ردیابی رتبه کلمات کلیدی قوی و کاملاً یکپارچه در کشوی بالای جعبه ابزار هر حرفه ای سئو زندگی می کند.
اما چه ارزشی برای بقیه سازمان شما فراهم می کند؟
بینش رتبه بندی کلمات کلیدی یک معدن طلای پنهان برای بسیاری از بخشها و اعضای تیم ، حتی خارج از بازاریابی است.
ما ارزش آن را می دانیم ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی روندهای مثبت برای SEO؛ به طور کلی ، هرچه رتبه بالاتری داشته باشید ، میزان بازدید بیشتری به سایت شما وارد می کند.
این آگاهی از مهم ترین و مهمترین کلمات کلیدی شما برای موفقیت در سئو بسیار مهم است.
اما متخصصان غیر SEO نمی توانند از این بینش ها چه چیزی بیاموزند؟
در این ستون ، شما خواهید آموخت که چگونه داده های رتبه بندی کلمات کلیدی توسط تیم های محتوا ، PPC و محصولات – و حتی در سطح اجرایی استفاده می شود.
چگونه تیم های محتوا از بینش ردیابی رتبه استفاده می کنند
روشی که من در کار با تیم های SEO سازمانی مشاهده کرده ام این است که موفق ترین ها تمایل دارند که با تیم های محتوایی خود ارتباط کاری نزدیک داشته باشند ، چه در داخل و چه در خارج از سازمان.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با توانایی همیشه در حال گسترش به تجزیه و تحلیل و تفسیر محتوا در صفحات وب، الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو طی سال های گذشته بیشتر محتوا محور بوده اند.
این امر تولید و بهینه سازی محتوا را به بخشی اساسی در سئو تبدیل کرده است.
تیم های محتوای هوشمند می دانند که درک عمیق از عملکرد کلمات کلیدی سازمان آنها (و همچنین رقبا) برای موفقیت خود کلیدی است ، زیرا در بیشتر موارد جستجوی ارگانیک عامل اصلی ترافیک برای محتوایی است که ایجاد می کنند.
یکی از روش هایی که تیم های محتوایی می توانند از داده های رتبه بندی کلمات کلیدی استفاده کنند این است گسترش موفقیت فعلی.
وقتی سایتی بازدید زیادی از یک کلمه کلیدی (یا مجموعه ای از کلمات کلیدی مرتبط) به خود اختصاص می دهد ، بعید به نظر می رسد که از تمام فرصت های ممکن سود ببرند.
کلمات کلیدی عالی رتبه سایت شما اهداف خوبی برای خوشه بندی موضوع است ، ساختن محتوایی که به صورت موضعی مرتبط باشد با آن کلمات کلیدی ، سپس تمام محتوای با کیفیت را بهم پیوند دهید.
این استراتژی می تواند دامنه کلمات کلیدی مرتبطی را که برای آنها رتبه بندی می کنید بسیار گسترده کند و از قدرت استفاده از موضوعی که قبلاً کسب کرده اید ، استفاده کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
روش دیگری که تیم های محتوا می توانند از رتبه بندی کلمات کلیدی استفاده کنند برای این است ارزیابی محتوا.
پیگیری نحوه عملکرد کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما در طول زمان می تواند سرنخ قابل توجهی برای آنچه که با تلاش محتوای شما کار می کند و چه چیزی مفید نیست ، باشد.
اگر بخشی از محتوایی که در گذشته ایجاد کرده اید نتوانسته است سوزن رتبه بندی را برای کلمات کلیدی مرتبط با آن جابجا کند ، وقت آن است که دوباره آن محتوا را مرور کرده و بررسی کنید که چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید.
- آیا این موضوع به طور جامع تری از رقابت را پوشش می دهد؟
- آیا به گونه ای نوشته شده است که انسان آن را دارای تخصص ، اقتدار و امانت داری بداند؟
- آیا رقبای کلمات کلیدی وجود دارند که از شما استفاده می کنند و از آنها استفاده نمی کنید؟
ارزش داده های ردیابی رتبه برای تیم های PPC
اغلب اوقات ، SEO و PPC به عنوان رقبایی برای بودجه بازاریابی و توجه سازمان دیده می شوند.
این یک فاجعه است زیرا هر دو تیم می توانند سود ببرند تا حد زیادی از به اشتراک گذاری داده های باز است.
بیشتر طرفداران سئو خبر دارند که از PPC می توان به عنوان ابزاری تحقیقاتی برای کشف استفاده کرد کلمات کلیدی و بخش برای رشد جستجوی آلی هدف گذاری کنید.
اما تیم های PPC همچنین می توانند بینش های ارزشمندی را از ارگانیک بدست آورند.
یکی از مواردی که می تواند مورد استفاده ویژه PPC قرار گیرد ، است جستجوی ارگانیک داده های قصد کاربر.
قصد کاربر “چرا” در پشت یک جستجوی جستجو است.
آیا کاربر به دنبال خرید چیزی است؟
آیا آنها اطلاعات بیشتری در مورد چیزی می خواهند؟
آیا آنها سعی می کنند یاد بگیرند که چگونه کاری انجام دهند؟
موتورهای جستجو در بوییدن هدف کاربر مهارت دارند و آنها از این داده ها برای تنظیم آنچه در نتایج جستجو نشان می دهند استفاده می کنند.
بررسی نتایج جستجوی برتر برای رتبه بندی کلمات کلیدی در جستجوی ارگانیک می تواند به تیم های PPC کمک کند تا هدف کاربر را بهتر درک کنند و منجر به ایجاد هدف گذاری بهتر و ایجاد صفحه فرود شوند.
البته ، تیم های PPC باید به داده های رتبه بندی جستجوی ارگانیک نیز توجه داشته باشند تنظیمات بودجه
اگر یک کلمه کلیدی در جستجوی ارگانیک عملکرد خوبی را شروع کند ، تیم PPC ممکن است بتواند هزینه کمتری در آن صرف کند و منابع کلمات کلیدی را که واقعاً به افزایش جستجوی پولی نیاز دارند ، آزاد کند.
برعکس ، تیم های PPC می توانند با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مهمی که سازمان آنها توسط رقابت در جستجوی ارگانیک مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ، به خلا close محتوا کمک کنند ، خصوصاً از آنجا که تلاش برای جستجوگرها و محتوا برای رفع این شکاف ها طولانی مدت به بار می آورد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ردیابی رتبه برای تیم های محصول
تیم های مدرن توسعه محصول و بازاریابی گرسنه داده های بازار هستند.
آنها می خواهند بدانند که آیا کالایی وجود دارد تناسب بازار و محصول برای مخاطبان هدف خود.
داده های رتبه بندی کلمات کلیدی سازمان می تواند یکی از منابع آن اطلاعات باشد.
تیم های تولیدی می توانند سود کسب کنند هوش اقتصادی با بررسی کلمات کلیدی که اغلب جستجوگران را به محصولات و خدمات آنها می آورد.
بررسی این کلمات کلیدی و محتوایی که منجر به آن می شوند (شما و رقبایتان) می تواند بینش جدیدی در مورد آنچه بازار هدف مهم می داند – آنچه واقعاً به دنبال آن هستند ، پیدا کند.
داده های رتبه بندی همچنین می تواند مشخص کند که چه ویژگی ها و مزایای یک محصول بهترین تطابق با نیازهای بازار هدف است ، خصوصاً اگر محتوای منحصر به فردی برای هر یک از آن ویژگی ها و مزایا ایجاد می کنید.
کلمات کلیدی رتبه بندی بینش برای مدیران و تیم های بازاریابی
روندها یک نکته مهم برای مدیران بازاریابی و تیم هایشان است و ردیابی رتبه جستجوی ارگانیک می تواند منبع خوبی برای اطلاعات روند باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر از یک ابزار ردیابی رتبه استفاده می کنید که داده های تاریخی را نمایش می دهد ، می توانید با مرور زمان روندهایی را انتخاب کنید که می توانند برای اطلاع رسانی بودجه و برنامه ریزی برای سایر کانال های بازاریابی استفاده شوند.
به طور خاص ، اگر ابزار شما به مرور زمان میزان جستجو را ردیابی کند ، تشخیص مواردی مانند فصلی آسان می شود.
جستجوی ارگانیک به معنای واقعی کلمه بازار است که به ما می گوید نه تنها چقدر چیز می خواهد ، بلکه چه زمانی آن را بیشتر می خواهد
سیلوهای داده خود را باز کنید
همانطور که مشاهده می کنید ، رتبه بندی کلمات کلیدی و سایر داده های SEO می تواند منبع مفیدی برای بسیاری از بخشهای مختلف سازمان باشد.
متخصصان سئو شرکت می توانند نه تنها با به اشتراک گذاشتن آشکار چنین داده هایی بلکه به سایر بخش ها برای تفسیر آن ، ارزش خود را برای تجارت خود بسیار افزایش دهند.
منابع بیشتر: