در قسمت جدید بازاریابی O’Talk ، استراتژی هایی را خواهید آموخت که مارک ها ، ناشران و سازندگان محتوا می توانند از آنها برای ساختن محتوای بصری جذاب با Web Stories Google استفاده کنند.
سه متخصص SEO به ما پیوسته ایم تا در مورد چگونگی ساخت Web Stories ، بهترین روش برای ردیابی آنها و چگونگی اطمینان از یافتن کاربران در نتایج جستجوی Google یا موارد دیگر ، صحبت کنیم. Google Discover.
با مهمانان ویژه ما دیدار کنید:
- گرگ فین: شریک / بازاریاب دیجیتال در Cypress North و کوه اوست بازاریابی.
- گلن گیب: مشاور سئو در G-Squared Interactive.
- ساموئل اشمیت: کارشناس راه حل های دیجیتال.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
قسمت را در مجله موتور جستجو کانال یوتیوب.
https://www.youtube.com/watch؟v=QuymwPJlCfs
یک ساعت از وقت خود را به متخصصان ما اختصاص دهید و آنها شما را به یک طرفدار Web Stories تبدیل می کنند.
با داستان های وب ، ترافیک Google Discover را به سایت خود وارد کنید
فین توضیح داد که چرا هر کسی که سعی دارد ترافیک ارگانیک بیشتری را از Google Discover بدست آورد باید در Web Stories سرمایه گذاری کند.
“هنگامی که از Google Discover استفاده می کنید ، می بینید که این داستان ها بزرگتر و جسورتر از محتوایی هستند که معمولاً در Discover پیدا می کنید.
یک نماد داستانی وجود دارد که در آن نمایش داده می شود و من می گویم که اندازه آن تقریباً 1.5 برابر یک مقاله معمولی Discover است.
آنها به نوعی از همان دسته گروه بندی شده اند (به عنوان مثال ، دستور العمل ها) و سپس می توانید با کشیدن انگشت به صورت افقی ، داستان های مختلف را مرور کنید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ابزارهای ایجاد داستان وب
اشمیت به شنوندگان می گوید که چگونه ابزار ساخت Web Story می تواند در روند ایجاد کمک کند.
“ابتدا می توانید با الگوها شروع کنید. می توانید الگویی را انتخاب کرده و تصاویر ، متن و فیلم را بکشید و رها کنید. بنابراین شما گلن و من را می شناسید ، ما Web Stories را با دست کدگذاری می کنیم.
شما می توانید این کار را انجام دهید ، اما بسیاری از افراد کدگذاری نمی کنند ، بنابراین این نوع ابزارها واقعاً عالی هستند. در مدت 15 دقیقه می توانید یک Web Story خوب ایجاد کنید و آن را در وب سایت خود منتشر کنید. ”
پیگیری داستان های وب
در این برنامه ، گیب به شنوندگان می پردازد که چگونه می توانند ترافیک داستان وب را در Google Analytics ردیابی کنند
“توصیه من این است که ابتدا پیگیری و راه اندازی اولیه انجام شود. Web Stories قرار است مانند هر صفحه دیگری در وب سایت شما در GA ثبت شود.
به سرعت می خواهید بدانید که در داخل Web Story شما چه می گذرد زیرا دوباره این مجموعه از صفحات است ، درست است؟
بنابراین ، آن زمان است که من اسناد و مدارک را عمیق تر کردم ، زیرا در مورد چگونگی ردیابی آنچه در وب استوری ها واقعاً اسناد خوبی وجود ندارد.
در نهایت قابلیت های زیادی در آنجا وجود دارد که اجرای آنها بسیار آسان است و به شما امکان می دهد موارد مختلفی را ردیابی کنید.
در واقع می توانید بفهمید که کسی در چه مسیری قرار دارد.
می توانید به همان صفحاتی که می خواهید به آن صفحات برچسب بزنید تا بتوانید محل افت را ببینید.
آیا همه به دلایلی در صفحه 4 رها شده اند؟ چرا؟
شاید در آنجا یک اشکال وجود داشته باشد ، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد ، شاید محتوا جذاب نباشد ، هر چه باشد.
همچنین می توانید تعداد افرادی را که به پایان داستان وب خود می رسانند پیگیری کنید و سپس چند نفر به پایان کتاب می رسند. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر می خواهید همه بینش های Web Story از این قسمت را داشته باشید ، می توانید بحث کامل را در قسمت مشاهده کنید ژورنال موتور جستجو YouTube کانال یا هر کجا که گوش می دهید پادکست ها.
و فراموش نکنید که مشترک شوید ساعت بازاریابی. ما قسمت های جدید پادکست را هر جمعه با اخبار هفته دیجیتال مارکتینگ منتشر می کنیم.
منابع بیشتر:
اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی