YouTube جزئیات بیشتری درباره نحوه جستجو و پیشنهادات خود به اشتراک می گذارد الگوریتم ها در یک ویدیوی جدید کار کنید ، جایی که شرکت به سوالات کاربران پاسخ می دهد.
تیم YouTube ویدیوی مشابهی را منتشر کرد اوایل این ماه ، گرچه جدیدترین ویدیوی آن به مجموعه سوالات کاملا جدیدی پاسخ می دهد.
مقادیر زیادی برای مرور وجود دارد ، بنابراین بیایید به آن بپردازیم.
تأثیر تغییر عناوین و تصاویر کوچک
اگر ویدئویی عملکرد خوبی نداشته باشد ، آیا تغییر عنوان و تصویر کوچک کمک می کند؟ یا این باعث می شود الگوریتم اعتماد به نفس را در فیلم از دست بدهد؟
YouTube کاملاً توصیه می کند نوع عنوان یا تصویر کوچک را تغییر دهید ، زیرا می تواند روشی م toثر برای بازدید بیشتر باشد.
این به طور کلی به این دلیل است که به نظر بینندگان ویدیو متفاوت است و در صورت ارائه پیشنهادات آنها ، نحوه تعامل افراد با آن تغییر خواهد کرد. سپس الگوریتم یوتیوب به تغییر رفتار کاربر پاسخ می دهد ، نه عمل تغییر عنوان یا تصویر کوچک.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تغییر عنوان یا تصویر کوچک ذاتاً باعث ایجاد YouTube برای افزایش نمایش برای یک ویدیو نمی شود. این همه در مورد چگونگی واکنش کاربران به تغییر است.
به طور کلی ، اعمال تغییرات در ویدئو فقط درصورتی توصیه می شود که دارای نرخ کلیک پایین باشد و تعداد بازدید و نمایش کمتر از حد معمول است.
پاسخ الگوریتم به مشترکان قدیمی / غیرفعال
آیا مشترکان قدیمی / غیرفعال می توانند بر عملکرد یک فیلم تأثیر منفی بگذارند؟ نگرانی این است که این ممکن است منجر به کاهش CTR شود ، که ممکن است منجر به عدم توصیه زیاد فیلم شود.
الگوریتم توصیه YouTube بر روی خبر اشتراک به عنوان یک سیگنال اصلی تمرکز نمی کند. این الگوریتم بر عملکرد خوب یک فیلم در زمینه ای که در آن نشان داده شده است متمرکز شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال رتبه بندی در صفحه اصلی براساس عملکرد مطلوبی است که آن فیلم هنگام نمایش در صفحات اصلی کاربران دیگر نشان می دهد.
الگوریتم YouTube می فهمد کدام بیننده مدت زیادی است که محتوای کانال را مشاهده نکرده است و از نمایش محتوای آن کانال به مشترکان غیرفعال جلوگیری می کند.
بنابراین مشترکان غیرفعال چیزی نیستند که صاحبان کانال نگران آن باشند.
اگر YouTube به دلیل عدم تحرک / عدم تعامل در کانال ، محتوای همه مشترکان را از آن خارج کند ، چگونه تعداد مشترکان مرتبط است. آیا نباید ویدیوها را به شخصی منتقل کرد مگر اینکه اشتراک خود را لغو کند؟
سیستم پیشنهادی YouTube چنین نمی کند فشار دادن ویدیوها برای هر کسی. آنچه انجام می دهد این است کشیدن ویدیوها را در آنها قرار داده و آنها را براساس آنچه به احتمال زیاد تماشا می کنند رتبه بندی می کند.
مشترکان یکی از سیگنال های بسیاری است که برای رتبه بندی فیلم ها برای کاربران استفاده می شود. با آزمایش ، یوتیوب دریافت که اولویت بندی محتوای کانال های مشترک کاربر برای کاهش چشمگیر تعداد فیلم های مشاهده شده توسط کاربران و تعداد دفعات بازگشت آنها به YouTube است.
به همین دلیل الگوریتم توصیه YouTube برای توصیه به محتوایی که احتمالاً کاربران تماشا می کنند طراحی شده است ، صرف نظر از اینکه توسط کانال هایی که کاربر در آن مشترک است منتشر شده باشد.
مربوط: YouTube جزئیات جدیدی درباره الگوریتم خود نشان می دهد
نتایج جستجوی YouTube
YouTube چگونه نتایج جستجو را رتبه بندی می کند؟
درست مانند موتور جستجوی گوگل ، جستجو در YouTube نیز هدف مشابهی دارد که در آن می خواهد مرتبط ترین نتایج را برای س forالات خود به کاربران نشان دهد.
ویدئوها با توجه به عوامل مختلفی در جستجوی YouTube رتبه بندی می شوند ، اما مهمترین عوامل آن هستند ارتباط و کارایی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مرتبط بودن چگونگی مطابقت عنوان ، توضیحات و محتوای یک ویدیو با درخواست کاربر است.
عملکرد مربوط به ویدیوهایی است که کاربران پس از انجام پرس و جوهای مشابه ، برای تماشای آن تماشا می کنند.
الگوریتم YouTube همچنین معیارهای تعامل مانند مدت زمان و میزان تماشای ویدیو توسط کاربران را در نظر می گیرد.
برای روشن کردن ، نتایج جستجوی YouTube لیستی از نتایج پربازدید برای یک پرسش خاص نیست. بیشتر درمورد اینکه کدام ویدیوها بیشترین ارتباط را دارند و یک کاربر بیشتر تماشا می کند بیشتر است.
مربوط: Google نحوه عملکرد جستجوی YouTube را توضیح می دهد
چند زبان در یک کانال
آیا بارگذاری فیلم ها به دو زبان مختلف در یک کانال می تواند بر چگونگی توصیه فیلم ها از آن کانال توسط YouTube تأثیر بگذارد؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بارگذاری به زبانهای مختلف در یک کانال برای بینندگان گیج کننده است. به همین دلیل ، YouTube توصیه می کند کانال های جداگانه برای هر زبان ایجاد کنید.
با این حال ، اگر کانال به طور خاص مخاطبانی را مخاطب قرار دهد که به چندین زبان صحبت می کنند ، نگه داشتن تمام مطالب در یک کانال منطقی است.
اهمیت زمان تماشا
آیا قبل از اینکه ویدئویی توسط الگوریتم YouTube توصیه شود ، ساعت مشخصی ساعت تماشا نیاز دارد؟
قبل از شروع توصیه ، یک آستانه خاص برای رسیدن به آن وجود ندارد.
کانال ها ممکن است متوجه شوند که برخی از ویدیوهای آنها ماهها پس از انتشار شتاب می گیرند زیرا معمولاً علاقه کاربران به ویدیوهای قدیمی نشان داده می شود. این می تواند به این دلیل باشد که یک موضوع خاص در حال افزایش محبوبیت است ، یا ممکن است بینندگان جدید یک کانال برگردند و فیلم های قبلی را تماشا کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بیشتر کاربران به ترتیب جدیدترین ویدیوها تماشا نمی کنند یا بر اساس زمان انتشار تصمیم می گیرند چه چیزی را تماشا کنند. بنابراین صفحه اصلی کاربر اغلب حاوی ویدیوهایی است که هفته ها ، ماه ها یا حتی سال ها قبل منتشر شده است.
در زیر فیلم کامل پرسش و پاسخ YouTube را مشاهده کنید: