ما به عنوان بازاریاب جستجو ، زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل داده های جستجوی جستجو می کنیم. و به دلیل خوبی!
اینگونه تشخیص می دهیم که وقتی با سوالات بی ربط منطبق می شویم و می توانیم موارد منفی اضافه کنیم. یا اینکه چگونه س quالات جدیدی را کشف می کنیم که حتی هرگز تصور نمی کردیم.
آیا ما همیشه به دنبال چیزهای درست هستیم؟
اغلب ما گزارش های SQR خود را در جستجوی اهداف ، انواع محصولات ، مضامین و موارد دیگر اسکن می کنیم. چه لایه های عمیق تری وجود دارد؟ درباره سرنخ های جنسیت ، سن یا حتی گرایش جنسی چه می توان گفت؟
آیا ما در نظر گرفته ایم که چه مقادیری در مارک تجاری ما القا شده است که مشتریان ممکن است به دنبال آن باشند؟
آنچه من کنایه می زنم مفهوم آن است بازاریابی با هدف.
ایده آل اعتماد سازی و معنا سازی با مشتریان. ذهنیت از محصول محوری به مردم محور تغییر می کند.
قبل از اینکه در مورد تاکتیک ها با تبلیغات جستجوی پویا بحث کنیم ، بیایید اصول بازاریابی را با هدف پوشش دهیم.
چرا مصرف کنندگان به نام تجاری شما اعتماد می کنند
اعتماد در تقاطع ارزش ها ، مسئولیت پذیری و شمول قرار می گیرد:
- تمرکز بر مسئولیت پذیری: چگونه در قبال کارمندان ، مشتریان ، جامعه خود مسئول هستید و چگونه بازاریابی خود را انجام می دهید؟
- سرب با ارزش: چگونه می توانید تمرکز خود را از محصولات و خدمات به آنچه برای افرادی که خدمت می کنید ، تغییر دهید؟
- ایجاد ارتباطات فراگیر: چگونه اطمینان حاصل می کنید که تلاش های تبلیغاتی شما به شکلی اصیل و اصیل مردم را به درستی منعکس می کند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتماد برای پیشبرد نتایج کسب و کار ضروری است و برای شروع رابطه با مشتری ضروری است. 85٪ مصرف کنندگان می گویند تنها در صورت اعتماد به مارک ، مارک را در نظر می گیرند
هنگامی که از طریق مسئولیت ، ارزش ها و شمول اعتماد افزایش می یابید عشق به نام تجاری ایجاد می کنید که منجر به پایداری وفاداری مشتری می شود.
ایجاد عشق به برند و وفاداری مشتری همراه با اصالت است. درست است ، مهمترین ویژگی در اعتماد است اصالت است.
از طریق لنز تبلیغات دیجیتال ، این بدان معنی است که شما نمی خواهید فقط به افراد مناسب برسید ، بلکه می خواهید آنها را احساس کنید دیده و درک کنید. نقطه در هدف قرار دادن و پیام رسانی که به طور واقعی طنین انداز می شود.
چرا بازاریابی با اهداف مهم
به بیان ساده: بازاریابی با هدف شما را مجبور می کند که فراتر از آنچه که می دانید و چه کسی را می شناسید.
آیا شما برای جلوگیری از سوگیری داده ها تنظیم شده اید؟ آیا فرضیات شما رشد را محدود می کند؟
روش های بی شماری وجود دارد که تعصب می تواند وارد کمپین های تبلیغاتی شود.
این می تواند به سادگی مفروضات شما باشد – چیزی که به شما آموزش داده شده یا فکر کرده اید درست است. شاید شما از تجزیه و تحلیل های پیش بینی کننده استفاده می کنید و مدل سازی یک بخش کلیشه ای از مشتری ایده آل را تشکیل می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با گذشت زمان ، کمپین های شما با این مدل بهینه شده و فرصت های رشد را از طریق جذابیت بخش های اضافی بازار از دست نمی دهند.
غذای فکری:
- مردان تصمیمات خرید ماشین را می گیرند … این فرض را به چالش بکشید! زنان نیز این تصمیمات را می گیرند. و چگونگی رسیدن زن و مرد به این تصمیم می تواند متفاوت باشد و متفاوت باشد.
- فقط خانمها کیف دستی لوکس می خرند … این فرض را به چالش بکشید! می تواند یک دوست پسر باشد که برای هدیه خرید می کند. یا زن بیانگر جنسیت غیر باینری برای شریک زندگی خرید می کند.
جنسیت سن. گرایش جنسی جغرافیا و خیلی بیشتر.
مسئولیت درک واقعی مشتریان و چگونگی کمپین های ما شامل یا حذف آنها در کلمات کلیدی ، کپی آگهی یا صفحه اصلی ، تصاویر و غیره ، بر عهده همه ما است.
