2. “نکات” مربوط به مشاهده کننده را از YouTube Super Chats دریافت کنید
اگر دوست دارید در زمان واقعی با بینندگان خود تعامل داشته باشید ، عاشق آن خواهید شد سوپر گربه ها. این جوایز پولی هدایای مخاطبان شما است که فقط در جریان پخش مستقیم YouTube یا نمایش ویدئوها قابل ارسال است.
نحوه کار آن در اینجا است:
از طریق گپ زنده YouTube ، بینندگان می توانند بین 1 تا 500 دلار به شما پرداخت کنند تا نظرات خود را در بالای گپ قرار دهند. مدت زمان پین شدن یک نظر به میزان پولی که بیننده خرج می کند بستگی دارد.
به عنوان مثال ، یک Super Chat 100 دلاری به مدت یک ساعت در چت زنده پین می ماند. یک Super Chat 300 دلاری به مدت سه ساعت پین می ماند. Super Chat به عنوان رنگ های زنده قرمز ، سبز ، آبی یا رنگ دیگری به نظر می رسد – و شامل نام اهدا کننده ، نظر آنها و میزان هزینه آنها است.
خوب به نظر می رسد ، درست است؟
خوب است بدانید که هر زمان که یک جریان مستقیم میزبانی می کنید ، این فرصت را دارید که هنگام برقراری ارتباط با بینندگان پول اضافی کسب کنید.
در اینجا نگاهی به داشبورد Super Chat در YouTube Analytics می اندازیم:
3. YouTube Premium: سازنده پول که نیازی به مدیریت آن ندارید
YouTube Premium یک افزایش درآمد اب زیر کاه است. شما فکر می کنید که درآمد حاصل از این سرویس فقط در مورد YouTubers برتر اعمال می شود – افرادی مانند Pewdiepie ، NikkieTutorials و DanTDM ، اما خوشبختانه ، چنین نیست.
YouTube Premium بستری برای بینندگانی است که خواهان تجربه بهتر YouTube هستند. مشترکان با پرداخت ماهیانه 11.99 دلار به YouTube Music Premium ، YouTube Originals ، مشاهده بدون آگهی ، بارگیری ویدیو و موسیقی و ویژگی که به شما امکان می دهد محتوا در پس زمینه در تلفن همراه پخش شود ، دسترسی پیدا می کنند.
اما این چگونه به درآمد سازندگان تبدیل می شود؟ واقعاً ساده است.
همه فیلم های موجود در بستر اصلی YouTube در Premium در دسترس هستند ، بنابراین وقتی یک بیننده برتر محتوای شما را تماشا می کند ، YouTube به طور بالقوه بخشی از درآمد اشتراک خود را با شما به اشتراک می گذارد.
میزان پولی که دریافت می کنید بستگی به میزان تماشای فیلم تماشاگران دارد. هرچه ساعت تماشا بالاتر باشد ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
به همین دلیل Premium یک پول ساز منفعل و دست است. تا زمانی که در حال بارگذاری محتوا در YouTube هستید ، باید درامد کسب درآمد Premium را بگیرید.
4. قیمت های اشتراک را با عضویت در کانال YouTube تنظیم کنید
عضویت در کانال بسته های اشتراک چند سطحی پولی است که محتوای اختصاصی را به بینندگان ارائه می دهد. می توانید آن را به عنوان نسخه YouTube از Patreon تصور کنید ، با این تفاوت که بینندگان برای دسترسی به محتوای برتر سازندگان مورد علاقه خود مجبور به ترک YouTube نیستند.
با عضویت در کانال YouTube، می توانید با ارائه طیف وسیعی از هدیه ها – نشان ها و شکلک های سفارشی ، ویدیوها ، پخش جریانی مستقیم ، پست های انجمن ، چت های زنده و موارد دیگر – و سپس تعیین قیمت ماهیانه برای خدمات خود درآمد کسب کنید.
هزینه های ماهانه براساس سطوح طبقه بندی می شوند ، با طبقه های اولیه که هزینه کمتری دارند (به عنوان مثال چند دلار) و طبقات بالاتر و سرویس محور هزینه های بسیار بیشتری دارند. در حال حاضر ، YouTube به سازندگان اجازه می دهد تا میزان شارژ اعضای خود را انتخاب کنند ، البته به شرطی که این رقم بین 0.99 تا 100 دلار در ماه باشد.
