تبلیغات YouTube.
شما می دانید که به آنها احتیاج دارید.
با این حال ، شما ممکن است در تلاش باشید تا تعیین کنید که آیا آنها ارزش ملموسی را ارائه می دهند یا نه و آیا این که آیا حتی راهی برای ردیابی آن وجود دارد ، تعجب می کنید.
بیشتر اوقات ، بازاریابان فاقد بودجه یا منابع لازم برای برخی از رویکردهای انتساب چند لمسی / برداشت فانتزی هستند.
و بدون اثبات اثبات تأثیر آن بر روی خط اصلی شما – اگر مستقیماً تبدیل نشوند – نمی توانید منابعی را برای حمایت از تلاش دریافت کنید.
بنابراین ، بیایید در مورد رویکرد “مرد فقیر” در مورد تأثیرگذاری پایین کانال YouTube صحبت کنیم.
چگونه تبلیغات YouTube می تواند از تلاش های SEM شما پشتیبانی کند؟
اگر قبلاً در YouTube نبوده اید ، باید به غیر از این دلیل باشید:
از ژانویه (قبل از همه گیری) تا آوریل (همه گیری اولیه) ، زمان صرف شده در YouTube توسط مصرف کنندگان 26٪ افزایش یافته است.
این بدان معناست که فرصت بیشتری وجود دارد تا تبلیغات شما در ذهن بیننده نقش ببندد.
بیایید روشن باشیم: جدا از تبلیغات خرید YouTube (معروف به TrueView برای خرید) ، تبدیل / فروش آخرین کلیک بسیار کم است و به احتمال زیاد به شما سود نمی دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر فکر می کنید این کار را می کنند ، به اندازه من که هر سال معتقد هستم که جت های نیویورک برنده Super Bowl در طول زندگی من هستند ، خوش بین هستید.
آنها این کار را نخواهند کرد. فقط قبولش کن
اما این بدان معنا نیست که YouTube Ads از راه های دیگر برای رویکرد برند شما مفید نیست. شما فقط باید راهی برای تأیید آن پیدا کنید.
YouTube Ads دیگر برای برنامه های SEM چیز جدیدی نیست. آنها اکنون یک استاندارد هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ناگفته نماند که دریافت تبلیغات خود در YouTube اکنون بیش از هر زمان دیگری آسان تر است.
حتی اگر فیلم ندارید ، می توانید از آن استفاده کنید YouTube Video Builder (برای این کار باید در لیست بتا قرار بگیرید) ، و با استفاده از الگوها و موسیقی دلخواه تبلیغ خود را در عرض چند دقیقه انجام دهید.
(به سرعت خواهید فهمید که سایه های قرمز بیشتر از آنچه که می دانید وجود دارد) وجود دارد.
شما احتمالاً می گویید ، چگونه تبلیغات YouTube دقیقاً از تلاش های SEM من پشتیبانی می کند اگر مرا به تبدیل مستقیم تبدیل نمی کند؟
ساده: شما در حال ایجاد زمینه برای آگاهی از نام تجاری برای مصرف کنندگان جدید هستید تا کلمه کلیدی نام تجاری خود را نسبت به کلمات کلیدی گران قیمت غیر نام تجاری خود وارد کنند.
علاوه بر این ، شما با تقویت کلمه کلیدی غیر مارک ، به یک بیننده در اتصال نام تجاری خود به یک عمودی خاص کمک می کنید.
برعکس ، SEM همچنین می تواند در مورد تأثیرگذاری تبلیغات ویدئویی شما بر مصرف کنندگان ، پایه ای غیر علمی اما بصیرت آمیز به شما ارائه دهد.
اما بعداً به آن قسمت خواهیم رسید.
اکنون که انتظار دستیابی به تبدیل مستقیم از بین رفته است ، بیایید در مورد چگونگی تنظیم ، مدیریت و نسبت دادن تبلیغات خود در YouTube بحث کنیم و سپس آن را با SEM ردیابی کنیم.
هدف
آگاهی را رانندگی کنید (برای بازدیدکنندگان جدید یا تکراری).
پیچیده ترین کار شما ایجاد یک فیلم جذاب و جذاب برای خلاقیت است.
پس از اتمام این کار ، تمرکز اصلی شما این است که یک مشتری به تماشای تبلیغات ویدیویی خود به طور کامل و / یا (تمرکز ثانویه) بپردازد تا از طریق ویدئو مستقیماً به سایت شما برود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و انجام همه این کارها با کمترین هزینه ممکن.
دیگه هیچی
نکته حرفه ای: تمرکز خود را بر روی ایجاد فیلم های 30 ثانیه ای (نه 15 ثانیه ای) بگذارید و هیچ کاری را بیش از 35 ثانیه انجام ندهید. پیام اصلی را در 5-7 ثانیه اول تحویل دهید.
به این ترتیب ، پیام را قبل از اینکه مصرف کننده نتواند رد کند ، ارسال کرده اید ، اما اگر صلاحیت کمتری دارید ، به او این امکان را می دهید که از آن پیغام بگذارد.
هدف گذاری و راه اندازی YouTube
هدف قرار دادن تلاش YouTube برای حمایت از ابتکار SEM شما ممکن است متفاوت باشد.
بسته به مخاطب مصرف کننده ، شناخت برند فعلی ، تقاضای بازار و غیره ، می تواند اندازه آن وفل کند.
آنچه من توصیه می کنم تقسیم بندی برای داشتن تمیزترین داده های ممکن.
می توانید آن را به روش های مختلفی مانند تکرار در مقابل بازدیدکنندگان برای اولین بار ، موضوعات ، مخاطبان ، دستگاه ها ، اطلاعات جمعیتی و غیره تقسیم کنید.
اما برای اینکه درک بهتری از تأثیر قیف پایین داشته باشم ، دوست دارم آن را به سبکی مانند این شکسته کنم:
- بازاریابی مجدد: ساده و ساده ، کسانی که قبلاً به سایت مراجعه کرده اند.
- Prospecting – نمایش بار اول: قبلاً هرگز به سایت نرفته اید ، قبلاً فیلم را ندیده اید. از اینجا ، این توسط اهداف اضافی مانند نمایش ، موضوعات ، مخاطبان و غیره تقسیم می شود.
- پیش بینی – تکرار نمایش: هرگز به سایت نرفته اید ، یک نمای ویدیویی را کامل نکرده اید (توجه: محدودیت های فرکانس به هدایت لیست ها در اینجا کمک می کند)
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از اینجا ، این توسط اهداف اضافی مانند دموها ، موضوعات ، مخاطبان و غیره تقسیم می شود.
نکته حرفه ای: در نهایت ، هر قسمت از تنظیمات به یک لیست بازاریابی مجدد تبدیل می شود ، که بعداً برای استراتژی شما بسیار مهم است. بنابراین ، هنگامی که هدف را تعیین کردید و شروع به دریافت اطلاعات کردید ، یک ایجاد کنید لیست مخاطبان برای جمع آوری داده ها از آن بخش.
در این مرحله ، تبلیغات YouTube خود را راه اندازی کرده و به لیست های مخاطبان اجازه می دهید که پر شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پس از این اتفاق ، به تلاش SEM ادامه خواهید داد.
مرحله SEM
تبلیغات YouTube خود را نادیده نگیرید ، اما به محض اینکه عملکرد آنها دقیق تنظیم شود ، می تواند تمرکز فوری شما را کاهش دهد.
در برنامه SEM خود ، می توانید این مورد را در سطح کمپین یا گروه تبلیغات تنظیم کنید (من سطح کمپین را ترجیح می دهم زیرا کنترل بودجه بیشتری را دوست دارم ، اما گروه تبلیغاتی نیز خوب است) و آن را همانطور که در بالا ذکر کردم ، خراب کنید.
من در اینجا کمی لجبازی می کنم ، بنابراین تا آنجا که می خواهید استراتژی من را در پیش بگیرید. در هر سناریوی مبتنی بر بازاریابی مجدد (زیرا در نهایت این همان چیزی است که هست) ، من به شدت به یک استراتژی کلیک حداکثر تکیه می کنم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
چرا؟
زیرا اگر آنها در جستجوی شما / دسته شما هستند ، پس از تماشای تبلیغات ویدیویی شما ، پس از آن خود را واجد شرایط می کنند.
بنابراین ، می توانید بیشترین میزان جذب آن ترافیک را متمرکز کنید (به عنوان مثال در مقابل سناریوی TCPA).
برای اینکه کمی ترسناک شود ، حداکثر CPC را روی استراتژی پیشنهاد بنویسید.
از استفاده از کلمات کلیدی کوتاه دم نترسید (به یاد داشته باشید ، آنها تا حدی از قبل واجد شرایط هستند).
در حالی که استراتژی پیشنهاد را تعیین می کنید ، مطمئن شوید پیام و برنامه های افزودنی شما با پیام ویدیو مطابقت دارند.
این پیام و تجربه کاربری مداوم را از یک سناریوی چند لمسی فراهم می کند.
نکته حرفه ای: اطمینان حاصل کنید که از لیست مخاطبان منفی برای هدایت ترافیک استفاده می کنید به طوری که فقط کسانی که ویدیو را دیده اند و قبلاً به سایت مراجعه نکرده اند از مخاطب عمومی جستجوگر جدا باشند.
خروجی: اندازه گیری تأثیر پایین آگهی تبلیغات YouTube در SEM
اکنون خواهید دید که تلاش YouTube شما شلوغ است یا اینکه به طور قاطع ترافیک را کاهش می دهد و به نفع تلاش SEM شما است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در گروه بندی های SEM ، مخاطبانی که قبلاً در معرض ویدیوی شما قرار گرفته اند ، پر از بازدید هستند. این نشان دهنده تغییر قیف پایین است.
انتظار نداشته باشید مخاطبان “Saw a Video” بهترین اجرای شما باشند.
به طور کلی ، این عملکرد باید کارآمدتر از مخاطبان عمومی جستجوی شما باشد.
اگرچه SEM تمام تقاضای تولید شده توسط YouTube را جلب نخواهد کرد ، اما قطعاً بخشی از آن را خواهد گرفت ، به شما امکان کنترل بیشتری بر تجربه مشتری از تبلیغاتی را می دهد که قبل از تبدیل می بینند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این استراتژی همچنین به بازاریابان درک بهتری از نحوه تأثیرگذاری خلاقیت ویدئو در تعامل با سایت به صورت مستقیم تر منتسب می کند.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژانویه 2021