush برای نشان دادن میزان جستجو ، دشواری یا فیلم های رقابتی برای YouTube وجود ندارد.
تمام آنچه که ما واقعاً رابط های YouTube و Google هستیم.
خوشبختانه ، اینها مقدار معقولی از داده را به راحتی به ما می دهند.
یک روش موثر برای ارائه مباحث استفاده از ویژگی جستجوی YouTube است.
این یک ابزار قدرتمند است زیرا براساس فعالیت کاربر پر شده است.
بنابراین لازم نیست حدس بزنید که آیا افراد در جستجوی این اصطلاحات هستند یا خیر.
روش دیگر برای یافتن موضوعات ویدئویی ، جستجوی برخی از کانال های محبوب در مکان خود و شناسایی ویدیوهای پربیننده آنها است.
برای انجام این کار ، ابتدا به برگه VIDEOS رفته و سپس ویدیوها را بر اساس محبوبیت مرتب کنید.
مهم است که به یاد داشته باشید که تعداد زیاد مشاهده لزوما به این معنی نیست که یک موضوع ارزش ایجاد یک ویدیو را دارد.
تعداد مشاهده را می توان توسط کانال های تبلیغاتی دیگر مانند جستجوی پولی ، اجتماعی ، ایمیل و غیره افزایش داد.
یا می تواند به سادگی نتیجه آنلاین بودن آن برای مدت طولانی باشد.
و شایان ذکر است که شما می توانید از هر یک از ابزارها و تاکتیک هایی که معمولاً برای تحقیقات کلمات کلیدی سنتی استفاده می کنید ، در اینجا استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما باید بدانید که ممکن است ارتباط مستقیمی در میزان جستجو بین جستجوی ارگانیک و YouTube وجود نداشته باشد.
همچنین می توانید با استفاده از مسابقات مناسب ، در مورد اینکه در چه نوع رقابتی قرار دارید ، تصور کنید اپراتورهای جستجو در Google برای جستجوی فیلم در یک موضوع خاص در دامنه YouTube.
بهینه سازی ویدئو
وقتی ما در مورد بهینه سازی فیلم شما، ما در واقع در مورد دو چیز صحبت می کنیم – خود ویدیو و صفحه ای که YouTube در آن قرار دارد در YouTube.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
طول فیلم
با وجود آنچه ممکن است برخی از افراد به شما گفته باشند ، اندازه مهم است.
اما ذهن خود را از ناودان خارج کنید ، زیرا من در مورد طولانی بودن فیلم های شما صحبت می کنم.
می خواهم تأكید كنم كه این مسئله بیشتر از یك علت مستقیم ، مسئله همبستگی است.
من معتقدم این به این دلیل است که فیلم های طولانی تر تمایل دارند جامع تر باشند ، بنابراین آنها به طور کامل تری به سوالات بینندگان پاسخ می دهند.
این منجر به رضایت بیشتر بینندگان می شود و احتمالاً ویدیو را دوست دارند ، نظر می دهند و به اشتراک می گذارند و همچنین مدت طولانی تری آن را تماشا می کنند.
کیفیت فیلم
وقتی من در مورد کیفیت صحبت می کنم ، در این مورد ، من در مورد کیفیت خود فایل ویدیویی واقعی صحبت می کنم.
این مهم است زیرا 68.2٪ فیلم های موجود در صفحه اول YouTube به صورت HD هستند.
باز هم ، این بیشتر از یک علت مستقیم ، مسئله همبستگی است.
در این حالت ، ویدیوی با کیفیت بالاتر منجر به رضایت بیشتر بینندگان و تعامل بیشتر می شود.
علاوه بر این ، نوع افرادی که در تجهیزات با کیفیت بالاتر سرمایه گذاری می کنند ، همچنین افرادی هستند که به طور کلی انرژی بیشتری را برای ایجاد محتوای با کیفیت بالاتر صرف می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
استفاده از کلمات کلیدی در فیلم
ممکن است فکر کنید که هیچ راهی وجود ندارد که گوگل بتواند آنچه را در خود ویدیو وجود دارد تشخیص دهد.
من شخصاً در آن عقیده نیستم.
گوگل به سرعت و به روشهای مختلف یادگیری ماشینی را پیاده سازی کرده است ، که من در مقاله ای به طور کامل به آنها پرداختم اینجا چند سال پیش.
ما قبلاً می دانیم که آنها صدا را از فیلم هایی که بارگذاری می کنیم استخراج می کنند و متن متن را به طور خودکار ایجاد می کنند.
بر اساس سایر کاربردهای آنها از هوش مصنوعی ، فکر نمی کنم خیلی دور از انتظار باشد که باور کنیم آنها از این الگوریتم رتبه بندی خود استفاده می کنند.
و حتی شاید حتی آنها بتوانند از منظر زمینه ای زمینه را تجزیه و تحلیل کنند.
اما حتی اگر این تأثیر مستقیماً در رتبه بندی مثبت نداشته باشد ، بازهم می تواند مفید باشد زیرا از متن YouTube می توان به عنوان متن صفحه ای که یک ویدیو در آن قرار دارد استفاده کرد.
بعداً در این باره بیشتر بحث خواهیم کرد.
برچسب ها
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگرچه برچسب ها به طور مستقیم بر میزان رتبه بندی یک ویدیو در YouTube تأثیر ندارند ، اما به فیلم های شما کمک می کنند تا به عنوان یک ویدیوی پیشنهادی نشان داده شوند.
این امر می تواند با قرار دادن فیلم های شما در مقابل افراد بیشتر ، تأثیر مهمی در میزان تعامل شما داشته باشد.
شما می توانید از همان کلمات کلیدی در برچسب های خود استفاده کنید ، اما همچنین مطمئن شوید که برچسب های فیلم های معروف دیگر را نیز تجزیه و تحلیل می کنید تا ببینید برخی از آنها را از دست نداده اید.
در حالی که به صورت عمومی نمایش داده نمی شوند ، یک برنامه افزودنی جذاب مرورگر برای Chrome وجود دارد پسوند VidIQ Chrome، که برچسب های یک ویدیو را در صفحه به شما نشان می دهد.
نحوه رتبه بندی یک فیلم در Google
بهینه سازی ای که قبلاً برای جستجوی YouTube انجام داده ایم ، پایه و اساسی است که برای رتبه بندی فیلم های خود در جستجوی Google نیاز داریم.
اما به طور کلی ، به تنهایی کافی نیست.
به آن قسمت فکر کنید مانند SEO در سایت که می خواهید برای یک وب سایت انجام دهید.
ما همچنین باید عوامل خارج از سایت را نیز پیاده سازی کنیم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پیوندهای ورودی
به منظور رتبه بندی حتی با شرایط رقابتی ملایم ، ما معمولاً به پیوندهای ورودی از چندین وب سایت معتبر نیاز خواهیم داشت.
من در چندین مقاله قبلی پیوند ایجاد کرده ام ، بنابراین نیازی به تجدید نظر در اینجا نیست.
آنچه می خواهم به آن اشاره کنم این است که مهم است متن انکر شما متناسب باشد یا بسیار شبیه به عنوان ویدیو باشد.
و معمولاً در اینجا لازم نیست نگران بهینه سازی بیش از حد باشید ، زیرا مستقیماً به یک دارایی Google لینک می دهید.
برای متن – من شخصاً میلیون ها پیوند دقیق متن را برای فیلم های YouTube ضمیمه کرده ام و هرگز نتیجه منفی ندیده ام.
و در این موارد ، ما از همان ابتدا بنزین را زیر پا گذاشته و آن را بصورت کف نگه داشتیم ، و اغلب با 30000 پیوند در روز و ماهها بطور همزمان بالا می رفتیم.
من لزوماً نمی گویم که این تاکتیک خاص بهترین روش است ، اما این یکی از روشهایی است که ما آزمایش کرده ایم و موثر واقع شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اغلب ، چند لینک مرتبط از وب سایت های معتبر و با کیفیت برای انتقال سوزن به اینجا کافی است.
فعالیت کاربر
همه ما به طور حتم می دانیم که فعالیت کاربر در درجه بندی یک ویدیو نقش دارد در داخل یوتیوب ، اما اکثر مردم آگاه نیستند که این امر همچنین در رتبه بندی آن در جستجوی گوگل نیز نقش دارد.
اما در اینجا کمی ظریف تر است.
تعامل ویدئویی که از نتایج جستجو دریافت می کند ، بر میزان رتبه بندی آن در نتایج جستجو تأثیر می گذارد.
این به این دلیل است که Google می خواهد آنچه را که بدنبال آن هستند به کاربران ارائه دهد و نرخ تعامل بیشتر نشان می دهد که کاربران در ویدیوی شما این موضوع را پیدا می کنند.
تا حدی ، شما ممکن است به طور طبیعی برخی از تعاملات را بدون کار اضافی دریافت کنید.
اما از آنجا که رقبای شما تمام تلاش خود را می کنند تا از شما بهتر عمل کنند ، توقف در اینجا احمقانه خواهد بود.
روش های زیادی برای دستکاری میزان نامزدی شما وجود دارد ، از بکر با درخشش فرشته ای تا سیاه تر از سم های لوسیفر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این یک منطقه بدون قضاوت است ، بنابراین آنچه را احساس می کنید باید انجام دهید بر اساس تحمل ریسک و کاری که رقبا انجام می دهند ، انجام می دهید.
اما شما باید از خطرات آن آگاه باشید.
گرچه بعید است هر نوع مجازاتی دریافت کنید ، برخی از تاکتیک های کلاه خاکستری تا سیاه که معمولاً برای دستکاری در تعامل استفاده می شود ، برداشت نامناسبی از برند شما ایجاد می کند.
یکی از این روش ها شامل استفاده از کارگران خرد یا دستیارهای مجازی است ، معمولاً از خارج از کشور برای “تماشای” فیلم های شما و ارسال یک دسته نظر.
مسئله در اینجا دو برابر است.
- کارگران خرد و دستیارهای مجازی معمولاً همان تسلط زبان انگلیسی را ندارند که یک زبان مادری خواهد داشت ، بنابراین نظرات آنها ناخواسته خواهد بود.
- شما الگوریتم را آموزش خواهید داد تا فیلم های خود را به جای نمایش دادن به افراد در بازار هدف خود ، به افراد بیشتری در آن مناطق نشان دهید.
یک روش بهتر استفاده از بازاریابی اجتماعی ، PPC و ایمیل پرداخت شده برای هدایت درست است واقعی افرادی که در ویدیوهای شما حضور دارند ، که به طور واقعی درگیر می شوند.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تصویر و عکسهای برجسته نویسنده ، نوامبر 2020