عضویت در کانال یکی از بهترین روش ها برای کنترل درآمد YouTube شما است. از آنجا که شما قیمت ها را تعیین می کنید و تصمیم می گیرید طرفداران محتوایی را دریافت کنند ، درآمد شما می تواند بسیار زیاد باشد. حتی با کاهش 30 درصدی YouTube از کل درآمد ، 70٪ متعلق به شما می تواند با ایجاد مخاطبان ، مبلغ قابل توجهی باشد.
5. درآمد خود را با یک قفسه کالای YouTube افزایش دهید
این که چه مقدار پول با فروش کالاهای شخصی خود در YouTube بدست آمده ممکن است برای بسیاری شوکه کننده باشد. فقط در سال 2019 ، 20 خالق برتر فروش کالاهای مارک دار در مجموع 29.9 میلیون دلار درآمد کسب کرد.
اگر کانال شما از سیستم عامل در حال پرواز است و شما در حال ایجاد یک جامعه پایدار از بینندگان فعال و فعال هستید ، سپس ایجاد کالا و کالاهای مارک دار را می توانید مرحله منطقی بعدی در استراتژی درآمدزایی خود داشته باشید.
از همین حالا ، با نمایش چرخ فلکی از محصولات مارک دار در زیر فیلم های خود ، می توانید درآمد بیشتری در YouTube بدست آورید. برای این کار ، کانال شما (که باید مربوط به موسیقی نباشد) باید بیش از 10 هزار مشترک داشته باشد. اگر کانال موسیقی دارید ، برای نمایش کالاها باید کانال رسمی هنرمند باشد.
شرکت های کلیدی مانند Teespring ، DFTBA ، Crowdmade و Killer Merch با فعال کردن “قفسه تجاری” در زیر ویدیوهای واجد شرایط ، به سازندگان اجازه می دهند طرح های خود را ارسال کنند و فروشگاه خود را راه اندازی کنند. این به خالق اجازه می دهد تا محصولات (به عنوان مثال ، تی شرت ، کلاه ، برچسب ، هودی ، کوله پشتی) را به مردم ارائه دهد.
شما می توانید حداکثر 12 محصول را در یک قفسه کالا اضافه کنید ، بنابراین فرصت های زیادی برای جلب نظر بینندگان وجود دارد. همانطور که کانال و نام تجاری شما رشد می کند ، شما می توانید با ایجاد خط تولید پوشاک خود مانند Jacksepticeye و راه اندازی فروشگاه تحت یک URL مستقل ، این کالای تجاری را یک گام جلوتر بردارید.
پاداش: روش های اضافی برای کسب درآمد در YouTube
به همان اندازه که شگفت انگیز هستند ، روش های فوق تنها بخشی از فرصت های کسب درآمد از YouTube است. روش های اضافی برای کسب درآمد از داخل و خارج از سیستم عامل وجود دارد ، از جمله:
بازاریابی وابسته: پیوند دادن پیوندهای شرکت وابسته به محصولاتی که در توصیفات ویدیو تایید می کنید. وقتی کسی از لینک شما برای خرید استفاده می کند ، درصدی از سود شما بدست می آید.
حمایت مالی از مارک تجاری: دریافت پول برای ایجاد ویدیوهایی که محصولات / خدمات خاصی را تبلیغ می کنند.
دوره های فروش: تخصص عمومی خود را با بینندگان به اشتراک بگذارید در حالی که آنها را به یادگیری بیشتر از طریق دوره های خارج از سیستم تشویق می کنید.
درآمد قابل توجهی در YouTube ایجاد کنید
امیدوارم ، این پست الهام بخش شما برای شروع یا ادامه سفر YouTube شما باشد. فراموش نکنید که YouTube به طور منظم ویژگی های جدید کسب درآمد را ارائه می دهد ، برخی از آنها فقط برای کانال هایی در نظر گرفته می شوند که دارای معیارهای خاصی هستند ، مانند Watch Time یا مشترکان.
ایجاد و مدیریت یک کانال YouTube یک روند طولانی و چالش برانگیز است ، اما اگر ایده ای برای محتوای مورد علاقه بینندگان – و همچنین خود YouTube ایجاد کنید ، می تواند بسیار ارزشمند باشد.
اگر تلاش خود را برای ایجاد و اجرای یک استراتژی موفقیت آمیز برای توسعه مخاطب انجام دهید ، YouTube و ویژگی های کسب درآمد از آن می توانند به شما کمک کنند بازده سرمایه خود را بدست آورید و موارد دیگر.
هیچ چیز کاملاً مشابه این نیست که اشتیاق خود را با دنیا به اشتراک بگذارید ، برای خود کار کنید و اولین بذر آزادی مالی را بکارید.