امروزه بسیاری از شرکتهای سازمانی با سرمایه گذاری در زمینه رشد تیمهای بازاریابی داخلی خود ادامه می دهند استخدام کارشناسان متخصص.
بازاریاب های دیجیتال که در جستجو تخصص دارند و مهارت های منحصر به فردی برای موفقیت به عنوان یک متخصص SEO سازمانی دارند ، به طور فزاینده ای تقاضا می کنند.
در واقع ، با توجه به داده های پلت فرم Conductor (در افشا: من برای شرکت کار می کنم) ، در ماه نوامبر سال 2020 ، در مقایسه با یک سال قبل ، 10 درصد در تقاضای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با مشاغل جستجوگر جستجو افزایش یافت.
در این پست ، خواهید آموخت که چرا باید یک SEO سازمانی داخلی استخدام کنید ، به چه نوع متخصصی ممکن است نیاز داشته باشید ، بهترین کاندیداها را از کجا پیدا کنید ، تا چه اندازه کاندیداها به دنبال چه مواردی باشید.
چرا باید یک متخصص SEO Enterprise استخدام کنید؟
متخصصان جستجو مشاوران معتبری هستند که مسئول رشد برند شما و تقویت موقعیت آن در بازارهای اصلی هستند.
یک متخصص سئو بشارت دهنده برای همه چیز بازاریابی ارگانیک است. سئو ، برخلاف بسیاری از سایر رشته های بازاریابی ، یک ورزش تیمی است که نیاز به همکاری نزدیک بین همه ذینفعان دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین نیاز به مهارتهای استثنایی ارتباطات و مدیریت پروژه در سطح سازمانی وجود دارد.
یک متخصص سئو شرکت داخلی ، مشارکت های میان عملکردی با سایر محتوا ، وب ، بازاریابی و گروه های UX / UI را مدیریت می کند تا اطمینان حاصل کند که هنگام جستجوی مشتری قابل مشاهده هستید.
علاوه بر این ، یک متخصص SEO داخلی ، با نظارت بر رسانه های متعلق به برند شما ، تیم اصلی بازاریابی شما را جمع می کند.
چه نوع متخصص SEO را لازم دارید استخدام کنید؟
شناسایی متخصص سئو مناسب باید با اولویت بندی بیشتر تیم ، اولویت اصلی شما باشد.
جوانب مثبت سئو با زمینه محتوای عمیق تر ، متخصص تحقیق ، ویرایش و نوشتن کلمات کلیدی هستند. جوانب مثبت سئو با مهارت فنی قوی تر ، روی بهینه سازی های صفحه ، پیوندهای خارج از صفحه ، عیب یابی خطاهای صفحه و توسعه وب تمرکز خواهند کرد.
در بعضی موارد ، ممکن است بخواهید یک متخصص ترکیبی از محتوای ترکیبی و SEO فنی با تجربه مدیریت پروژه قوی را استخدام کنید.
آیا این شخص به عنوان یک فرد مشارکت کننده فردی خواهد بود یا اینکه سرانجام تیم دیگری از منابع محتوایی مانند نویسندگان و ویراستاران را مدیریت خواهد کرد؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بخاطر داشته باشید که نامزدهای شما باید تجربه مدیریت و توسعه تیمی تحت نظر خود را داشته باشند.
هنگامی که شما تعیین نوع متخصص سئو برای استخدام ، ایجاد شرح وظایف جذاب برای جذب نامزدهای احتمالی. حتماً اطلاعاتی را در مورد اینکه متخصص SEO آینده شما بر چه مواردی نظارت خواهد کرد ، از چه ابزاری استفاده می کند و همچنین تجربه یا سابقه قبلی باید داشته باشید.
توضیحات شما باید داوطلبان را فریب دهد تا درباره انجام یک حرکت بالقوه داخلی بیشتر بدانند و روی یک مارک یا صنعت خاص تمرکز کنند.
چگونه متخصص SEO شما تأثیر می گذارد و باعث موفقیت می شود؟
برخی از مزایای فوری استخدام سئو داخلی شامل موارد زیر است:
- افزایش قابلیت مشاهده محتوا.
- نتایج جستجو با رتبه بالاتر.
- رانندگی در نرخ های تبدیل.
بلند مدت ، محتوای نام تجاری شما این امکان را دارد که به طور مداوم در SERP رتبه بندی کند.
هنگامی که روابط متقابل کارکردی را در نظر می گیرید ، متخصص SEO شما با ایجاد مشارکت های م contentثر با تیم های تولید محتوا و وب ، بازه های زمانی بهینه سازی محتوای صفحه را کاهش می دهد.
متخصص سئو شما به افزایش چابکی کلیه اقدامات مرتبط با وب کمک می کند.
این نوع متخصصین سئو در حال حاضر در کجا فعالیت می کنند؟
جوانب مثبت سئو را می توان در صنایع و رشته های مختلف منتشر کرد.
آژانس های دیجیتال مکان خوبی برای جستجو هستند.
متخصصان سئو به طور معمول بر ابتکارات فنی مشتریان در صنایع مختلف نظارت می کنند.
برخی از جوانب مثبت سئو ممکن است در حال حاضر داخلی بوده و بر روی بهینه سازی های مربوط به محتوا و مدیریت پروژه متمرکز شده باشند.
هنگام مصاحبه با این متخصصان سئو ، اطمینان حاصل کنید که آنها کاملاً متعهد به مدیریت یک مارک در مقابل تعداد انگشت شماری هستند که ممکن است در یک محیط آژانس نظارت کنند.
در خارج از شهرهای بزرگ جیب های استعداد بزرگ SEO نیز وجود دارد.
اگر تیم شما از راه دور دوست است ، در جستجوی سایر شهرهای نوظهور مانند شهرهای غرب میانه یا مناطق دیگر روستایی باشید.
گرچه این متخصصان سئو بیشتر به تجربه فریلنس متکی هستند ، اما به خوبی می توانند مجموعه مهارت های فنی و تخصص لازم برای موفقیت در برند شما را داشته باشند.
اگر استخدام از راه دور انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که همه برنامه ها با مناطق زمانی مرتبط مطابقت دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
چه کسی باید با نامزد داخلی SEO شرکت شما مصاحبه کند
داشتن چندین نفر در روند مصاحبه با استفاده از نامزدهای متخصص سئو ، هماهنگی بین تیم های متقابل را تضمین می کند.
این همچنین به نامزد شما این فرصت را می دهد تا درک کاملی از افرادی که از نزدیک با آنها کار می کنند داشته باشد.
اینها برخی از میزبانان استاندارد مصاحبه هستند:
تیم بازاریابی اصلی
آیا این فرد در سازمان بازاریابی بزرگ به خوبی کار خواهد کرد؟
آیا آنها می توانند در رسیدن به معیارهایی که بازاریابی اعمال کرده است سهیم باشند؟
رئیس بازاریابی یا CMO خود را در نظر داشته باشید تا دیدگاهی بلند مدت از نام تجاری خود برای مکان پیشرفت در آینده در اختیار نامزد خود قرار دهید.
تیم های محتوا / کپی
چگونه این فرد به طور موثر با ذینفعان محتوا مشارکت خواهد کرد؟
چگونه آنها بهترین روش های سئو را در فرآیند تولید محتوای ما وارد می کنند؟
اگر کاندیدای شما در زمینه تولید محتوا تجربه یا علاقه داشته باشد ، امتیازات اضافی برای پشتیبانی محتوای اضافی ارائه می دهد.
تیم های فنی
درک مشارکت بین توسعه وب و توابع UI / UX در رابطه با بهینه سازی وب.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با ملاقات با تیم های فنی ، نامزد شما این فرصت را دارد که موثرترین راه برای ایجاد یک رابطه موفق را تعیین کند.
با توجه به سطح SEO موردنظر برای استخدام ، برخی از این موارد را در نظر بگیرید س interviewالات مصاحبه سئو در طی مراحل مصاحبه نامزد خود.
این نکات و پیشنهادات مفید اطمینان از صحیح بررسی دامنه داوطلبان از نظر فنی ، محتوایی و مناسب تیم را فراهم می کند.
چه موقع می تواند کارشناس SEO سازمانی شما شروع کند؟
هنگامی که متخصص SEO خود را شناسایی کردید (تبریک می گویم!) ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها با یک تجربه پردازنده قوی برای موفقیت تنظیم شده اند.
آنها به چه منابع و پشته های فنی مورد نیاز نیاز دارند؟
متخصص سئو شما باید با چه کسی معرفی شود؟
با ایجاد یک برنامه م onثر در پردازش ، یک دوره رمپ سریع خواهید داشت و می توانید خیلی سریعتر بر سازمان بازاریابی خود تأثیر بگذارید.
پس از دوره پردازنده ، نحوه اندازه گیری موفقیت برای متخصص SEO خود را تعیین کنید.
آنها در 90 ، 180 و 360 روز اول خود به چه نتیجه ای می رسند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مسیر رشد این فرد طی 2+ سال چگونه خواهد بود؟
استراتژی ارگانیک تیم بازاریابی شما با کارهایی که متخصص SEO شما در طول زمان تولید خود انجام می دهد چگونه پیشرفت می کند؟
آیا آماده استخدام هستید؟
برخی از اهداف و اهداف جستجوی ارگانیک شما برای سال آینده چیست؟
اکنون که برنامه عملیاتی خود را برای استخدام یک متخصص سئو محکم کرده اید ، زمان شروع کار فرا رسیده است!
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر ویژه توسط هادی