اگر شما (مانند بسیاری از بازاریابان محتوا) در تلاش برای تخصیص منابع کمیاب و انتخاب کانالهای خود به طرز عاقلانه هستید ، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد: آیا ما باید در وبلاگ شرکت خود منتشر کنیم یا در Medium؟
پاسخ کوتاه این است که شما مجبور نیستید یکی یا دیگری را انتخاب کنید.
روش های مختلفی برای استفاده از Medium به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا وجود دارد.
در این پست ، ما چندین ملاحظه را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کند بهترین روش برای نیازهای منحصر به فرد شما تعیین شود.
متوسط چیست؟
Medium یک بستر انتشاراتی است که تخمین زده می شود دریافت کند بیش از 200 میلیون بازدید در هر ماه
محتوایی که در Medium منتشر می کنید این فرصت را دارد که از این میزان بازدید ماهانه استفاده کرده و مخاطبان را افزایش دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
انتشار مطالب در Medium شما را قادر می سازد تا از Medium برای ایجاد مشترکین خبرنامه ایمیل و بازدید از سایت شرکت استفاده کنید.
ارزش ساخت پایگاه مشترکان ایمیل در ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه و هشدار دادن آنها به مطالب جدید است.
انتشار مطالب جدید در Medium می تواند به یک شرکت در دستیابی به اهداف متعددی کمک کند مانند:
- حراجی.
- رشد مشترک ایمیل.
- ایجاد آگاهی از برند.
- افزایش ترافیک
آ استراتژی محتوا که Medium.com را در بر می گیرد محدود به محتوای جدید نیست.
ناشران می توانند محتوای قدیمی را با انتشار در Medium “دوباره استفاده کنند”.
استراتژی تغییر هدف محتوا در Medium.com
استفاده مجدد از محتوا با محتوایی که قبلاً در ایجاد آن سرمایه گذاری کرده اید بیشتر کار می کند.
استفاده مجدد از محتوا می تواند به معنای تبدیل یک پست وبلاگ به یک ویدیو ، پادکست یا اینفوگرافیک باشد.
حتی ممکن است به معنای به روزرسانی و بازنشر مطالب در سایتی مانند Medium باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به این روش بازنشر مطالب در سایت شخص ثالث گفته می شود محتوای سندیکایی.
این یک تاکتیک دیوانه وار جدید نیست. در واقع ، مارک های روزنامه این کار را برای دهه ها انجام داده اند.
چگونه می توان مطالب را به متوسط سندیکا کرد
مزیت سندیکای محتوای قدیمی در سایتی مانند Medium این است که این محتوا از قبل ایجاد شده است. با سندیکای محتوای قدیمی ، ناشر از مزایای کمک به توجه مجدد مطالب برخوردار می شود.
برخی از مطالبی که قبلاً منتشر شده است با گذشت زمان در پس زمینه محو می شود.
بله ، هنوز هم می تواند رتبه بندی کند – اما گاهی اوقات شروع به لغزش می کند.
با استفاده مجدد از محتوا و سندیکای آن در Medium ، ناشران می توانند توجه دیگری به آن مطالب نشان دهند.
این می تواند منجر به پیوندها و محبوبیت شود که می تواند به آن صفحه های قدیمی تر کمک کند عملکرد خود را در جستجو بهبود ببخشند.
علاوه بر این ، ناشران نیازی نیست منتظر بمانند تا محتوا قدیمی شود تا آن را به Medium ارسال کنند.
مطالب را می توان بلافاصله پس از انتشار در سایت اصلی مستقیماً به Medium ارسال کرد.
هر سن و سالی که قصد سندیکای آن را دارید از هر سن دیگری برخوردار است ، کیفیت و به روز بودن آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.
آیا می توانید از افزونه سندیکای وردپرس متوسط استفاده کنید؟
متوسط برای چاپ الف افزونه متوسط وردپرس متصل به یک API است که به ناشران وردپرس کمک می کند تا محتوای خود را به اشتراک بگذارند.
متأسفانه ، این افزونه از 19 آگوست 2019 غیرفعال شده است.
پلاگین متوسط وردپرس حداقل یک سال قبل از اینکه آن را حذف کنند ، در یک حالت شکسته لنگ می زد ، بنابراین قبل از این نیز گزینه مناسبی نبود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آ پاسخ از Medium در صفحه پشتیبانی وردپرس خود اظهار داشت:
متاسفانه دیگر نمی توانیم از افزونه وردپرس پشتیبانی کنیم.
از آنجا که این یک ابزار منبع باز است ، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی و اصلاح یک بلیط برای انجمن تهیه کنید. “
چگونه محتوا را برای سندیکا به متوسط وارد کنیم
اکنون Medium ناشران را به استفاده از ابزار واردات خود ترغیب می کند.
این دستورالعمل های Medium برای وارد کردن مقالات برای چاپ در Medium.com است:
- “در صفحه اصلی خود ، روی عکس نمایه خود کلیک کنید و Stories را کلیک کنید.
- روی وارد کردن یک داستان در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
- URL داستانی را که می خواهید وارد کنید در قسمت زمینه جایگذاری کنید و روی Import کلیک کنید.
- روی دیدن داستان خود کلیک کنید.
- پست خود را ویرایش کرده و روی انتشار کلیک کنید تا در نمایه شما منتشر شود. “
آیا انتشار مطالب در Medium باعث آسیب سایت شما می شود؟
خیر ، اشتراک مطالب در Medium.com به رتبه بندی وب سایت شما آسیب نمی رساند.
اگر مقاله ای را با استفاده از ابزار واردات Medium وارد کنید ، Medium به طور خودکار یک URL متعارف اضافه می کند که به همه موتورهای جستجو آدرس ناشر اصلی مقاله را می گوید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
“داستان های وارد شده به طور خودکار یک URL متعارف را که به منبع اصلی منبع مراجعه می کند اعمال می کند.”
بنابراین ، تمام پیوندهایی که به مقاله صنفی شما در مورد Medium تولید می شوند ، توسط Google به ناشر اصلی نسبت داده می شوند.
این هدف یک است متا تگ متعارف.
انتشار مطالب در وبلاگ شرکت
دلایل معتبری برای انتشار منحصر به فرد مطالب در وبلاگ شرکت وجود دارد.
واضح ترین سود این است که کاربران به وبلاگ شرکت به عنوان یک منبع با ارزش فکر می کنند.
این ، به نوبه خود ، به رشد خواننده ، توصیه های خواننده به دوستان و همکارانشان و به پیوندها تبدیل می شود.
پیوندها و محبوبیت خواننده ممکن است به وبلاگ شرکت کمک کند تا در جستجو رتبه بندی کند.
با محتوای اختصاصی به یک مقصد تبدیل شوید
بسیاری از بازاریابان با اتکا به ترافیک جستجو فکر می کنند.
اما رویکرد دیگری نیز وجود دارد که به خودی خود هدف قرار دادن یک وب سایت است.
در نتیجه سایتهایی که تمرکزشان برای تبدیل شدن به مقصد است ، می توانند رتبه بندی خوبی داشته باشند ، زیرا همه کسانی که بازدیدکننده بازگردند تمایل دارند سیگنالهایی از محبوبیت ایجاد کنند که گوگل می تواند آنها را انتخاب کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گوگل جان مولر اظهار داشت در مورد اینکه چگونه یک سایت می تواند خود را متمایز کند تا Google متوجه شود:
“شما واقعاً باید اطمینان حاصل کنید که آنچه ارائه می دهید منحصر به فرد و جذاب و با کیفیت است ، به طوری که سیستم های ما و کاربران به طور کلی بگویند ، من می خواهم به این وب سایت خاص بروم زیرا آنها چیزی منحصر به فرد در وب را به من ارائه می دهند و من فقط نمی خواهم به هر وب سایت تصادفی دیگری بروم. “
نحوه و چرا تبلیغ محتوای وبلاگ شرکت
بخشی از روند ایجاد محبوبیت در جستجو و در بین افراد این است که به دیگران اطلاع دهیم که محتوای وبلاگ شرکت وجود دارد.
گزینه “آن را بساز و آنها خواهند آمد” وجود ندارد.
روند ایجاد پیوندها می تواند دشوار باشد
با این حال می توان آن را کمتر دشوار کرد.
من به استراتژی تبلیغ محتوای کامل و محتوایی نمی پردازم ، اما چهار روش اساسی برای ایجاد پیوند و ایجاد مخاطب به یک سایت وجود دارد که باعث افزایش محبوبیت سایت نزد افراد آنلاین می شود:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- موضوعات محتوایی را که سایر سایتها تمایل به پیوند دادن دارند شناسایی کرده و آن نوع محتوا را بسازید.
- آماده تولید سریع مطالب در زمینه موضوعات پرطرفدار باشید.
- سایتهایی را که به سایتهای مشابه سایت شما پیوند دارند شناسایی کنید و به آنها اجازه دهید وجود شما را بشناسند.
- با سایت هایی ارتباط برقرار کنید که مخاطبان / مشتریان بالقوه شما تمایل به تجمع و آگاهی از طریق همه فرصت های موجود در آنجا داشته باشند ، صرف نظر از اینکه پیوندی در آن باشد. هدف ایجاد آگاهی با مخاطب است.
به عنوان جان مولر از گوگل ، پیوندها برای کمک به ایجاد مخاطب در یک وبلاگ شرکت مهم هستند اخیراً اظهار داشت:
“پیوندها برای استفاده برای یافتن محتوا در ابتدا بسیار مهم هستند. بنابراین مانند این است که اگر کسی هیچ وقت به وب سایت شما پیوند نداشته باشد ، ما در شناختن وجود آن مشکل خواهیم داشت. “
حفاری لینک سازی برای سئو: یک راهنمای کامل برای یادگیری بیشتر
مزایای محتوای اختصاصی
هیچ محبوبیتی برای ایجاد محبوبیت در بین مخاطبان وجود ندارد.
فقط یک استراتژی متمرکز برای جلب نظر مخاطبان وجود دارد که عدم وجود این دلیل برخی از وبلاگ های شرکت در نتیجه موفقیت کمتر از حد ممکن است.
به عنوان مثال ، یک دلیل معمول در عدم ایجاد مخاطب از سوی وبلاگ های شرکت ، تمرکز بر ساخت محتوای “جامع” است که رقابت را از نظر مقیاس و کمیت شکست می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جامع بودن چیز خوبی است ، اما همیشه آن چیزی نیست که کاربران می خواهند.
برخی از موضوعات شایسته یک رویکرد عمیق هستند.
برخی از عناوین از تقسیم شدن به چندین موضوع فرعی بهره مند می شوند ، زیرا کاربران با این روش نحوه یادگیری در مورد آن را می گیرند.
به جای تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن موتور جستجو با اقتدار ، کیفیت و جامع بودن محتوا ، ناشران با تمرکز بر خوانندگان خود به موفقیت دست می یابند.
هنگامی که یک شرکت یاد می گیرد چگونه محتوای وبلاگ خود را بر روی خوانندگان و آنچه مخاطبان آنها واقعاً می خواهند یاد بگیرند ، انجام دهند و تبدیل شوند ، که چه زمان بازدید افزایش می یابد و سایت می تواند به مقصدی تبدیل شود که نیازی به اعتماد به خوانندگان هدایت شده از سایت های دیگر ندارد.
مزایای استراتژی محتوا و تجارت
یک استراتژی که شامل انتشار در Medium یا تمرکز بر وبلاگ یک شرکت است ، مزایا و معامله هایی دارد.
محتوای قدیمی ممکن است از انتشار در Medium بهره مند شود زیرا آتش محبوبیت را برافروخته و توجه را به محتوای قدیمی در مخاطبان جدید تازه می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
محتوای جدید در یک وبلاگ جدید می تواند از سندیکا در Medium به عنوان بخشی از استراتژی شناخته شدن حضور یک وبلاگ جدید در سراسر جهان بهره مند شود.
سرانجام ، انتشار مطالب منحصر به فرد Medium می تواند به نفع یک سایت شرکتی یا تجاری باشد که واقعاً ضرورت یا تمایل به داشتن وبلاگ در سایت خود را ندارد.
به نوعی ، این س whetherال که آیا باید در Medium (به طور انحصاری یا سندیکایی) منتشر شود یا اینکه به طور انحصاری در وبلاگ شرکت منتشر شود ، یک سوال از زمینه و شرایط شرکت خاص است.
اگر این شرکت در سایت خود جایی برای قرار دادن یک وبلاگ نداشته باشد (به عنوان مثال “یک سایت محتوایی” نیستند) مطمئناً این امر باعث می شود که انتخاب برای انتشار در رسانه متوسط بارزتر باشد.
از طرف دیگر ، اگر هدف ایجاد سایتی به عنوان مقصد باشد ، انتشار پراکنده در Medium می تواند راهی برای جلب توجه به سایت به عنوان بخشی از یک کار آگاهی سازی باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یا شاید شرکتی ممکن است ترجیح دهد که در Medium به هیچ وجه منتشر نکند زیرا این یک نوع سایت عمومی است و تمرکز منحصر به تبلیغ سایت به طور خاص در این بخش خاص ، پاداش های بهتری خواهد داشت.
از هر روشی که استفاده شود ، به یاد داشته باشید که این استراتژی را بر اساس ایده نوشتن بر اساس نیازها و خواسته های خوانندگان بنا کنید.
بسیاری از سیگنالهای محبوبیت ، مانند جستجوی دامنه یا پیوندها ، از تحت تأثیر قرار دادن افراد – نه موتورهای جستجو – گرفته شده اند.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، دسامبر 2020