از تبلیغات جستجوی پویا برای کشف سeriesالات جستجو با هدف استفاده کنید
تبلیغات جستجوی پویا (DSA) ابزاری عالی برای کلمه کلیدی کشف – خصوصاً در محدوده بازاریابی با هدف.
DSA در اینجا نیز یک شمشیر دو لبه است.
از آنجا که DSA متناسب با محتوای وب سایت شما با جستجوی جستجو مطابقت دارد ، شما در حال کشف جستجوهای جستجوی جدید هستید و یادگیری چقدر خوب است محتوا در مورد مسئولیت ، ارزش ها و شمول برند شما صحبت می کند.
برای شروع:
1. تکالیف خود را انجام دهید
کدام کلمات هدف را برای تجارت و نام تجاری شما تعریف می کنند؟
چند نمونه:
- مسئوليت: قابل اعتماد ، محترم ، سازگار ، شفاف ، اخلاقی ، ایمن.
- ارزش های: پایدار ، دوستدار محیط زیست ، سیاه پوستان ، اقلیت ، خیرخواهانه ، پس می دهد.
- نقص: قابل دسترسی ، LGBTQI ، مرد / زن / غیر باینری ، همجنس دوست.
2. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، کمپین ها و اهداف خودکار DSA را تنظیم کنید تا با محصولات یا خدمات خود مطابقت داشته باشد
بهترین روش برای اهداف خودکار تبلیغات جستجوی پویا شروع با هدف “همه صفحات وب” است.
سپس برای افزودن اهداف خودکار که امکان دانه بندی بیشتر را دارند ، ادامه دهید.
مثلا:
- دسته های سطح بالا (کفش).
- زیر مجموعه ها (کفش های لباس).
- صفحات تبلیغاتی / فصلی.
- صفحه هایی که حاوی یک کلمه یا عبارت خاص هستند.
- صفحاتی که نمی خواهید DSA با آنها مطابقت داشته باشد (به عنوان اهداف خودکار مستثنی استفاده کنید).
- قدرت نفوذ فیدهای صفحه DSA حتی بیشتر ریز دانه شوید.
3. با استفاده از تجزیه و تحلیل N-Gram و Bigram ، داده های جستجوی جستجو برای فعالیت های DSA خود را مرور کنید
با فیلتر کردن داده های جستجوی جستجو با استفاده از کلماتی که از قبل تعریف کرده اید ، شروع کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
چه سeriesالات مرتبط در حال نمایش است که در حال حاضر پیشنهاد نمی دهید؟
کدام گروه بالقوه از افراد به طور فعال محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند که قبلاً در تلاش برای بازاریابی خود در نظر نگرفته اید؟
پرس و جوها چیست نه سطح ، اما باید باشد؟ این یک پرچم قرمز است که شما می توانید محتوای وب سایت خود را مرور کنید!
برای شروع تطبیق با سوالات جستجو با مضمون هدف مورد نظر:
- محتوای موجود را تنظیم کنید.
- محتوای جدید ایجاد کنید
- نام محصولات و / یا خدمات را تنظیم کنید (شدیدتر ، اما ممکن است لازم باشد در نظر گرفته شود!).
یک قدم دیگر شما می توانید با داده های عملکرد DSA نگاهی بیندازید به عناوین ایجاد شده به صورت پویا.
هست پیام تیتر که مطابقت خوبی با سeriesالات جستجو همسان داشت؟ آیا آنها بازتاب دهنده ارزشها ، مسئولیت پذیری و اهداف شمول شما هستند؟
در تبلیغات مایکروسافت ، 3 گزارش مختلف وجود دارد که می توانید برای کمپین های تبلیغات جستجوی پویا – براساس اهداف خودکار ، بر اساس دسته بندی (وب سایت خود) و بر اساس سوالات جستجو انجام دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای درک بهتر رابطه بین محتوای وب سایت ، س searchال جستجو و عنوان پویا ، می توانید عنوان ، URL نهایی و حتی عنوان صفحه فرود را به همه این گزارشات اضافه کنید:
تبلیغات جستجوی پویا وسیله نقلیه قدرتمندی برای کشف کلمات کلیدی و عملی سازی بازاریابی در جریان کار امروز شماست.
چگونه می توانید این کار را به جریان های دیگر بازاریابی منتقل کنید؟ به کانال های دیگر؟
این دنیای بزرگی است که در آنجا پر از ایده و طیف وسیعی از مردم و دیدگاه هاست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازاریابی با هدف ما را یک گام به اطمینان حاصل می کند تا به آنها در سطح خود برسیم و با هم اعتماد ایجاد کنیم.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: Microsoft Advertising. با اجازه استفاده می شود.
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، دسامبر 2020