در این دوره جدید بازاریابی ، تقاضای مصرف کنندگان برای محتوا و اطلاعات با کیفیت به طور چشمگیری افزایش یافته است.
بنا به ضرورت ، ارتباط بین محتوا و SEO سازمانی کاملاً جامع شده است.
از آنجا که بازاریابان بر ایجاد محتوای مبتنی بر تخصص ، اقتدار و قابل اعتماد بودن (EAT) متمرکز هستند ، اطمینان از اینکه SEO و بازاریابی محتوا به طور یکپارچه با یکدیگر کار می کنند در موفقیت بازاریابی بسیار مهم شده است.
در SEJ eSummit ، متخصصان صنعت و مارک های برجسته استراتژی های جدید عملی را بر اساس آخرین محتوا و روند SEO شرکت به اشتراک گذاشتند.
آنها منحنی یادگیری را کاهش می دهند تا بتوانید به سرعت از فرصت های ناشی از انواع جدید رفتار مصرف کننده و مصرف محتوا استفاده کنید.
اگر eSummit را از دست دادید ، نگران نباشید – همه این جلسات ارزشمند هستند اکنون در صورت تقاضا در دسترس است.
فقط چند مورد از نکات برجسته مربوط به Content و Enterprise Stage و آنچه می توانید انتظار داشته باشید یاد بگیرید را ببینید.
کارشناسان استراتژی محتوا روندها و نکات جدید را به اشتراک می گذارند
چگونه اطمینان حاصل کنیم که محتوای ویدیوی فیس بوک شما منجر به کیفیت می شود
ماری اسمیت ، مدیر عامل شرکت ماری اسمیت اینترنشنال ، بینش خود را در مورد چگونگی تغییر فیس بوک در طول سالها و نحوه عملکرد فیس بوک زنده با بهترین عملکرد به اشتراک می گذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از درک دسترسی ارگانیک تا پخش مستقیم ویدئو ، Mari در مورد چگونگی برنامه ریزی استراتژیک محتوای خود و اندازه گیری معیارهای صحیح ، توصیه های عملی ارائه می دهد.
در این جلسه همچنین خواهید آموخت که چرا دسترسی ارگانیک مرده نیست و آینده فیس بوک چگونه محتوای ویدیویی است.
ارائه ماری همچنین انواع مختلف پست های فیس بوک و بهترین روش ها را برای تنظیم فیلم های زنده ، بهبود CTA و ایجاد محتوای بسیار قابل اشتراک توضیح می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
استراتژی محتوای متمرکز بر لیزر: 9 روش قانونی برای تأثیرگذاری در هر مرحله از قیف
اندی کرستودینا ، مدیر CMO در Orbit Media ، شما را راهنمایی می کند که چگونه محتوایی ایجاد کنید که باعث تأثیرگذاری در بالای ، وسط و پایین قیف بازاریابی محتوا شود.
اندی با تمرکز بر بهترین روشهای ضروری و معیارهای کلیدی در هر مرحله ، کجا و کدام قالبهای محتوایی بهترین عملکرد را به اشتراک می گذارد.
در این جلسه ، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه تحقیقات اصلی را انجام داده و منتشر کنید و محتوای خود را فوق العاده تصویری کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اندی همچنین استراتژی ها و مشاوره هایی را در مورد بهبود محتوای مشارکتی و بهینه سازی محتوای شما برای جستجو ، اجتماعی ، ویدئو ، ایمیل و موارد دیگر به اشتراک می گذارد!
با Shama Hyder از یک متخصص محتوا س Askال کنید
Shama Hyder ، مدیر عامل شرکت Zen Media ، برخی از مهمترین جنبه های استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی محتوا را مطرح می کند.
بیشترین بهره را از محتوای موجود آنلاین خود ببرید
آنا کرو ، دستیار ویرایشگر در Search Engine Journal ، به شما نشان می دهد که چگونه از محتوای آنلاین خود نهایت استفاده را ببرید و ارزش ایجاد شده را به حداکثر برسانید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنا به شما نشان می دهد که چه زمان ، چرا و چگونه به روزرسانی های خاص Google بر کیفیت محتوای مبتنی بر قصد متمرکز هستند ، آنا به شما نحوه تولید محتوا را برای رتبه بندی بسیار بالاتر در SERP ها نشان می دهد.
در این جلسه ، شما همچنین خواهید آموخت که چگونه ممیزی محتوا را انجام دهید و موثرترین نوع تقویم محتوا را بر اساس عناصری مانند اطلاعات ، ناوبری و بازرگانی بسازید.
4 روش استراتژی پرطرفدار که باید در سال 2021 امتحان کنید
جولیا مک کوی ، بنیانگذار Express Content ، غرق در جدیدترین استراتژی ها و تکنیک های محتوا می شود تا بازده سرمایه گذاری در بازاریابی محتوای خود را به حداکثر برسانید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از اعتماد سازی با گفتن داستان نام تجاری خود تا نشان دادن نتایج جستجو به طور مداوم با ارزش ، جولیا توصیه های عملی را ارائه می دهد که شما را برای سال 2021 ماندگار می کند
در این جلسه ، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با یک برنامه ثابت انتشار به روز باشید و روشهای جدیدی را برای برنامه ریزی و مدیریت شرکای محتوا و فرآیندهای نویسندگان کشف کنید.
جولیا در ارائه خود ، مشاوره ای در مورد نقشه برداری از محتوا و استفاده از کانال های جدید مانند TikTok نیز به اشتراک می گذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پنل: از یک متخصص محتوا س Askال کنید

س fieldالات رشته های Kaleigh Moore و Raj Nijjer در مورد برخی از مهمترین جنبه های استراتژی بازاریابی محتوا.
Enterprise SEO Insights & Takeaways برای موفقیت
SEO مناسب کجاست؟
Jenn Mathews از سازمان GitHub شما را از جایی که SEO در یک سازمان در سطح سازمانی قرار دارد ، هدایت می کند.
از مدیریت گردش کار تا قهرمانی در سئو ، Jenn نمونه های واقعی و مشاوره عملی را برای بازاریابان داخلی و آژانس به اشتراک می گذارد.
در این جلسه همچنین با چهار رکن اصلی SEO در یک سازمان و نحوه آموزش و انتقال اهمیت آن به چندین ذینفع آشنا خواهید شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Jenn همچنین در ارائه خود ، چگونگی استفاده بهتر از تحلیل کلمات کلیدی و تخمین ROI برای گزارش موفقیت را به اشتراک می گذارد.
سازمان تصدی شما چقدر چابک است؟
پاتریک رینهارت ، معاون استراتژی های دیجیتال در Conductor ، در مورد چابک تر شدن به عنوان یک بازاریاب برای رشد و درآمد بیشتر در سازمان شما مشاوره دارد.
پاتریک با در نظر گرفتن بزرگترین نکات دردناک بازاریابان سئو شرکت ، توصیه هایی را در مورد همراهی با بسیاری از قطعات متحرک ارائه می دهد.
در این جلسه ، شما همچنین خواهید آموخت که چگونه شرکت های با رشد بالا به سرعت پیاده سازی و تکرار می شوند و فرایندهای شما را برای از بین بردن مسدود کننده ها به روز و ساده می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پاتریک همچنین در سخنرانی خود نکات عملی در مورد برقراری ارتباط موثرتر با رهبران در بخشهای مختلف سازمان شما را به اشتراک می گذارد.
از یک کارشناس سازمانی س Askال کنید
پاتریک کاجیریان از سایت Realtor.com به برخی از مهمترین سوالات شما پاسخ می دهد.
بیاموزید که در این جلسه پرسش و پاسخ چگونه یک SEO برند برتر پیشرو است.
چگونه از پرهزینه ترین اشتباهات قانونی جلوگیری کنیم
روت کارتر از موسسه حقوقی کارتر بینش و اطلاعات ارزشمندی در مورد جلوگیری از اشتباهات حقوقی پرهزینه در سال 2021 به اشتراک می گذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از بهترین روش های قرارداد و مالکیت معنوی (IP) گرفته تا علائم تجاری و مقررات حریم خصوصی ، روت همه چیزهایی را که باید بدانید و انجام دهید برای جلوگیری از اشتباهات قانونی پرهزینه در اختیار شما قرار می دهد.
در این جلسه ، شما همچنین در مورد موارد ضروری و ضروری قوانین حریم خصوصی مانند GDPR ، CCPA به CPRA ، قوانین ایالتی و قوانین صنعت اطلاعات خواهید گرفت.
روت همچنین در ارائه خود ، مشاوره های لازم در مورد قراردادهای شخص ثالث ، ثبت علائم تجاری شما و رفتار با شفافیت و صداقت در مورد اطلاعات شخصی افراد را به اشتراک می گذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
راهنمای اضطراری سازگاری دسترسی وب سایت
Kim Krause Berg از Creative Vision Web Consulting به شما نشان می دهد چگونه با راهنمای اضطراری برای انطباق دسترسی به وب سایت ، از تجارت خود محافظت کنید.
کیم همچنین درمورد اینکه چرا صاحبان مشاغل و سازمان ها به وب سایت های قابل دسترسی نیاز دارند ، با مشاوره در مورد چگونگی اطمینان از اینکه وب سایت شما از نظر مقررات مطابقت دارد ، اشتراک می کند.
پرسش و پاسخ قانونی و انطباق
در این پرسش و پاسخ ، کیم کراوز برگ و روت کارتر به س questionsالات مربوط به برخی از مهمترین موضوعات مربوط به قانون و انطباق با سئو شرکت پاسخ می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازاریابی محتوای Leading-Edge و آموزش سئو سازمانی ، بر اساس تقاضا
با دسترسی کامل به تمام مطالب SEJ eSummit تا زمان رویداد بعدی خود ، در زمان خود یاد بگیرید!
SEJ eSummit On-Demand Pass خود را مطالبه کنید اینجا فقط 350 دلار
اعتبار تصویر: پائولو بوبیتا