
بیایید در مورد BERT صحبت کنیم. نه ، نه برت و ارنی ، بلکه Google Update.
چیست ، چرا مهم است و چه کاری باید انجام دهید؟
خوب ، Google BERT در واقع یک بروزرسانی بسیار بزرگ بود که از هر 10 جستجو 1 بر 1 تأثیر گذاشت.
قبل از اینکه به تأثیر آن بر SEO بپردازیم ، بیایید آنچه را که این به روزرسانی در آن است را بررسی کنیم.
بنابراین ، به روزرسانی BERT گوگل چیست؟
Bert مخفف نمایه های رمزگذار دو طرفه از Transformers است.
این به چه معنی است ، درست است؟
گوگل در اصل الگوریتم خود را برای درک بهتر پردازش زبان طبیعی تنظیم کرد.
به عنوان مثال ، اگر شماره پرواز خود را در Google قرار دهید ، وضعیت پرواز را به شما نشان می دهد. یا ممکن است وقتی یک معادله ریاضی را تایپ می کنید ، یک ماشین حساب ظاهر می شود. یا اگر نماد سهام را در آن قرار دهید ، نمودار سهام خواهید یافت.
یا یک مثال ساده این است که وقتی شروع به تایپ کردن در Google می کنید ، ویژگی تکمیل خودکار آن مشخص می کند که شما چه چیزی را جستجو می کنید قبل از اینکه حتی تایپ آن را تمام کنید.
اما گوگل قبلاً همه این موارد را قبل از BERT کشف کرده است. بنابراین بیایید به چند نمونه از Bert در عمل نگاه کنیم.
نمونه هایی از Google BERT در نتایج جستجو
بیایید بگوییم شما به دنبال “ویزای مسافر برزیل برای ایالات متحده آمریکا” هستید.

قبل از BERT ، نتیجه اصلی این است که چگونه شهروندان ایالات متحده می توانند بدون ویزا به برزیل سفر کنند. ولی با دقت به جستجوی جستجو نگاه کنیدتفاوت کمی است اما تأثیر بسزایی دارد.
جستجو مربوط به رفتن افراد آمریكا به برزیل نبود ، بلكه در مورد افرادی بود كه از برزیل به آمریكا سفر می كردند.
نتیجه بعد از به روزرسانی BERT بسیار مهمتر است.
Google اکنون حروف اضافه مانند “برای” یا “به” را در نظر گرفته است که می تواند معانی زیادی برای جستجوی جستجو داشته باشد.
در اینجا مثال دیگری آورده شده است … “آیا متخصصان زیبایی در کار زیاد ایستاده اند”

Google قبلاً با اصطلاحات مطابقت داشت. به عنوان مثال ، سیستم آنها قبلاً فکر می کرد “ایستاده” همان “مستقل” است.
اکنون آنها فهمیده اند که کلمه “ایستادن” زمینه تقاضای فیزیکی را دارد. به عبارت دیگر ، آیا کار طاقت فرساست و آیا باید زیاد روی پاهای خود باشید؟
یک مورد دیگر ، “آیا می توانید برای داروخانه شخصی دارو تهیه کنید”

همانطور که از تصویر قبل و بعد می بینید ، مشخص است که نتیجه جدید بیشتر مرتبط است.
همان کتاب “تمرین های ریاضی برای بزرگسالان” Same

Google BERT چه تغییرات دیگری را ایجاد کرد؟
هنگام راه اندازی BERT ، Google نیز قطعه های ویژه را تغییر داد.
به عنوان مثال ، اگر “پارکینگ روی تپه ای بدون محدودیت” را جستجو می کردید ، Google تأکید بیش از حد بر کلمه “محدود کردن” و تأکید کافی بر کلمه “نه” داشت.

این یک تفاوت بزرگ است.
چگونه تشخیص دهیم Google BERT بر سایت شما تأثیر گذاشته است
آیا بعد از BERT متوجه افت ترافیک شدید؟
ورود به کنسول جستجو، روی “نتایج جستجو” کلیک کنید و روی دکمه تاریخ کلیک کنید.
سپس بر روی مقایسه کلیک کنید و تاریخی را که میزان بازدید شما کاهش یافته است انتخاب کنید و آن را با دوره قبل از شروع BERT در اکتبر 2019 مقایسه کنید.
سپس “سeriesالات” را انتخاب کرده و بر اساس بزرگترین تفاوت مرتب کنید.

شما باید برای جستجوی طولانی مدت جستجو کنید زیرا ساده ترین آنها برای رفع مشکل است. و اگر در مورد رفع اشکال مطمئن نیستید ، کافی است عباراتی را که در Google حذف شده اند جستجو کرده و رقبای عالی رتبه را جستجو کنید.
مقایسه صفحه آنها با صفحه شما ، زیرا برخی از بینش ها را فراهم می کند.
Google BERT چگونه بر بازاریابی محتوا تأثیر می گذارد
به روزرسانی BERT نتایج جستجو را بسیار مورد توجه جستجوگران قرار داده و تجربه بهتری را برای همه کسانی که از Google استفاده می کنند ایجاد می کند.
اما BERT چگونه بر استراتژی بازاریابی محتوای شما تأثیر می گذارد؟ در اینجا چند نکته در مورد تأثیر به روزرسانی Google BERT آورده شده است.
1. Google BERT Impact Top-of-the-Funnel Terms
BERT عمدتا بر کلمات کلیدی بالاترین قیف که کلمات کلیدی مرتبط با اطلاعات هستند تأثیر می گذارد.
همانطور که می دانید ، انواع اصلی جستجوی جستجو وجود دارد:
- اطلاعاتی
- ناوبری
- معاملاتی
یک پرسش اطلاعاتی مانند کسی است که به دنبال کاهش وزن است. آنها مطمئن نیستند که چگونه ، بنابراین ممکن است به دنبال “چگونه به از دست دادن وزن”.
هنگامی که آنها جستجو را انجام می دهند ، ممکن است یک راه حل مانند رژیم های مختلف پیدا کنند. از آنجا ممکن است آنها با استفاده از یک پرسش ناوبری مانند “رژیم اتکینز” به دنبال راه حل باشند.
هنگامی که کسی راه حل دقیق را پیدا کرد ، ممکن است یک جستجوی معامله ای مانند “کتاب آشپزی رژیم اتکینز” را انجام دهد.
اگر می خواهید نه تنها رتبه بندی خود را حفظ کنید بلکه رتبه بندی رقابت خود را بالا بکشید ، می خواهید مطالب خود را کاملاً خاص کنید.
به طور معمول ، هنگام ایجاد محتوا ، که ساده ترین راه برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با اطلاعات است ، سئوکاران به شما می گویند که محتوای بسیار طولانی ایجاد کنید.
2. تمرکز بر کیفیت ، نه طول مطالب
بله ، ممکن است مشاهده کنید که بسیاری از مطالب با فرم طولانی تر در Google رتبه خوبی دارند ، اما الگوریتم آنها روی تعداد کلمات متمرکز نیست ، بر کیفیت تمرکز دارد.

متن توییت از دنی سالیوان ، که رابط جستجوی گوگل است ، این است که او می خواهد SEO ها روی ایجاد محتوایی کاملاً عالی ، منحصر به فرد ، مفید و جذاب متمرکز شوند.
بنابراین وقتی از ابزاری مانند Ubersuggest برای یافتن موضوعات جدید برای استفاده استفاده می کنید ، باید مطمئن شوید که محتوای شما فوق العاده خاص است.
به عنوان مثال ، اگر در زمینه تناسب اندام مشاغلی دارید و در مورد “چگونگی کاهش وزن بدون مصرف قرص” وبلاگ می نویسید ، محتوای شما نباید به شیک رژیم غذایی یا مکمل ها یا هر چیز مشابه قرص های رژیم غذایی متمرکز باشد. در عوض ، باید در مورد همه روشهای جایگزین رژیم غذایی بحث کند.
BERT به Google کمک می کند تا درک بهتری از آنچه که مردم واقعاً جستجو می کنند ، داشته باشد ، بنابراین متخصصان جستجوگرها باید بر روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنند ، نه اینکه به دنبال یک کلید بهینه سازی جادویی باشند.
3. دیگر نگران تراکم کلمات کلیدی نباشید
بله ، بسیاری از افراد جستجوگر سایت از این موضوع دور شده اند ، اما من همچنان هر روز تعداد انگشت شماری ایمیل دریافت می کنم که از من درباره تراکم کلمات کلیدی می پرسد.
تراکم کلمات کلیدی پس از BERT حتی از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا Google زمینه محتوایی را که می نویسید بهتر درک می کند.
4. کلمات کلیدی بلند مدت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند
BERT (و تغییراتی مانند نمایه سازی گذرگاه) درک زمینه یک صفحه از Google را برای همیشه آسان تر می کند. که به معنای حیاتی بودن کلمات کلیدی دم بلند است.
آنها به Google (و کاربران) کمک می کنند تا درک کنند که صفحه شما واقعاً در مورد چیست.
گوگل فرصت های بازاریابی محتوای BERT
بنابراین ، چگونه می توانید از BERT و سایر به روزرسانی های AI Google نهایت استفاده را ببرید؟ در اینجا چند استراتژی برای اجرا آورده شده است.
محتوای بسیار خاص ایجاد کنید
برای استفاده بیشتر از BERT ، باید محتوای کاملاً مشخصی پیرامون یک موضوع ایجاد کنید.
این لزوماً در مورد ایجاد یک صفحه واقعاً طولانی نیست که در مورد 50 چیز مختلف که 10 هزار کلمه هستند صحبت کند. این بیشتر در مورد پاسخ به س aال جستجوگر در اسرع وقت و ارائه ارزش به همان اندازه در مقایسه با رقابت است.
دقیقاً مانند وقتی که جستجو می کنید “حضور در المپیک چگونه است” ، لیستی از نتایج را مشاهده خواهید کرد که به این شکل هستند:

اگرچه اولین نتیجه عنوان “رفتن به المپیک چگونه است” ، اما مقاله آنچه را که به عنوان یک شرکت کننده دوست دارید چگونه است ، تجزیه نمی کند بلکه به عنوان یک ورزشکار به نظر می رسد. دقیقاً همانطور که جستجوگر بر اساس س quال انتظار دارد.
BERT به وضوح قادر به درک این موضوع بود ، حتی اگر عنوان ممکن بود به هر دو جهت باشد. مقاله به خودی خود طولانی نیست: فقط 311 کلمه دارد.
اگر می خواهید در زمینه رتبه بندی برای کلمات کلیدی اطلاعاتی خوب عمل کنید ، بسیار دقیق عمل کنید و بهتر از رقبا به س answerال پاسخ دهید. از فیلم ها و تصاویر گرفته تا صدا ، هر کاری که باید انجام شود را برای ایجاد تجربه بهتر انجام دهید.
روی کلیدهای دم دراز تمرکز کنید
آیا BERT به این معنی است که محتوای فرم طولانی دیگر کار نمی کند؟
اصلا. فقط این است که هر SEO از قبل روی محتوای طولانی مدت تمرکز کرده است. آنها دنبال اصطلاحات عمومی می روند که می تواند به 100 روش مختلف تفسیر شود و به همین دلیل ممکن است مطالب طولانی و کامل باشد.
به عبارت دیگر ، بیشتر روی اصطلاحات دم بلند تمرکز کنید.
ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما اجازه دهید داده ها را بررسی کنیم.
همه چیز با Ubersuggest شروع می شود. اگر هنوز از آن استفاده نکرده اید ، می توانید یک کلمه کلیدی مانند “بازاریابی” تایپ کنید و حجم جستجو را به شما نشان می دهد و هزاران (اگر نه میلیون ها بار) تغییرات کلمه کلیدی را به شما می دهد.

در 30 روز گذشته ، 4،721،534 پرس و جو برای کلمات کلیدی توسط 694،284 بازاریاب در Ubersuggest انجام شده است. این 4،721،534 جستجو به 1،674،841،398 پیشنهاد کلمات کلیدی بازگشت.
مطمئناً ، سئوکاران می توانند برای یافتن عبارات طولانی تر ، اصطلاحات کلیدی را تایپ کنند ، اما هنگامی که بررسی می کنیم افراد چه کلمات کلیدی را در Ubersuggest انتخاب و صادر می کنند ، 84٪ بازاریابان بر عبارات جستجوی 1 یا 2 کلمه ای تمرکز می کنند.

فقط 1.7٪ از بازاریابان روی اصطلاحات جستجوی پنج یا کلمه ای بیشتر تمرکز دارند.
پیروی از استراتژی ایجاد محتوا در مورد عبارات بسیار طولانی و طولانی مدت به قدری م effectiveثر است که سایتهایی مانند Quora ماهانه 60،428،999 بازدید کننده فقط از Google تنها در ایالات متحده ایجاد می کنند.

و بسیاری از مطالب آنها با پاسخ ده هزار کلمه ای جزئیات فوق العاده ای ندارند. آنها فقط روی پاسخ دادن به سوالات بسیار خاصی که مردم دارند تمرکز می کنند.
نتیجه
حتی اگر Google BERT بر میزان بازدید و یا رتبه بندی شما تأثیر بگذارد ، چیز خوبی است.
من می دانم که این دیوانه به نظر می رسد ، اما به این روش فکر کنید – اگر کسی به دنبال “چگونه لاغر شود بدون قرص های رژیم” و مقاله شما را در مورد چگونگی شگفت انگیز بودن قرص های رژیم غذایی جستجو کرد ، آنها فقط دکمه بازگشت را می خورند و می روند بازگشت به گوگل
به عبارت دیگر ، بعید است که ترافیک به تبدیل تبدیل شود.
مطمئناً ، ممکن است از این به روزرسانی مقداری ترافیک از دست بدهید ، اما این ترافیک معیارهای کاربر شما را خراب می کند و نرخ گزاف گویی شما را افزایش می دهد.
به علاوه ، این فرصت شما برای ایجاد محتوایی فوق العاده خاص است. اگر ترافیک خود را از دست داده اید ، به صفحات افتاده ، جستجوی جستجوهایی که دیگر برای آنها رتبه بندی نمی کنید ، نگاهی بیندازید و محتوای خود را تنظیم کنید یا محتوای جدیدی ایجاد کنید که به س questionsالات افراد پاسخ دهد.
بنابراین ، نظر شما در مورد BERT چیست؟ آیا اولین بار در سایت شما تأثیر گذاشته است؟