“فقط محتوای همیشه سبز ایجاد کنید و مشتریان همچنان ادامه خواهند داد.”
این طرز فکری است که ما به عنوان بازاریاب محتوا تمایل داریم – که محتوای همیشه سبز “آن را تنظیم کنید و فراموش کنید”.
تا زمانی که برای شروع موضوع مناسب را انتخاب کنید ، قطعه کهنه یا منسوخ نمی شود.
تا زمانی که موضوع همیشه سبز باشد ، برای همیشه و همیشه ترافیک و تبدیل ایجاد می کند.
درست؟
در مورد اینکه آیا این موضوع از ابتدا تاکنون صحت داشته است جای بحث دارد اما مطمئناً در سال 2021 اینگونه نیست.
همیشه سبز به معنای جاودانه نیست ؛ این فقط به معنای نگهداری کمتر از محتوای به موقع است.
محتوای همیشه سبز “تنظیمش نکن و فراموشش کن”
بیایید به اصل عبارت محتوای همیشه سبز نگاه کنیم: دنیای گیاهی که از آن بوجود آمده است.
(من از ابتدای شیوع همه گیر گیاهان آپارتمانی را زنده نگه داشته ام ، بنابراین فکر می کنم یک متخصص باغبانی هستم).
وقتی گیاه همیشه سبز است ، به این معنی نیست که جاودانه است و هرگز نمی تواند بمیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این بدان معنا نیست که گیاه هرگز به آب و نور خورشید احتیاج ندارد و به هیچ وجه به مراقبت نیاز ندارد.
معنی آن این است که تمام نیازهای اساسی آن گیاه برآورده می شود ، در تمام طول سال سبز خواهد ماند.
با این حال ، اگر – و فقط در صورت – نیازهای آن برآورده شود.
اگر یک گیاه همیشه سبز از خاک خود به میزان مناسب نور خورشید ، آب و مواد مغذی دریافت نکند ، همچنان پژمرده خواهد شد و می میرد.
همین امر در مورد محتوای همیشه سبز شما صدق می کند.
فقط در مورد بازاریابی محتوای شما ، نیازهای اساسی مورد بحث کمی با غذا ، آب و کود متفاوت است.
بنابراین چه مکانیسم های معادل بقا برای یک باغ بازاریابی محتوا وجود دارد؟
بیایید آن را حل کنیم
نیازهای بقای محتوای همیشه سبز
زنده نگه داشتن محتوای خود به معنای اطمینان از همه است عناصر فرآیند بازاریابی محتوا برای مهمترین محتوای شما مرتباً بازبینی می شوند.
وجود دارد چند سیستم مختلف برای انجام این کار:
به روزرسانی های منظم مطالب
اول از همه ، خود محتوا ، چه یک پست وبلاگ یا یک صفحه وب ، باید مرتباً به روز شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مدیریت سایر رسانه ها مانند فیلم ها و پادکست ها دشوارتر است اما در صورت لزوم می توان عناصری مانند توضیحات را تغییر داد.
شما می خواهید مطمئن شوید که بهترین مطالب شما قرار می دهد بهترین پا به جلو. یا همانطور که درک گلیسون در مقاله خود آورده است آنچه من آموختم انتشار 200+ پست وبلاگ در CXL ،
“نام تجاری شما همان چیزی نیست که شما به تازگی منتشر کرده اید. این چیزی است که مردم بیشتر اوقات می بینند. “
محتوای همیشه سبز خود را به روز کنید تا به روزترین اطلاعات را منعکس کند.
این امر به ویژه در صنعتی که به سرعت در حال تغییر است مانند صنعت ما بسیار مهم است.
همچنین به روزرسانی ها فرصتی عالی برای بهبود بخشی از محتوا در هر قسمت از دست رفته است. دنی گودوین خودمان می گوید ، “بهبود یا حذف“
به عنوان مثال ، اضافه کردن یک اینفوگرافیک یا سایر تصاویر به هر پست وبلاگ منابع زیادی را می گیرد.
اما اضافه کردن آنها به پست ها به محض اثبات ارزشمند بودن و همیشه سبز بودن ، در تیم های محتوای راه انداز آسان تر می شود.
به روزرسانی های محتوا همچنین فرصتی برای حذف هرگونه آمار منسوخ شده یا اطلاعات فنی و در صورت امکان جایگزینی آنها با نسخه های جدیدتر است.
این امر به ویژه برای هرگونه اطلاعات در مورد محصول شخصی شما بسیار مهم است ، زیرا در مطلب بعدی به آن خواهیم پرداخت.
و سرانجام ، به روزرسانی های محتوا اطمینان حاصل می کنند که بهترین روش های توصیه شده در واقع بهترین روش هستند.
برای مثال اگر صنعت شما بطور خاص تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته باشد ، آنچه قبلاً کار کرده است ممکن است اکنون مهم نباشد.
به عنوان مثال ، یک وبلاگ مالی که من دنبال می کنم اخیراً پستی از قبل از همه گیری همه گیر در مورد راه های کسب درآمد اضافی منتشر کرده است.
برخی از نکات برجسته با توجه به شرایط فعلی که در آن زندگی می کنیم و تجارت می کنیم دیگر حتی امکان پذیر نیست.
ساعت ها (و بسیاری از مخالفت های خوانندگان) بعداً ، مارک عذرخواهی کرد که چنین نکات خارج از لمس را توصیه کرده است.
آنها اکنون آن را به روز کرده و قسمت هایی را که دیگر قابل استفاده نیستند ، دوباره نوشتند و به آن نسبت به رقبایی که به راحتی محتوای خود را تنظیم و فراموش می کنند ، برتری پیدا می کند.
بهینه سازی های منظم سفر
علاوه بر به روزرسانی محتوا که به جذب و جذب ترافیک کمک می کند ، مطمئن شوید محتوای شما تبدیل می شود.
دیدن نرخ تبدیل هر قطعه محتوای قدیمی و همیشه سبز حتی در صورت افزایش ترافیک غیرمعمول نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
غالباً ، شرکت سفر مشتری تغییر کرده اما محتوای آنها همگام است.
یا بدتر از آن ، برای شروع محتوا هرگز با سفر مشتری مطابقت نداشت.
با تکامل پیشنهادات شرکت و نحوه موقعیت دهی به آنها ، در بالای تست دعوت به عمل در محتوای خود و اطراف آن باشید.
همانطور که مشتری هدف شما تغییر می کند ، می خواهید زبان را تغییر دهید زیرا حتی اگر در مورد یک چیز صحبت کنید ، این برای شخص دیگری است.
و اگر درباره کالای خود یا ویژگی های آن در محتوای خود بحث می کنید (که باید!) ، مطمئن شوید که تمام اطلاعات ، تصاویر و فیلم های محصول به روز هستند.
بازاریابان محتوا نسبت به ذکر یا تبلیغات محصول احتیاط می کنند ، اما انجام این کار باعث می شود محتوای شما تبدیل شود.
به عنوان مثال ، این پست وبلاگ از Podia به راحتی می توانست فقط بر روی استراتژی پیش فروش محصولات دیجیتال و اینکه چرا سازندگان باید آن را در نظر بگیرند ، متمرکز شده باشد.
اما از آنجا که محصول آنها شامل یک ویژگی پیش فروش اختصاصی است ، آنها همچنین دارای بخشی در مورد نحوه استفاده از آن هستند که به همان اندازه اطلاعات استراتژی مفید است.
این به روزرسانی ها و بهینه سازی ها فرصتی برای افزودن تماس به عمل و نام بردن از کالاهایی است که قبلاً در اطراف آنها برقصیده اید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات منظم و مکرر
“از آنجا که از ترافیک سازگار SEO استفاده می کند ، نیازی نیست که آن را در جای دیگری تبلیغ کنم.”
اشتباه.
آخرین قطعه بقا برای محتوای همیشه سبز ارتقا promotion فراتر از دید آلی آن از SEO است.
اگر آن محتوا از جستجو ترافیک ثابت داشته باشد ، ارزش و پتانسیل آن را ثابت کرده است.
این بدان معناست که شما از دست دادن یک فرصت عظیم استفاده نکنید به تبلیغ محتوا ادامه دهید در کانال های بازاریابی دیگر نیز
این که آیا شما مجدداً محتوا را توسط فشار دادن آن به بالا از بایگانی وبلاگ خود ، اضافه کردن آن به یک ابزار اتوماسیون رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن آن در یک پروفایل چند بار ، یا استفاده از آن در توالی های ایمیل خودکار ، به ارتقا محتوا در هر کجا که مربوط باشد ادامه دهید.
درصورت استفاده مجدد از محتوای افراد مناسب ، آن را برای کانالها و قالب های دیگر نیز در نظر بگیرید.
به علاوه، محتوای مجدد هنوز هم می تواند ترافیک را به حالت اولیه برگرداند.
اگر قبلاً می دانید که عنوان ، عنوان و اطلاعات محتوای قدیمی برای مارک شما مفید است ، چرا سعی کنید چرخ را دوباره اختراع کنید؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گذشته از همه اینها، محتوای کمتر بهتر است وقتی کارها را به صورت استراتژیک انجام می دهید
به باغ محتوای همیشه سبز خود بروید
امیدوارم ، اکنون می بینید که محتوای همیشه سبز “تنظیم کنید و آن را فراموش کنید” هرگز واقعاً وجود نداشته و به خصوص در حال حاضر چنین نیست.
چه مقدار از بازدید و تبدیل سایت شما از محتوای نوشته شده برای نسخه ای از جهان است که دیگر وجود ندارد؟
در سال 2020 ، ممکن است منطقی باشد که تغییر آن محتوا را منعکس کند و واقعیت فعلی را منعکس کند.
ما مطمئن نبودیم که چه مدت یا چه مدت دوام خواهد داشت.
و در حالی که هنوز این کار را نمی کنیم ، موارد زیادی وجود دارد که می دانیم به این زودی ها مرتبط نخواهند شد.
اگر محتوای به اصطلاح همیشه سبز شما آن را منعکس نمی کند ، فقط کافی است کمبود مواد مغذی باغ محتوای شما را از بین ببرد.
شروع به گرایش به آن کنید!
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده ، فوریه 2021 گرفته شده است