جان مولر از گوگل درباره اینكه چرا ترافیك از Google Discover از یك روز به روز دیگر متناقض است ، بینشی ارائه می دهد.
این موضوع در طی پاتوق Google Search Central SEO ضبط شده در 5 فوریه مورد بحث قرار گرفته است.
س ownerالی از طرف مالک سایت ارسال شده است که نگران ترافیک مراجعه آنها از Google Discover است. آنها می گویند علی رغم اینکه هیچ تغییر قابل توجهی در سایت ایجاد نشده است ، نوسانات شدیدی دارد.
بعلاوه ، حتی در مواقعی که بازدید از Discover کاهش می یابد ، بازدید سایت از نتایج جستجو در حال افزایش است. آنها از مولر می پرسند چه عواملی می تواند باعث ایجاد این نوع الگوها شود.
در پاسخ ، مولر می گوید که نوسانات ترافیکی به طور خاص ناشی نمی شود. این طبیعت Google Discover است.
جان مولر در Google Discover Traffic
شواهد حکایتی صاحبان سایت نشان می دهد که بازدید از Discover تمایل به “روشن” یا “خاموش” دارد ، مولر می گوید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سیستم های گوگل ممکن است روزی تصمیم بگیرند که محتوای خاصی را در Discover منطقی نشان دهند ، و روزهای دیگر منطقی نباشد.
معمولاً یک سایت هجوم بازدید از Google Discover را دریافت می کند و سپس از بین می رود.
“گفتن بدون مشاهده سایت بسیار دشوار است. اما به طور کلی ، وقتی صحبت از Google Discover می شود ، یکی از مواردی که از بازخورد افرادی مانند همه شما متوجه شده ام این است که میزان مراجعه به سایت بسیار زیاد یا خاموش است.
سیستم های ما ممکن است فکر کنند منطقی است که این موارد بیشتر در Discover نشان داده شود ، و سپس ناگهان بازدید زیادی از Discover پیدا می کنید. و سپس الگوریتم های ما ممکن است در بعضی از زمان ها بگویند منطقی نیست که دیگر این مقدار را در Discover نشان دهیم و سپس ترافیک کاهش یابد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به گفته مولر ، ترافیک از Discover بیشتر از ترافیک جستجو نامنظم است ، زیرا به یک س specificال خاص مرتبط نیست.
پیش بینی میزان بازدید از یک سایت برای دریافت سایت از Discover دشوار است. مشخص نیست که چه تعداد از افرادی که Discover را مرور می کنند به یک موضوع خاص علاقه مند هستند.
اگر سایتی بازدید زیادی از Discover داشته باشد بسیار جالب است ، اما مولر می گوید فهمیدن این مسئله ممکن است به سرعت تغییر کند.
“و به خصوص با Discover این چیزی است که با یک س specificال خاص مرتبط نیست. بنابراین گفتن آنچه باید انتظار داشته باشید واقعاً دشوار است زیرا شما نمی دانید چه تعداد از افراد به این مبحث علاقه مند هستند یا به طور بالقوه می توانیم این موضوع را نشان دهیم.
بنابراین این چیزی است که اگر دید زیادی از Google Discover دیدید ، فکر می کنم فوق العاده باشد. من فقط باید مراقب باشم و به نوعی درک کنم که این چیزی است که می تواند خیلی سریع تغییر کند. “
سرانجام ، مولر به مقاله مرکز راهنمایی اشاره می کند که در آن مواردی که Google می خواهد از نشان دادن آنها در Discover جلوگیری کند و موارد بیشتری را نشان می دهد ، نشان می دهد.
من معتقدم مقاله ای که وی به آن اشاره کرده است این یکی. ممکن است مربوط به همه سایت ها باشد یا نباشد ، اما اگر نگران نوسان ترافیک هستید ، باید بررسی مجدد آن را انجام دهید.
“علاوه بر این ، ما همچنین برای Discover ، یک مقاله مرکز راهنما داریم که شامل انواع چیزهایی است که مراقب آنها هستیم. و به ویژه ، چه نوع چیزهایی را نمی خواهیم در Discover نشان دهیم.
بنابراین این چیزی است که شما می خواهید دوباره آن را بررسی کنید. بسته به سایتی که دارید ، موضوعی است که ممکن است بیشتر مرتبط یا کمتر باشد. اما من مطمئناً این کار را بررسی می کردم. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید: