در این پادکست ویژه بازاریابی O’Talk ، یک بازیگر تمام ستاره میزبان Greg Finn برای شکستن آنچه در Google Ads در سال 2020 اتفاق افتاد و نحوه ادامه آن در سال 2021 ، پیوست.
شما همچنین می توانید نسخه ویدیویی این پادکست را در مجله موتور جستجو کانال YouTube.
https://www.youtube.com/watch؟v=GFgNTQYSOdk
بزرگترین تغییرات در Google Ads در سال 2020 چه بود؟
Google Ads در سال 2020 هیچ تغییری مشاهده نکرد و تیم شروع به تجزیه و تحلیل مسئله مهم “قابل توجه” جستجو در سال 2020 کرد.
Adegbola در مورد احساسات کلی جامعه #PPCChat گفت:
“مردم واقعاً به خرج کردن این پول برای کارآمدترین کلیک که بیشترین میزان تبدیل را به همراه داشته است ، تکیه می کردند و در حالی که از طریق آن عبارت جستجو ، داده های تبدیل شده دیگر از دست می رود.”
علاوه بر این ، او در مورد این هیاهو پیگیری کرد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“اجماع عمومی در ابتدا نارضایتی زیادی بود که هفته ها و ماه ها بعد برگزار شد.”
ماروین در مورد زاویه حفظ حریم خصوصی و اینکه چرا احتمالاً فکر در آینده برای تبلیغ کنندگان یکسان نخواهد بود گفت:
“همه ما باید برای داده های کمتر و کمتر آماده شویم ، و این فقط Google نخواهد بود.”
سایر اصلاحات و اصلاحات Google Ads در سال 2020
هنگام بازگشت به سایر پیشرفتهای سال 2020 ، این تیم برخی از پیشرفتهای عمده و “پیشرفتها” را شامل شد:
- مخاطبان داخل بازار برای تبلیغات خرید.
- ترکیبی از علاقه مندی های سفارشی و مخاطبان قصد.
- فرم های سرب
- توصیه های خودکار کاربردی Google Ads.
- گزارش های مکان
- حداکثر عملکرد عملکردها.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سرانجام از سال 2020 ، تیم تغییرات Google Partners را که در سال 2020 اعلام شده بود و معنی نمره بهینه سازی برای همه را جدا کرد.
به دنبال Google Ads در سال 2021 هستیم
داده های بهتر ، اتوماسیون بیشتر ، همکاری بیشتر؟
این هیئت پیش بینی هایی درباره سال 2021 ارائه داد که بر روی اتوماسیون ، یادگیری ماشین و اعتماد بیشتر به روند کار متمرکز بود. هر یک از اعضای هیئت مدیره برخی از سخنان تشویق و نحوه صعود در بالا در سال 2021 را بیان کرد.
گوش کن به قسمت کامل برای مکالمه عملی تر Google Ads برای کمک به پیشرفت در سال 2021!
O’Clock بازاریابی پادکست های خبری دیجیتال بازاریابی دیجیتال را هر جمعه صبح همراه با بحث های غواصی عمیق “Marketing O’Talk” هر هفته منتشر می کند.
سر به سایت ساعت بازاریابی مشترک شدن!
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون